JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211110/0026605601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sukcesywna produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej <br/>w Szkole Podstawowej nr 28 we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 IM. GENERAŁA LEOPOLDA OKULICKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000693397</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grecka 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-406</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71-798-68-47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sp28.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://sp28.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sukcesywna produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej <br/>w Szkole Podstawowej nr 28 we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86b7790c-425f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00266056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86b7790c-425f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. <br/>2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: <br/>1)  Maciej Skorzynski <br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (warunki usługi) oraz Regulaminie ePUAP. <br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>II. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) <br/>1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Sposób złożenia oferty wskazany jest w rozdziale XII SWZ. <br/>2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@sp28.wroc.pl <br/>3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">wg zapisu w SWZ RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">wg zapisu w SWZ RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/01/SP28/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1<br/>Krótki opis przedmiotu zamówienia<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkoe Podstawowe nr 28 im. Generała. Leopolda Okulickiego, ul. Grecka 59, 54-403 Wrocław , z podziałem na<br/>części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Część Nr 1 – nabiał </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja <br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji.<br/>Część Nr 1 - Nabiał - 30% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb<br/>Szkoły Podstawowej nr 28, z podziałem na<br/>części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia<br/>oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. <br/> Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi<br/>na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że<br/>w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg<br/>cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego<br/>Część Nr 2 – pieczywo </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja<br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji.<br/>Część Nr 2 - Pieczywo - 30% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb<br/>Szkoły Podstawowej n28, z podziałem na<br/>części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia<br/>oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości<br/>podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi<br/>na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że<br/>w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg<br/>cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Część Nr 3 – art. suche, jaja </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja<br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji.<br/>Część Nr 3 - Produkty suche, jaja - 40% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb<br/>Szkoły Podstawowej nr 28, z podziałem na<br/>pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia<br/>oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości<br/>podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi<br/>na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że<br/>w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg<br/>cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Część Nr 4 - Warzywa i owoce </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/> 6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja<br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji.<br/>Część Nr 4 - Warzywa i owoce - 40% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb<br/>Szkoły Podstawowej nr 28, z podziałem na<br/>części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia<br/>oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości<br/>podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi<br/>na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że<br/>w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg<br/>cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Część Nr 5 – mięso i wędliny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja<br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji. Część Nr 5 – mięso i wędliny - 40% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb<br/>Szkoły Podstawowej nr 28, z podziałem na<br/>pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia<br/>oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości<br/>podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi<br/>na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że<br/>w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg<br/>cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Część Nr 6 – produkty suche inne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15863000-5 - Herbata</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja<br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji.<br/>Część Nr 6 – produkty suche inne - 30% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb<br/>Szkoły Podstawowej nr 28 z podziałem na<br/>części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia<br/>oraz wyładunek.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości<br/>podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi<br/>na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że<br/>w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg<br/>cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego.<br/>Część Nr 7 – mrożonki + ryba mrożona </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15221000-3 - Ryby mrożone</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości<br/>dodatkowe.<br/>2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu<br/>zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.<br/>3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego<br/>informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w<br/>ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych<br/>przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym -<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie<br/>opisanym poniżej:<br/>a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;<br/>b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak<br/>zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej<br/>przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą<br/>umową,<br/>c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu<br/>zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym,<br/>zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja<br/>lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.<br/>7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania<br/>przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej<br/>specyfikacji.<br/>Część Nr 7 – mrożonki + ryba mrożona - 40% <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, a w szczególności wykaz środków transportu spełniających wymogi przepisów prawa dopuszczające je do transportu artykułów spożywczych określonych części zamówienia, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie wykazu narzędzi (zał. nr 7 do SWZ); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wg zapiu w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wg zapiu w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> wg zapiu w SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> wg zapiu w SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 500,00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> wg zapiu w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> wg zapiu w SWZ i wzoru umowy zał. nr 6 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w SWZ oraz w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com