JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/0024799401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855512</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Powstańców Wlkp. 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostrów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">62-58-22-301</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@umostrow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://umostrow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-87b7a29e-36fc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00247994</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001900/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Zakup artykułów biurowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:<br/>1) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: zp@umostrow.pl,<br/>2) miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>3) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki zamawiającego: /MiastoOstrowWielkopolski/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przedmiotowe postępowanie można wyszukać na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ na liście wszystkich postępowań lub wyszukując po numerze ogłoszenia BZP.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP, gdzie ma dostęp do: formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza do komunikacji. Formularze dostępne są również na miniPortalu.<br/>3. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowe odwzorowania dokumentów oraz inne informacje składane są przez wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej lub za pośrednictwem formularza do komunikacji (dostępnego na ePUAP oraz miniPortalu) jako załączniki.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP zamieszczonej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się: datę ich wpływu na skrzynkę odbiorczą e-mail zamawiającego lub przekazania na ePUAP (w zależności od sposobu komunikowania się).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRM.RZP.271.37.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Ekologiczny papier ksero A4,wykonany w 100 % z makulatury. Gramatura min. 80 g/m². Białość min. CIE 70 (ISO 70)	700 ryz<br/>2.	Papier ksero A4 satyna o gramaturze 200 g/m² kolor biały	250 szt.<br/>3.	Papier ksero A4 satyna o gramaturze 80 g/m² kolor różowy	3 ryzy<br/>4.	Papier ksero A4 satyna o gramaturze 80 g/m² kolor jasnozielony	2 ryzy<br/>5.	Papier ksero A4 satyna o gramaturze 80 g/m² kolor jasnoniebieski	2 ryzy<br/>6.	Papier- etykiety samoprzylepne A4 - rozmiar etykiety: 210x297 mm - kolor biały	200 ark.<br/>7.	Papier – samoprzylepny A4, pocięty w etykiety o wym. 52,5x29,7 mm liczba etykiet w arkuszu: 40	200 ark.<br/>8.	Przekładki format 1/3 A4 kolorowe, kartonowe z dziurkami do wpinania do segregatora. Wykonane z kartonu o gramaturze nie mniejszej niż 160 g/m² , do wpinania w pionie oraz w poziomie. Ilość w opakowaniu 100 szt.	15 op.<br/>9.	Rozszywacz biurowy - metalowa konstrukcja, obudowa z trwałego tworzywa	10 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30192000-1 - Wyroby biurowe</p> <p class="mb-0">30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy</p> <p class="mb-0">30197644-2 - Papier kserograficzny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nożyczki biurowe wykonany z nierdzewnej stali, do cięcia papieru, kartonu, zdjęć, taśm samoprzylepnych itp. O długości nie mniejszej niż 25 cm	10 szt.<br/>2.	Pudło archiwizacyjne A4 tekturowe, szer. 12 cm, składane wykonane z bezkwasowej tektury dostosowane do dokumentów formatu A4	40 szt.<br/>3.	Skoroszyt tekturowy z oczkiem A4, pełny 1/1, zawieszany, okładka sztywna tektura, gramatura nie mniej niż 250 g/m² w środku blaszka i wąsy do wpięcia dokumentów	250 szt.<br/>4.	Skoroszyt tekturowy z oczkiem A4, połówka ½ zawieszany , okładka sztywna tektura, gramatura nie mniej niż 250 g/m² biały. W środku blaszka i wąsy do wpięcia dokumentów	100 szt.<br/>5.	Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją , z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor pomarańczowy. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm	50 szt.<br/>6.	Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją , z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor niebieski. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm	100 szt.<br/>7.	Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją , z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor zielony. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm	100 szt.<br/>8.	Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją , z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor czarny. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm.	2100 szt.<br/>9.	Segregator A-4, z okuciem, szerokość 70 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor czarny 200 szt.<br/>10.	Segregator A-4, z okuciem, szerokość 50 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor czarny 100 szt.<br/>11.	Segregator A-5, z okuciem, szerokość 70 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor czarny	25 szt.<br/>12.	Skorowidz, adresownik 2/3 A4, min. 48 kartek z indeksami alfabetycznymi A – Z, oprawa twarda	1 szt.<br/>13.	Skorowidz adresownik na spirali A4 min. 48 kartek z indeksami alfabetycznymi A – Z, oprawa twarda	2 szt.<br/>14.	Skorowidz adresownik A6, min. 48 kartek z indeksami alfabetycznymi A – Z, oprawa twarda	2 szt.<br/>15.	Taśma klejąca przezroczysta, biurowa, rozmiar ok. 18 mm x 20 m 100 szt.<br/>16.	Taśma samoprzylepna do pakowania, brązowa ok 48 mm x 50 m	80 szt.<br/>17.	Teczka tekturowa A4, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, wykonana <br/>z kartonu min. 350 g, lakierowana, kolor niebieski	100 szt.<br/>18.	Teczka tekturowa A4, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, wykonana <br/>z kartonu min 350 g, lakierowana, kolor zielony	100 szt.<br/>19.	Teczka tekturowa A4, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, wykonana <br/>z kartonu min. 350 g, lakierowana, kolor żółty	100 szt.<br/>20	Teczka tekturowa A4, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, wykonana <br/>z kartonu min. 350 g, lakierowana, kolor czarny	100 szt.<br/>21.	Teczka wiązana ,tekturowa biała, gładka wykonana z bezkwasowej tektury gramatura nie mniej niż 250 g/m², szeroki grzbiet i klapy umożliwiające przechowywanie większej ilości kartek /1 ryza/ teczka 5cm	400 szt.<br/>22.	Teczka do podpisu A4, twarda oprawa, nie więcej niż 10 kartek przedziałowych, kolor czarny	5 szt.<br/>23.	Teczka do podpisu A4, twarda oprawa, nie więcej niż 10 kartek przedziałowych, kolor bordowy	10 szt.<br/>24.	Zakładki indeksujące papierowe o wymiarach ok. 20 x 50 mm, 4 kolory x 50 karteczek, z możliwością opisu	100 szt.<br/>25.	Zakładki indeksujące (transparentne), strzałki o wymiarach ok. 12x45 mm, 5 kolorów x25 karteczek z możliwością opisu	150 szt.<br/>26.	Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor pomarańczowy 24 szt.<br/>27.	Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor różowy	24 szt.<br/>28.	Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor zielony	24 szt.<br/>29.	Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor żółty	24 szt.<br/>30.	Zeszyt A4, min. 96 kartek, w kratkę, oprawa twarda, introligatorska	5 szt.<br/>31.	Zszywki 24/6 (1000 szt. w opakowaniu)	100 op.<br/>32.	Zszywacz mocny na zszywki 24/6, metalowy, na min. 50 kartek 20 szt.<br/>33.	Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu <br/>o wymiarach nie mniejszych jak 15 cm x 3 cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator, kolor czarny	500 szt.<br/>34.	Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu <br/>o wymiarach nie mniejszych jak 15 cm x 3 cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator, kolor szary	500 szt.<br/>35.	Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu <br/>o wymiarach nie mniejszych jak 15 cm x 3 cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator, kolor niebieski	500 szt.<br/>36.	Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu <br/>o wymiarach nie mniejszych jak 15 cm x 3 cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator, kolor zielony	500 szt.<br/>37.	Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu <br/>o wymiarach nie mniejszych jak 15 cm x 3 cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator, kolor żółty	500 szt.<br/>38.	Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu <br/>o wymiarach nie mniejszych jak 15 cm x 3 cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator, kolor czerwony	500 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30192000-1 - Wyroby biurowe</p> <p class="mb-0">30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Cienkopis grubość pisania nie większa niż 0,4 mm kolor czerwony	40 szt.<br/>2.	Cienkopis grubość pisania nie większa niż 0,4 mm kolor niebieski	20 szt.<br/>3.	Cienkopis grubość pisania nie większa niż 0,4 mm kolor zielony	20 szt.<br/>4.	Długopis jednorazowy, grubość linii pisania max. 1 mm kolor niebieski 300 szt.<br/>5.	Długopis automatyczny Grand GR-2101 lub równoważny*. <br/>Metalowa obudowa, długość linii pisania min.1500m , grubość linii pisania max. 0,7 mm, kolor wkładu niebieski	30 szt.<br/>6.	Długopis automatyczny Zenith lub równoważny*. <br/>Długość linii pisania min. 2500m, grubość linii pisania max 0,7 mm, kolor wkładu niebieski	30 szt.<br/>7.	Długopis żelowy Pentel K116 lub równoważny*. <br/>Długość linii pisania min. 550 mm. Grubość linii pisania max. 0,3 mm, rodzaj tuszu -wodoodporny, kolor czarny 36 szt.<br/>8.	Długopis żelowy Pentel K116 lub równoważny*. <br/>Długość linii pisania min. 550 mm. Grubość linii pisania max. 0,3 mm, rodzaj tuszu -wodoodporny, kolor czerwony	24 szt.<br/>9.	Długopis żelowy Pentel K116 lub równoważny*. <br/>Długość linii pisania min. 550 mm. Grubość linii pisania max. 0,3 mm. Rodzaj tuszu -wodoodporny, kolor niebieski	216 szt.<br/>10.	Dziurkacz – metalowy mechanizm, metalowa obudowa, z ogranicznikiem formatu A4/A5/A6, dziurkuje min. 30 kartek (80g/m2) jednorazowo; 2 dziurki; średnica dziurki: 5,5 mm; odstęp pomiędzy dziurkami: 80mm. 10 szt.<br/>11.	Folia do laminowania A3 , 303 x 426 mm grubość 100 mic. (100 szt. w opakowaniu)	2 op.<br/>12.	Folia do laminowania A4, 216 x 303 mm, o grubości 100 mikronów (100 szt. <br/>w opakowaniu)	2 op.<br/>13.	Foliopis typu „S” (grubość linii maks. 1,0 mm) kolor czarny	12 szt.<br/>14.	Gumka do mazania o wymiarach nie mniejszych niż : szer. 20mm x grub. 10 mm x długość 55 mm	20 szt.<br/>15.	Karteczki samoprzylepne ,żółte ,format 76x76 mm, ilość karteczek w bloczku min. 100 szt.	900bl<br/>16.	Klej w sztyfcie kolor biały, po naniesieniu bezbarwny usuwalny za pomocą wody -min. 15 g	180 szt.<br/>17.	Korektor w taśmie, szer. taśmy korekcyjnej 5 mm, długość taśmy min. 8 m 60 szt.<br/>18.	Kuweta , tacka - szuflada bezbarwna na dokumenty A4, z krawędzią, możliwość łączenia w pionie lub kaskadowo	10 szt.<br/>19.	Ołówek zwykły z gumką , twardość rysika HB	100 szt.<br/>20.	Poduszka do stempli-pieczątek No. 2 116 x 70 mm nasączona czerwonym tuszem 5 szt.<br/>21.	Poduszka do stempli metalowych, okrągła, R95	2 szt.<br/>22.	Pisak permanentny, gruby, końcówka okrągła (marker), grub. linii ok. 1,5 do 2,00 mm, kolor czarny 10 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30192000-1 - Wyroby biurowe</p> <p class="mb-0">30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Klipsy biurowe – 25 mm 240 szt.<br/>2.	Koperta samoklejąca biała C-4 z rozszerzanym dnem i bokami	100 szt.<br/>3.	Koperty samoklejące C-6, białe	2000 szt.<br/>4.	Koperty samoklejące C-6, białe, okno prawe	1000 szt.<br/>5.	Koperty samoklejące, białe DL SK (rozm. 110x220 mm) okno prawe	25000 szt.<br/>6.	Koszulki foliowe A- 4, krystaliczne, wykonane z gładkiej folii, z dziurkami do wpięcia, grubość min. 50 mic. 5000 szt.<br/>7.	Koszulki foliowe, groszkowe A4 z klapką, grubość min. 100 mic.	50 szt.<br/>8.	Obwoluty „L” A4, grubość min. 0,15 mm, tył i przód z przezroczystej twardej foli PCV	5000 szt.<br/>9.	Okładka, folia do bindowania A4 - przezroczysta do oprawy dokumentów - wykorzystywana jako okładka - grubość folii min. 200 mic. 100 szt.<br/>10.	Taśma dwustronna, cienka, przezroczysta, foliowa szerokość min. 19 mm x 10 m	15 szt.<br/>11.	Wkłady - naboje do pióra Parker, długie, niebieskie	30 szt.<br/>12.	Kalendarz biurowy na 2022 rok, stojący (wymiary ok. 20 x 13 cm), grzbiet drutowy, spirala	250 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30192000-1 - Wyroby biurowe</p> <p class="mb-0">30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: <br/>1)	pełnomocnictwo do działania w imieniu tych wykonawców, z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,<br/>2)	każdy z wykonawców składa oddzielnie załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com