JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211115/0026897001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340011279</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bydgoskich Przemysłowców 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-862</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@bppt.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bppt.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51e21df3-461a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00268970</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51e21df3-461a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu<br/>platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalej również jako:<br/>,,platforma”).Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania<br/>po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również<br/>komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl. Adres strony<br/>internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.2. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie<br/>przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalej<br/>również jako: ,,platforma”).3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).4.<br/>Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami za<br/>pomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl5. Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa<br/>w art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Zamawiający informuje, że<br/>posiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast złożenie oferty w postępowaniu może<br/>odbywać się bez posiadania konta.7. Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców,<br/>która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania się<br/>Zamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofert<br/>na platformie.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy<br/>(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin<br/>platformy dla użytkowników (wykonawców).9. W ramach platformy dokumenty elektroniczne,<br/>oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”. 10. Maksymalna wielkość wszystkich załączonych<br/>plików poprzez platformę wynosi 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkość<br/>pliku 75MB. Załączone przez platformę pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie<br/>BTCW/DK/01/2021. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na platformę. 12. Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania<br/>po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.13. Zamawiający rekomenduje użycie przez wykonawców<br/>następujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.14. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) oraz<br/>Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:Zgodnie z art. 13 ust.<br/>1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bydgoski Park Przemysłowo Technologiczny sp. z<br/>o.o. w Bydgoszczy,2) Pana/Pani dane nie podlegają współadministrowaniu,3) Zamawiający nie powołał<br/>inspektora ochrony danych osobowych,4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr<br/>postępowania: BTCW/DK/01/2021., pn. Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w obiektach Bydgoskiego Parku<br/>Przemysłowo-Technologicznego sp. z o.o. 5) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,6) Pani/Pana dane osobowe<br/>będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie<br/>do art. 22 RODO,9) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych **,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>***,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,10)<br/>nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO. 11) Wykonawca<br/>składa do oferty oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 12) W przypadku gdy Wykonawca nie<br/>przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie<br/>stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści<br/>oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie:<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w<br/>art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia. W przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.<br/>18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich<br/>bezprawnym rozpowszechnianiem. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10<br/>RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby<br/>dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. W<br/>przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do zamawiającego. Zasada jawności, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 uPzp, ma<br/>zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1<br/>RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady<br/>jawności, o których mowa w art. 18 ust. 2-5 uPzp, stosuje się odpowiednio. Od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i<br/>załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w<br/>załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BCTW/DK/01/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa ochrony fizycznej mienia, budynków i osób do IDEA „Przestrzeń Biznesu” przy<br/>ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 w Bydgoszczy, Centrum Technologiczne przy ul. Bydgoskich<br/>Przemysłowców 6A w Bydgoszczy oraz Inkubator Przedsiębiorczości w Bydgoszczy oraz usługa patrolu<br/>objazdowego, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium – „Cena”:<br/>W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej oferty, według poniższego<br/>wzoru:<br/><br/>K = ( C N / C B ) x 100<br/>K – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”<br/>C N – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)<br/>C B - cena w ofercie badanej<br/>W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez<br/>Wykonawcę w Formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w zakresie Bydgoskiego Centrum Targowo<br/>Wystawienniczego przy ul. Gdańskiej 187 w Bydgoszczy wraz z usługą ochrony fizycznej podczas imprez. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium – „Cena”:<br/>W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona oddzielnie dla każdej oferty, według poniższego<br/>wzoru:<br/><br/>K = ( C N / C B ) x 100<br/>K – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”<br/>C N – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)<br/>C B - cena w ofercie badanej<br/>W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez<br/>Wykonawcę w Formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający w zakresie obu części zamówienia wymaga posiadania przez wykonawcę aktualnej<br/>koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której<br/>mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.<br/>Dz.U.2021.1995);<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1) w zakresie części nr 1:<br/>w ramach niniejszego warunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada odpowiednie<br/>ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł,<br/>2) w zakresie części nr 2:<br/>w ramach niniejszego warunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada odpowiednie<br/>ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej - niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli:<br/>1) wykonawca wykaże w zakresie każdej części zamówienia z osobna, że dysponuje:<br/>co najmniej 4 pracownikami posiadającymi aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej II<br/>stopnia lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadającymi<br/>minimum roczne doświadczenie w ochronie fizycznej, którzy to pracownicy zostaną<br/>skierowani do realizacji niniejszego zamówienia publicznego,<br/>2) wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie - co najmniej:<br/>i. w zakresie części nr 1:<br/> 1 usługę ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w ramach jednej umowy o<br/>wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł netto;<br/>ii. w zakresie części nr 2:<br/> 1 usługę ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w ramach jednej umowy o<br/>wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/> art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 2 pkt. 3 SWZ<br/>(art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a<br/>w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający<br/>żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 2 pkt. 3 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp), wystawionego nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda<br/>złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego, o których mowa w:<br/> art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,<br/> art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności<br/>podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o<br/>podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),<br/> art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit.<br/>b SWZ Zamawiający wymaga:<br/>złożenia przez wykonawcę aktualnego poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę<br/>odpisu koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o<br/>której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.<br/>Dz.U.2021.1995);<br/>2) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit.<br/>c SWZ Zamawiający wymaga:<br/>złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>3) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit.<br/>d pkt. 1 SWZ Zamawiający wymaga przedłożenia na zasadach określonych poniżej: <br/>wykazu osób (wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na<br/>temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>4) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit.<br/>d pkt. 2 SWZ Zamawiający wymaga przedłożenia na zasadach określonych poniżej:<br/> wykazu (wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych usług nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w<br/>realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wyżej wskazany wykaz dotyczy<br/>usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w następującej wysokości:<br/>a) w zakresie części nr 1 zamówienia – 1500 zł;<br/>b) w zakresie części nr 2 zamówienia – 1800 zł.<br/>2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium w formie dokumentu elektronicznego musi być przekazane do Zamawiającego tak, aby skutecznie<br/>wpłynęło do terminu składania ofert oraz musi być sporządzone w jednym z formatów danych określonych<br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>4. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego wadium w postaci pliku pdf.<br/>5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,<br/>836 i 1572).<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez<br/>Zamawiającego.<br/>7. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na następujące konto bankowe<br/>Zamawiającego: 12 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z dopiskiem wadium w postępowaniu na<br/>„Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w obiektach Bydgoskiego Parku<br/>Przemysłowo Technologicznego dla części ………………..”<br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 5 lit. b-d,<br/>wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>10. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie<br/>wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie<br/>gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w<br/>pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.<br/>Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji<br/>będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z<br/>przepisów prawa. Ponadto gwarancja powinna być nie odwoływalna oraz płatna na pierwsze żądanie.<br/>11. Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 uPzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą.<br/>2) W odniesieniu do warunku udziału w postepowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub<br/>zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>3) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w<br/>niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału<br/>SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) oraz dokumenty wskazane w ust.<br/>6 pkt 5 niniejszego rozdziału SWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia<br/>wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia<br/>potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego<br/>mogą być składane wspólnie.<br/>4) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących<br/>przedmiotowego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian:<br/>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wystąpienia następujących okoliczności,<br/>z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:<br/>a. zmiany numeru rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku<br/>zmiany tych danych,<br/>b. zmiany cen jednostkowych lub wynagrodzenia wykonawcy na niższe niż zaoferowane,<br/>c. zmiany stawki podatku VAT – przez odpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy.<br/>Strony są zobowiązane do niezwłocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku<br/>wystąpienia zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nastąpi na podstawie wniosku strony. W<br/>przypadku wniosku Wykonawcy powinien on wskazać konkretną podstawę prawną zmiany<br/>stawki VAT oraz wyjaśnienia i uzasadnienie potwierdzające konieczność zmiany stawki VAT.<br/>Zamawiający ma prawo w tym przypadku żądać dodatkowych wyjaśnień. zwiększenia wartości brutto umowy lub liczby planowanych roboczogodzin Usługi, lecz nie<br/>więcej niż o 30%, w przypadku, gdy wartość umowy miałaby zostać wykorzystana przed<br/>okresem na jaki została zawarta umowa; w takim przypadku umowa obowiązuje do<br/>wyczerpania nowej wartości brutto umowy albo upływu okresu na, który została zawarta<br/>umowa – w zależności, która z wymienionych okoliczności nastąpi jako pierwsza,<br/>jednocześnie stawka jednostkowa za roboczogodzinę nie może ulec zwiększeniu.<br/>e. przedłużenia okresu obowiązywania umowy, lecz nie dłużej niż o 3 miesiące, w przypadku,<br/>gdy wartość brutto umowy nie zostanie wykorzystana w pierwotnym terminie; w takim<br/>przypadku umowa obowiązuje do wyczerpania wartości brutto umowy albo upływu<br/>przedłużonego okresu obowiązywania umowy – w zależności, która z wymienionych<br/>okoliczności nastąpi jako pierwsza; jednocześnie stawka jednostkowa za roboczogodzinę nie<br/>może ulec zwiększeniu,<br/>f. zmiany terminu wykonania umowy będącego następstwem okoliczności niezależnych od<br/>stron i niemożliwych do przewidzenia (siła wyższa), które uniemożliwiają lub w istotnym<br/>stopniu utrudniają realiację umowy. Zmiana terminu powinna być propocjonalna do<br/>opóźnień spowodowanych przez siłę wyższą,<br/>g. zajdzie konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>niż wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, gdyby zastosowanie pierwotnie<br/>przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu<br/>Umowy, czego Zamawiający nie przewidział na etapie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Przy czym, jeżeli o tą zmianę wnioskuje Wykonawca, to jest on<br/>zobowiązany wykazać Zamawiającemu wystąpienie tych okoliczności. Zmiany, o których<br/>mowa nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż<br/>20% podstawowej wartości umowy, a rozwiązania alternatywne nie mogą mieć gorszej<br/>jakości, funkcjonalności, kompatybilności i właściwości niż rozwiązanie pierwotnie<br/>oczekiwane przez Zamawiającego.<br/><br/>Pozostałe przesłanki zmiany umowy ze względu na limit znaków zostały wskazane w par. 11 wzoru umowy (załącznik nr 4a i 4b do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-25 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com