JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/0024967701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Usług Komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271048212</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Strzelców Bytomskich 25c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-109</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323350410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">322310032</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzuk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzuk.gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abe17402-37da-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00249677</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000492/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej oraz na terenie miasta</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia<br/>oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub<br/>ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej,<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,<br/>3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach<br/>k o r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b l i c z n e j ( e P U A P )<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,<br/>4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,<br/>5) za date przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się date ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny RODO został zawarty w rozdziale 26 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZUK.EPZ.50.87.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi<br/>zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach<br/>przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.<br/>Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:<br/>3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz<br/>miasta Gliwice;<br/>·<br/>1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych<br/>na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.<br/>·<br/>Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>2.<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.<br/>Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace<br/>dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;<br/>4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.<br/>W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.<br/>Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.<br/>SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/<br/>najmem jednorazowym.<br/>3.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:<br/>1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona<br/>opłata.<br/>2.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.<br/>Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci<br/>na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.<br/>8.<br/>9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.<br/>10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>11. Sporzadzanie raportu.<br/>12. Rozliczanie utargu.<br/>POZOSTAŁE INFORMACJE:<br/>Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego<br/>dni.<br/>1.<br/>Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat<br/>50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy<br/>do roszczen wzgledem Zamawiajacego.<br/>2.<br/>Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach<br/>wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych<br/>godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze<br/>przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.<br/>3.<br/>Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie<br/>zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez<br/>Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany<br/>do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote<br/>i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.<br/>4.<br/>Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna<br/>do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada<br/>w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia<br/>w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa<br/>lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.<br/>5.<br/>Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:<br/>- w soboty od 6:00 do 15:00;<br/>- w niedziele od 4:30 do 13:30;<br/>nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase<br/>fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.<br/>6.<br/>Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny<br/>identyfikator.<br/>7.<br/>8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.<br/>Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci<br/>pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie<br/>naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.<br/>9.<br/>Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru<br/>opłat.<br/>10.<br/>WYMAGANIA:<br/>Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac<br/>pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.<br/>Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.<br/>1.<br/>W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:<br/>- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;<br/>- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;<br/>- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;<br/>- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;<br/>- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;<br/>- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;<br/>- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany<br/>wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego<br/>wyznaczonej;<br/>- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;<br/>- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;<br/>- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;<br/>- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania<br/>Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych<br/>zagrozenie dla osób lub ich mienia;<br/>- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza<br/>Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79941000-2 - Usługi pobierania opłat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>kryteria:<br/>nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru<br/>cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - najnizsza cena<br/>Cof - cena badanej oferty<br/>Ca - liczba punktów w kryterium<br/>Wa - waga w ocenianym kryterium<br/>2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców<br/>w zakresie powyzszego kryterium,<br/>3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,<br/>4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.<br/>5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz<br/>ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.<br/>UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch<br/>miejsc po przecinku) zgodnie z zasada &#34;koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza<br/>i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi<br/>zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach<br/>przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.<br/>Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:<br/>3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz<br/>miasta Gliwice;<br/>·<br/>1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych<br/>na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.<br/>·<br/>Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>2.<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.<br/>Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace<br/>dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;<br/>4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.<br/>W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.<br/>Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.<br/>SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/<br/>najmem jednorazowym.<br/>3.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:<br/>1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona<br/>opłata.<br/>2.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.<br/>Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci<br/>na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.<br/>8.<br/>9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.<br/>10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>11. Sporzadzanie raportu.<br/>12. Rozliczanie utargu.<br/>POZOSTAŁE INFORMACJE:<br/>Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego<br/>dni.<br/>1.<br/>Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat<br/>50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy<br/>do roszczen wzgledem Zamawiajacego.<br/>2.<br/>Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach<br/>wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych<br/>godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze<br/>przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.<br/>3.<br/>Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie<br/>zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez<br/>Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany<br/>do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote<br/>i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.<br/>4.<br/>Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna<br/>do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada<br/>w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia<br/>w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa<br/>lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.<br/>5.<br/>Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:<br/>- w soboty od 6:00 do 15:00;<br/>- w niedziele od 4:30 do 13:30;<br/>nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase<br/>fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.<br/>6.<br/>Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny<br/>identyfikator.<br/>7.<br/>8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.<br/>Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci<br/>pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie<br/>naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.<br/>9.<br/>Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru<br/>opłat.<br/>10.<br/>WYMAGANIA:<br/>Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac<br/>pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.<br/>Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.<br/>1.<br/>W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:<br/>- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;<br/>- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;<br/>- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;<br/>- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;<br/>- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;<br/>- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;<br/>- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany<br/>wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego<br/>wyznaczonej;<br/>- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;<br/>- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;<br/>- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;<br/>- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania<br/>Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych<br/>zagrozenie dla osób lub ich mienia;<br/>- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza<br/>Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79941000-2 - Usługi pobierania opłat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>kryteria:<br/>nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru<br/>cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - najnizsza cena<br/>Cof - cena badanej oferty<br/>Ca - liczba punktów w kryterium<br/>Wa - waga w ocenianym kryterium<br/>2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców<br/>w zakresie powyzszego kryterium,<br/>3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,<br/>4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.<br/>5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz<br/>ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.<br/>UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch<br/>miejsc po przecinku) zgodnie z zasada &#34;koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza<br/>i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi<br/>zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach<br/>przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.<br/>Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:<br/>3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz<br/>miasta Gliwice;<br/>·<br/>1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych<br/>na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.<br/>·<br/>Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>2.<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.<br/>Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace<br/>dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;<br/>4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.<br/>W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.<br/>Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.<br/>SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/<br/>najmem jednorazowym.<br/>3.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:<br/>1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona<br/>opłata.<br/>2.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.<br/>Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci<br/>na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.<br/>8.<br/>9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.<br/>10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>11. Sporzadzanie raportu.<br/>12. Rozliczanie utargu.<br/>POZOSTAŁE INFORMACJE:<br/>Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego<br/>dni.<br/>1.<br/>Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat<br/>50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy<br/>do roszczen wzgledem Zamawiajacego.<br/>2.<br/>Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach<br/>wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych<br/>godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze<br/>przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.<br/>3.<br/>Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie<br/>zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez<br/>Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany<br/>do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote<br/>i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.<br/>4.<br/>Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna<br/>do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada<br/>w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia<br/>w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa<br/>lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.<br/>5.<br/>Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:<br/>- w soboty od 6:00 do 15:00;<br/>- w niedziele od 4:30 do 13:30;<br/>nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase<br/>fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.<br/>6.<br/>Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny<br/>identyfikator.<br/>7.<br/>8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.<br/>Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci<br/>pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie<br/>naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.<br/>9.<br/>Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru<br/>opłat.<br/>10.<br/>WYMAGANIA:<br/>Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac<br/>pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.<br/>Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.<br/>1.<br/>W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:<br/>- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;<br/>- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;<br/>- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;<br/>- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;<br/>- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;<br/>- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;<br/>- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany<br/>wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego<br/>wyznaczonej;<br/>- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;<br/>- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;<br/>- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;<br/>- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania<br/>Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych<br/>zagrozenie dla osób lub ich mienia;<br/>- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza<br/>Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79941000-2 - Usługi pobierania opłat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>kryteria:<br/>nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru<br/>cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - najnizsza cena<br/>Cof - cena badanej oferty<br/>Ca - liczba punktów w kryterium<br/>Wa - waga w ocenianym kryterium<br/>2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców<br/>w zakresie powyzszego kryterium,<br/>3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,<br/>4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.<br/>5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz<br/>ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.<br/>UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch<br/>miejsc po przecinku) zgodnie z zasada &#34;koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza<br/>i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi<br/>zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach<br/>przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.<br/>Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:<br/>3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz<br/>miasta Gliwice;<br/>·<br/>1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych<br/>na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.<br/>·<br/>Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>2.<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.<br/>Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace<br/>dokumenty:<br/>1. Formularz oferty - załacznik nr 1;<br/>2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -<br/>załacznik nr 2;<br/>3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;<br/>4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.<br/>W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.<br/>Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.<br/>SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/<br/>najmem jednorazowym.<br/>3.<br/>4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:<br/>1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.<br/>7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>8. Sporzadzanie raportu.<br/>9. Rozliczanie utargu.<br/>POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:<br/>1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.<br/>Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona<br/>opłata.<br/>2.<br/>3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.<br/>4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.<br/>5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.<br/>6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.<br/>7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.<br/>Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci<br/>na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.<br/>8.<br/>9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.<br/>10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.<br/>11. Sporzadzanie raportu.<br/>12. Rozliczanie utargu.<br/>POZOSTAŁE INFORMACJE:<br/>Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego<br/>dni.<br/>1.<br/>Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat<br/>50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy<br/>do roszczen wzgledem Zamawiajacego.<br/>2.<br/>Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach<br/>wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych<br/>godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze<br/>przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.<br/>3.<br/>Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie<br/>zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez<br/>Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany<br/>do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote<br/>i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.<br/>4.<br/>Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna<br/>do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada<br/>w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia<br/>w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa<br/>lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.<br/>5.<br/>Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:<br/>- w soboty od 6:00 do 15:00;<br/>- w niedziele od 4:30 do 13:30;<br/>nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase<br/>fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.<br/>6.<br/>Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny<br/>identyfikator.<br/>7.<br/>8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.<br/>Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci<br/>pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie<br/>naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.<br/>9.<br/>Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru<br/>opłat.<br/>10.<br/>WYMAGANIA:<br/>Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac<br/>pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.<br/>Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.<br/>1.<br/>W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:<br/>- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;<br/>- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;<br/>- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;<br/>- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;<br/>- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;<br/>- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;<br/>- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany<br/>wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego<br/>wyznaczonej;<br/>- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;<br/>- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;<br/>- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;<br/>- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania<br/>Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych<br/>zagrozenie dla osób lub ich mienia;<br/>- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza<br/>Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79941000-2 - Usługi pobierania opłat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>kryteria:<br/>nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru<br/>cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - najnizsza cena<br/>Cof - cena badanej oferty<br/>Ca - liczba punktów w kryterium<br/>Wa - waga w ocenianym kryterium<br/>2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców<br/>w zakresie powyzszego kryterium,<br/>3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,<br/>4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.<br/>5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz<br/>ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.<br/>UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch<br/>miejsc po przecinku) zgodnie z zasada &#34;koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza<br/>i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalnosci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporzadzona nie wczesniej niz<br/>3 miesiace przed jej złozeniem, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast powyzszego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, ze nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłosci, jego aktywami nie zarzadza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalnosc gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje sie on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikajacej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczecia tej procedury,<br/>wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed ich złozeniem,<br/>Jezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie<br/>dokumentów, o których mowa powyzej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnosza sie<br/>do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b<br/>oraz pkt 3 ustawy pzp, zastepuje sie je odpowiednio w całosci lub w czesci dokumentem zawierajacym<br/>odpowiednio oswiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oswiadczenie osoby, której dokument miał dotyczyc, złozone pod przysiega lub, jezeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oswiadczeniu<br/>pod przysiega, złozone przed organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorzadu zawodowego lub gospodarczego, własciwym ze wzgledu na siedzibe lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny byc wystawione w terminach nie wczesniejszych niz<br/>podano powyzej.<br/>·<br/>oswiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynaleznosci<br/>do tej samej grupy kapitałowej o tresci ZAŁACZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złozył odrebna oferte,<br/>oferte czesciowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oswiadczenia<br/>o przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzajacymi przygotowanie oferty, oferty czesciowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postepowaniu niezaleznie od innego wykonawcy nalezacego do tej samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca<br/>certyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacji moze,<br/>zamiast odpowiednich podmiotowych srodków dowodowych, złozyc zaswiadczenie o wpisie<br/>do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lub certyfikat wydany przez własciwa jednostke<br/>certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, wskazujace<br/>na podmiotowe srodki dowodowe stanowiace podstawe wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba ze<br/>zamawiajacy ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikajacych<br/>z zaswiadczenia lub certyfikatu<br/>Wykaz oswiadczen, które wykonawca składa wraz z oferta lub wnioskiem o dopuszczenie do udziału<br/>w postepowaniu w celu potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postepowaniu oraz kryteria selekcji:<br/>oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o tresci ZAŁACZNIKA NR 2 do SWZ,<br/>W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców, oswiadczenie składa kazdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).<br/>Dokumenty te potwierdzaja spełnianie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji oraz<br/>brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kazdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców, oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o tresci ZAŁACZNIKA NR 2 do SWZskłada kazdy z wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zamawiajacy przewiduje mozliwosc zmiany umowy bez przeprowadzenia odrebnego postepowania<br/>o udzielenie zamówienia we wskazanych nizej przypadkach i pod nastepujacymi warunkami:<br/>1) zmiany bedace nastepstwem: kleski zywiołowej, siły wyzszej - rozumianej jako wystapienie zdarzenia<br/>nadzwyczajnego, zewnetrznego, niemozliwego do przewidzenia i zapobiezenia, którego nie dało sie uniknac<br/>nawet przy zachowaniu najwyzszej starannosci, a które uniemozliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu<br/>umowy w całosci lub czesci. W razie wystapienia siły wyzszej Strony umowy zobowiazane sa dołozyc<br/>wszelkich staran w celu ograniczenia do minimum opóznienia w wykonywaniu swoich zobowiazan umownych,<br/>powstałego na skutek działania siły wyzszej, uniemozliwiajacych wykonanie przedmiotu umowy w terminie;<br/>2) zmiany obowiazujacych przepisów prawnych majacych wpływ na realizacje umowy;<br/>3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania wykonania usługi ze wzgledu na ustawowa<br/>działalnosc osób trzecich;<br/>4) zmiana wynagrodzenia spowodowana zmiana wysokosci minimalnego wynagrodzenia za prace albo<br/>wysokosci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pazdziernika<br/>2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace - jezeli zmiany te beda miały wpływ na koszty wykonania<br/>zamówienia przez Wykonawce;<br/>5) zmiana wynagrodzenia spowodowana zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub<br/>ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokosci stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jezeli<br/>Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">przy użyciu miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Niniejsze postepowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z mozliwoscia negocjacji zgodnie<br/>z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówien publicznych.<br/>1.<br/>2. Negocjacje ofert nie sa obowiazkowe.<br/>Zamawiajacy ogranicza liczbe wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech<br/>wykonawców.<br/>3.<br/>Selekcja wykonawców nastapi na podstawie kryterium oceny ofert okreslonego w rozdziale 20<br/>niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z mozliwosci negocjacji, Zamawiajacy<br/>do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwiecej punktów w kryterium oceny ofert.<br/>4.<br/>Oferta ostateczna nie moze przedstawiac warunków gorszych niz w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne<br/>jest złozenie oferty ostatecznej z warunkami tozsamymi jak w ofercie złozonej w odpowiedzi<br/>na ogłoszenie o zamówienie.<br/>5.<br/>Negocjacje dotycza wyłacznie tych elementów tresci oferty, które podlegaja ocenie w ramach kryteriów<br/>oceny ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com