JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/0024940502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">joanna.kotarba@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Osoba Prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">3683025750000</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-109</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">joanna.kotarba@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eecc3494-37d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00249405</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.przetargi.wody.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, z komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.<br/>2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.<br/>Zamawiający informuje, że adres e-mail: joanna.kotarba@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b)	kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem <br/>e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.183.2021 prowadzonym na podstawie Pzp;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i)	nie przysługuje Państwu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KR.ROZ.2810.183.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 536580,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki w 9+800-10+400 w m. Tłuczań<br/>Po przejściu intensywnych opadów deszczu w lipcu 2021r. nastąpiło wezbranie wód w potoku Brzeźnickim w km 9+800-10+400 w msc. Tłuczań, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki. <br/>Skutkiem tego powstały wyrwy w skarpach potoku, został uszkodzony oraz całkowicie zniszczony narzut kamienny. Doszło do osunięć skarp potoku, czego skutkiem były podmycia skarp wraz ze zniszczeniem ogrodzenia przy jeden z posesji. Woda przyniosła ze sobą ogromne pokłady gałęzi i żwiru, powstały zatory i przetamowania, które teraz nie pozwalają na spływ wód w korycie potoku.<br/>Prace będą polegały na usunięciu przetamowań oraz zatorów w dnie powstałych z gałęzi, powalonych drzew i żwiru. Pozyskany urobek należy wbudować w skarpy potoku w miejscach osunięć lub pod odtworzenie narzutu. Roboty ziemne obejmują zasyp wyrw poprzez uzupełnienie ziemią podmytej skarpy. Uzupełnieniu narzutem kamiennym luzem, i odtworzeniu narzutu kamiennego oraz zasypie wyrw brzegowych na prawej i lewej skarpie potoku Brzeźnickiego w km 9+800-10+400 materiałem kamiennym typu ciężkiego. <br/>Rozmycia skarp i zniszczenie narzutu nastąpiło w miejscach silnego meandrowania potoku, przeważnie na brzegach wklęsłych. Uzupełnienie narzutu jest wskazane w trzech miejscach w ilości 7,20 m3, 18 m3 i 54 m3. Natomiast odtworzenie narzutu kamiennego będzie wykonane w pięciu lokalizacjach w ilości 60 m3, 120 m3, 60 m3, 210 m3, i 60 m3. Duże łachy zażwirowania zalegające w dnie potoku zostaną wykorzystane do zabudowania podmytych skarp oraz pod odtworzenie narzutu kamiennego. Przewidziane zostało dowiezienie ziemi w miejscach najwięszkszych zniszczeń w celu odtworzenia skarpy. Zabudowa z koszy siatkowo kamiennych nie została naruszona i jest w dobrym stanie technicznym, kosze należy wyczyścić z nanosu. Do odtworzenia narzutu kamiennego oraz jego uzupełnienia będzie użyty kamień hydrotechniczny frakcji 0,5-1 m. <br/>Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.<br/><br/>Zakres prac obejmuje:<br/>Roboty przygotowawcze:<br/>	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa strumieni i rzek o szerokości dna do 7˙m – 0,6 km<br/>	Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia gęste (zakrzaczenia oraz odrosty z wiliny) – 0,12 ha,<br/>	Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu IV - usunięcie przetamowań w dnie potoku wraz z kształtowaniem koryta potoku – żwir – 860 m3<br/>	Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu IV - usunięcie zatorów z dnie potoku (gałęzie, powalone drzewa, bloki betonowe) – 312 m3<br/>	Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, wysokość 3,0-10,0˙m, grunt kategorii III-IV, spycharka 55˙kW (75˙KM) - uzupełnienie podmytej skarpy potoku, ziemia wraz z kosztami jej zakupu – 1 960 m3<br/>	Ręczne roboty ziemne poprzeczne na przerzut - oczyszczenie koszy z nanosu -9 m3<br/>Roboty ubezpieczeniowe:<br/>	Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15˙cm – 590 m2<br/>	Odtworzenie narzutu kamiennego luzem, wysładunek ręczny, narzut nadwodny licowany z kamienia ciężkiego – 510 m3<br/>	Uzupełnienie narzutu kamiennego luzem, wysładunek ręczny, narzut nadwodny licowany z kamienia ciężkiego (60%) – 79 m3<br/>	Pełnienie nadzoru przyrodniczego – 1 szt.<br/>Wymagania dotyczące kamienia:<br/>Stosowany kamień na umocnienie skarpy potoku powinien odpowiadać następującym wymaganiom oraz spełniać wymogi określone w normach, a w szczególności musi być hydrotechniczny i atestowany: <br/>	kamień sortowany nie przekraczający krańcowych wymiarów między 0,5 m -1 m,<br/>	kamień powinien posiadać ciężar objętościowy 17,0 – 30,0 kN/m3, nie posiadać spękań i winien być odporny na działanie czynników atmosferycznych,<br/>	kamień powinien pochodzić ze skał twardych, nie zwietrzałych, nie rozpuszczalnych w wodzie (nie może ulegać ługującemu działaniu wody, mięknąć i rozsypywać się) oraz nie może wchodzić w reakcję z wodą;<br/>	kamień powinien być odporny na działanie mrozu;<br/>	kamień łamany możebyć transportowany, dowolnymi środkami transportu, nie powodującymi naruszenia struktury materiału, jego uszkodzenia oraz zmiany parametrów.<br/><br/>Wykonanie narzutu kamiennego:<br/>a) wyładunek kamienia na budowę mechaniczny koparką lub ręczny,<br/>b) wyprofilowanie i wyrównanie ręczne umacnianych skarp i dna potoku,, <br/>c) narzut kamienny należy wykonywać warstwami,<br/>d) narzut należy wyrównać oraz zaklinować.<br/>Wyściółka faszynowa (gr. 15 cm pod narzut):<br/>Po wykonaniu robót ziemnych, na wyrównanym podłożu należy rozścielić warstwę faszyny leśnej o grubości 15 cm. <br/>Zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie: OP.6401.304.2021.KW na chwytanie i przemieszczanie z miejsc regularnego przebywania w inne miejsce okazów winniczka Helix pomatia Wykonawca musi zapewnić siatkę aby odgrodzić teren przed odłowami.<br/>Tut. Organ uzyskał decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie: OP.6401.313.2021.GZ z dnia 21 września 2021r. zezwalającą na umyślne chwytanie oraz przemieszczanie z miejsc regularnego przebywania w inne miejsca ryb należących do gatunków: śliz (Barbatula barbatula), brzanka [Barbus peloponnesius (B. carpthicus, B.meridionalis)], głowacz białopłetwy (Cottus gobio), głowacz pręgopłetwy (Cottus poecilopus) oraz piekielnica (Alburnoides bipunctatus). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 406499,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena oferty brutto – waga 60%<br/>okres gwarancji – waga 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P=Pc+pg<br/>Gdzie:<br/>P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.<br/>Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/> Pc +(Cn : Cb) x 60<br/> gdzie:<br/> Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/> Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:<br/><br/> Go - G min<br/> G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4<br/> G max - Gmin<br/><br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)<br/>Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.<br/>c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.<br/>Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Naprawa uszkodzeń w wyniku wylania cieku Brzeźnicki w 11+120-11+180 w m. Marcyporęba<br/>Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 11+120-11+180 w msc. Marcyporęba, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki po wezbraniach z lipca 2021r. <br/>Nagły przypływ wód spowodował powstanie wielu przetamowań oraz nanosów które obecnie blokują przepływ wody. Wysoki stan wód spowodował również powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości 25 m. <br/>Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań i nanosów z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.<br/>Szczegółowy zakres prac obejmuje:<br/>	Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 360 m2,<br/>	Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości wraz z oczyszczeniem terenu – 0,06 ha,<br/>	Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie (gałęzie, śmieci, powalone drzewa) oraz nanosów z wbudowaniem w skarpy – 176 m3,<br/>	Wykopy pod narzut kamienny - o ścianach pionowych w gruntach nawodnionych, kategoria gruntu III-IV – 18,75 m3,<br/>	Zabudowa wyrwy w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, ułożony na wyściółce faszynowej leśne – 23 m3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24389,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena oferty brutto – waga 60%<br/>okres gwarancji – waga 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P=Pc+pg<br/>Gdzie:<br/>P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.<br/>Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/> Pc +(Cn : Cb) x 60<br/> gdzie:<br/> Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/> Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:<br/><br/> Go - G min<br/> G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4<br/> G max - Gmin<br/><br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)<br/>Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.<br/>c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.<br/>Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Naprawa uszkodzeń w wyniku wylania cieku Brzeźnicki w 11+280-11+330<br/>Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 11+280-11+330 w msc. Marcyporęba, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.<br/>Nagły przypływ wód spowodował powstanie wielu przetamowań, oraz nanosów które obecnie blokują przepływ wody. Wysoki stan wód spowodował również powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości 22 m. <br/>Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań i nanosów z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.<br/>Szczegółowy zakres obejmuje:<br/>	Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 300 m2.<br/>	Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości wraz z oczyszczeniem terenu – 0,05 ha.<br/>	Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie (gałęzie, śmieci, powalone drzewa) oraz nanosów z wbudowaniem w skarpy – 148 m3.<br/>	Wykopy pod narzut kamienny - o ścianach pionowych w gruntach nawodnionych, kategoria gruntu III-IV – 24,20 m3.<br/>	Zabudowa wyrwy w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, ułożony na wyściółce faszynowej leśne – 29 m3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24390,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena oferty brutto – waga 60%<br/>okres gwarancji – waga 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P=Pc+pg<br/>Gdzie:<br/>P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.<br/>Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/> Pc +(Cn : Cb) x 60<br/> gdzie:<br/> Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/> Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:<br/><br/> Go - G min<br/> G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4<br/> G max - Gmin<br/><br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)<br/>Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.<br/>c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.<br/>Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki w 8+750-8+830 w m. Tłuczań<br/>Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 8+750-8+830 w msc. Tłuczań, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.<br/>Wysoki stan wody spowodował powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości ok. 30 m. Podmyte zostało pole uprawne w bezpośrednim sąsiedztwie potoku. Nagły przypływ wód spowodował również powstanie wielu przetamowań, które obecnie blokują przepływ wody, kierując nurt w stronę wyrwy, stale ją pogłębiając. <br/>Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.<br/>Szczegółowy zakres obejmuje:<br/>	Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 960 m2,<br/>	Ręczna ścinanie i karczowanie (zagajniki gęste) – 0,06 ha,<br/>	Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu krzaków, drobnych gałęzi z wywiezieniem – 640 m2<br/>	Wykopy oraz przekopy koparkami podsiębiernymi – 258 m3,<br/>	Formowanie i zagęszczanie nasypów – zasyp wyrwy wraz z kosztami zakupu dodatkowej ziemi – 528 m3,<br/>	Plantowanie skarp – 205 m2,<br/>	Wykonanie wyściółki z faszyny pod narzut – grubość 30 cm – 105 m2,<br/>	Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu, narzut z kamienia ciężkiego hydrotechnicznego – 105 m3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 81300,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena oferty brutto – waga 60%<br/>okres gwarancji – waga 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P=Pc+pg<br/>Gdzie:<br/>P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.<br/>Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/> Pc +(Cn : Cb) x 60<br/> gdzie:<br/> Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/> Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:<br/><br/> Go - G min<br/> G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4<br/> G max - Gmin<br/><br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)<br/>Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)<br/>Go – okres gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.<br/>c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.<br/>Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>posiadanie wiedzy i doświadczenia<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 100 m3 (dotyczy części nr 1).<br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 50 m3 (dotyczy części nr 2,3 i 4).<br/> Uwaga dotyczy wszystkich części zamówienia: <br/><br/>Wykonawca wskaże wykonane roboty budowlane wraz z podaniem ich zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w słanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej wykazuje jeden z nich.<br/> <br/>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą posiadającą kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:<br/>1 osoba – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>posiadanie wiedzy i doświadczenia<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 100 m3 (dotyczy części nr 1).<br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 50 m3 (dotyczy części nr 2,3 i 4).<br/> Uwaga dotyczy wszystkich części zamówienia: <br/><br/>Wykonawca wskaże wykonane roboty budowlane wraz z podaniem ich zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w słanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej wykazuje jeden z nich.<br/> <br/>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą posiadającą kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:<br/>1 osoba – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.<br/>Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.<br/>Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com